חברי הקבוצה אמש באימון הפתיחה
חברי הקבוצה אמש באימון הפתיחהצילום: אושריאל בן עמרם

ממשיכים לשתף פעולה. באוגוסט אשתקד פרסמנו כאן על פרוייקט מרגש ומיוחד במינו אשר במסגרתו הוקמה קבוצת כדורגל לצעירים בעלי צרכים מיוחדים מאריאל והסביבה אשר מתאמנים בכדורגל במהלך ימות השנה.

הפרוייקט שהוקם בשיתוף פעולה בין עמותת "יחד באריאל" למועדון הכדורגל של הפועל ת"א, קצר שבחים רבים וקבוצות רבות מליגת העל הרימו גם הן את הכפפה והקימו קבוצות כאלו למען נערים וצעירים בעלי צרכים מיוחדים אשר מתחרים במסגרת ליגת "הספיישל אולימפיקס".

עד כדי כך היה מוצלח שיתוף הפעולה בין השתיים, כשזה גרם כבר אז למועדון הכדורגל האדום מת"א להודיע כי שיתוף הפעולה יימשך, ואכן אלה עמדו במילתם כשלאחר שנת הפיילוט של הפרויקט, השנה יזכו החניכים לשדרוג נוסף שבו יתאמנו אחת לחודש עם קבוצת נערים א' של המועדון במתחם האימונים חודורוב במסגרת ליגת ספיישל אולימפיק, המשלבת צריכים מיוחדים בענפי הספורט השונים, ליגה אשר נעשית בשיתוף עם אגף הנוער בהתאחדות לכדורגל בישראל.

בסיום העונה, ייערך טורניר ארצי בהשתתפות קבוצות בליגת העל המאמצות פרויקטים מסוג זה, כאשר בשנה שעברה זכתה בתואר קבוצת הפועל באר שבע.

אמש ערכו בהפועל ת"א את האימון הראשון לקראת העונה החדשה אותו הובילו מאמני נערים א' כשבנוסף השתתפו באימון באופן חלקי מנהל מחלקת הנוער של המועדון, שחקן העבר עומר בוקסנבוים וכוכב העבר של האדומים סלים טועמה.

מי שזכה להיות אורח הכבוד אמש באימון הפתיחה היה היזם של הפרוייקט המיוחד, פעיל עמותת "יחד באריאל" אושריאל בן עמרם, המשמש כיום כיועץ תקשורת במועצה האזורית מטה בנימין.

יערה צנעני רכזת מועדון מתחברים, סיפרה על האימון המרגש אמש כשאמרה: "הפגישה בין הקבוצות החלה עם קצת חשש והרבה ציפייה והתרגשות מצד שתיהן. תחת מעטפת האימון הספורטיבי, החשש ההתחלתי הפך במהירות לצחוק, פתיחות, עידוד וחברות שאפילו מזג האוויר הגשום, שהפתיע את הקבוצות במהלך האימון, לא הצליח להוריד את מצב הרוח".

לדבריה, "חברי קבוצת מתחברים חזרו לביתם מלאי חוויות וזיכרונות, וכבר בדרכם חזרה שאלו על האימון המשותף הבא. תודה רבה לאחראים על הפרויקט המבורך שמעניק לשתי הקבוצות ערכים של פתיחות, בגרות, וחברות דרך הספורט!".