הספר לחשוב נדלן
הספר לחשוב נדלןצילום: יחזקאל בלומשטיין

ימי הקורונה בכלל ובשילוב ימי החג בפרט, מביאים אותנו לשעות בית רבות. אמרנו בית..? זו הזדמנות טובה להתחיל לחשוב בכיוון... או אולי בכיוון של בית נוסף להשקעה, או נוסף לנוסף... הספר לחשוב נדל"ן הוא בדיוק זה.

המחבר, ליאור זברג, תושב היישוב יצהר בשומרון, בעל חברת השקעות בנדל"ן ומלווה משקיעים בשוק הנדל"ן, לקח את הסיפור האישי שלו כדוגמה כיצד ניתן לחשוב נדל"ן.

מההתחלה כחייל לפני שחרור שחיפש להיכנס לשוק העבודה, דרך החתירה הבלתי מתפשרת שלו ושל אמונה אשתו, שכזוג צעיר עשו הכל כדי להגיע לדירה ראשונה כנגד כל הסיכויים, וכיצד תוך כ-5 שנים, הפך לבעל חברת נדל"ן שמחזיק במספר נכסים.

זברג בספרו משתף את הקוראים גם בניסיונו האישי וגם בניסיונו המקצועי, אותו רכש כמי שהביא משפחות וזוגות רבים להגיע לדירה ראשונה ואף יותר, כיצד להתחיל את דרכם בשוק הנדל"ן ללא הון עצמי רב, והכל בשפה ברורה, בגובה העיניים, ולוקח את הקוראים יד ביד לתוך שוק הנדל"ן.

הספר מעניק לקוראים תפיסה חדשה ומרעננת בכל הקשור לנדל"ן וכן ידע וכלים ששווים זהב, אבל יותר מכל ובעיקר: מוכיח שעם התמדה, נחישות ורצון - השקעה בנדל"ן אפשרית לכל אדם. סיפורו של זוג צעיר שמהווה השראה, הוכחה לנסיקה כלכלית ודרייב של חשק ואמביציה להתחיל לחשוב נדל"ן.

מנגד, זברג לא משלה את קוראיו "אם אתם מצפים לקבל את המדריך להתעשרות מהירה, כדאי שתחזירו את הספר לחנות כבר עכשיו. אין קיצורי דרך. מה שנדרש מכם כדי להיות יזמים ומשקיעי נדל"ן — זה פשוט משמעת ועבודה נכונה", כותב זברג לקוראים. בנוסף, הוא מסביר לקוראים כי הוא מביא את הניסיונות הכואבים שלו ומלמד את הלקחים שהפיק מכל כישלון.

בספר, ישנו חלק, שנוגע במושגים בתחום הנדל"ן שכל אדם צריך לדעת. הספר מנתח מושג מושג, ומלמד את הקוראים את 'שפת הנדל"ן'.

אדם צריך בית

לא רק למשקיעים: משפחות רבות יעשו במהלך חייהם עסקת נדל"ן אחת או אפילו יותר לצורך מגורים. גם למשפחות אלו הספר נותן ידע, כלים ועצות פרקטיות כיצד להפוך את רכישת או מכירת הנכס למקצועית יותר - מהם הדברים הקריטיים שחייבים לבדוק לפני רכישת נכס, מאילו 'בורות' לברוח, כיצד לנהוג במשא ומתן ועצות כיצד לחתור לביצוע העסקה.

על כריכת הספר ניתן למצוא המלצות ממומחים ובכירים בשוק הנדל"ן ״מישהו שנותן נשמה לנדל״ן זה כבר דבר טוב. ׳לחשוב נדל״ן׳ ילמד אתכם התנהלות בשוק המסובך בארץ שמניב את העסקה הכי יקרה בחייו של אדם. נדל״ן היא שפה ויש פה ניסיון יפה לפצחה. בהצלחה״, כותב על הספר כתב הנדל"ן הבכיר של עיתון ידיעות אחרונות עופר פטרסבורג.

גם יו"ר מרכז הבניה הישראלי ערן רולס הוסיף המלצה חמה על הספר "הספר 'לחשוב נדלן' של ליאור זברג מקפל בתוכו תובנות אישיות של המחבר מתוך ניסיון חיים אישי, מה שנותן לקורא טיפים ועצות שימושיות מ"השטח". הספר כתוב בצורה קלילה ומצאתי עניין מיוחד בלקסיקון שליאור הכין בצורה מאד מתומצתת ועניינית. ממליץ. ערן רולס יו"ר מרכז הבנייה הישראלי."

בימים אלו, מוצע הספר באתר של חברת ההוצאה לאור מדיה 10, עם שליח עד פתח הבית ללא עלות. אם כבר בבית, אז בבית משלנו...

הספר לחשוב נדל"ן באתר מדיה 10.