מורן גומרי, בת 16 וחצי, תלמידת כיתת י"א באולפנת "אמית" בבאר-שבע, זכתה בתואר כלת התנ"ך העולמית לנוער יהודי לשנת תשס"ג. בחידון שהתקיים היום בתיאטרון ירושלים במעמד ראש הממשלה אריאל שרון.

כסגן ראשון זכה נריה קליין בן 17, תלמיד י"ב מישיבת נועם בירושלים וכסגן שני זכה דניאל קירש בן 17 מגינות שומרון, הלומד בכיתה י"ב בישיבת "נתיב מאיר" בירושלים. חתן התנ"ך בתפוצות, יהושע-נחמיה לייקר, בן 16 בניו-יורק, הוכתר כסגן שלישי.

מורן גומרי למדה לחידון התנ"ך במשך שנתיים בעזרת אביה גואל גומרי, שהינו מורה לתנ"ך וחשבון. היא סיפרה כי עם סיום לימודיה תצא לשירות לאומי. "היתה לי עזרה מהשמיים" היא אמרה בהתרגשות בתום האירוע. אביה סיפר, כי בתו למדה בשקדנות מרובה.

כלת התנ"ך קיבלה עם זכייתה מילגת לימודים באוניברסיטת תל-אביב. ראש הממשלה, אריאל שרון, שהציג גם הוא שאלה למתמודדים, אמר כי "בזכות האמונה עמדנו במבחן הקשה בשנתיים האחרונות, פעולות הטרור לא הצליחו ולא יצליחו גם בעתיד להכניע אותנו". שרון הוסיף, "התנ"ך הוא ספר הדרכה מצויין לכל ראש ממשלה. אני משתדל לקרוא בו בכל הזדמנות, אך אני לא בקיא בו כמותם", הוסיף.

חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי נערך זו השנה ה-40 על-ידי מפקדת קצין חינוך ונוער ראשי לצה"ל, בשיתוף משרדי הביטחון, החינוך, הסוכנות היהודית, הקרן הקיימת וגופים נוספים.