מבזקי חדשות
  • 11:27

    מחקר: דיאטה ים תיכונית מסייעת נגד דמנציה

    מנתוני המחקר עולה שתזונה ים תיכונית הכוללת אגוזים, דגנים מלאים וירקות, מסייעת להפחית סיכון לדמנציה ב-25 אחוזים
    לכתבה המלאה