הורדתי את התוכנה שנתת, התקנתי, והיא עובדת טוב! תודה.
עכשיו אני רק אשמח מאוד אם תמליצו לי על תוכנה לעריכת סרטים- משהו לא מסובך מידי, שיהיה אפשר לשים מעברים ואפקטים יפים, אפשרות לחתוך סרטון להוסיף/להשמיט קול, להוסיף על הסרטון דמויות וציורים וכד'. יש משהו כזה? עדיף בעברית וחשוב שיהיה אפשר לשמור בפורמט של סרטון (דוגמת AVI ודומין לו) ולא שיישמור לי את זה בקובץ מוזר שלא נפתח אלא רק עם התוכנה.. שייפתח במדייה פלייר.
אני צריכה משהו כזה לסרט ליום הולדת/בת מצוה, מסיבת סוף שנה וכו'.
תודה רבה ושבת שלום

נ.ב אני אשמח אם יהיה אפשרות של תוכנה שניתן בה לשנות את האיכות של הסרטון- ז"א שכמו שיש בתוכנות גרפיקה לתמונות אפשרות של הבהרה/הכהייה/חדות/טשטוש וכו' של תמונות, אשמח אם יהיה משהו כזה לעשות בסרטים כי ישנם הרבה סרטונים שצולמו בלילה ואשמח להבהירם ולשפרם. תודה!