אני אשמח מאד אם למישהו יש המלצה
תודה
אני אשמח מאד אם למישהו יש המלצה
תודה
קניתי כרטיס זיכרון חדש עם יותר זיכרון, שמתי את כל המוזיקה שבפלאפון ובכרטיס הישן בכרטיס במחשב והעברתי בUSB הכל לכרטיס החדש, עכשיו האפליקציית מוזיקה לא מוצאת את קבצי המוזיקה!!!
(יש לציין שבכרטיס הישן זה עבד משום מה ובמנהל הקבצים אני מוצא את קבצי המוזיקה אבל הם לא מתנגנים אחד אחרי השני)
מתקיית האנדוריד (זה רק בזכרון, לא בשום תקייה) ועכשיו זה עובד
פלונפון מירוסלבמעניין שזה לא סורק בתוכה
נכנסתי להגדרות ואין לי APPS כי הפלאפון שלי בעברית ולא מצאתי מקום בהגדרות עם הציור של הרובוט הקטן
איך אני ממיר אותם למדיה אחרת כל התוכנות שמצאתי ממירות רק מוידאו לאודיו
המחשתי את תהליך הקידוד מחדש:
יכול להיות שזה לא עובד על ווינדוס 10?
פשוט קניתי חדש
שלום!
קניתי לפני די הרבה זמן דיסק און קי, 128 ג'יגה, ובפועל הוא לא נותן לי להעמיס עליו יותר מ31G (פחות מ25%)
מישהו יודע למה, ואיך פותרים את זה?
תודה לעוזרים!
קופסא מקורית, עם האבטחה המקוונת של sandisk
סורי, לא יודע תשובה לשאלתך.
אבל סתם מעניין אותי - מה זה התעודת אבטחה הזאת?
תודה.
הרבה פעמים וירוסים עושים דברים מוזרים בדיסק, ופשוט ממלאים אותו בקבצים נסתרים.
במקרי קיצון זה repartition שנעשה בדיסק מאיזשהי סיבה
כמדומה לי בBug
באיזו אפליקציה את משתמשת? GMail? מה הגדם המדויק של הסמארטפון? האם הבעיה מתרחשת גם בחיבור WiFi וגם בחיבור לאינטרנט הסלולרי?
הרבה פעמים אני נכנס לgmail וכתוב לי שאין רשת ושאר האתרים כן עובדים
הגדרות - אפליקציות - ג'מייל - נקה מטמון, נקה נתונים
זה בעייה שיש לי פעם בכמה שבועות
יש לי אפליקציה של ג'ימייל. הבעיה קיימת גם על וויפי וגם על הנתונים. שם המכשיר: mi a2 lite (העתקתי מה שכתוב בהגדרות..)
האמת שאתמול שוב ניסיתי לשלוח וזה אומנם לקח כמה שעות אבל שלח בסוף..
ניסיתי שלוש פעמים ובסוף הסתבר שנתנו לי בטעות סיסמא שגויה,
עכשיו אפילו שהם נתנו לי סיסמא נכונה זה לא עוזר, כי מאז הוא לא נותן לי את האפשרות להתחבר בכלל.
מה עושים??
זאת הייתה פעם ראשונה שניסיתי להתחבר אליו..
נכנסתי לרשימה ויש שם רק כאלה שהתחברתי אליהם פעם..
ייתכן ויש בראוטר "רשימה שחורה" של חסומים.
כדאי לבדוק ואם כן, להתיר את המכשיר שלך.
אז איפה נמצאת הרשימה השחורה הזאת?
א. כדאי שתראה למישהו את הטלפון שלך, ייתכן ובמבט קצר מקור הבעיה יתגלה
ב. כל ראוטר זה משהו אחר, כולל המדיניות של בעלי הראוטר.
אם כן, תנסה לעשות לו ריסט. אם לא, אז לנתק לכמה דקות.
אם לא, אז הארד ריסט - שזה איפוס להגדרות יצרן
זה של איש מבוגר שאני עובד אצלו..
אני חושב שהוא יסכים לנתק לכמה דקות אבל לא את שאר הדברים שהצעת
כולה ניסה לתת לי להתחבר סתם בשביל הזמן המועט שאני אצלו..
אני לא אתחיל להפוך לו ת'בית 
תמונות למשל?
בלי לפתוח צירוף קובץ כל פעם מחדש
את הרשימת קבצי על ctrl ותוך כדי שלוחצים בוחרים מה לצרף
בס"ד.
צריכה להוריד לפלא' סמסונג GT-S6310N אפלקציית "הקבצים שלי".
הפלא הוא פלא תומך כשר,
\ניסתי להוריד אפלקציות למכשיר אך שבאתי לפתוח אותו נפתחה חלונית שבה כתוב "אין יישומים המסוגלים לפתוח קובץ זה".
מבקשת עזרה בנושא, חייבת להתקין דחוף תוכנה "הקבצים שלי".
או לחילופין להוריד למכשיר קובץ התקנה מחודשת תומך כשר.
בתודה מראש.
זה לא ימנע ממך שינוי (אלא אם כן תיקח לך את הרשאות הניהול על המכונה) אבל יעשה אתצ העבודה בגדול.
אותו שם כמובן עם מספרים
מה זה אומר?
אם היית לוחץ CTRL+Z אחרי כן, זה היה מתבטל
ומי שעשה את זה לא יידע להגיד מה הוא עשה רק רציתי לוודא שזה לא בעייה
בסוף השמות של הקבצים יש סוגריים ומספר בפנים?
אין מצב שזה באג\וירוס, תוכנה בעייתית
ועוד כל מיני דברים שאני לא יודע מה השם שלה?
הטמפרטורה בחוץ משפיעה על זה גם עם מזגן פועל.
תנסה לנקות מאוורר עם קופמרסור, אולי זה קצת יעזור
במסך השני (גוללים הצדה וגוררים את האפליקציה) או במגירת האפליקציות, כמו כאן (ואז גוררים אותה מהמגירה)?
https://www.xda-developers.com/xiaomi-miui-app-drawer-app-shortcuts/
ב-MIUI במצב של ברירת מחדל כל האפליקציות נמצאות במסך השני. אם גוררים משם אייקון לשולחן העבודה, הוא נעלם מהמסך השני.