כלומר הוא מתחבר, ואחרי ארבע 5 שניות הוא מתנתק ובוויפי כתוב 'מושבת'
הקטע שהבעיה לא בפלאפון - כי הוא מתחבר בלי בעיה לרשתות אחרות
וגם לא הוויפיי - כי אני גולש על הוויפיי מהטבלט בלי בעיה
אז מה הסיפור??
(רימון אם זה משנה)
צריך להיכנס להגדרות הראוטר ולבדוק. או פשוט לעשות לא ריסט ולהגדיר מחדש.
היה לי נתב של TP Link שמכשירים מסויימים לא התחברו אליו, כשאחרים (רובם) כן.
הפיתרון היה החלפת הנתב ההוא שגם ככה היה בן 8 בחדש שעלה כמה עשרות שקלים (נתב ששימש רק כ-AP, לא מעבר).
לפעמים שדרוג Firmware עוזר.
שהוא לא מוכן להתחבר בגלל שאין שם אינטרנט, ואין שם אינטרנט בגלל רימון ושות'.
תתקין את התעודה שלהם שם.
קישור למדריך לנוחיות השואל -
קראתי שאם תשנה את הערוץ (channel) שעליו הראוטר עובד אז יכול להיות שזה יסתדר. ואם הראוטר מוגדר לבחור באופן אוטומטי אז תבחר באופן ידני. גם צריך לנסות מספר ערוצים שונים.
לא בטוח שזה יעזור אבל אולי כן
בהצלחה 
שום דבר לא עזר, ביקשתי טכנאי..
הטכנאי החליף את הראוטר לראוטר חדש מאותו הסוג והבעיה נפתרה.
עברו שבועיים ו... שוב. אותה הבעיה חזרה.
השאלה, אם אבקש מהם ראוטר מסוג אחר, יש סיכוי שזה ייפתר?
שעת שידור באיכות סבירה יכולה להגיע ל-100 מגה.
במכשירי שיאומי רדמי בד"כ יש רדיו:
Radio FM radio, recording
למה לכתוב סתם?
יש הרבה מכשירים חדשים מאוד שיש להם רדיו
למשל:
- redmi note של שיאומי (כולם כולל 7),
- פוקופון - המכשיר שלי, שאני משתמש ברדיו שלו לא פעם,
אפשר לבדוק כל מכשיר באתר gsmarena.com לראות אם יש רדיו, תחת הקטגוריה Comms
לדוגמא:
הדף של המפרט של רדמי נוט 7
Xiaomi Redmi Note 7 - Full phone specifications

אז אין אפשרות לקלוט רדיו ללא אינטנרט
שיש כאלה שהאוזניות משמשות כסוג של אנטנה.
בוודאות היה קיים במכשירים ישנים.
אני בדיוק מתחילה לחשוב שבמחירי הנגנים שיש היום, וגם כדי לא להסתובב איתו כל הזמן וכל היום
כדאי להפריט את נושא הרדיו והמוזיקה מהנייד.
אפשר לשמוע רדיו מנגן בלי אינטרנט וחבילות גלישה למיניהן
(וגם שיעורים וכאלה- החסרון זה שצריךלהעביר אותם לנגן עצמו)
כמובן זה תלוי מה הצרכים של כל אחד, אבל למי שזה אופציה בשבילו בהחלט כדאי..
- יש דרך לראות את הקבצים של הטלפון מהמחשבחילזון 123עם חיבור של כבל usb אבל
בלי לאשר משהו במסך של הנייד?
(להבדיל מהמגע, שאני משער שתקול)
אם כן - אפשר לחבר עכבר כדי להסכים.
השאלה בכותרת
נפשי תערוגבין גנובים למזוייפים במקרה של מוצר פיזי.
לא רוב הדברים באיביי גנובים... ממש לא.
גם בתל אביב אני יודעת שיש.. מכאן עד להגיד שזה הרוב נשמע לי קצת מוגזם..
זאת התקנה של אופיס לכל דבר.
אבל קודם כל התשלום הוא שנתי.
שנית, יש 1 טרהבייט של אחסון בענן של מיקרוסופט.
בהנחה שמגדירים נכון אזי הקבצים נשמרים באופן אוטומטי גם במחשב וגם באחסון בענן.
..
Tools
Options
Language settings
Languages
מסמנים V ב-Complex text layout

ואז אל הממשק יתווספו כפתורים שבעזרתם אפשר להגדיר את כיוון הכתיבה:

שהוא לא מוצא את כונן 3
זה אומר לך משהו?
ראם זה משהו אחר
אם אתה יודע לפתוח את המחשב בלי להרוס אז זה לא בעיה. לחבר קצת כבל שכנראה בטעות התנתק.
זה יקר להחליף?
קונים את המסך בנפרד?
אפשרי לעשות את זה לבד?
ולהבא, כיסוי מאסיבי יותר.
ואם רכב נוסע לך על הטלפון לא נראה לי שכיסוי אחר היה עוזר...
לחלק מהדברים יש שם מחירים לתיקונים כמו החלפת מסך.
תוכלי לראות אם זה יקר או זול.
(ומה עדיף שיאומי או סמסונג?)
Redmi Note 7 ב-638 ש"ח
המלצה למחשב נייד
קטן
שימוש ביתי - סרטים , גלישה באינטרנט
תקציב עד 1200-1500 בעדיפות לפחות
תודה!!
אני מעדיפה משהו של חברה מוכרת
כי ראיתי כמה מחשבים של לנובו או אסוס ב 1200
פשוט לא יודעת מה לבחור
לדוגמא
https://www.zap.co.il/fs.aspx?pid=868024968&sog=c-pclaptop
מחשב נייד - Lenovo IdeaPad 330-14AST 81D50004IV - צבע אפור פלטיניום - ללא צורב
מחשב נייד HP 255 G7 6HM05EA - זאפ
אבל זה לשימוש מאוד בסיסי
מעבד AMD (לא אינטל)
8 גיגה
1 טרה אחסון
ללא מערכת הפעלה!!
לכן מסכימה עם ADMIN
במחיר הזה לשימושים כאלה הייתי הולכת על סיני.
אופציה אחרת זה יד2 ממישהו שאתה מכיר.
תעלה בכמה מאות את התקציב ויפתחו לפניך המון אפשרויות.
מעדיפה לא סיני
תודה.
שלום לכולם,
אני מעוניין להמיר קטע קול מסוג amr (הקלטה של פלאפון) או mp3 לוידאו כדי להעלות ל youtube.
התוצאה הסופית שאני מכוון אליה זה שיהיה קטע קול ותמונה קבועה.
מצאתי תוכנה חינמית להמרה OpenShot העניין שבהמרה אני לא יודע לאיזה פורמט ולאיזה איכות להמיר.
לצורך דוגמא המרתי קובץ קול ששוקל כ 7 mb פלוס תמונה המיר לי לקובץ mp4 בגודל מעל 500MB.
באופציית ההמרה בחר Web - Youtube
מהו אורך הקובץ, דרך אגב?
קטע הקול בערך שעה ועשרים
הגיוני שהוא ימיר לי את הקטע קול והתמונה לקובץ ששוקל כ 500mb?
תראה כמה שוקל קובץ שאורכו 20 דקות
להורדהמשהו עם mencoder
יש לך רימון או דומה לו?
רצה לאשזה כדי לחסוך בחבילת הגלישה.

אבל תאורטית את יכולה לשים בטלפון החכם סים אחר. זה לא משנה לwhatsapp.
אפשרות נוספת: לכבות את חבילת הגלישה רוב הזמן ולהשתמש בה רק כשאת בוחרת.

כמו בכלכלה, ברגע שמתחילים לעקוב אחרי ההוצאות, מתפתחת מודעות, וממילא הפחתה בשימוש.
"מנוחה מהדיגיטל" (אם יש לך אנדרואיד - חפשי בהגדרות, או תורידי מהחנות) קודם כל מציגה לך בצורה גרפית פשוטה וקלה נתונים על זמן שהייה בכל אפליקציה (ווצאפ, יוטיוב, כרום, וכל אפליקציה שהיא) פר יום ופר שעה, כמה פעמים ביטלת את מסך הנעילה של הפלאפון ועוד.
בנימה אישית - כשרואים שחור על גבי מסך את המספרים, זה מזיז משהו בלב...
היתרון המרכזי הוא האפשרות להגדיר טיימר לכל אפליקציה, שמתאפס כל יום בחצות.
ברגע שהזמן שהוקצב מסתיים - האפליקציה הופכת ללא זמינה - אין אפשרות להיכנס, וגם לא מקבלים התראות.
אם צריכים בכל אופן עוד זמן - כמובן שאפשר לשנות את הזמן שהוקצב.
חמש דקות לפני זמן הסיום - את מקבלת התראה שנשארו לך חמש דקות בלבד.
אני עם האפליקציה כבר שבועיים או שלושה, והיא עוזרת לי להפחית משמעותית את זמן השימוש בווצאפ,
שהגדרתי לו חצי שעה ביום.
גם כשאני מרחיבה את הטיימר, הידיעה שכבר חרגתי מהזמן שהקצבתי, עוזרת לי לצמצם את הפעילות.
אני גם חושבת פעמיים לפני כל הודעה, כדי לא "לבזבז" זמן מוקצב.
בהצלחה!
הנה הלינק https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.wellbeing&hl=iw
את יכולה לחפש את זה גם בחיפוש הפנימי בתוך ההגדרות של הפלאפון
לפתוח את הדף שהשיר נמצא, לחצן ימני של העכבר, ברשימה שנפתחת "בדוק"
שלב ב
לבחור בלשונית "network"
שלב ג' - להפעיל את השיר.
בעיקרון הקישור הישיר אמור להופיע (עם סיומת של קובץ וידיאו/אודיו)
ממש עזרת לינעה ונדה
איזה דרכים? (בלי אתרים)
כל מה שמצאתי הוא ברמת הגנה בינונית או בסיסית..
להפעיל את השיר, לראות מה הקישור ולהוריד.
ע"פ רב כל שיר ניתן למצוא אותו במספר אתרים, אחד מהם הוא בלי הגנה גבוהה
f12<<network זה קישור?
זה השיר שאני רוצה להוריד: מאיר חג'בי בגירסה ווקאלית ללהיט של פריד - כיכר השבת
נעה ונדהאיך עשית את זה? (שאני אדע לפעמים הבאות)
וגם איך אפשר להפוך את זה לmp3?
אבל אני ממש לא מבינה בדברים האלה.. מה זאת אומרת להמיר וירטואלית?
ואפשר להעלות לאתר וירטואלי לקוח קצת יותר זמן אבל מתאים למי שאין אתר
נעה ונדהתודה רבה
יש עוד מספיק מקומות לא מאובטחים שאפשר להוריד אותם
איפוס הגדרות Chrome לברירת המחדל - Google Chrome עזרה
תוכל לשחזר בכל עת את הגדרות הדפדפן ב-Chrome. ייתכן שיהיה עליך לעשות זאת אם יישומים או תוספים שהתקנת שינו את ההגדרות ללא ידיעתך. הסימניות והסיסמאות השמורות לא יימחקו ולא ישתנו.
הפעולות האלה לא יגרמו לאיפוס מלא של המערכת. לדוגמה, הגדרות מסוימות כמו גופנים או נגישות לא יימחקו. כדי ליצור פרופיל משתמש חדש, הוסף משתמש חדש ל-Chrome.
ההגדרות הבאות בפרופיל Chrome ישוחזרו לברירת המחדל בכל המכשירים שבהם התחברתם לחשבון:
שנקראת ANTIMALWARE
ותעשה איתה סריקת וירוסים עמוקה בכל הכוננים ומחיקה שלהם
ובטח אם הילד אישר לכל מיני דברים לקפוץ..
הוא כתב שהדפדפן נפתח לבד, לא שקופצים חלונות.
אם זה חלונות קופצים לבד אז ADBLOCK אמור לעשות את העבודה