מישהו יודע אם זה נכוןמאיר הר ציון
לא.נפשי תערוג
אך משך חובת המלווה תשאר חצי שנה
^^^ וזה צריך להיות אחרי שעוברים טסטהשם שלי
זה ברור. לא?
נפשי תערוגאחרונה
תשלום לבדיקות רפואיות לטופס ירוקארץ ושמים
הלכתי לרופא שיחתום לי על בדיקות רפואיות לטופס ירוק והוא אמר שיש הוראה חדשה ממשרד הבריאות ושצריך לשלם 105 ש"ח.
נראה לי מאוד מוזר!!
מישהו שמע על זה?
מותר לו, וזו ההוצאה הכי זולה שתוציאי על רישיוןצבי-ליזציה
כולם משלמים ככהadar
תבדקתי בפוליסת הביטוח שלך מול הקופ"חנפשי תערוג
צריך לשלם על הבידיקות רופא, תבדקי בקופ"ח שלך , כמה .אבני חן
אני לא שילמתי כלום!! זה ממש נשמע לי מוזרshirab13אחרונה
תלוי באיזה מצבה-מיוחד
כביש רטוב זה ממש בעיה ואם אתה לא מקצוען זה שטויות מה שמספרים לך לסובב את ההגה לכיוון השני. אם יש לך רכב חדיש אתה במצב טוב יחסית. לדעתי הפיתרון הכי פחות גרוע ללחוץ חזק על הבלמים ולהתפלל (האמת שזה תלוי עד כמה אתה מחליק, אם אובדן שליטה אז תלחץ אם אתה עדיין בשליטה אז תמשיך, ברכבים חדישים יש חיישנים שעוזרים לרכב להישאר בשליטה)
^^^^קוד אבל פתוח
ולסובב את ההגה לכיוון השני זה בנהיגת מרוצים, ומאוד מורכב.
אפשר ללמוד את זה בקורס נהיגה מתקדמת נראה ליצקון לחש
מקרה שהיה...אנונימי (3)
מה עושים באידיאל אין לי מושג... אבל זה מה שעשיתי בשטח...
לא לעשות "בחדות" במצב חירום. לא בהגה ולא בדוושותאנונימי (פותח)
זה יגרום להתהפכות. למרות שיש היום חיישנים ובקרות. אבל יש פיזיקה גם..
א. אם אין רכב מולך /גדר הפרדה סע בנתיב הנגדי ויישר את ההגה לימין מתון יותר.במהירות
שהרכב מאפשר לך.
ב. הסיבובים זה כבר מצב שכנראה הגלגלים שלך ננעלו (נכנס מים בין הצמיג לכביש ואין אחיזה)
ליציאה ממצב כזה צריך לתרגל את זה במסלול רטוב.
מזלך שלא היה אף אחד על הכביש...סלמון
בעיקרון,!אנונימי (4)
חשוב!: כמובן כל זה בתאוריה, ואני לא ממליץ לשום אדם לנסות זאת. רוב האנשים לא מכירים את המכוניות שלהם מספיק טוב ולא יודעים איך להתנהג במצב חירום במיוחד שהיום המערכות בטיחות של הרכב עושות את העבודה ולא ממולץ לנסות זאת בכוונה שהמערכת בטיחות עובדת.
השאירו זאת לאנשים שמבינים. מכונית היא לא משחק!
הפוך. אז צריך שכולם יכירו את המכונית יותר טוב. ולאאנונימי (פותח)
להגיד להם תשאירו את זה למבינים. שכולם ישדרגו את הידע ואת ההבנה!
ולבקרת יציבות אין מגבלה שאחריה צריך לדעת מה לעשות ומה לא לעשות? בטח שיש.
כמו שאתה יודע לתאר את המצב כל אחד צריך לדעת. כי במצב אמת יש חצי שניה להתגבר על האינסטינקט
ולדחוף ברקס בסיבוב ואז להפוך את האוטו.
תלוי מאוד בסוג ההנעה ברכב אחורית או קדמיתשמעון מועלם
מפני שאני מניח שאת ורוב הפורום נוהגים ברכב הנעה קדמית אענה לסוג ההנעה הנל
המצב המתואר על ידך (היגוי יתר)
וקשה לתיקון למי שמיומן ולמי שאינו מיומן בנהיגה
ולכן אענה את התשובה הקלה ביותר והטובה ביותר למי שאינו מיומן (גם מי שנוהג 30 שנה ברכבי ספורט אינו נחשב למיומן עד שיעבור לפחות קורס נהיגה מתקדמת והבנת התאורייה על בורייה )
בלימה חזקה לפחות לכמה שניות 3+ אמורה לעזור
כל נסיון של בלימה עדינה רק תחריף את המצב
נסיון לסובב את ההכה להיגוי הפוך יכולה להסתיים בצל"ש או טר"ש ולרוב בצורה השנייה
אם המצב שתארת הרכב בסוף הסיבוב כבר אז עדיף לחיצה קלה וממושכת על דוושת התאוצה (גם במחיר של פירפור הגלגלים הקדמיים) והכב יתייצב חזרה
טעות מסוכנת מאודתתתתתתתתת
לא בולמים בזמן החלקה בטח לא חזק
לפי מה שיצא לי להתנסות:סלמון
תלוי במהירות והקיצוניות של זריקת הזנב.
אם זריקת הזנב היא קיצונית - לדעתי פשוט תן לרכב לסיים את מה שהוא רוצה, אא"כ אתה מיומן למצב...
לפעמים היציבות של הרכב לא מופרת אע"פ שנכנס למצב קיצוני - עד שהנהג מתערב...
אם זריקת הזנב היא חלשה, הרכב רק "נמשך" טיפה לאחור לכיוון הזנב - אז להרפות טיפה מההיגוי ולהמשיך גז עדין.
אם לא ברור מה לעשות הכי טוב זה להמשיך בדיוק עם מה שאתה עושה ובלבד שאתה לא מתחיל להתהפך.
אם הרכב חו"ח מתרומם - כדאי להפוך כיוון היגוי.
לגבי בלימה קיצונית לדעתי זו טעות קריטית כי אם ההגה לא מיושר - יש מצב להחריף את הסיבוב ולהתהפך.
ומה שלא תעשה, הכי חשוב לא לעשות משהו קיצוני (בלימה, האצה או היגוי) כי אז השליטה לחלוטין בורחת ממך ואפשר להגיע לסיבסוב וגם להתהפכות.
יש מצב של היגוי יתר וזריקת זנב (לפעמים אני אוהב לעשות את זה בכוונה בכניסה לכיכר שוממת
) אבל תגובה אינסטקטיבית ועדינה(!!!) היא הדרך הנכונה לנהל אותו.
במאמר מוסגר: כל ה"קורס נהיגה מונעת" של משרד התחבורה הוא קישקוש חסר תועלת!
שעה אחת במגרש החלקה מביאה את הידע והנהיגה למקום אחר לגמרי!
מי שיכול להרשות לעצמו ללכת - שווה כל פרוטה! מניסיון...
קוראים לזה היגוי יתרעובד
ואז כשהרכב מתייצב לחזור לכביש בזהירות-
התשובה הנכונה היאתתתתתתתתת
מאיט לפני סיבוב ולא בתוכו.
ולא מנסה להתרגש מנסיעהברכב.
ואני עברתי קורס נהעגה קרבית ותרגול של היגוי יתר וירידה לשול וכו.
בקיצור תתבגר
מזל שכולם פה אנונימיים. כמעט.תתתתתתתתת
כל מי שאומר אחרת לא החליק אף פעם.. ובטח שלא מבין מה זו החלקה.
השלב היחיד שיש לך אפשרות לתקן זה בחיכוך חלקי לפחות.
אם אתה ממשיך להחמיר את ההיגוי אתה מסתכן בהתהפכות.
אם אתה לוקח נגד כיוון ההחלקה אתה צריך לעשות זאת לאט ובעדינות. להרגי את המינימום הנדרש רק כדי להישאר על המסלול.
בשום פנים ואופן לא לוחצים ברקס בזמן החלקה.
לא עדין ולא בטיח.
רק אחרי היציאה מההחלקה.
עדיף להשתפשף על המעקה מאשר להתהפך או להגיע לצד השני
תהיה רציניshindov
במקום לשאול בפורום ולסמוך על ידע כללי מוסמך או לא. פתח ספר תאוריה ותראה מה כתוב שם. או תרשם לקורס נהיגה מונעת. תדע תשובה לזה ולעוד כמה דברים.
גם אני רוצה לדעת......מילקהאחרונה
אבל מחפשת ידני....
מישו מכיר????
שלושה טיפים לטסט, שבזכותם עברתי - מהמורה נהיגה שלי...קופקליפטוס
1. לנסוע לאט ובזהירות ברחובות צרים..
2. להאט ולהסתכל לכל כיוון לפני כיכרות.
3. לנסוע בקצב טוב, לא לאט! וגם לא מהר מידי...
הקפדתי על שלושתם, ועברתי...
תודה על הטיפים!!עוגת גבינה.
בכיף!קופקליפטוס
פשוט לעבור...ציקציק
בדוק שבוע שעבר זה עבד לי...ציקציקאחרונה
רק בלי צפיות גבוהות מידי..שלא תתבאסו אם לא עברתםירוקה
אני עברתי טסט, למרות שהטסטר בלם אותי...קופקליפטוס
בקריית גת, הוא אמר שבגלל שבלמתי ביחד איתו, זה אומר שאני בסדר... והמשכנו את הטסט כרגיל, ועברתי! 
לא נסחפנו?קופקליפטוסאחרונה
עברתי כי ב"ה היה לי אחלה טסטר במצב רוח טוב.... וגם חוץ מזה נהגתי סבבה....
תיאוריה בירושלים קניון אחים ישראל יד חרוצים 18adar
זה עולה 62 שקל תבוא/ י עם כסף מדוייק אין להם עודף
ללמוד את הנושאים לעשות מבחנים ושאת/ה עובר/ת כמה שיותר מבחנים עם כמה שפחות טעויות תגש/י לתיאוריה
יש גם את אתר עברתי שהוא בחינם ויש שם הכל מסודר לפי נושאים ומבחני תיאוריה
א-ה 8:30-16:00 יום ו' 8:30-12:30adar
מורה נהיגה תותח במודיעיןבני שני
0505925254
בירוקרטיה וסיום תקופת ליוויבתהליך
טוב אז אני לא רוצה שזה יקרה לי עם משרד הרישוי.
עכשיו, מה צריך להביא כשמביאים את הטופס של המלווה חתום?
תודה מראש!
צריך לחתום על ההצהרה מי שליווה אותךadar
וכמובן להביא איתך תעודת זהות שלך ואת הרשיון הזמני
תגישי את ההצהרה ותבקשי היתר נוסף רגיל עד שיגיע הרשיון מפלסטיק בדואר שלוקח בין שבועיים לחודש להגיע בדואר
תודהבתהליך
אני פשוט למודת ניסיון עם בירוקרטיה וחוסר מסמכים....
אבל תודה
וביקשת היתר נוסף עד שיגיע הרשיון מפלסטיק?adar
כן. תודה!בתהליך
לבית ספר לנהיגה בנתניה דרוש/ה מורה לנהיגה לדרגה B .saritcvpool
נכונות לעבודה במשרה מלאה א'-ו' (ישנה גמישות מסוימת).
חובה תעודת נהיגה לדרג B.
נכונות לעבודה באזור נתניה .
ניסיון בתחום יתרון משמעותי, אך אינו הכרחי.
עברית שפת אם חובה, אנגלית יתרון משמעותי.
ידע בסיסי בהפעלת אפליקציות בסמרטפון.
סבלנות והמון האהבה למקצוע!.
תנאי שכר טובים, שכר יינתן בראיון עבודה.
קורות חיים למייל: sarit@cvpool.co.il
נא לציין למשרה מספר 45180
פרטים נוספים והגשת מועמדות למשרה באתר:
היי.. יש כאן מישו שהפנו אותו לרופא של משרד הרישוי?אהבת ישראל!!
אשמח לתשובות מהירות!! תודה!
לא נכנסים לרופא עצמו..תאומה2
אמרו לי שחסר לי חתימה בטופס ירוק ושאני צריכה ללכת למשרד הרישוי כי אני לוקחת תרופות קבועות... הלכתי לשם עם אישור רפואי שאני יכולה לנהוג ות"ז והם שולכים את זה לרופא והוא מחליט אם לאשר או לא...
אם יש לך עוד שאלות או משו בשמחה![]()
הרופא חתמה לי..אהבת ישראל!!
ומן הסתם ישלחו אותי... אז מה עושים שם?? 
באים למשרד הרישוי ומסבירים מה הבעיהתאומה2
מביאים למוקדנית ת"ז ואישור רפואי שלבעיה הרפואית אין קשר לנהיגה. ואז היא אומרת שהיא תשלח את זה לרופא המשרד ושיהיה תשובה עוד שלושה חודשים... ואחרי שלושה חודשים אם לא קיבלת את הטופס ירוק בדואר אז מתקשרים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (*5400) ואם את לא במערכת שם אז מתקשרים למשרד הרישוי (*5678) ואם גם הם לא יודעים מה הולך עם זה אז חוזרים למשרד עם ת"ז ואישור רפואי ומחכים עוד כמה חודשים וכו'...![]()
אישור רפואי מהרופאת משפחה שאני יכולה לנהוג?אהבת ישראל!!
כן..תאומה2
מחפש מורה נהיגה טובמאיר הר ציון
בנתיבות.
מישהו מכיר?
מישהו?מאיר הר ציון
למה זה נשמע לי מתנשא?מאיר הר ציון
טסט נדחהאנונימי (פותח)
היי ,תשמעו סיפור ...
בוקר הטסט אני מקבל שיחה מהמורה שהטסט בוטל-נדחה בגלל הטסטרים (לא באו /חולים )
ואז אני מגלה שכן היו טסטים באותו היום ,ושהמורה בעצמו הוציא תלמידים/ת לטסטים.
לקחתי שני שיעוערים במהלך השבוע וזה כביכול סתם הלך עכשיו . לפנות אליו לדעתכם ? אני תלוי בו בסופו של דבר ...
(עכשיו שוב לקחת שיעורים לפני כי מי יודע כמה זמן יעבור וכו' )
בהחלט מבאס.אנונימי (3)
ממליצה ללחוץ על המורה שיגיש אותך בשבוע הקרוב, ככה השיעורים שלקחת יעזרו לך.
בהצלחה רבה!
כל דבר יקרה בעיתו ובזמנו; )
אגב יש לי חבר שהיה אומר לגשת לטסט והמורה ביטל לו כי איבד איזה טופס והוא עבר טסט ראשון שבוע אח"כ .
נוהגים ליד מישהו שהוא לא ביקורתי ומשרה אווירה נעימהעוגת גבינה.
לנהוג כמה שיותרכשמש וכירח
זה טבעי לגמרי להיות בלחץ בנסיעות הראשונות כולם חווים את זה
סעי..פרגולה
וויז נותן אווירה של ביטחון בדרך, כי הוא מכוון ונותן אינפורמציה על הדרך וזה פחות מלחיץ כשאפשר לצפות דרך שלא מכירים!
השיעורי נהיגה מלמדים אותך לעבור את הטסט וזהו, השיעורים האמיתיים הם הניסיון שאת צוברת בנהיגה, הם בעצם הלימוד הרציני!
אז ככה:דביר אברהם
בתחילת הנסיעה שכחתי להרים בלם יד ואל זה הוא בכלל לא העיר לי בטופס של המבחן..
אולי בגלל שזה היה הטסט הראשון
בשני היום נכשלתי ועדיין לא קיבלתי פרטים למה
מרגיש רע מאד כי הרגשתי ממש טוב במבחן
בעזה אני יעבור 3!!
אשמח שתגיבו..
אני בדיוק עברתי עכשיו שלישי
אנונימי (2)
וגם אני בהתחלה שכחתי להוריד בלם יד והוא אמר לי לעשות אתזה..ולא קרה כלום. בכל זאת עברתי
ב2 הקודמים היו כל מני טעיות, חלק הבנתי על מה הוא דיבר וחלק לא הבנתי מאיפה הביא אתזה
אבל בסוף כולם עוברים, ואם כבר לא עוברים אז תנסה להפוך את התקופה הזאת לתקופה שמתעלים ממנה,
להפוך את הבאסה לאמונה שה' עושה הכל הכי טוב בשבילי וזה מה שאני צריך לעבור עכשיו וכל מה שקורה זה מדויק.
בעז"ה בטסט הבא יהיה טוב, בהצלחה לכולם שתעברו מהר!!!
לא נורא תתעודד הכל לטובהadar
שיהיה לך בהצלחה בטסט הבא תתקן את הטעויות ותלמד מהם
אין לכם מושג כמה זה מחזק!דביר אברהם
אוהב אותכם!דביר אברהם
תודה אח שלידביר אברהם
אני בת לא בן
adar
חחחדביר אברהם
צריכה עזרהשמש צהובה
לעשות רק מבחנים זה לא דרך ללמודadar
את צריכה לעבור על כל החומר ואז לעשות מבחנים
אתר עברתיאוריאל
חשוב כן ללמוד לתאוריה בצורה נכונה היות וכרטיס התלמיד שאיתו המורה מלמד בנוי אחד לאחד לפי התאוריה..
בהצלחה
יש את כל השאלות באתר משרד התחבורהמושיקו
אחרי שלומדים לעבור עליהם ולהבים איפה מנסים להפיל.
אחרי פעמיים שלוש שעוברים אין בעיה לעבור תיאוריה בקלות .
מומלץ כל יופם לעבור על 50-100 שאלות .
שבועיים ומוכנים כמו שצריך


