אנגלית😤בועות סבון
~שרשור ג' אלול~סתרי המדרגה
-כאן היו אמורות להיות מילות פתיחה, שעוד יבואו בעתיד בעז"ה מילות פתיחה בחסות @יחידי אם וכשיהיה לו זמן אלינו בין לימודי הקודש ללימודי החול-
@סביון
@בתוך בני ישראל
@מתנחלת גאה!
@נחל נובע.
@אין לי כח לתייג אז פשוט תצטרפו
@סביון
@בתוך בני ישראל
@מתנחלת גאה!
@נחל נובע.
@אין לי כח לתייג אז פשוט תצטרפו
את בושה לאנושות.משתדלת יותר
משתדלת יותר
באמת תהיתי מה זה ג אלול ולמה יש לו שרשור 

תתביישי לך 🙄סתרי המדרגה
..יחידי
שאיפתי הגדולה היא לחבר. מי שאמר עלי כי נשמתי קרועה - יפה אמר. בודאי היא קרועה. אי אפשר לנו לתאר בשכלנו איש שאין נשמתו קרועה. רק הדומם הוא שלם, אבל האדם הוא בעל שאיפות הפכיות, ומלחמה פנימית תמיד בקרבו. וכל עבודת האדם היא לאחד את הקרעים שבנפשו על ידי רעיון כללי, שבגדלותו ורוממותו הכל נכלל ובא לידי הרמוניה. וברוך השם אשר עשה לי את הנפש הזאת, שרוח ונשמה חיה ומרגשת את כל התנועות והזעזועים השונים עם כל ציריהם וחבליהם בקרבה, אבל גם עם כל תוקף עוז חייהם ואמונת ישעם. והדברים כולם פוגשים בי פגישה מוחשית, ואני מוכרח לטפל בהם בפועל ובמעשה, ולסבול את כל המשברים של הזרמים השונים ושיא דֹכים, ולהקשיב אל הקול הגלוי והנסתר שבהם.
חדריו, עמ' קטז
הרב שי נווה:סתרי המדרגה
מלא סתירות הרב קוק, כמו הנפש. מצד אחד יהודי חסידי אדוק, ירושלמר בקופטא ושטריימל, 'חרדי' מקים תנועת דגל ירושלים, המתנגד להשתתפות נשים בבחירות, מקים תלמוד תורה על טהרת הקודש ומסתכסך עם תנועת המזרחי.
מצד שני, מסע המושבות, 'נשמות התוהו', מאמין גדול בשיבת ציון ובחלוציות ואפילו במרד הקדוש שלה 'ביהדות הגלותית', נביא המהפכה, שר הלל לגוף ולהתעמלות של צעירי ישראל המחטבים את גופם ומסתכסך עם רבני הישוב הישן.
מלא סתירות. וכל כך מתבקש לראות ולשאת רק היבט אחד מהצדדים השונים של אישיותו, של חייו ועשייתו, לדבוק בחלק אחד ולהתנגד וללחום באחרים. זה ייקח את שאיפות הקודש והשמרנות, וזה ייקח את הסימפתיה לחלוציות. זו תדגיש את הבדלנות וזו את האחדות. זה את ספרות השו"ת וזה את השירה ואת 'אורות'.
הנשמה הגדולה של הראי"ה לא חוותה כאן סתירות אלא השלמה, רבדים שונים וצדדים שונים של גאולה. בגדולתו ובכוח הראיה שלו הוא תמיד היה גם שחקן על המגרש, מושך ומטה את כרכרת הגאולה לפי אמונתו ותפיסתו, אך בה בעת הוא תמיד היה גם צופה מיציע העיתונות, פרשן הרואה את נקודות המבט האחרות, מעריך אותן ושמח בהן.
היום לפני 84 שנים נפטר הרב קוק ממחלת הסרטן, ותורתו ורוחב מבטו עדיין חיים וקיימים, עדיין מאתגרים ומשפיעים. הלוואי ונצליח לקבל את הצדדים השונים והמגוונים באישיותו, ולא נגזור רק את הצד שנוח לנו.
יהי זכרו ברוך.
מצד שני, מסע המושבות, 'נשמות התוהו', מאמין גדול בשיבת ציון ובחלוציות ואפילו במרד הקדוש שלה 'ביהדות הגלותית', נביא המהפכה, שר הלל לגוף ולהתעמלות של צעירי ישראל המחטבים את גופם ומסתכסך עם רבני הישוב הישן.
מלא סתירות. וכל כך מתבקש לראות ולשאת רק היבט אחד מהצדדים השונים של אישיותו, של חייו ועשייתו, לדבוק בחלק אחד ולהתנגד וללחום באחרים. זה ייקח את שאיפות הקודש והשמרנות, וזה ייקח את הסימפתיה לחלוציות. זו תדגיש את הבדלנות וזו את האחדות. זה את ספרות השו"ת וזה את השירה ואת 'אורות'.
הנשמה הגדולה של הראי"ה לא חוותה כאן סתירות אלא השלמה, רבדים שונים וצדדים שונים של גאולה. בגדולתו ובכוח הראיה שלו הוא תמיד היה גם שחקן על המגרש, מושך ומטה את כרכרת הגאולה לפי אמונתו ותפיסתו, אך בה בעת הוא תמיד היה גם צופה מיציע העיתונות, פרשן הרואה את נקודות המבט האחרות, מעריך אותן ושמח בהן.
היום לפני 84 שנים נפטר הרב קוק ממחלת הסרטן, ותורתו ורוחב מבטו עדיין חיים וקיימים, עדיין מאתגרים ומשפיעים. הלוואי ונצליח לקבל את הצדדים השונים והמגוונים באישיותו, ולא נגזור רק את הצד שנוח לנו.
יהי זכרו ברוך.
משה נחמני (מנהל ארכיון 'אור האורות'):יחידי
נשאלתי היום שאלה מעניינת.
היו צדיקים שחידשו פרקטיקות חדשות בעבודת השם. למשל רבי נחמן מברסלב, חידש את עניין ההתבודדות, בתור שיטה ודרך מרכזית בעבודה, וכן את 'תיקון הכללי' ועוד.
ובכן, מה חידש הרב קוק בדרכים המעשיות של עבודת ה'?
קודם כל זו שאלה נהדרת, שצריכה להישאל. וצריך לחשוב הרבה מהי התשובה המדויקת. על איזו הנהגה מעשית המליץ הרב קוק, שקודמיו לא המליצו?
שמעתי בשם רב חשוב, שהרב קוק חידש את עניין ה"כתיבה". גם אצל הרב אביב"י, בספרו 'קבלת הראי"ה', יש מעין זה, על חשיבות העט.
וחשבתי, אולי חידושו של הרב, הוא מפתיע וחריג ממה שאנו מצפים, מהסוג שאנו מכירים בדורות קודמים. אולי חידושו של הרב בעבודת ה', הוא "ההתעמלות".
נוכל ללמוד זאת לא רק מהדגש הגדול שהרב קוק נותן לחשיבות הכח הגופני ושמירת הבריאות, שלא מצינו אצל קודמיו, אלא גם מהצורה בה נתפסו דבריו בעיני... מתנגדיו - קנאי ירושלים. הלא זוהי הפסקה שהכי הרגיזה אותם! אותה פסקה, שנדפסה באורות התחיה לד, ובה כתב: "ההתעמלות, שצעירי ישראל עוסקים בה בארץ ישראל לחזק את גופם בשביל להיות בנים אמיצי כח לאומה, היא משכללת את הכח הרוחני של הצדיקים העליונים.. חיזוק כוחם ורוחם [של צעירי ישראל], בשביל גבורת האומה בכללה, עבודת הקודש הזאת מעלה את השכינה מעלה מעלה, כעליתה ע"י שירות ותשבחות, שאמר דוד מלך ישראל בספר תהלים".
ואם נכון הדבר, נשאלת השאלה עד כמה אנו, תלמידיו של הרב, אמצנו את ההנהגה הזאת; עד כמה אנו באמת מייחסים קדושה לתרגילי הספורט האפרוריים... האם אנו רואים בזה רק מעשה טכני, בגדר של חול, או שכן השכלנו להבין את הקדושה הנעלה הצפונה בחיזוק הגוף.
הצדיקים הטהורים אינםרובין הוד
מילותיו של הרב קוקמתנחלת גאה!
היה קשה לבחור פסקה מסויימת, אבל כבר ממש תכף שקיעהסתרי המדרגה
אז בלי לחשוב יותר מדיי, פשוט פסקה אהובה עליי מאוד מאוד.
אורות התשובה, פרק ו', פסקה ז':
מתחלת הבריאה ראוי היה טעם העץ להיות גם הוא כטעם פריו. כל האמצעים
המחזיקים איזו מגמה רוחנית גבוהה כללית ראוים היו להיות מוחשים בחוש נשמתי
באותו הגבה והנעם, שעצם המגמה מורגשת בו כשאנו מציירים אותה. אבל טבע הארץ.
התנודדות החיים, ולאות הרוחניות כשהיא נסגרת במסגר הגופניות, גרם שרק טעמו של
הפרי, של המגמה האחרונה, האידיאל הראשי, מורגש הוא בנעמו והדרו, אבל העצים
הנושאים עליהם את הפרי, עם כל נחיצותם לגדול הפרי, נתעבו ונתגשמו ואבדו את
טעמם. זהו חטא הארץ, שבעבורו נתקללה כשנתקלל גם האדם על חטאו. וכל פגם סופו
לתקון. ע"כ מובטחים אנו בברור, שיבאו ימים שתשוב הבריאה לקדמותה, וטעם העץ
יהיה כטעם הפרי, כי תשוב הארץ מחטאה, וארחות החיים המעשיים לא יהיו גורמים
לחוץ בעד הנועם של האור האידיאלי, הנתמך בדרכו ע"י אמצעים הגונים, המחזיקים
אותו ומוציאים אותו מן הכח אל הפועל.
התשובה עצמה, המזרמת את הרוח הפנימי, אשר נטבע במצולות תהום של ההעדר
והפך המגמה האידיאלית ע"י נתינת רוח לרוח הצדק, שנתן בתחלה במועקה, תתן עז .
לרוח האידיאלי לחדור בתקפו גם בחלקי כל המכשירים הרבים, ומכולם יוטעם טעמו של
הזיו המגמתי, ולא ישא עוד האדם חרפת העצלות בדרך החיים האמתיים.
(כששואלים אותי איך אני מדמיינת גאולה, אז ככה)
אורות התשובה, פרק ו', פסקה ז':
מתחלת הבריאה ראוי היה טעם העץ להיות גם הוא כטעם פריו. כל האמצעים
המחזיקים איזו מגמה רוחנית גבוהה כללית ראוים היו להיות מוחשים בחוש נשמתי
באותו הגבה והנעם, שעצם המגמה מורגשת בו כשאנו מציירים אותה. אבל טבע הארץ.
התנודדות החיים, ולאות הרוחניות כשהיא נסגרת במסגר הגופניות, גרם שרק טעמו של
הפרי, של המגמה האחרונה, האידיאל הראשי, מורגש הוא בנעמו והדרו, אבל העצים
הנושאים עליהם את הפרי, עם כל נחיצותם לגדול הפרי, נתעבו ונתגשמו ואבדו את
טעמם. זהו חטא הארץ, שבעבורו נתקללה כשנתקלל גם האדם על חטאו. וכל פגם סופו
לתקון. ע"כ מובטחים אנו בברור, שיבאו ימים שתשוב הבריאה לקדמותה, וטעם העץ
יהיה כטעם הפרי, כי תשוב הארץ מחטאה, וארחות החיים המעשיים לא יהיו גורמים
לחוץ בעד הנועם של האור האידיאלי, הנתמך בדרכו ע"י אמצעים הגונים, המחזיקים
אותו ומוציאים אותו מן הכח אל הפועל.
התשובה עצמה, המזרמת את הרוח הפנימי, אשר נטבע במצולות תהום של ההעדר
והפך המגמה האידיאלית ע"י נתינת רוח לרוח הצדק, שנתן בתחלה במועקה, תתן עז .
לרוח האידיאלי לחדור בתקפו גם בחלקי כל המכשירים הרבים, ומכולם יוטעם טעמו של
הזיו המגמתי, ולא ישא עוד האדם חרפת העצלות בדרך החיים האמתיים.
(כששואלים אותי איך אני מדמיינת גאולה, אז ככה)
הרב סולובייצ׳יק מספר על הרביחידי
האמת שהשנה לא הספקתי לפתוח ספרגעגוע..אחרונה
בירציאט אבל חשבתי על זה, והלוואי.
השיבה אל העצמיות
י. כְּשֶׁשּׁוֹכְחִים אֶת מַהוּת הַנְּשָׁמָה• הָעַצְמִית, כְּשֶׁמְּסִיחִים דֵּעָה מִלְּהִסְתַּכֵּל בְּתוֹכִיּוּת הַחַיִּים הַפְּנִימִיִּים שֶׁל עַצְמוֹ, הַכֹּל נַעֲשֶׂה מְעֻרְבָּב וּמְסֻפָּק. וְהַתְּשׁוּבָה הָרָאשִׁית, שֶׁהִיא מְאִירָה אֶת הַמַּחֲשַׁכִּים מִיָּד, הִיא שֶׁיָּשׁוּב הָאָדָם אֶל עַצְמוֹ*, אֶל שֹׁרֶשׁ נִשְׁמָתוֹ, וּמִיָּד יָשׁוּב אֶל הָאֱלֹהִים, אֶל נִשְׁמַת כָּל הַנְּשָׁמוֹת, וְיֵלֵךְ וְיִצְעַד הָלְאָה מַעְלָה מַעְלָה בִּקְדֻשָּׁה וּבְטָהֳרָה. וְדָבָר זֶה נוֹהֵג בֵּין בְּאִישׁ יְחִידִי, בֵּין בְּעַם שָׁלֵם, בֵּין בְּכָל הָאֱנוֹשִׁיּוּת, בֵּין בְּתִקּוּן כָּל הַהֲוָיָה כֻּלָּהּ, שֶׁקִּלְקוּלָהּ בָּא תָּמִיד מִמַּה שֶּׁהִיא שׁוֹכַחַת אֶת עַצְמָהּ. וְאִם תֹּאמַר שֶׁהִיא חֲפֵצָה לָשׁוּב אֶל ד' וְאֶת עַצְמָהּ הִיא אֵינָהּ מְכוֹנֶנֶת לְקַבֵּץ אֶת נִדָּחֶיהָ - הֲרֵי הִיא תְּשׁוּבָה שֶׁל רְמִיָּה, שֶׁתִּשָּׂא עַל יְדֵי זֶה אֶת שֵׁם ד' לַשָּׁוְא•. עַל כֵּן רַק בָּאֱמֶת הַגְּדוֹלָה שֶׁל הַתְּשׁוּבָה אֶל עַצְמוֹ יָשׁוּב הָאָדָם וְהָעָם, הָעוֹלָם וְכָל הָעוֹלָמִים, הַהֲוָיָה כֻּלָּהּ, אֶל קוֹנָהּ, לֵאוֹר בְּאוֹר הַחַיִּים. וְזֶהוּ הָרָז שֶׁל אוֹרוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ•, הוֹפָעַת נִשְׁמַת הָעוֹלָם, שֶׁבַּהֲאִירוֹ יָשׁוּב הָעוֹלָם לְשֹׁרֶשׁ הַהֲוָיָה, וְאוֹר ד' עָלָיו יִגָּלֶה. וּמִמְּקוֹר הַתְּשׁוּבָה הַגְּדוֹלָה הַזֹּאת יִשְׁאַב הָאָדָם אֶת חַיֵּי הַקֹּדֶשׁ שֶׁל הַתְּשׁוּבָה בַּאֲמִתָּהּ.
השיבה אל העצמיות
י. כְּשֶׁשּׁוֹכְחִים אֶת מַהוּת הַנְּשָׁמָה• הָעַצְמִית, כְּשֶׁמְּסִיחִים דֵּעָה מִלְּהִסְתַּכֵּל בְּתוֹכִיּוּת הַחַיִּים הַפְּנִימִיִּים שֶׁל עַצְמוֹ, הַכֹּל נַעֲשֶׂה מְעֻרְבָּב וּמְסֻפָּק. וְהַתְּשׁוּבָה הָרָאשִׁית, שֶׁהִיא מְאִירָה אֶת הַמַּחֲשַׁכִּים מִיָּד, הִיא שֶׁיָּשׁוּב הָאָדָם אֶל עַצְמוֹ*, אֶל שֹׁרֶשׁ נִשְׁמָתוֹ, וּמִיָּד יָשׁוּב אֶל הָאֱלֹהִים, אֶל נִשְׁמַת כָּל הַנְּשָׁמוֹת, וְיֵלֵךְ וְיִצְעַד הָלְאָה מַעְלָה מַעְלָה בִּקְדֻשָּׁה וּבְטָהֳרָה. וְדָבָר זֶה נוֹהֵג בֵּין בְּאִישׁ יְחִידִי, בֵּין בְּעַם שָׁלֵם, בֵּין בְּכָל הָאֱנוֹשִׁיּוּת, בֵּין בְּתִקּוּן כָּל הַהֲוָיָה כֻּלָּהּ, שֶׁקִּלְקוּלָהּ בָּא תָּמִיד מִמַּה שֶּׁהִיא שׁוֹכַחַת אֶת עַצְמָהּ. וְאִם תֹּאמַר שֶׁהִיא חֲפֵצָה לָשׁוּב אֶל ד' וְאֶת עַצְמָהּ הִיא אֵינָהּ מְכוֹנֶנֶת לְקַבֵּץ אֶת נִדָּחֶיהָ - הֲרֵי הִיא תְּשׁוּבָה שֶׁל רְמִיָּה, שֶׁתִּשָּׂא עַל יְדֵי זֶה אֶת שֵׁם ד' לַשָּׁוְא•. עַל כֵּן רַק בָּאֱמֶת הַגְּדוֹלָה שֶׁל הַתְּשׁוּבָה אֶל עַצְמוֹ יָשׁוּב הָאָדָם וְהָעָם, הָעוֹלָם וְכָל הָעוֹלָמִים, הַהֲוָיָה כֻּלָּהּ, אֶל קוֹנָהּ, לֵאוֹר בְּאוֹר הַחַיִּים. וְזֶהוּ הָרָז שֶׁל אוֹרוֹ שֶׁל מָשִׁיחַ•, הוֹפָעַת נִשְׁמַת הָעוֹלָם, שֶׁבַּהֲאִירוֹ יָשׁוּב הָעוֹלָם לְשֹׁרֶשׁ הַהֲוָיָה, וְאוֹר ד' עָלָיו יִגָּלֶה. וּמִמְּקוֹר הַתְּשׁוּבָה הַגְּדוֹלָה הַזֹּאת יִשְׁאַב הָאָדָם אֶת חַיֵּי הַקֹּדֶשׁ שֶׁל הַתְּשׁוּבָה בַּאֲמִתָּהּ.
אני חושבתהשאלה.
שהקללה הכי גדולה של החיים זה אריכות ימים.
מי שמסכים שיכתוב, ומי שלא שינמק
מי שמסכים שיכתוב, ומי שלא שינמק
למי שלא יודע לחיות,,,,,,,,
זקנים, לדוגמא?השאלה.
לא.,,,,,,,,
זה לא תלוי גיל
מי שיודע להינות ואוהב את זה יעשה את זה בכל שלב בחייםרובין הוד
מי שאוהב להרגיש סובל גם יעשה את זה בכל שלב בחיים
מסכיםמתיישב בנשמה
חבר שלי אמר שיש סיכוי שנחיה עד גיל 140
הסברתי לו שאני מתכוון להתאבד באיזור 100...
הסברתי לו שאני מתכוון להתאבד באיזור 100...
קראת הרציונלית?קפיץ
מזכיר את זה קצת
ממש לא.גיטרה אדומהאחרונה
זה תלוי באיכות חיים שאתה יוצר לעצמך.
אפשר גם לחיות עד 120 באושר ועושר.
אפשר גם לחיות עד 120 באושר ועושר.
טעות.שתיקות.
המורה אמרה שאני גאון מידי שפשוט חיברתי את כל הדרכים האפשריותגיטרה אדומה
במתמטיקה
היא ראתה את הבגרות שלה וכולה הייתה פוצצת בדרכים שונות,לכן לא עברתיי @שוליינית
|ידפרצוף| תמיד ידעתי שאת גאוןשוליינית
גיטרה אדומהאחרונה
נכון כי את קמת עצבנית,😅Solomon
בטח למה הערתם אותי מהשינה🤣ברזי
ואמא שלי נבהלה שאמרתי לה שנכנסו אלינו לבית להביא דברים ואז שאמרתי לה שאני מכירה אותכם ואני אישרתי היא שאלה אן החזרתם תכדור.. אתה רואה מי אשכנזי ומי ספרדי אבל אני מתה עליה
מממ.. מתי הוא החליף את השם
זמרת מיוחדת
באמת לא הייתי כאן הרבה
מה איתך דודה 🙂Solomon
שניים איתך
ישתבח! בעקרון מדדה כרגע כמו איזה סבתא בת 1000
זמרת מיוחדת
חחח
Solomon
וואי וואי בהצלחה לך🤩🤩
אני הולך להיות ביביסיטר😅😅
אני הולך להיות ביביסיטר😅😅
תודה
חחח
זמרת מיוחדת
ממתי שאני לא גיבעון ולא ננח😅Solomon
זה שאתה לא גבעון הבנתי מזמן אבל לא ננח???
זמרת מיוחדת
אני התנצרתי..
Solomon
או התבדתי (מלשון בודה)
טוב.. כבר לא אמין
זמרת מיוחדת
סתם עוד לא.. אבל אני מתחנן
Solomon
פפ..זמרת מיוחדת
נשבע לךSolomon
כן זה בתיכנון שלך הרבה זמן 😅ברזי
בתיכנון..
וכפי שאנו יודעים הוא ותיכנונים...
זמרת מיוחדת
היי! בלי שבועות פה
אין על רבנו!
למה לא?Solomon
למה כן?אין על רבנו!
כי זה מציאותSolomonאחרונה
ואיזה מוזר זה שכולם התחילו שנהקפיץ
ורק אני כשאומרים לי שנה שעברה עוד מתיחסת לי"א וי"ב זה "השנה".
וכשמדברים על מה שקרה השנה מנסה להבין למה מדברים על מה שהיה אתמול...
ובית ריק בבקרים, והמון זמן ריק, וחופש שלא נגמר.
איכשהו זה לא כזה כיף. לא שלא כיף לי, כן? פשוט, זה לא מה שרציתי שיהיה.
(ואז הודעות בקבוצה של המגמה. וואו. כמה שאני מתגעגעת).
ומצחיק, כי כולם אמרו שתדחי גיוס, מה, לפחות לעבוד קצת לפני או משהו. לא יהיה לך חופש בכלל.
ולי בסוף יש את החופש הכי ארוך. וכולם חזרו לעולם האמיתי, לא בחופש. אז יש להם דברים לעשות. ורק אני בחופש. אופס.
וכשמדברים על מה שקרה השנה מנסה להבין למה מדברים על מה שהיה אתמול...
ובית ריק בבקרים, והמון זמן ריק, וחופש שלא נגמר.
איכשהו זה לא כזה כיף. לא שלא כיף לי, כן? פשוט, זה לא מה שרציתי שיהיה.
(ואז הודעות בקבוצה של המגמה. וואו. כמה שאני מתגעגעת).
ומצחיק, כי כולם אמרו שתדחי גיוס, מה, לפחות לעבוד קצת לפני או משהו. לא יהיה לך חופש בכלל.
ולי בסוף יש את החופש הכי ארוך. וכולם חזרו לעולם האמיתי, לא בחופש. אז יש להם דברים לעשות. ורק אני בחופש. אופס.
עבודת האמת. עבודת השתיקה.בתוך בני ישראל
הרב הנזיר הי'ה אומר
שותק
שותק
בא לי כבר את שבתבועות סבון
אבל יש בעיה:
כשנגמרת שבת,זה אומר שמחר ראשון.
וזה אומר לחזור לאולפנה
אולי זה ינחם אותך,איכה
אבל לי נגמר החופש ביום ראשון 
ואני צוללת הישר לקורס אנגלית סיוטי במיוחד 😭
וזה יותר גרוע מלחזור לאולפנא. בוודאות.

ואני צוללת הישר לקורס אנגלית סיוטי במיוחד 😭
וזה יותר גרוע מלחזור לאולפנא. בוודאות.
אויש אויש. באמת יותר גרועבועות סבוןאחרונה
אבל לפחות החופש שלך ארוך בשבוע..
אויי איזה שבוע מעייףמשקפת
תתפקדומתנחלת גאה!
|מתפקד|קפיץ
שלום שלוםמתנחלת גאה!
מה נשמע?קפיץ
ברוך ה'מתנחלת גאה!
מה שלומך?מתנחלת גאה!
ישתבח! מחכה כבר ללדת..זמרת מיוחדת
יאא מרגששמתנחלת גאה!
מה איתך?זמרת מיוחדת
אחלה ברוך ה'מתנחלת גאה!
רגעעמהלך בדרך...
אם את כאן זה כי את כבר לא נשואה?
או סתם לא מתנשאת?🤔
או סתם לא מתנשאת?🤔
כי אני כאן מידי פעם להתנשאות עליך
זמרת מיוחדת
*להתנשאמהלך בדרך...
אופסזמרת מיוחדתאחרונה
..שוליינית
הי
מתנחלת גאה!
|עומדום|גלים.
שלום לךמתנחלת גאה!
שלוםמתנחלת גאה!
מתפקדהר ומדבר
שלום רבמתנחלת גאה!
שלום שלוםהר ומדבר
איך זה להיות שמיניסטית?
זה סבבהמתנחלת גאה!
כיף לראות את החמשושות מסתכלות כאילו אנחנו מינימום אלילים אבל זה אחריות מטורפת ומלא כאב ראש
אליל זה מצוין!
הר ומדבר
להתנשא על קטנים זה עוד יותר מצוין
<צ>
<צ>☝🏻כנות.
פצלש?מתנחלת גאה!
הייעד עלות השחר.
מה שלומך?
ברוך ה'מתנחלת גאה!
יופיי(:עד עלות השחר.
לפנות בוקר טוב, שבת שלום ושבוע טובליידי מאדם מיס
שבוע זה בכלל לא הרבה.
תחשבי אבלהשאלה.אחרונה
שזה לעולם לא נגמר. הסחרחורת הזו של שבוע רודף שבוע רודף שבוע
השלמה שבשתיקה כזאת.בתוך בני ישראל
לישון לישון לישוןאלפאחורס.
לישו ןלישון כבר אוף נו די אני במתח אני בלחץ וזה סתם ככה חבל עלי חבל על מחר חבל על הדס חבל על שוש חבל שהיא כזאת חבל שהיא לא היא חבל שהיא לא מצליחה להבין מה היא רוצה חבל על כולנו על כולנו חבל ומה אם נעיף את זה כבר בלי פסיקים בלי נקודות ניתן לעצמנו קצת רוגע ולא נחשוב מחר מחר מה יהיה מחר למה לחשוב על החיים בזמן שאנחנו חיים
תפוס את הרגע
תפוס את הרגע
בסוף הוא התאבד וויתר על הכל במקום להמשיך להיות כלוא, בשבילנו זה רק משחק, בשבילו זה החיים, זה סט סכום מתנה ליומולדת, זה שירים במערה.
בשבילי זה סרט
אז בוא נצא מהסרט לחיים האמיתים
ונתפוס את הרגע ונגיד לעצמנו -אני רק רוצה לדעת מי אני באמת. ונעשה לבבות ודרמות מהטוב ונקטין את הרע.
תפוס את הרגע
תפוס את הרגע
בסוף הוא התאבד וויתר על הכל במקום להמשיך להיות כלוא, בשבילנו זה רק משחק, בשבילו זה החיים, זה סט סכום מתנה ליומולדת, זה שירים במערה.
בשבילי זה סרט
אז בוא נצא מהסרט לחיים האמיתים
ונתפוס את הרגע ונגיד לעצמנו -אני רק רוצה לדעת מי אני באמת. ונעשה לבבות ודרמות מהטוב ונקטין את הרע.
אין רשעותאלפאחורס.
אין פסיכופתים.
וגם אם יש. זה לא נוגע אלי.
היא בוחרת לראות את זה, לקרוא על זה, היא בוחרת חושך, היא בוחרת אלימות
היא מספרת לי שהיא שונאת את האנושות ויורקת עלי.
אין לי איך להציל אותך שומעת
מרחוק
את מביאה לפה אנרגיה רעה ועייפות ועובש
אני לא יודעת מי את
את רק רוצה לבכות , להשמט, להיות מסכנה ושונה ועצובה ושותקת. להיות נזירה בשיער קצוץ וללכת בכתפיים שמוטות.
אני לא מסוגלת. תביני. אני לא. זה רע לי.
אני הרשעות.
אני כל הרשעות בעולם. רק תלכי.
איך אני יכולה
אני לא יכולה
אני לא מסוגלת
והיא אומרת תדאגי שייתיחסו אליה יפה.
אני לא מסוגלת. ה. אני לא מסוגלת. אני שמחה שאתן מנותקות. כי טביעת האצבע שלה הולכת ונמחקת לאט לאט.
שתימחק מייד. לאלתר. לנצח.
לא רוצה
וגם אם יש. זה לא נוגע אלי.
היא בוחרת לראות את זה, לקרוא על זה, היא בוחרת חושך, היא בוחרת אלימות
היא מספרת לי שהיא שונאת את האנושות ויורקת עלי.
אין לי איך להציל אותך שומעת
מרחוק
את מביאה לפה אנרגיה רעה ועייפות ועובש
אני לא יודעת מי את
את רק רוצה לבכות , להשמט, להיות מסכנה ושונה ועצובה ושותקת. להיות נזירה בשיער קצוץ וללכת בכתפיים שמוטות.
אני לא מסוגלת. תביני. אני לא. זה רע לי.
אני הרשעות.
אני כל הרשעות בעולם. רק תלכי.
איך אני יכולה
אני לא יכולה
אני לא מסוגלת
והיא אומרת תדאגי שייתיחסו אליה יפה.
אני לא מסוגלת. ה. אני לא מסוגלת. אני שמחה שאתן מנותקות. כי טביעת האצבע שלה הולכת ונמחקת לאט לאט.
שתימחק מייד. לאלתר. לנצח.
לא רוצה
זה לא שנאהאלפאחורס.
זה דחייה.
איך.
יש שנאה של קנאה.
של גועל.
של יותר מדי אהבה.
את הכל חוויתי.
את הכל אני לא רוצה לחוות יותר בחיים.
אני לא רוצה לשנוא.
אני רוצה לאהוב.
אבל.
איך.
יש שנאה של קנאה.
של גועל.
של יותר מדי אהבה.
את הכל חוויתי.
את הכל אני לא רוצה לחוות יותר בחיים.
אני לא רוצה לשנוא.
אני רוצה לאהוב.
אבל.
נמאלפאחורס.אחרונה
עבר עריכה על ידי אלפאחורס. בתאריך ו' באלול תשע"ט 07:10
ךעיח
וכך מתו להן שלושים נקודות.ליידי מאדם מיס
לפחות זה לא במתמטיקה.


