לחשוב על כל המאורעות
ועל כל מה שחוויתי בעצמי
מאז אותו יום ש***תי
ושוב
זה חוזר
ואני מתעוררת
בבהלה.
גלים.ועל הדרך ניזכרתי שלא נטלתי לולב

וכן שטריימל זה באמת יפהיהדות=דרך חיים
יהדות=דרך חייםלבכות מגעגוע אליהם.
לחלום אותם גם כשאני ערה.
מותק אני תמיד כאן.
וזה פשוט שיר נדיר.
לילה טוב לכם.
סליחה אם חפרתי..
אין על רבנו!באמת שיר נדיר.
ממש
חושך
כולם ישנים
אני צריכה לאמץ לעצמי את השעה הזאת
כיף לי פה לבד
מי היה מאמין שאני יהיה ערה בשעה הזאת בחופש
התכנון לקחת רכבת להגיע לתל אביב
וננווט משםם
בהצלחה לנווו
קשה זה טוב :-)
נחלמספרים שהיה רב גדול מאוד מאוד שקיבל על עצמו לברך בשבת ברכת המזון מהברכון ולא בע"פ.
וזה יהיה אחד מגדולי הדור!! אז שתביני עד כדי כמה צריך לקחת על עצמך משו קטן שיעשה בנו שינוי אבל לאורך זמן
טוב נו..ויואו הזכרת לי שיש קטע כזה לקבל החל"טה ביום שהמזל גובר (מלילם מכובסות כדי למנוע הבנה מוגזמת). ואני כל כך לא בעיניין.
ממ. תתפללי עלי, היום וזהו, טוב?
צריך. צריך לעשות מלא דברים. לא עשיתי כלוםם.
ואת. תהני שמה. דשים.
ופתאום תפס אותי רעב אין דברים כאלה, קיצר פירקתי עכשיו חצי חבילת שקדי מרק
יהדות=דרך חיים
אין על רבנו!אחרונה
אין על רבנו!שבוע אחד הייתי שמחה ברמות, מחה על אמת כזה!
ואני כולי באורות מרוב שמחה..
ואז בום.
עצב.
סתם.
פשוט סתם.
ואני רק בוכה, ולא מדברת עם אנשים ופשוט לא הבנתי מה קרה. למה פתאום אני בעצבות.
ונכנסתי לעצבות בגלל העצבות![]()
ואז פתחתי ספר משפטים של רבי נחמן.
ואני קוראת וקוראת.
והגעתי למשפט הזה.
"חשוב להיות בשמחה אבל אין צריך להיות עצובים אם לא מצליחים"
וזהו.
הבנתי מה קורה לי.
תודו משפט חזק.
יאבלה הארכתי פה..
אין על רבנו!
בשבת היה עונג מיוחד על "ותחסרהו"
יהדות=דרך חייםשיחות הר"ן תורה טז:
דע שיכולין לצעוק בקול דממה דקה בצעקה גדולה מאד ולא ישמע שום אדם כלל כי אינו מוציא שום קול כלל רק הצעקה היא בקול דממה דקה וזה יוכל כל אדם. דהינו שיצייר במחשבתו הצעקה ויכנס קול הצעקה במחשבה ויצייר בדעתו קול הצעקה ממש עם הניגון כדרך שצועקין. ויכנס בזה עד שיצעק ממש בבחינת "קול דממה דקה" (מלכים א יט, יב) ושום אדם לא ישמע כלל. כי באמת אינו ציור כלל רק צעקה ממש, כי יש סמפונות בריאה שמשם יוצא הקול וגם יש סמפונות דקים היוצאים מן הריאה אל המח. ועל כן יכולים להכניס הקול דרך הסמפונות הדקים ההולכים אל המח עד שיצעק ממש במוחו על ידי מה שמצייר במחשבתו קול הצעקה ממש שבזה הוא מכניס קול הצעקה אל המח, ויוכל לעמוד בין כמה בני אדם ויצעק מאד ושום אדם לא ישמע כנ"ל. ולפעמים יוכל להשמט מזה איזה קול דק שיהיה נשמע כי מחמת שנכנס הקול דרך הסמפונות של המח אל המח יוכל להשמט לפעמים שיצא הקול דרך הסמפונות המוציאין קול אבל הוא בדקות גדול. ובלא דיבור (היינו כשאין מוציאים שום דיבור בשעת הצעקה הנזכר לעיל) קל יותר לצעוק כנ"ל, כי כשצריך להוציא הדיבור קשה יותר לתפוס את הקול אל המחשבה ולבלי להניחו לצאת דרך הקנה המוציא קול (עיין ברכות סא.), אבל בלא דיבור קל יותר:
אין על רבנו!
נוצת זהב