וואי הצחקת אותי..
הכל דבש..
@tnhhj לכתוב ספר על החיים שלי?!? הם לא עד כדי כך מעניינים,אתה יודע..
@ערוצניקית7 ו@גיברת פלסף., נכון אני צודקת??
האמת..שזה רעיון!!!
נחל
חיבוק ענק!!!
הם שווים כתיבת ספר?!הכל דבש..
כן, את משו מיוחד..וזה מרתק!!
נחל
את מאוד מעניינת.גיברת פלסף.
את ממליצה?
שורדתתת
על מה אני צריכה להמליץ?גיברת פלסף.
עליה. אמרת שהיא מאוד מעניינתשורדתתת
אההה.גיברת פלסף.אחרונה
טוב,אז החלטתי שאני הולכת על זה.הכל דבש..
יאללה כתיבה!
ואל תצפו ממני,הוא יצא מסובך..
וואי אחד הטובים!!!!!בועת סבון
רציתי לכתוב שאלה על משמעות החיים.יעל
מכתב ארוך למישהו שיוכל לענות לי, מנומק היטב ומלא תהיות.
אחר כך חשבתי שתכל'ס- רק אני אוכל לענות לי.
אז כתבתי לעצמי.
הנה.
אולי כשאגדל אני אבין, אולי לא. בכל אופן, אשמח לשמוע אם מישהו מכיר את התחושה.
אם התחושה בכלל מובנת.
...
"ואין כל חדש תחת השמש"
כך לוחשות המילים,
וזעקותיהן הכנות
רומסות לעפר חיי.
ותיסוב החמה בין ליבי לבשרי
ונשמתי בערה כמו אש,
פי נמלא דרדרי תהפוכות
מוחי משתגע למות
לברוח
להתנתק --
(אחר הדברים האלו
אולי עוד אחזור לביתי.
מחר כבר אראה אם קיימת תכלית
אם כוחי שווה את אוני,
מסעי יבחן אם לא כבד המשא
אם לא חונק הוא את זדונות התבגרותי)
אוי, אני צריכה אוויר. ואני בכלל לא שמה לב שיש לי המוןיעל
איזו מוזרה אני.
מעבירה לעצמי הרצאות ולא קולטת כלום
זה בסדרקול דממה

זה לוקח זמן.
המון המון זמן.
ובעצם,
רק בסוף החיים אפשר באמת להבין את גודל משמעותו.
קצת.שורדתתת
לא דייקת בדיוק, אבל... קצת
ואל תדאגי. יש לך עוד הרבה הרבה זמן להתבגר..
אל תדחקי בעצמך. זה רק יכול להרוס.
את צריכה לעבור כמה דברים בחיים בשביל לעבור שלב..
זה לא יעזור כמה הרצאות תתני לעצמך.
טוב?
אבל... אוף.יעל
אין לי הרבה זמן להתבגר.
זו בדיוק הנקודה.
יכול להיות שמחר יקרה משהו
ואז ייגמרו לי החיים
ואז אני אצטרך להצטדק בשמים למה דחיתי כל הזמן.
אני רוצה לנצל כל שניה בחיים,
ומצד שני לשמוח, ולא שזה סותר, אבל קשה...
כי אם אני מרגישה חנוקה אני משתחררת
ואז מרגישה פורקת עול.
החיים כ"כ מסובכים לבני האדם
אוי את קשה
שורדתתת
"יכול להיות שמחר יקרה משהו
ואז ייגמרו לי החיים
ואז אני אצטרך להצטדק בשמים למה דחיתי כל הזמן"
לדעתי לא יקרה לך מחר משהו כזה.
אבל מה קשור לזה שאת צריכה להתבגר?
להתבגר פירושו - לעשות מה שאלוקים רוצה? לא ידעתי.
לדעתי לפעמים זה יכול להוביל דווקא ללהפך (לצערנו).
"אני רוצה לנצל כל שניה בחיים"
כלכך פנטזיות של הגיל הזה. מכירה מקרוב, הייתי שם,
רוצים להיות כלכך טובים.. זה מעולה, אבל אל תקחי את זה בלחץ![]()
משהו את צודקת בכל זאת - החיים האלו מסובכים, ויותר משנדמה לך..
קשה קשה...יעל
אני רוצה להתבגר ולהיות טובה. סתומרת שאני רוצה להיות טובה, סתומרת שאני לא רוצה למות בתור ילדה קטנה.
וכן, אני עלולה למות מחר. היום. הרגע. למה נראלך צריך לקרוא קריאת שמע כאילו זו הפעם האחרונה שקוראים אותה? כדי שתמיד נזכור שהחיים שלנו יכולים להיגמר בציווי אחד של הקדוש ברוך הוא.
וכן. אני רוצה לנצל כל שניה בחיים, לא אכפת לי עד כמה זה מאפיין את הגיל.
מה רע בלמות בתור ילדה קטנה?שורדתתת
פחות חטאים
ממ
יותר זכויות
תכף נטפל בשאר![]()
ילדה קטנה אחרי גיל בת מצווה.יעל
פחות חטאים
-פחות זכויות-
יותר זכויות
-יותר חטאים-
אבל מה רע?שורדתתת
אני רוצה למות טובה.יעל
כל עוד יש לי אפשרות להשפיע על העניין אני אנסה להשפיע לטובה.
ומי אמר שעכשיו את לא טובה?שורדתתת
מה ההגדרה שלך לבנאדם טוב?
נגיד שאני טובה, כן? נגיד.יעל
אז אני רוצה למות יותר טובה מאיפה שאני עכשיו...
אוקי
שורדתתת
וההתבגרות תהפוך אותך ליותר טובה, לדעתך?
אני הולכת
נמשיך יותר מאוחר
כן.יעל
(חזרתי רק לרגע)שורדתתת
פרט, נמק והסבר!
|מפרט| |מנמק| |מסביר|יעל
(לנמק... איך שנאתי את זה בחוברות חשבון ביסודי... נתתי לכם תשובה, מה אתם עוד רוצים?! וזה תמיד הזכיר לי נמק ברגל)
אני בוחרת איך להתבגר. אני חושבת שבתור יהודיה, ההתבגרות יכולה להוביל אותי למחוזות נפלאים ועצומים, לעלות עוד ביראת ה' ובאהבתו ולהגיע למקום גבוה באמונה ובתורה.
כמובן שאפשר אחרת, אבל כל עוד אני-אני, אני בוחרת איך להשפיע על הגדילה שלי.
יפה.שורדתתת
אז הגענו לזה שההנחה הסמויה שלך היא:
אדם שיש לו אהבת ה' ויראת ה' ברמה גבוהה, וכן אמונה, הוא אדם טוב.
לא כן?
משהו כזה.יעל
תדייקי אותישורדתתת
לא רק זה טוב, גם תכונות טובות הן טובות
יעל
כן, אבל מה הופך בנאדם לטוב, לדעתךשורדתתת
לא יודעת. לא מוגדריעל
בואי לאישישורדתתתאחרונה
זה ארוך מדי
ואוו
כל כך הייתי צריכה לראות את זהכישוף כושל
בס"ד
גם אני נתקלתי בזה אתמוליעל
הרמב"ם אומר דברים מאוד מעניינים בנושאנפתלי הדג
ככל שגדלים ומתקרבים לאלהים, הסיגים שבתפיסה שלנו אותו, וממילא ההגדרה אותו, יורדים.
זה נכון אבל.מישהי=)
כל הגדרה שהיא
מורידה אותו לנתונים ארציים
מכאן שאי אפשר להגדיר אותו
מיליוני אנשיםסתם אחתאחרונה
באים והולכים
אינסוף מחשבות באינספור ערוצים
אסקימואים סעודים בלגים הולנדים סינים והודים לרוב
צ'רקסים ליברים אינידיאנים יפנים
צא ותתבונן ברחוב
ואתה בהבל פיך ללא מאמץ מצייר ומספר את כולם
סאונד של מים
עננים בשמיים
ציפורים נודדות
פרחים וחיות
שידור חי בים של צבעים
מוח של פיסטוק לא יכול להכיל
נס ללא הפסק
שלמות ללא ספק
אהבה שלא התחילה ולא תיגמר
כל השבחים ושירי ההלל
לא יוכלו להגדיר ולא לספר!
הזכיר לי 
ערבריעות.
We are ninjas
אני רוצה לכתובריעות.
מי כאן?
|מודה באשמה|נחל
|מרימה יד| נוכחתהכל דבש..
מכורות שכמותכןריעות.
אז אולי נכתוב ערב ביחד?
את יודעת שגיהצתי איזה שעה ורבע?!
נחל

אז..אני לא מכורה

לכתוב ערב?

ואני לימדתי אנגלית שעה ורבעריעות.
ונו. שרשורי ערב שלי. לא מכירה?
|מוחאת כפיים חזקות| לימדת אנגלית?
נחל
זה עלילת שווא! מי שיקר עליך ונתן לך עדות כזב?
מכירה, אבל לא תמיד יוצא לי לקרוא..לצערי

לאחרונה..אני מדפדפת פה..ויותר בשיחות אישיות

אם את אומרת,אז שיהיה..
הכל דבש..אחרונה
ככה!! מזל טוב לנהגת שלנו
רייצ'ל=)
מזל טוב על הרשיון ילדה

שתזכי לעשות איתו רק טוב!!
(בלי תאונות חלילה
)שתסעי בדרכים ישרות(לא בנתיב הנגדי בטעוות
)ואמן שתנהגי מלא מלא ותהני מזה

ותקחי המון טרמפיסטים
(כי מי יודע, אולי שם תמצאי את בעלך
)קיצר, סעי לך!
בתקווה שלא תעשי בעיות ושתגלי שאת באמת יודעת לנהוג

סתם,
סומכים עלייך

@דוגית
בושות בושות
רייצ'ל=)

עכשיו באמת שהפחדת אותי...דוגית
חח
הייתי חייבת
בחיי
רייצ'ל=)
ברכותיי.יעל
![]()
וכל מה שרייצ'ל אמרה.
הוופה!! איזה כיףף לך!! באלי גם רישיון
נחלאחרונה
החופש התחיל להיות משעמם!shira cohen
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל באלי לימודים![]()
משיח נאו בפומ!




😁😳😛😝😜😙😚😭
😢😣😌😫😩😓😰😡😱
😷😋😤
😎😕👳👮👶👼👩😻🙈🙉🙊🔥💃👓❤💚💜💙💛💋💍💎🐯🐶🐥🐣🎈🎊⚽🍎🍓🍒🍪🚲🚔
גיברת פלסף.

משיח נאו בפומ!
|מתלהב|

גיברת פלסף.אחרונה
שנה להכולריעות.
אמאלה
את אחי אנכי מבקשיעל
הגידה נא לי הגידה נא לי
איפה הם רועים
את אחי אנכי מבקש
את אחי אנכי מבקש
את אחי אנכי מבקש
הגידה נא לי
איפה איפה איפה איפה איפה איפה הם
רועים
איפה הם רועים
(תזכירו לי כשייבנה בית המקדש לשמוע את השיר הזה)
נכון זה הזה של רזאל?!גיברת פלסף.
נכון. פעמיים נכוןיעלאחרונה
היה לי נער מאוהבריעות.
צלול היה קולו
צלולות היו עיניו
הקרב נדם ושוב קרב הוא אל השער
אך הילוכו כבד וחתומות פניו
שילוב של קרן פלס ומוקי זה דבר גאוניריעות.
אני אוהבת את השיר הזהכישוף כושל
גם אניריעות.אחרונה
כל היעדיםריעות.
השלגים על החרמון
מול שמש נמסים
ובעיירת רפאים
שם על הרמה
יש
חמור בודד תועה
כבטרם מלחמה
הקיץ שב למשלטיו הישנים
אבל פניך נערי נותרו שונים
אוו
הווילונות הוסרו
והנייר גורד
כי ה(?) בא ונעל את המקלט
שלוחות הדשא
מטפסות ומעלות
ירוק טרי
על צלקות התעלות
הרימונים חזרו לשוק לדוכנים
אבל פניך נערי נותרו שונים
אבל פניך נערי נותרו שונים
וואי מה לעזזל לעשות עם 2 אחים שלי בני 11??shira935
הם משתוללים ואין לי איך להעסיק אותםםםם

מה קרה?
