זה בכוונה מנוסח עילג?

פעם הייתי ניקיתזה בכוונה מנוסח עילג?

סבבה והכל אבלמוזר
אני: איפה השבת? במירון
אני בסוף:
(לא כתבתי כלום)
לא עניתי כי חששתי שהיא לא תבין שזה בצחוק
הלב יבש כמו דיקט כ"כ הרבה זמן
קצת עדכונים
- אני מתגייס עוד חודשיים בערך
- אני בבית היום
- מחפש דיבורים בעבודת ד'
חח סתם סתם
ד בעברית תקינה צריך לומר מצֵת, כמו מגֵב כמו מסמֵר

בהצלחה!
הסדר?
אולי נדבר

אין שקע אוזניות
זה מילא
ואת המתאם שקיבלתי איתו איבדתי.
מפה לשם,
מתאם USB OTG, כרטיס קול, אוזניות
או מתאם BT קטן לאוזניות חוטיות.
בעוד חודשיים יגיעו 3 מתאמים כאלה כדי לוודא שאני לא אתקע בלי. אבל עד אז...
יש לי טלפון חדש, עם אנדרואיד יחסית מעודכן, ואני אוהב אותו למרות שלא הצלחתי להתקין עליו רום תחליפי.



*אור קטן*
)העשיר שירד מנכסיו - אם יחשוב א"ע כעני אזי התמדתו תהיה רק כעני.
אבל אם יחשוב א"ע כעשיר אזי התמדתו תהיה כמו עשיר.
אז הכי קל זה להרוג את כל הספקות ולספר לעצמך שאתה מאמין ושיש אלוקים
ואני יודעת שבסוף בסוף יש אלוקים אבל איך אני יכולה לדעת בכלל? אולי שטפו לי את המוח כל החיים? זה הכי בודד בעולם לדעת שאין אלוקים קשה לי לחשוב על זה, זה גם לא נשמע לי נכון