וכמו שזה נראה אני אהיה פה עוד הרבה זמן
אם למישהו מתחשק להגיד שלוםמהלך בדרך...
וכמו שזה נראה אני אהיה פה עוד הרבה זמן
עוד פעם לבדקפיץ
וחצאית קרועה. ואיבדתי את המפתח (הם רצו שאני אחזור הביתה להביא אותו. מה?🤦🏻♀️). ואין כלום לעשות. ויום שלוקח נצח (ורק 11. הוא אפילו לא התחיל).
נו באמת
בוקר טובמשהאחרונה
אוף.
(לפחות מטען יש לך?)
אני קורא כל פעם את ההודעות שלך ומתחרפן. חלק מהדברים הרגשתי (גם לי היה פעם סיפור עם מפתח ובסיס צבאי, אם כי אחר) בעצמי בעבר.
נח שמייקלפטל.
יוסי!*אור קטן*
דוסי!כיפת ברזל-סרוגה
לא נו*אור קטן*

אה, ומה שאמרת הוא הכללה, לא כל היוסים עונים לתואר דוסים!
|ידפרצוף|כיפת ברזל-סרוגהאחרונה
אוף נו*אור קטן*
ראיתי עכשיו סרט קוריאני*אור קטן*
אווווחופשיה לנפשי
אכן כן
*אור קטן*
ראית אותו? מה חשבת?
לא צפיתי בוחופשיה לנפשי
אממ*אור קטן*אחרונה
אבל הוא בהחלט פסיכי
אח שלי הגדיר אותו כיצירת אומנות, והוא צודק.
הוא ממש לא לבעלי לב חלש, יש בו כמה וכמה קטעים מלחיצים, ודם וסכינים בלב וכזה.
עוד לא התלהבתי מהלייטרום*אור קטן*
מה? מה?קפיץ

זה נכון, באופן כללי גם
*אור קטן*
אז אולי עוד לא גיליתי את כל הטוב שבו?
(יש לי גם עריכה ממש טובה פשוט בגלריה של הפון, אולי בגלל זה לא התלהבתי?)
אה. לייטרום לטלפון?קפיץ
האמת שאני ממש אוהבת את vsco. וזה מסודר אצלי ממש מגניב

אה, כן.*אור קטן*
תודה! ננסה
פףף ערכת*אור קטן*
לא ניסיתי סנאפסיד. וסקו אחלהקפיץ
סנפסיד מושלםמהלך בדרך...
אז יופי לי*אור קטן*
אבל לא בדקתי וסקומהלך בדרך...
הורדתי היום, לא ממש הורשמתיפטל.
לפעמים הוא הורס את הצבעים בצורה מזעזעתהר ומדבר
הוא לא אמור לגעת בצבעים אם לא נגעת בזהמהלך בדרך...אחרונה
אני גם חשבתי שעדיף בסנאפסיד, אבל בזמן האחרון עברתי לליטרוםהר ומדבר
^^^הר ומדבר
כן, כנראה*אור קטן*
מישהי במרכזית היום?גלים.
..פטל.
הדשא של השכן ירוק יותרגבר עד הקבר
אם זה סינטטי זה לא חייב להיות ירוק אז אולי לכןפטל.אחרונה
פולימרים לינאריים וזה*אור קטן*
לילה טוב גם לכם
מאכ"הפטל.
|נפרד בכאב משבתות החורף| |בוכה|*אור קטן*
לאאאאקפיץ
שבת שיוצאת ב6 זה עוד סביר
6 זה די מאוחר יחסית לשבתות חורף*אור קטן*
והשבתות בזמן האחרות ממש לא נחמדות לי.
אז,
שבתות אף פעם לא נחמדותקפיץ
בתחילת השנה היו לי כמה שבתות אולפנה/האאוטינג ברצף*אור קטן*
אאוץ'. כבר מלא זמן לא הייתי שבת לא בביתקפיץ
אבל אולי שבת הבאה כן

הם יכולות להיות טובות יותר או טובות פחותמשה
בדרך כלל ליל שבת נחמד אם מתכננים נכון ודואגים לחומרי קריאה וכו'.
לקראת צאת שבת זה נהיה אתגר ממש.
..קפיץ
----
וכל אנשי ה"זה כי את מכורה לטלפון". תצאו מהסרט שאתם חיים בו, טוב?
גם בגיל 10 שנאתי שבתות, יכולתי לשבת שעות לבהות בשעון ולחכות שתצא שבת. אז? גם אז זה היה רק כי חיכיתי לחזור לפלאפון במוצש? 🤦🏻♀️
אני כ"כ מבין את זהמשה
או ימי שישי מעצבנים, גם זה קורה.
----
אני גם חושב ככה. גם לפני שהיה לי סמארטפן הייתי מחכה למוצאי שבת. הפלאפון באמת קיים.
זה כבר לא כמו שזה היהרוח סערה
|מצטרף לבכי|רוח סערה
חופשיה לנפשי
זה עוזר
זה מעביר את הזמן*אור קטן*
וגורם לבחילה הידועה של מוצ''ש
זהו, זו בדיוק הסיבה שנהגתי להמנע מזהחופשיה לנפשי
כנ''ל אני.*אור קטן*
מצטרף לאבל.משה
הדבר היחיד שהיה טוב בחורףReminderאחרונה
אז שסוף סוף אני יהיה בטוחה...אחלה יום לכולם
מה זה מזרוחניק??
זה דתי לאומי עם כיפה סרוגה וסנדלי שורשReminder
וואלה אמיתי?אחלה יום לכולם
אז בעצם מה ההבדל בין הדתי לאומי למזרוחניק??אחלה יום לכולם
חוץ לבוש
או שאין הבדל...
דתי לאומי= מזרוחניקReminder
תודהאחלה יום לכולם
אני יסביר את הבורות שלי בענין אני חרדית...
כמו חצי מהניקים פה..Reminder
לא הייתי אומרת חצי..אחלה יום לכולם
צודקת. שתי שלישReminder
מזרוחניק זה כינוי זלזול שהחרדים הצמידו לדתיים הלאומייםחופשיה לנפשי
ובכל זאת גם אצל הדתיים לאומיים משתמשים בכינוי זה?!אחלה יום לכולם
לא נתקלתי במילה מזרוחניק די הרבה שנים האמתחופשיה לנפשי
אצל הדתי לאומיבאהבה ואמונה!!
הדוסים מכנים את הדתי לאומי הפחות דוס כ"מזרוחניק"
חחאחלה יום לכולם
והדתיים לאומיים גם משתשים...
תודה.
כן באמת מצחיקבאהבה ואמונה!!
אז ככהברגוע
חרדים קוראים לכל הדת"ל מזרוחניקים
בתוך הציבור הדת"ל קוראים ככה בתור זלזול לדתיים לייט, לעומת החרדלים שהם היותר "תורניים"
המקור הוא כמובן מתנועת ה'מזרחי', שהיא בעיקרון ההתחלה של הדת"ל.
ואיך אפשר בלי..
חחח אחד הקורעיםרוח סערה
^^^הר ומדבר
חחח מוכר!!אחלה יום לכולם
מזרוחניק זה סלנג חרדי דוסי ברמותפעם הייתי ניקית
זה כמו החרדים האשכנזים שקוראים לספרדים פרענקים
פרענקים זה לא קשור לחרדיםחופשיה לנפשי
אה אוקי
פעם הייתי ניקית
איזו בקיאות חופי*אור קטן*
בואי כשאת צופה בסדרות ישראליות מטופשותחופשיה לנפשי
*אור קטן*אחרונה
פשוט נראה לי שאני לא ישיג אותךאחלה יום לכולם
אז @מוטי10 תספר איך היה...
לא לדאוג היא השיגה אותי בסוף
מוטי10אחרונה
אז ככה...אחלה יום לכולם
הווה אומר שעמום!!
והנה קרה הנס-*אור קטן*
ואין שום סיבה שתהיה לי בחילה
הבחילה הידועה של מוצ''ש מכה כמו תמיד
בעעעעעאחלה יום לכולםאחרונה
פף שבוע טוב!*אור קטן*

שבוע אורפטל.
האהא, שבוע אור! |משעשע ממשחק המילים|*אור קטן*
איך היה לך?
האמת לא חשבתי על זה (פפ)פטל.
...*אור קטן*
יופי!! ב''ה
שבוע טובקפיץ
|מהנהן|*אור קטן*אחרונה
שבוע טוב!רוח סערה
התחלתי ספר וקראתי עד הסוף
אח"כ ישנתי שעתיים בצהריים
היה די סבבה
שבוע טוב!פעם הייתי ניקית
אופ
שבוע טוב!כיפת ברזל-סרוגה
שבוע טוב!!!אחלה יום לכולם
גם אצלי היה צפי לשבת באסה...
אבל מצאתי ספר!!

כבר פעם שנייה שאני מתחשמלת היוםשוליינית
מחשמלתרוח סערה
זה משנה את המשמעות יו נואו
ערכתישוליינית
*אור קטן*
מייבש הכביסה שלנו מחשמל אותי תמיד, ואני היחידה שזה קורה לה
חחרוח סערה
אה זה כי אני מוכשרת
שוליינית
אני מציעה שתשבי איתו ותשאלי אותו מה יש לו נגדך.
וואו שולי*אור קטן*
חשמל זורם בכפות ידיך

הייתי יושבת איתו על שוקו/תה/קפה, אבל הוא מחשמל אותי רק כשיש מים בסביבה, כלומר- כשאני מעבירה אליו בגדים רטובים. אז זה יהיה בעייתי
אפשר לשבת איתו בלי לשתות?
ראיתי מתישהו שיש אנשים שמרגישים לחשמל או משהו כזה
אז כנראה שזה מה שיש לו נגדי
בהחלטשוליינית
דווקא אם תשתי זה יכולה להוות פתיחה טובה לשאלה.
מעניין. אז לפי זה לא לו יש משהו נגדך אלא לך יש משהו נגדו.
למה זאת תהיה פתיחה טובה?*אור קטן*
כי אז כאילו, יהיה חשמל באוויר וכל זה?
כן, אבל לא דווקא נגדו. זה לא אישי בעצם
כי אז הוא יחשמל אותךשוליינית
זה יהיה פתרון באמצעות אלימות*אור קטן*אחרונה
אאוצ'ירוח סערה
למזלי
