שרשור חדש
אם למישהו מתחשק להגיד שלוםמהלך בדרך...
אני בצומת תפוח.


וכמו שזה נראה אני אהיה פה עוד הרבה זמן
עוד פעם לבדקפיץ
זה הולך לקרות הרבה בזמן הקרוב.
וחצאית קרועה. ואיבדתי את המפתח (הם רצו שאני אחזור הביתה להביא אותו. מה?⁦🤦🏻‍♀️⁩). ואין כלום לעשות. ויום שלוקח נצח (ורק 11. הוא אפילו לא התחיל).
נו באמת
בוקר טובמשהאחרונה

אוף.

(לפחות מטען יש לך?)

 

אני קורא כל פעם את ההודעות שלך ומתחרפן. חלק מהדברים הרגשתי (גם לי היה פעם סיפור עם מפתח ובסיס צבאי, אם כי אחר) בעצמי בעבר.

נח שמייקלפטל.
לא נו*אור קטן*
עבר עריכה על ידי *אור קטן* בתאריך כ"א בשבט תש"פ 11:08
דיברתי על יוסי רביבויבוי

אה, ומה שאמרת הוא הכללה, לא כל היוסים עונים לתואר דוסים!
|ידפרצוף|כיפת ברזל-סרוגהאחרונה
אולי שכחת מה הניק שלו...
אוף נו*אור קטן*
ראיתי עכשיו סרט קוריאני*אור קטן*
אווווחופשיה לנפשי
הפרזיטים?
אכן כן *אור קטן*
אני עוד מעכלת את החוויה
ראית אותו? מה חשבת?
לא צפיתי בוחופשיה לנפשי
אני לא כל כך אוהבת סרטים קוריאנים, כי יש להם נטייה לדחוף לסרטים כל מה שמצנזרים להם בסדרות.
אממ*אור קטן*אחרונה
לא יודעת להשוות אותו כי לא ראיתי עוד סרטים כאלו

אבל הוא בהחלט פסיכי
אח שלי הגדיר אותו כיצירת אומנות, והוא צודק.

הוא ממש לא לבעלי לב חלש, יש בו כמה וכמה קטעים מלחיצים, ודם וסכינים בלב וכזה.
כולנו...קפיץ
וואו כמה שזה נכוןמהלך בדרך...אחרונה
עוד לא התלהבתי מהלייטרום*אור קטן*
מה? מה?קפיץ
צריך לחנך אותך. ודחוף!
זה נכון, באופן כללי גם *אור קטן*

אז אולי עוד לא גיליתי את כל הטוב שבו?
(יש לי גם עריכה ממש טובה פשוט בגלריה של הפון, אולי בגלל זה לא התלהבתי?)
אה. לייטרום לטלפון?קפיץ
כן. הוא גרוע. אמרו לי שסנאפסיד יותר טוב, אבל לא בדקתי. תנסי

האמת שאני ממש אוהבת את vsco. וזה מסודר אצלי ממש מגניב
אה, כן.*אור קטן*
למחשב הוא בתשלום וזה לא יהיה בכמות שימוש שמצדיק תשלום...
תודה! ננסה
פףף ערכת*אור קטן*
אממ איזה מהם עדיף?
לא ניסיתי סנאפסיד. וסקו אחלהקפיץ
סנפסיד מושלםמהלך בדרך...
אז יופי לי*אור קטן*
אבל לא בדקתי וסקומהלך בדרך...
אני מנסה להוריד עכשיו
הורדתי היום, לא ממש הורשמתיפטל.
לפעמים הוא הורס את הצבעים בצורה מזעזעתהר ומדבר
הוא לא אמור לגעת בצבעים אם לא נגעת בזהמהלך בדרך...אחרונה
אני גם חשבתי שעדיף בסנאפסיד, אבל בזמן האחרון עברתי לליטרוםהר ומדבר
והוא נראה לי עדיף.
^^^הר ומדבר
כנראה שאת לא יודעת להשתמש בו (גם אני לא ככ)
כן, כנראה*אור קטן*
בינתיים אני גם לא ככ צריכה
מישהי במרכזית היום?גלים.
שחרור, לך לישון!!*אור קטן*
אתה שר מאוד יפה והכל
אבל תקלוט שברגע שאתה מתעורר אתה מכיר את כל החברים שלך ואת הלהקה של העורבים
שלוש בלילה עכשיו
אוף
זה יהיה קשה להרדם ככה
צאי להלחם בורוח סערה
או בהם
אהה תיקון טעותרוח סערהאחרונה
ארבע עוד שניונת
הדשא של השכן ירוק יותרגבר עד הקבר
למרות שהדשא שלי כבר סינטטי מזמן
אם זה סינטטי זה לא חייב להיות ירוק אז אולי לכןפטל.אחרונה
פולימרים לינאריים וזה*אור קטן*
כןכן לפידים הם אמפיפטיים והם מרכיבים ממברנות
לילה טוב גם לכם
מאכ"הפטל.
|נפרד בכאב משבתות החורף| |בוכה|*אור קטן*
לאאאאקפיץ
יש עוד קצת זמן.
שבת שיוצאת ב6 זה עוד סביר
6 זה די מאוחר יחסית לשבתות חורף*אור קטן*
לאדעת
והשבתות בזמן האחרות ממש לא נחמדות לי.
אז,
שבתות אף פעם לא נחמדותקפיץ
ולא יודעת. דווקא בזמן האחרון זה קצת השתפר ממה שהיה בתחילת שנה
בתחילת השנה היו לי כמה שבתות אולפנה/האאוטינג ברצף*אור קטן*
אז זה היה נחמד. כבר הרבה זמן שלא היו, בשבת הבאה יהיה
אאוץ'. כבר מלא זמן לא הייתי שבת לא בביתקפיץ
סתם כי אני יצור לא נחמד שלא אוהב לדבר עם אנשים ולבקש מהם להיות אצלם.
אבל אולי שבת הבאה כן
הם יכולות להיות טובות יותר או טובות פחותמשה

בדרך כלל ליל שבת נחמד אם מתכננים נכון ודואגים לחומרי קריאה וכו'.

 

לקראת צאת שבת זה נהיה אתגר ממש.

..קפיץ
לא יודעת. בתחילת שנה הם סתם הפכו לסיוט בגלל דברים שלא קשורים לשבת. אבל איכשהו חזרו על עצמם כל ליל שבת, לא יודעת למה דווקא בלילות שבת.
----
וכל אנשי ה"זה כי את מכורה לטלפון". תצאו מהסרט שאתם חיים בו, טוב?
גם בגיל 10 שנאתי שבתות, יכולתי לשבת שעות לבהות בשעון ולחכות שתצא שבת. אז? גם אז זה היה רק כי חיכיתי לחזור לפלאפון במוצש? ⁦🤦🏻‍♀️⁩
אני כ"כ מבין את זהמשה

או ימי שישי מעצבנים, גם זה קורה.

 

 

----

אני גם חושב ככה. גם לפני שהיה לי סמארטפן הייתי מחכה למוצאי שבת. הפלאפון באמת קיים.

זה כבר לא כמו שזה היהרוח סערה
אי החיים קשים
|מצטרף לבכי|רוח סערה
חופשיה לנפשי
התחלתי לשנוצ
זה עוזר
זה מעביר את הזמן*אור קטן*
ועלול להרוס את הלילה
וגורם לבחילה הידועה של מוצ''ש
זהו, זו בדיוק הסיבה שנהגתי להמנע מזהחופשיה לנפשי
אבל לאחרונה אני פשוט עייפה מידי בצהריים ואין שום דבר להעביר איתו את הזמן
כנ''ל אני.*אור קטן*
מצטרף לאבל.משה


הדבר היחיד שהיה טוב בחורףReminderאחרונה
לאט לאט אנחנו מתקרבים אל הקיץ😍
אז שסוף סוף אני יהיה בטוחה...אחלה יום לכולם

מה זה מזרוחניק??

 

זה דתי לאומי עם כיפה סרוגה וסנדלי שורשReminder
זהו בגדול
וואלה אמיתי?אחלה יום לכולם


אז בעצם מה ההבדל בין הדתי לאומי למזרוחניק??אחלה יום לכולם

חוץ לבוש 

או שאין הבדל...

דתי לאומי= מזרוחניקReminder
תודהאחלה יום לכולם

אני יסביר את הבורות שלי בענין אני חרדית...

כמו חצי מהניקים פה..Reminder
אממ, מזרוחניקים זה כינוי שחרדים קןראים לדתיים לאומיים לא?
לא הייתי אומרת חצי..אחלה יום לכולם


צודקת. שתי שלישReminder
מזרוחניק זה כינוי זלזול שהחרדים הצמידו לדתיים הלאומייםחופשיה לנפשי
תנועת המזרחי וזה
ובכל זאת גם אצל הדתיים לאומיים משתמשים בכינוי זה?!אחלה יום לכולם


לא נתקלתי במילה מזרוחניק די הרבה שנים האמתחופשיה לנפשי
עבר עריכה על ידי חופשיה לנפשי בתאריך י"ג בשבט תש"פ 22:54
אצלנו (בכל מקום שבו הסתובבתי) אף פעם לא השתמשו בו
אצל הדתי לאומיבאהבה ואמונה!!

הדוסים מכנים את הדתי לאומי הפחות דוס כ"מזרוחניק"

חחאחלה יום לכולם
אז החרדים המציאו
והדתיים לאומיים גם משתשים...
תודה.
כן באמת מצחיקבאהבה ואמונה!!


אז ככהברגוע

חרדים קוראים לכל הדת"ל מזרוחניקים

בתוך הציבור הדת"ל קוראים ככה בתור זלזול לדתיים לייט, לעומת החרדלים שהם היותר "תורניים"

המקור הוא כמובן מתנועת ה'מזרחי', שהיא בעיקרון ההתחלה של הדת"ל.

 

ואיך אפשר בלי..

חחח אחד הקורעיםרוח סערה
טובים אלה
^^^הר ומדבר
הסבר מדויק.
מזרוחניק זה סלנג חרדי דוסי ברמותפעם הייתי ניקית

זה כמו החרדים האשכנזים שקוראים לספרדים פרענקים

פרענקים זה לא קשור לחרדיםחופשיה לנפשי
זה כינוי עתיק נורא
איזו בקיאות חופי*אור קטן*
בואי כשאת צופה בסדרות ישראליות מטופשותחופשיה לנפשי
זה מחלחל
*אור קטן*אחרונה
טובטוב
פשוט נראה לי שאני לא ישיג אותךאחלה יום לכולם

אז @מוטי10 תספר איך היה...

לא לדאוג היא השיגה אותי בסוף מוטי10אחרונה
אז ככה...אחלה יום לכולם
זה לא שיש לי מה לעשות עכשיו...
הווה אומר שעמום!!
והנה קרה הנס-*אור קטן*
למרות שממש לא אכלתי הרבה השבת
ואין שום סיבה שתהיה לי בחילה

הבחילה הידועה של מוצ''ש מכה כמו תמיד
בעעעעעאחלה יום לכולםאחרונה
פף שבוע טוב!*אור קטן*
זאת הייתה שבת נוראית
שבוע אורפטל.
האהא, שבוע אור! |משעשע ממשחק המילים|*אור קטן*

איך היה לך?
האמת לא חשבתי על זה (פפ)פטל.
יחסית בסדר, ברוך השם
...*אור קטן*

יופי!! ב''ה
שבוע טובקפיץ
אוקי, חוזרת בי ממה שאמרתי ביום שישי. שבת שיוצאת בשש זה לא סביר, ארוך ומייאש
|מהנהן|*אור קטן*אחרונה
שבוע טוב!רוח סערה
שבת היתה די בסדר
התחלתי ספר וקראתי עד הסוף
אח"כ ישנתי שעתיים בצהריים
היה די סבבה
שבוע טוב!פעם הייתי ניקית

אופ

שבוע טוב!כיפת ברזל-סרוגה
נמ.😕
שבוע טוב!!!אחלה יום לכולם
אוייש באסה..
גם אצלי היה צפי לשבת באסה...
אבל מצאתי ספר!!
כבר פעם שנייה שאני מתחשמלת היוםשוליינית
מחשמלתרוח סערה
או מתחשמלת
זה משנה את המשמעות יו נואו
ערכתישוליינית
התיקון האוטומטי הזה
*אור קטן*
איך הגעת למצב הזה?

מייבש הכביסה שלנו מחשמל אותי תמיד, ואני היחידה שזה קורה לה
חחרוח סערה
כנראה שהוא ממש שונא אותך
אה זה כי אני מוכשרת שוליינית
קוראים לזה פזיזות.


אני מציעה שתשבי איתו ותשאלי אותו מה יש לו נגדך.
וואו שולי*אור קטן*
הגזמת
חשמל זורם בכפות ידיך

הייתי יושבת איתו על שוקו/תה/קפה, אבל הוא מחשמל אותי רק כשיש מים בסביבה, כלומר- כשאני מעבירה אליו בגדים רטובים. אז זה יהיה בעייתי
אפשר לשבת איתו בלי לשתות?

ראיתי מתישהו שיש אנשים שמרגישים לחשמל או משהו כזה
אז כנראה שזה מה שיש לו נגדי

בהחלטשוליינית

דווקא אם תשתי זה יכולה להוות פתיחה טובה לשאלה.

מעניין. אז לפי זה לא לו יש משהו נגדך אלא לך יש משהו נגדו.
למה זאת תהיה פתיחה טובה?*אור קטן*

כי אז כאילו, יהיה חשמל באוויר וכל זה?

כן, אבל לא דווקא נגדו. זה לא אישי בעצם
כי אז הוא יחשמל אותךשוליינית
ואז את תוכלי להגיד לו מה נראה לו וכדו'.
זה יהיה פתרון באמצעות אלימות*אור קטן*אחרונה
פחות הקטע שלי
אאוצ'ירוח סערה
אף פעם לא התחשמלתי
למזלי
עלי קייל*אור קטן*
זה שנוי במחלוקת

רק אני מדמיינת את קייל מגנוב על הירח?
אצלנו אוהבים קיילמשה
אז אולי לא הכנו אותם טוב*אור קטן*אחרונה

העלה הראשון היה טעים,
ואז השני נחמד
השלישי כבר לא משהו
הרביעי מר ומגעיל

משהו כזה