מי בכלל צריך מתמטיקה?!
מי בכלל צריך מתמטיקה?!
שכחת כמה דברים בדרך...
ואת בהחלט צודקת,
עבודות באנגלית זה בהחלט דבר סיוטי שיהיה נחמד שייעלם
לא קל.. שפע זה לפעמים אתגר לא פחות מאשר מחסור.
יש סיבה לתקלה הזו וקשורה למדידות הפנימיות במכשיר.
שניצל מנדרובסקיסתם, אין לך אח קטן שיוכל להשגיח עליו?
או שזה לא נחשב....
כי אין למי לחלק
אין כלווום
באינפי מדברים על מספר ששואף לאפס ואז באמת הכוונה ממש ממש קצת. כלןמר האפס באינפי הוא לא אפס אמיתי אלא יצוג למספר קטן מאוד,
אבל כשמדובר באפס מוחלט (האפס שמכירים גם אלו שלא למדו אינפי...) 3:0 בהחלט חסר משמעות.
אם אני רוצה לחלק את 3 הגזרים שיש לי במקרר לכל הפילים בסביבה אני פשוט לא אצליח לעשות את זה, כי אין פילים בסביבה...
כל אחד מקבל 0 אבל זה לא הגיוני לחלק שלוש ב0
"שלום אני צריך עזרה יש לך כרטיס אשראי?" כאילו בא תנסה קודם ליצור שיחה אולי תצליח לעקוץ מישהו.
הרגע הזה שמישי שואלת: נראלך שאני פוסתמה?פעם הייתי ניקיתובאלי לענות: *פוסטמה