שרשור חדש
לילה, והפעם יש מחר לימודיםליידי מאדם מיס

מי בכלל צריך מתמטיקה?!

 

מי בכלל צריך ללמודרוח סערה
עזבי מתמטיקה עכשיו
בואו נדבר על הלימודים בעצמם
מי צריך את ה*** הזה??
חוץ ממחשבת ומגמת אומנותרוח סערה
ואולי גם היסטוריה
אבל בלי הבגרויות
וקצת אנגלית
את מדברת על מה שכן חשוב?ליידי מאדם מיס


מה שאני אוהבת לפחותרוח סערה
ואנגלית
כן זה חשוב
רק בלי כל מיני עבודות מחקר משוגעות
הגיוניליידי מאדם מיס

שכחת כמה דברים בדרך...
 

ואת בהחלט צודקת,

עבודות באנגלית זה בהחלט דבר סיוטי שיהיה נחמד שייעלם

 

יש מצב ששכחתי דבריםרוח סערה
מוזמנת להשלים
ואז נקים ביחד תיכון נטול לימודים מעצבנים וחסרי תועלת
זה לא כל כך אפשרי...ליידי מאדם מיס


אנוכי יודעת זאתרוח סערה
ואנוכי מתעצבת מאד
אי אי אירוח סערה
🙄רוח סערהאחרונה
מה את מחייכת לך כאילו את בגן
את באותה סירה מאמי
סיוטי ומיותרחופשיה לנפשי
כי תכלס-זה לא תורם הרבה לשפה
נכון... סתם מלחיץרוח סערה
אני מסתדרת מאד יפה בשיעורי אנגלית וגם הבגרויות באנגלית מחליקות אצלי ב"ה
חוץ מהעבודות
לילה !משה

לא קל..  שפע זה לפעמים אתגר לא פחות מאשר מחסור. 

"מתמטיקה שימושית"ליידי מאדם מיס


זה ציטוט שלא אני אמרתי. זה לקוח מסירטון מעט חופר שהראו לנוליידי מאדם מיס


פורים.בתוך בני ישראל
אע.
אע,.
אע.,.,.,
אע!
פורים. [התגדלות הדעת]


{צריך למצוא מקום}
תמונה ישנה שמצאתירוח סערה

תודה🙂רוח סערהאחרונה
גם כן רעיוןמשה

צופיה (5) לאיתן (7.3): אתה לא צריך להגיד שאתה חולה אם אתה לא רוצה ללכת לבית ספר. תגיד שאתה לא רוצה ואז תבוא לסבתא.

לגמרי. ואחיינית...משהאחרונה


הסוללה שלי לא סגורה על עצמהReminder

לפי משפט ערך הביניים או משהו כזה אם פונקציה רציפה אמור להיות כל ערך של y בין 2 ערכים שקיימים (בתחום סגור וכו אל תכנסו איתי לקטנות), אם היה לי 12 אחוז ועכשיו נהיה אחד איך לא היו לי 5 אחוז? ו4?
צריך לרוקן אותה לאפס ואז לטעון מלאמשה

יש סיבה לתקלה הזו וקשורה למדידות הפנימיות במכשיר.

זה מה שאני עושה כל פעם מחדשReminder
אנסה הפעם לטעון עד 100 אחוז. נראה מה יהיה
נעע, שלי יותר יצירתיתבתוך בני ישראל
מאה אחוז -> מאה אחוז -> סוללה חלשה |מהבהב לרגע| סוללה ריקה
נוקיה, לא פלאהר ומדבר
בסדר נו. ובכ"זבתוך בני ישראלאחרונה
(יש לי אחת במצב גרוע יותר)
וואי היא ממש חיה על הקצה.Reminder
אז שלי לא במצב הכי גרוע לפחות..
תחנה מרכזיתפטל.
הייתי עכשיו בירושלים והיו שם דוכנים ליד רחוב יפורוח סערה

וואי, אני מה זה בדילמהפטל.
סוף סוף אמא שלי סוג מאפשרת לי להכניס כלב לבית (יותר נכון לחדר)
אבל אני מתגייס בעוד שנה פלוס מינוס אז כאילו...
אוףפטל.
אני בטוח שהיא תסתדרשניצל מנדרובסקי

סתם, אין לך אח קטן שיוכל להשגיח עליו?

לאפטל.אחרונה
תתגייס לעוקץ ותקח אותו איתך?כיפת ברזל-סרוגה
זהו, אני לא יודע אם קיימת אפשרות כזופטל.
•♪קפיץ
(לא משהו חשוב. ולא מעניין. ולא יודעת למה אני כותבת את זה בכלל)
אין לי סבלנות אליה, (והיא כל הזמן נוגעת לי ביד או בגב במקום לקרוא לי. ואומרת את השם שלי לא נכון. שזה סתם מחרפן) וזה גורם לי להרגיש ממש לא נחמדה. לא שאני נחמדה. אבל...
ואני לא נחמדה, וזה לא יפה, כי לכל השאר פה יש מלא סבלנות להסביר לנו כל דבר עשרים פעם. איך הם לא משתגעים ממני אין לי מושג
גם אין לי מושג למה אני רעבה עכשיו, או למה אתם קוראים את זה בכלל, לא מעניין כאן -_-
קיצור, אני לא נחמדה היום (או בכלל) ואין לי סבלנות להסביר דברים, כלומר, אני ממש גרועה בלהסביר דברים.
0 מתחלק ב-3? (או בכל מספר כלשהו)?חסוי מאוד

או שזה לא נחשב....

בטחReminder
מתחלק ללא שארית
...*אור קטן*
אז מה נחשב לביטוי חסר משמעות? 3 לחלק ל 0?
3 לחלק ל0 זה אינסוף!Reminder
שאלה למחשבה- כמה זה 0 חלקי אינסוף?
0 כפול אינסוף?
(אל תענו אם למדתם אינפי)
לאבאהבה ואמונה!!

כי אין למי לחלק

להפך, יש לחלק לממש ממש קצת..Reminder
אז הממש קצת הזה יקבל המון יחסית למה שהוא
אין קצתבאהבה ואמונה!!

אין כלווום

לא נכון! (מגיבה למרות שלמדתי אינפי...)124816

באינפי מדברים על מספר ששואף לאפס ואז באמת הכוונה ממש ממש קצת. כלןמר האפס באינפי הוא לא אפס אמיתי אלא יצוג למספר קטן מאוד,

 

אבל כשמדובר באפס מוחלט (האפס שמכירים גם אלו שלא למדו אינפי...) 3:0 בהחלט חסר משמעות.

 

אם אני רוצה לחלק את 3 הגזרים שיש לי במקרר לכל הפילים בסביבה  אני פשוט לא אצליח לעשות את זה, כי אין פילים בסביבה...

את ככל הנראה צודקת!Reminder
אז בעצם, אפס מוחלט כפול משהו ששואף לאינסוף זה גם כן אפס?
כן124816אחרונה


יואו. נכון.בתוך בני ישראל
הסתבכתי חצי שעה בנסיון להזכר האם אמור לצאת לי אפס או אינסוף
(בסוף עשיתי וריאצי'ה אחרת והתלבטתי שוב, אז הצבתי במחשבון, וכן, יצא לי אינסוף, אז הנחתי שזה נכון כנראה)
אכן אכןפטל.
וזה לא נחשב
כןבאהבה ואמונה!!

כל אחד מקבל 0 אבל זה לא הגיוני לחלק שלוש ב0

שיר שמצאתי שהקלטתי מלפני 6 שנים, על אסד המורדים ודאעשבינייש פתוח
עבר עריכה על ידי בינייש פתוח בתאריך י"ח בשבט תש"פ 21:01

 

 

 
ים.פטל.
ים יםפטל.אחרונה
הלכתי למכולתרוח סערה
והיה לי חם
😭
פרצופי מנופח ומלא חצ'קונים ולא בא לי לצאת מהביתפטל.
אבל אין לי ברירה כי אני לא בשלי😐
אוירוח סערה
מכירה את זה
לצערי
פטל.אחרונה
איזה שקוףsimple man

"שלום אני צריך עזרה יש לך כרטיס אשראי?" כאילו בא תנסה קודם ליצור שיחה אולי תצליח לעקוץ מישהו.

לא מבינה למה אני מתבכיינת מלא על זה שאין לי שלגחופשיה לנפשי
מלא שלג יש לנו במקפיא
נהרוח סערה
לא נחשב
וואלהחופשיה לנפשיאחרונה
אוף
הרגע הזה שמישי שואלת: נראלך שאני פוסתמה?פעם הייתי ניקית

ובאלי לענות: *פוסטמה

חחחרוח סערה
זה הכי אני לענות ככה
אבל לא עניתי לה ככה בסוף, זה לא יפה;)פעם הייתי ניקית


זה כן😁רוח סערה
סתם תלוי למי
לא יפה, אבל הכרחימהלך בדרך...
^^^^רוח סערהאחרונה
מנורת לילה בניחוח לימוןפטל.