אני לא יודעת עד כמה יש לי זכות להטיל טרור כזה בזמן שאני בעצמי עושה את זה
אבל בכל זאת
רק לי מותר
מי הגאון שהמציא את הרפלקציה?!
איך הייתי מגישה עבודות בלי משוב על כל הסבל שעברתי עד להגשה?!
יבוא היום ויהיה לך את האומץ
רוח סערהמה לעשות חרטומים אימרו נא מה?!
אנשים מכירים אותי בעולם הזה ודיי הובהר להם כמה פעמים שאם אני יכולה לזוז ואני לא אדביק אף אחד
אז ברור שאני מגיעה ללימודים ואין דבר כזה שהחלטתי שפשוט לא 'בא' לי או משהו בסגנון
איך העצה הזאת הייתה אמורה להיות רצינית?
אז איך היא אמורה להועיל?!
אין לי מושגליידי מאדם מיסמה שעכשיו ילדות נשכחת
פעם הייתי ניקיתאחרונה
Masterpiece
Masterpieceאחרונהאיזה פדחני זה🤦♀️
וכאילו איך מגיבים לזה
(באלי לבכות?)
זה מבולבל לי נורא
היא כתבה ככ טוב ומחמיא מצד אחד, ומצד שני...
למה אופ
וגם,
אין לי כוח להראות לאבאמא
לא צריך, נכון?
כנראה שלא הבנת
כתבתי לא ברור בכלל
תודה בכלאופן
נלך לישון וזהו
ונקווה שמחר הזה ילך טוב
אולי אז אני אגיד לה
ממה את מפחדת
ממה?
מזה, ומזה, ומזה
לנשום עמוק
וזה
יעבור
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
חופשיה לנפשי
חופשיה לנפשי