בנות- מישהי פה מכירה חנויות טובות לבגדים לשבת?
חוץ מזה אח שלי מתחתן- מישהי מכירה מקום טוב שיש בו שמלות יפות?
תודה נשמות 
יומעולה
בנות- מישהי פה מכירה חנויות טובות לבגדים לשבת?
חוץ מזה אח שלי מתחתן- מישהי מכירה מקום טוב שיש בו שמלות יפות?
תודה נשמות 
יומעולה
ממש שימלת ערב או משהוא יותר פשוט?!
אחרי כיכר ציון
אני לא מתמצאת....
ולשאלתך- יש במדרחוב בירושלים, בפתח תקווה ועוד כל מיני חנויות מפוזרות..
בהצלחה!
אולי יש למישהו פה פיתרון לשאלה שלי-
יש לבת שלי הקטנה בציפורן של הבוהן ברגל
מן פס צר כזה לאורך הצד של הציפורן שנישבר
הוצאתי לה את זה כמה פעמים וזה כל הזמן חוזר שוב כשהציפורן גודלת מספיק
כאילו הציפורן גודלת אבל החתיכה הזאת גודלת בניפרד וזה לא מתאחה
ומציק וניתקע בגרביים וכו'.
(סליחה על התאורים הפלסטיים)...
מישהי יודעת איך אפשר לסדר את זה לאן הולכים עם זה?
אין ברירה
לי היה את זה כמה פעמים עד שפעם אחת התיאשתי וקילפתי לעצמי את זה יחד אם העור.....
אולי זה היה קצת כואב אז שטפתי את זה במים חמימים ואח"כ עטפתי את זה בצעיף ולא עזבתי וזה הפסיק לי ב"ה!!!
אבל ילדה קטנה זה יכאב והיא לא תסכים או שהיא תתחנן, תלוי!היא מודעת לעבודה שזה לא טוב??
מה אני יכולה לעשות אם השיער שלי אם הוא חלק וגלי [כן יש מצב שיש לי פיצול אישיות
]
כי במציאות הוא חלק אבל אם אני יעשה קוקו גם אם אני יעשה ושתי שניות אח"כ יפרק יהיו גלים!!!
ואני שונאאאאאאת את זה!מה אני אמורה לעשות????מה אני יעשה פן כל שניה????
נ.ב. יש לי שיער עבה!!!אחרי איזה פעמיים דילול ועוד כמה פעמים מדורג (שזה גם מדלל)יכול ליהות שזה קשור לסוג השיער שלי......
אשמח לקבל עצות פה או באישי או בכל מקום אחר=)=)=)
עד עכשיו היתי רק בפורום י-ו-נ-י!!!!
טוב אז אל תתיחסו
לעניות דעתי אין לך ימה לעשות אלא אם כן את רוצה להרוס אותו סתם עם אלף קרמים והחלקות
אני נילחמת בשיער שלי בשת דברים עיקריים:1-חלק
2-לא לשרוף אותו!
זה לא..
לא- זה לא סגור....
תפני ל : רבבה בנשמה / אורושקוש
חיים מעולים...
אני מעדיפהמוריה!אחרונהאני מעדיפה לשאול שלא יהיה לי בכל זאת פאדיחוצת כי אני בכל זאת קצת תקועה
אם עדינה זה איכות לא משו, וזולה זה 10 ש"ח מקסימום, אז יש את האלה של ביוטי- קאר ..
ואם זולה זה 40-50 אז בסופר פארם יש את של ג'אד למשל.
יש את של ג'אד..-ממליצה בחום!הם מדהימות!
ויש את הפשוטות יותר ש הבייוטי קאר,וליידי קאר-שהם בסדר..אבל מתייבשות יותר מהר מאיכותיות..
ב"הצלחה בבחירה..
מעולה
ויש מקומות שאפשר למצוא אותה בסביבות ה 50 ש"ח.
אם אני זוכרת נכון..
השאלה אם המבצע הזה עדיין קיים..
אז יש כל מני בזארים בעיר ששם מוכרים אותה בסביבות ה 50
יש באמת דבר כזה קרם שמורחים על הרגל והוא מוריד ת'שערות.???
אם כן. למיש יש? הוא טוב? כמה עולה בערך? מוריד מהשורש?
תודה וים טוב....=]
מסריח ברמות זוועתיות!
מוריד כמו סכין..גודל אחרי זה קוצים..וזהו..פשוט במילה אחת..
א-י-כ-ס-!
לא בדיוק יודעת יותר מזה....
זה כ"כ מסריח! פעם אחת בחיים הספיק לי! כל הבית הסריח - מזל שזה היה בחדר, ואף אח לא הבין ממה זה.. ![]()
בעזהי"ת
ישלי שיער מהמם, כפרעליו. חלק, ארוך, יפה כזה. בריא, פחות או יותר. בלי קרמים, בלי שטויות כאלה..
והבעיה: פעם הוא היה חום ממש כהה. ופתאום לאחרונה הוא מתבהר ומתבהר!
למה זה בעיה?
כי יש לנו בגנים שיער לבן בגיל מאווד צעיר [נראלי אמשלי צובעת מגיל 16 בערך..], ומפחיד אותי שהשיער המהמם שלי יתבהר לו ויתבהר לו עד שבוום! הוא יהיה לבן!!
בעיקרון ישלי פה ושם שיערות לבנות [לגמרי], אבל לא כ-ז-ה הרבה.
אז, זה קשור או לא?
יש למישי רעיון מה אפשר לעשות כדי למנוע את זה?
חן חן!
..
לי בקיץ הוא ממש התבהר אבל זה היה בגלל השמש...
דברים כאלה קורים להרבה אנשים...השמש פשוט שורפת את השער..
ושערות לבנות יש כמאט לכולם..פשוט אף אחד בחיים לא מגלה אותם..
אבל שערה אחת יש בטוח לכולם..ואסור לטלוש אותם..
מי שטולש אחת..גודלות לו יותר..וזה לא כדאי..
אין מה לעשות לגבי צמיחת שער..
פשוט לצבוע..אבל זה לא כזה גרוע אם יש כמה בודדות..
ב"הצלחה לך..
ומירב, בכלל לא לכולם יש שערות לבנות- מאיפה הבאת את זה?!
גם בטוח השער..
נו את רוצה להגיד לי שעברת שערה ,שערה וראית שאין לך??
יש..מדענים חקרו על זה..ואמרו שמרוב שהשמש כולכך חמה..אין סיכוי שזה לא יהיה..ואמרו שזה יכול אפילו להתחיל מגיל מאוד צעיר..
אז??
זה בגלל השמש אם לא תגזרי את השיער זה יהיה לך שיער ממש בהיר !!
מה עושייםםם?!?! תמיד אומרים שזה טוב להסתפר. אז הסתפרתי ממש קצר !!! עכשיו השיער שלי בקושי מגיע לכתפיים!! חשבתי שזה יעזור, שהשיער שלי לא יהיה מפוצל ולא שרוף.. אבלל לאא!!!! השיער שלי עדיין מפוצלל!!
ניסיתי גם מסכות ..של קרליין ואלייב..
מה לעשות?!!? מישי מכירה מסיכה ט-ו-ב-ה לשיער??
תודה !
הוואי בקושי משפיעה על מה שהם כותבים שזה משפיעה..אז על קצוות מפוצלים??חיחיחי...
אין בחיים מרכך שיכול לסדר קצוות מפוצלים..מה אתם רוצים שהמרכך יעשה??שיסגור את המתצפצלים??
לא נירא לי..ממש לא..
פשוט לגזור קצווות..ולא למרוח קרמים ולהיות חשופים לשמש עם הקרם..
כי זה שורף את השער..להשים ממש קצת..ולחפוף כמובן כל יום..
וזהו זה הטרופה לשער..
(ועם השער שלך בכול זאת מתפצל..אז השער שלך באמת במצב קטסטרופני.....לכי לרופאת עור..היא מבינה בזה גם...)
אני השתמשתי בו (לא היו לי מלא קצוות מפוצלים) ועכשיו אינלי בכלל!!
אינלי מושג אם זה בגלל המרכך אבך אפשר לנסות!
באיזה מרכך את משתמשת עכשיו??
אני לא יודעת מה עזר לך לקצוות מפוצלים אבל המרכך של הוואי לא עזר לך בטוח..
אני לא משתמשת במרכך כי זה עושה נשירה..אבל אני משתמשת בשמפו מדהים וממליצה עליו מאוד..
של אלביב..משהו פצצה...חב"ז..
אם כלום לא עוזר לך לכי לרופאת עור..היא בתוך תעזור לך..
אני לא יודעת מה יכול לעזור אבל תעשי טובה לעצמך- אל תשתמשי במרכך של הוואי הוא עושה נשירה!! וגם השמפו והמרכך של כיף!...
אז מרכך של הוואי לא טוב...וכיף בכלל לא טוב..אז מה כן טוב?
יש כמה ספציפיות יחידות ששמעתי שהוא לא טוב להן.
הוואי תלוי למי....
יש כאלה שהוא טוב להן ויש כאלה שהורס להם תשיער..
בהצלחה
קודם כל-אם זאת החנות הכי לא צנועה ראית את מצליחה לשמור על עצמך ממש טוב 
לא כל הבגדים בהילה הם חולצות קצרות ומכנסיים, יש שם גם חצאיות מאוד יפות וחולצות שלושתרבעי. לא לכל אחת מתאים הסגנון של מקימי. החוכמה היא ללכת לחנויות ולא להתייאש! הרבה חנויות פונות לציבור הדתי והלא-דתי, ולדעתי כדאי לחזק אותן כדי שיבינו את הכח שלנו בתור לקוחות פוטנציאליים.
ודווקא בהילה יש מבחר ענק למי שרוצה בגדים צנועים.
וברור שכמו בכל דבר היא תצטרך ללבוש גם חולצת בסיס.. קורה..
זה תלוי איזה בגד, אני קונה שם הרבה ואני הולכת ממש... קיצר-חצאית ארוכה, שרוולים וכו'..
ו--זה שהמוכרת לא לבושה צנוע זה לא אומר.בכלל לא. זה לא פוסל ת'חנות.. 
זאת אחלה חנות.. יש שם מבחר טוב ובגדים יפים וצנועים..
רק שלגבי המחירים- אינלי שמץ.. :]
זה ככה בהרבה חנויות.. יש מכל מיני סוגים, וזה מה שטוב,
זה שיש שם כמה דברים לא משו'- זה לא אומר שאין שם בגדים צנועים..
קיצר שיר- ממליצה לך להיכנס לשם..
זה ממש תלוי..
היום גם בחנויות הכי חילוניות אפשר למצוא בגדים..
והילה יש בה בגדים יפים ואני גם מהאלה שהחצאיות עד הרצפה שרוולים עוברים תמרפק וחולצות סגורות.... ואני קונה בהילה אז נכון לא תמיד המוכרות דתיות אבל סה"כ יש להם סחורה יפה לדתיות!!!
המחירים זה ממש תלוי..
לפי מה שראיתי בבשבע יש עכשיו בהילה 50 % אבל לא יודעת....
ובעיקרון לא חסר חנויות בפ"ת לכי ברח' ההסתדרות וברח' חובבי ציון יש מלאאאא!!!
בהצלחה בהכללל
חברה ביקשה ממני לברר - מישהי יודעת איפה כדאי לקנות פאה בירושלים?
אני לא צריכה סתם שמות של מקומות כמו "גלית איטליה". היא רוצה ללכת למישהי שיש עליה המלצה, שהיא מוכרת פאות איכותיות וצנועות במחירים סבירים.
ואגב מחירים, מה הוא מחיר סביר לפאה איכותית, שתחזיק מעמד כמה שנים ולא תצרוך טיפול מאסיבי?
ומה המשמעות של פאה "טבעית" או "מעורבת"? זה משפיע רק על המראה החיצוני של הפאה, או גם על אורך החיים שלה?
תודה מראש על המידע בשם חברתי
נא לא לפרסם את השרשור במומלצים
הרי רוב מכריע של הפוסקים, ראשונים ואחרונים, אוסרים בתכלית גילוי שיער כל שהוא, בפרט לא שיעור של "שנים ושלושה אצבעות", ואיך מטפחת יכולה להיות צנועה, כשאנו רואים בעינינו שרוב הנשים לא מצליחות לכסות את ראשיהן כראוי עם מטפחת?
לעומת זאת, רוב מאורי הדור הביעו דעתם בנחרצות שיש ללבוש דוקא פאה:
א. מרן הגאון רבי שלום משאש זצ"ל, ראב"ד ירושלים ורבה של יהדות מרוקו (תבואות שמש אה"ע סי' קל"ז, שמש ומגן חלק ב' סי' ט"ו-י"ז):
"אני רואה במנהג זה [של לבישת פאה נכרית] דבר חשוב ביותר, ומעלה גדולה נמצאה בו, לפי מש"כ הפוסקים החולקים על מהר"ם אלשקר על מה שהתיר גילוי שערות חוץ לצמתן... והנה באלו הנשים הלובשות מטפחת, אי אפשר לומר "ונקה", כי המטפחת בורחת מן הראש, וגם מי שלובשות כובע נשאר הרבה שיער חוץ לצמתן, ועיני ראו נשי הרבנים קרוב לשליש ראשן מגולה, וכסהו והתגלה".
ועוד כתב, "טוב שנקח מנהג זה שיש בו כיסוי הראש לגמרי בלי להניח שום שערה יוצאת חוץ וכו', משתלבש מטפחת או כובע ותלך אחר מנהג שיש בו מחלוקת. ולדעת צד אחד יש בו משום פריעת ראש דאורייתא שנגלה שערה מגופה ממש".
וכתב עוד שם, "ומצוה רבה לפרסם ההיתר כדי למשוך נשי הדור החדש המגלות ראשן לגמרי שיבואו ללבוש פאה נכרית בהיתר. לא כן כאשר שומעים דעת האוסרים, אזי לדידהו שאין עולה על דעתם ללבוש מטפחת אומרות כיון שכן הוא שהאיסור שוה, טוב להישאר חפשי בשיער גלוי לגמרי. לא כן בשמעם מדת ההיתר, אזי יבואו לבחור בטוב ולמאוס ברע".
ועוד כתב, "מצוה וחובה על הנשים להתקשט לבעליהן וכו' בהיתר, ולא להתנוול ע"י מטפחת ויגרמו לבעליהן לתת עיניהם באחרות ח"ו, וכמה חששו חז"ל והתירו הרבה איסורין שלא תתגנה האשה על בעלה".
ב. הגאון רבי בנימין זילבר זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה, בשו"ת "אז נדברו" (חלק י"ב סי' מ"א):
"גם האיסור דפריעת ראש באשה אינו מוכרח שזה רק בגלל צניעות, אלא ככל התורה שיש עוד טעמים שנעלמו מאיתנו, והראיה שהרי לפי הזוהר אסור גם בחדרי חדרים, ומשמע אפי' אין שם שום איש היא מוזהרת שלא יצאו השערות מחוץ להכיסוי. וזה לשון הזוהר פרשת נשא [מתורגם], "אמר ר' יהודה, שיער הראש של האשה שמתגלה, גורם לאחר להתגלות ולפגום אותה, בשל כך צריכה האשה שאפילו קורות ביתה לא יראו שערה אחת מראשה, כל שכן בחוץ". וכו'. ולזה ברור הוא שהשערות של הפאה לא הוי כשערות הטבעיים שלה, ויש לזה מעלה שאפשר לקיים בקל דברי הזוהר "דאפילו וכו' שערה אחת מראשה".
ג. הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א, ראב"ד העדה החרדית, בשו"ת דת והלכה (סי' א'):
"הנה לפני כמה חדשים [נכתב בשנת תש"ל] פורסם מהגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א (מחבר ספר יביע אומר) בקונטרס מיוחד ובעיתונים וכן בספרו, שפאה נכרית אסור מדינא, וכמעט כל בית ישראל עוברים ח"ו באיסור, ועיתונים שמפרסמים על זה מודעות מכשילין את הרבים. ובמח"כ מטיל בכך מום בקדשים על רובא דרובא של בית ישראל... אם אין בדבריו אלא חומרא תבוא עליו הברכה, אבל בעוונותינו הרבים אלו הצעירות שמסירות הפאה נכרית לובשות מטפחת שאינה מכסה כל שערות הראש ממש, והבאנו שבזה האיסור לכ"ע חמור טפי אלף פעמים מאיסור פאה נכרית, וכן בלאו הכי לרוב הפוסקים שצריך מטפחת דוקא, כוונתם שצריך שני כיסויים מטפחת עם רדיד, שלא יתראה כלל משערות ראשן וכמבואר ברמב"ם ושו"ע, וזהו המנהג העתיק גם אצל הספרדים, וא"כ מצינו שבמטפחת לבד אין כאן תיקון רק פירצה ח"ו, והעיקר ביארנו שאין לחלק בענין זה בין אשכנזים לספרדים, שכולן נהגו פעם בלי פאה נכרית... ועל כן המחמיר יחמיר לעצמו אבל לא יקרא תגר על כל בית ישראל, ובפרט שחומרא בזה עלולה נמי לפעמים להביא ח"ו הרבה קלקולים, עד שמגיעים לאיסור תורה ממש, שהמחמיר צריך להיזהר ביותר לכסות כל השערות ממש במטפחת, שבלאו הכי יצא שכרו בהפסדו".
וכן בכרוז שפרסם בשנת תשל"ז:
"הריני מודיע דעתי, שכל המהרהר אחר מנהג שנהגו בו רבבות אלפי כשרי ישראל, ובראשם גאונים וצדיקים, ידו על התחתונה, שיש לפאה נכרית יסוד בהלכה במנהגי ישראל וגדולי הפוסקים. ואין לחלק בין אשכנזים לספרדים, שהפוסקים שהתירו סמכו על הגאון הספרדי השלטי גבורים".
ד. הגאון רבי מיכל יהודה לפקוביץ שליט"א, ראש ישיבת פוניבז', במכתב שהובא בקובץ בית הלל י"ט:
"בס"ד, י"ז סיון תשס"ד. למעלת כבוד הרב... על דבר אשר כמה שאלו בזה שחתמתי על כרוז שמשתמע ממנו קריאה להרחקת חבישת פאה נכרית, אפרש דעתי בענין.
הנה דבר פשוט שלא היתה כוונתי לחוות דעתי בעצם היתרון של הפאה הנכרית, אשר נידון זה כבר עלה על שולחן מלכים גדולי הדורות הקדמונים זי"ע, ומגדולי הדורות ז"ל היו שהנהיגו כן בביתם ונהרא נהרא ופשטיה, ובהרהור אחר פסקם יש בה פרצה.
ובאמת דכיסוי הראש ע"י פאה גרמה טובה לכיסוי נאות של שערות הראש לבל יראו החוצה, גם לאלו שע"י כיסוי המטפחת לא היה דבר זה נשמר אצלם היטב, וכל מטרת החתימה היתה לבקשת קבוצה לחזק המנהגים שהנהיגו ע"פ אמותיהם והחיזוק היה בתרתי, האחד שלא יראו עצמן כיוצאים מן הכלל, ועוד והוא העיקר, שלא יבואו ע"י המטפחת לפרוץ ולהוציא משערן החוצה כאשר נכשלו בזה רבים.
אבל התעמולה שעושין בדבר, יש בזה סכנה, לערער עיקרי הצניעות המחוייבת מן הדין, ואין דעת תורה נוחה מזה שיצא ח"ו איזה פרצה, ואלו המבינים ישפיעו על השניים בכדי שהצניעות יהיה שמור בכלל ישראל".
ה. הגאון רבי משה ווינער שליט"א, מרבני ארה"ב, בספרו "כבודה בת מלך":
"יש להעדיף לבישת פאה נכרית על כיסוי השיער ע"י מטפחת או כובע, מכיון שבהן קשה לכסות כל השיער בתמידות".
ו. הגאון רבי יצחק עבאדי, בשו"ת אור יצחק (אה"ע סי' ג'), מעיד על דברי הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל:
"וזכורני מיד לאחר נשואי שאלתי את הגאון הגדול הנ"ל [בעל אגרות משה] אם צריך ללבוש כובע על הפאה נכרית, ואמר לי שאין צריך. ועוד הוסיף לומר לי כי פאה נכרית יותר טוב ממטפחת, כי פאה נכרית מכסה את כל השערות, ועוד שבזה תמיד נשאר מכוסה כל זמן שהיא על ראשה, מה שאין כן במטפחת".
ז. הגאון רבי יהודה טשזנר שליט"א, אב"ד ומו"צ באופקים, בספרו שערי תורת הבית:
"והנה מעיקר הדין כל דבר המכסה הוא כשר, אלא שיש כאן ענין של הידור מצוה... אכן הפאה מכסה יותר טוב את השערות שלה, כי בזה אפשר בקלות לכסות גם את כל השערות שבצדדים, וגם היא צמודה היטב ואינה נופלת, אבל עם מטפחת קשה לכסות את כל השערות שבצדדים, וגם המטפחת הרבה פעמים מחליקה וע"י זה מתגלים שערותיה. על כן, אשה שיודעת איך לקשור את המטפחת באופן שמכסה היטב את כל שערותיה, ובלי להחליק פה ושם, יש עדיפות והידור בלבישת מטפחת, אבל אם אינה יכולה להיזהר בזה, עדיף ללבוש פאה. ויש לשים לב, כי כל ענין כיסוי הראש הוא משום צניעות, שלא יראה מהשערות הטבעיות שלה החוצה".
ח. הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל, ראש ישיבת פורת יוסף ומגדולי הפוסקים הספרדיים:
בקונטרס "כיסוי ראש לאשה" (יו"ל בתשס"ח) מובא, "יש מהעולם שרצו לטעון שה"אור לציון" רק הליץ בעד המנהג אבל למעשה לא התיר, ולכן שאלתי את בנו הגאון רבי אליהו אבא שאול שליט"א האם נכון הדבר, וענה לי בזה הלשון, באופן כללי סבר אבי שמטפחת עדיפא, אבל כיון שיש נשים שיוצאות להן שערות מהמטפחת, העדיף אבי את הפאה והנהיג בביתו ללבוש פאה נכרית, שזה כיסוי יותר טוב, וכך הורה לנשים אחרות".
ט. הגאון רבי מרדכי גרוס שליט"א, אב"ד חניכי הישיבות, בספר "והיה מחניך קדוש":
"וצריכה להיזהר מאוד שלא יצא משיער ראשה אף משהו, ונשים שמשאירות שערות גדולות יקשה הדבר מאוד שלא יצאו מעט שערות דרך המטפחת, ועדיף שתלך עם פאה נכרית אף בבית, וע"י זה לא יצאו שערות".
י. הגאון רבי גבריאל ציננער שליט"א, רב ומו"צ בבורו פארק, מח"ס "נטעי גבריאל", בקובץ אור ישראל (ל"ו-ל"ז):
"ולאחרונה שכשנודע החשש על הפאות שהם מע"ז הסירו הנשים את הפאות ולבשו מטפחות, וראינו בכמה מקומות ובפרט בערי ארה"ב שהיו יוצאות שערותיהן מבעד המטפחת, מה שלא אירע בפאה נכרית".
ועוד כתב: "יש מעלה בחבישת הפאה, שהרי בכיסוי מטפחת מצוי שחלק השיער מגולה, וכבר נתבאר בפוסקים לאסור כלל, דלא כדברי מהר"ם אלשקר סי' ל"ה".
ועוד כתב: "והנה בימים ההם היו נוהגים ללבוש צעיף ועליו המטפחת, שני כיסויים, או בכמה מקומות שנשים גילחו את שערות ראשן, ובימינו אין הדבר נהוג בכמה קהילות ישראל, לכן יש מעלה לחבוש פאה המכסה את כל השערות".
יא. הגאון רבי יוסף קאפח זצ"ל, כתב בתשובה כתב יד שהתפרסמה בחוברת 'המשביר':
"פאה נכרית קדושה ומקודשת, והלוואי וכל בנות ישראל ינהגו בה. כי אין שום הלכה אצלנו שיש לקחת את האישה לדקורטור כדי שיבחר ויתאים לה את הלבוש המכער אותה דוקא, אלא מותרת להתנאות בפאה נכרית".
יב. הגאון רבי שלמה אליעזר שיק שליט"א, מגדולי רבני חסידות ברסלב:
"אלו הנשים שהולכות בשערותיהן, לא די שיש להן מטפחת, כי רואים בחוש אשר דרכה של המטפחת לזוז ממקומה, ובכך נראות שערות ראשה בחוץ. ועל כן טוב מאוד לחבוש פאה נכרית, שעל ידי זה לכל הפחות תהיינה מכוסות השערות. ואף שיש מהנשים הספרדיות הנוהגות שלא ללבוש פאה נכרית משום פריצותא, עם זאת מי שרוצה להסתכל בעין אמת ולהבין את האמת, ההכרח לו להודות, אשר אי אפשר בשום פנים ואופן לכסות את השערות במטפחת בלבד, כי היא נוטה הצידה, ואז נראות השערות בחוץ, ויש על זה קללה מהזוהר הקדוש, עד כדי כך שאומר הזוהר, שכל העניות והדחקות שאדם סובל, היא רק מחמת שהאשה הולכת בגילוי שערותיה בביתה, ומכל שכן בחוץ, ועל כן בזה שהאשה חובשת פאה נכרית הרי זה כמי שמתלבשת באיזה כובע, כי סוף כל סוף אין זה השיער שלה, כי אם כמו כובע על השיער, אשר זה טוב יותר, ובזה היא מכסה את כל שערותיה שאין רואים אותן בחוץ".
יג. החזון איש, הובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א, (חלק ב' פ"ח אות ט') שיש עדיפות לפאה על מטפחת כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי. וכן כתב הגר"ח קניבסקי שליט"א, במענה לשאלה שהובאה בספר "נזר החיים" (דף רי"ד): "בשם החזון איש אומרים, שיש מעלה בפאה, משום שמכסה את כל השערות... ויש אחרונים שמחמירים בפאה, אך אצלנו לא נהגו להחמיר".
ובספר מאיר עוז הביא את דברי הגר"ח קניבסקי שליט"א (סימן ע"ה):
"וכן הורה לי הגר"ח קניבסקי שליט"א, כששאלתיו אם ראוי לי להחמיר בזה, ונקט לשון המשנה ברורה, ושבמקומותינו המנהג ללכת עם פאה, והוסיף שאשתו של החזון איש הלכה עם פאה, וכן אמו אשת הקהילות יעקב, וסבתו, וכל נשות ליטא, הלכו עם פאה, ובוודאי שלא היו עושות דברים שאינם לכתחילה".
טו. האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל:
אגרות קודש חלק ט"ו (איגרת ה'-תקי"ג): "במענה על מכתבו מכ"ח אייר, בו כותב אודות הצעת נכבדות עבור בנו שיחיה. מובן ופשוט אשר תנאי שאי אפשר בלאו הכי הוא ענין הפאה... ושיהיו בטוחים על דבר זה קודם החופה... ובפרט שכאמור זהו נוגע לרבים, שאפילו אם פלונית אומרת שבהנוגע אליה אין נפקא מינה באיזה אופן תכסה ראשה, כיון שבכל אופן יהיה הכיסוי כדבעי, מובן שאינה יכולה להבטיח בהנוגע לאחרות וקל להבין. ובאם יסודר הנ"ל, שהיא טובתם האמיתית של שניהם והמשפחות, נכונה ההצעה ויהיה בשעה טובה ומוצלחת.
יש מקום לומר שמי שהוא יטעון על דבר הנהגת האמהות שלא דוקא בפאה. אבל כבר מילתי אמורה (בהקדם הידוע בחסידות, אשר כל היפך הברכות שבתורה, באמת ברכות הם. עיין לקו"ת פרשת בחוקותי) שהרי זה מברכות עקבתא דמשיחא, אשר בת קמה באמה להוסיף עליה בשמירת התורה והמצוה".
ליקוטי שיחות חלק י"ג עמ' קפ"ז: "בעצם הענין דלבישת פאה נכרית, ולא להסתפק בכובע ומטפחת, מבואר ההכרח בזה בכמה מקומות. והרי רואים במוחש אשר לבישת כובע ואפי' מטפחת, משאירה חלק השיער בלתי מכוסה, על כל פנים במשך זמן קצר, זאת אומרת שעוברים על האיסור הגדול, וכהפסק דין בשו"ע או"ח סי' ע"ה. וגודל הענין מובן גם מגודל השכר על קיום הציווי, כפי שנצטווינו. וכלשון הזוהר הקדוש (ח"ג, קכו.) מתברך בכולא, בברכאן דלעילא ובברכאן דלתתא, בעותרא בבנים ובבני בנים".
וכן הביא בספר "מאיר עוז" (סי' ע"ה סעיף ב' אות ב') בשם כל גדולי ישראל, וזה לשונו: "ושמעתי שהורו גדולי ישראל, אחר שנתגלה שיש שערות הבאות מע"ז, ורצו אברכים יר"ש לשנות המנהג ולהתחיל ללכת עם כיסוי ראש מבד - לא הסכימו לזה, וטענו שכיון שלמעשה בכיסוי ראש רגיל בדרך כלל מתגלה מקצת מהשערות, משא"כ בפאה, לכן אין לשנות את המנהג".
כי אני לא בעד פאות בכלל!!
יש מאה ושלושים פוסקים שמתירים פאה, מי את בכלל שתהיי "בעד" או "נגד"?
לא רוצה לעזור לה, אל תעזרי, אבל מה כל הקנאה והשנאה הזאת? תתביישי!!
בעזהי"ת.
באופן שיטתי אתה מסיט שירשורים לוויכוחים מטופשים ודמגוגיים על פיאות.
הבנו, חלאס.
אני מודיעה לך כאן באופן ברור:
ההודעות הבאות שלך שיהיו לא קשורות בעליל- יימחקו.
סלאמת.
אני הוא זה שהסיט את הדיון? את רואה טוב???
היתה כאן אחת ששאלה בתמימות מי יכול לסייע לה, וקפצו כמה דמגוגים, שלא מספיק שלא עזרו לה, עוד טרחו לציין בחוצפתם שפאה אינה צנועה.
למה לא מחקת את ההודעות האלה, והיית חוסכת לי להתערב?
נדמה לי שאת צריכה לבקש סליחה.
אלא לשאול שאלה טכנית, וחוכמולוגים משני הצדדים משכנעים אך ורק את עצמם, די, זה נמאס!!
לשאלתך:
זו שאלה מורכבת מידי לענות עליה על רגל אחת.
באופן כללי- פיאה משיער טבעי איכותי מתחילה מ3000 שקל- והשמים הם הגבול (בד"כ, מחיר השמים הזה הוא על שם המותג, לא תמיד מוצדק להוציא סכום כזה) ולא בכל מקום זה גם כולל עיצוב, העולה בין 300-600 שקל (וגם פה יש מחירים הזויים ולא מוצדקים של מעצבות המסוגלות לקחת כמה מאות דולרים לעיצוב)
פאה מעורבת או משיער מעובד וכד'- מאוד מהר נראית קש, ונגמרת תוך שנה- שנתיים, בלבישה יומיומית.
הפאות האיכותיות נראות טוב למשך כמה שנים טובות, וההשקעה שווה את המחיר.
לעוד פרטים- פני באישי.
לכל המנצלשים למיניהם: אנא, אל תטרחו לצרף מאות דעות של פוסקים, כי אף אחד במילא לא קורא את זה, כל אחד שומע רק את עצמו ואינו משפיע על אף אחד- אלא רק על אווירה עכורה בפורום.
על מה אתה מדבר???
אין רב שמתיר את הפאות של היום!!!
אולי את הפאות שעשויות מקש!!
בעזהי"ת.
רואים שזה משהו שיטתי, לא נולדנו אתמול.
ואני ממש לא מתכוונת לפתח על זה דיון פה.
לא לעניין בכלל!!
איש איש בדעותיו יחיה!
איך מורידים גוגולים מחצאית- אתם יודעות אלה שלובשים אותם כמה פעמים ואז הם מוציאות גוגולים כאלה מעצבנים....
(=א.ש=)אני יודעת שזה עובד על סריגים שמוציאים על החולצה שמתחת שערות כאלה, או פרווה מכלבים וכל זה..
לפשוט עשות לחצאית\חולצה כמו שעווה.
יש להך שער מהמם רשמת הנושא אבל בתוך ההודעה רשמת שהוא מכוער..


אינלי איך לעזור לך נשמה אבל יש פורום שקוראים לו איפור וטיפוח המנהלת שלו זאת ניצן-חדש תשאלי אותה אם את יכולה להצטרף....
אממ... קשה קצת לעזור לך כי זה השיער שלך ואת צריכה להתמודד איתו (סורי אבל זה מה שאני משלימה עם עצמי
)
אבל את יכולה אולי לנסות: שמפו לשיער יבש, מרכך, קרם, מסיכה, חינה וכו'...
בהצלחה
או שיש עוד אחד סגור?
מישי יודעת להסביר טוב איך עושים את זה? חיפשתי באינטרנט אבל לא הצלחתי להבין
תודה
חותכת בערך 40 ס"מ (אולי הגזמתי...- לא יודעת בדיוק כמה...) קושרת את 2 הקצוות.
מגלגלת כך שבאמצע החוט יהיה מגולגל... (איזה משפט...חחח)
מחזיקה את החוט בעזרת האגודל והאצבע בכל צד.
בצד אחד את מפסקת את האצבעו הכי רחוק שאת יכולה, ובצד השני הן צמודות.
את מצמידה החוט ל"שפם" ועושה את פעולת הנדנדה... 
ב"הצלחה!!
)**אושר**לא לתפוס את העור... כי אז זה כואב!!
טיפה כואב אבל מסתדרים(:
תודה רבה!
אני רוצה לנסות (למרות שבחורף אני בעז"ה עושה עם לייזר..) ולא הבנתי איך..
ובאמת עושים את זה עם חוט רגיל?....
![]()
חותכת.
קושרת את 2 הקצוות.
מגלגלת באמצע.
אגודל והאצבע בכל צד. כשבצד אחד האצבעות פתוחות בצד השני הן סגורות.
את מצמידה לעור (לא יותר מידי כדי שלא יפצע אותך) וכשאת סודרת את האצבעות בצד אחד, בצד השני את הפותחת , והפוך.
בהצלחה.
"צירתי ציור" ונראלי הוא מסביר טוב ![]()
יש בפנים הסברים.
ואם יש בעיות שאלות ותהיות -- אני פה! ![]()
תודה רבה על ההשקעה אבל...עדין לא הבנתי
מזותומרת שמגלגלים ואז נהיה קשר באמצע?!- ניסיתי וזה יצר סתם חוט מגולגל כזה....
צורת הנדנדה?! מזה?!...
תקשיבו : לדעתי תלכו לקומטיקאית ...
או לחברה שתסביר לכם ....
כן כן זה מה שאמור לצאת. לא ממש קשר אלא חוט מגולגל בדיוק כמו שכתבת.
זה בדיוק מה שצריך לצאת.
ואז את שמה שתי אצבעות בכל לולאה.
מצמידה את החוט לשפם.
את יד ימין את פותחת ואת שמאל סוגרת. תפתחי לאט ואז החוט הגולגל יתלוש לך את השערות.
ואז את פותחת את יד שמאל וסוכגרת את יד ימין - וכנ"ל..
ככה את פשוט עושה כל הזמן.
את צריכה להתאמן על זה, אבל כשקולטים את זה - אז קולטים את זה!!!
חחח וואלה?![]()
ואם עדיין לא הבנת אז תלכי לחברה שתסביר לך או לקוסמטיקאית או משו כזה..
בהצלחה!
וואו תודה על ההשקעה בהסבר!!
ננסה..
ויש לי שאלה מישי פעם עשתה מחט חשמלית ב'שפם' ויכולה להגיד לי איך יצא??
אבל זה תלוי בבנאדם..
אני יכולה לסבול ולא להרגיש ולהתעלם ככה ש.. אנלא דוגמא טובה![]()
היי =] יש לכם המלצה על קרמים טובים לשיער?
עם כן בקשה תרשמו פה ואיפה קונים... תודה
את משתמשת בקרם שער??????
בעזהי"ת.
מה את בהלם?
ויפה!! למה את צריכה את הזבל הזה על הראש שלך???
[אמרה מי שגומרת בקבוק ביומים
]
בכל סופר יש!!
ויש לו גם ריח מעולה!!
(אני משתמשת בזה לשיער יבש..)
אבל צריך לשים בכמות המתאימה, כי אם שמים יותר מידי זה נעמה ממש ממש ממש שומני..
בכתום..והוא סבבה..
אבל- למישו יש אולי רעיון איך נגמלים מקרם לשיער???=//...כאילו-- משו אחר, טבעי יותר שאפשר לעשות עם השיער?? (כי בלי שומדבר הוא נראה אמממ...לא משו..=//
הוא בצבע ירוק כזה.. והוא של חברת :Natural קואים לו משו כמו: Go Curly הוא ממש ממש טוב!! יש אותו כמעט בכל סופר ,אני קניתי אותו ב'שאול תמרוקים'..
תבחרי לך אחד שמתאים לך לשיער!
בהצלחה!!
לשים יותר מידי...שלא יהיה שומני
אבל אפשר בטפיחות..
מדללים עם מים..
וזה מצוין!! מומלץ..
מישהי יודעת מה האיכות(לכמה זמן בערך זה מוריד?) של רצועות שעווה מוכנות קנויות ושל קרם להורדת שיער של veet?
אשמח לכל תובנה כל שהיא..
(אחת שכל החיים עם מכונה..)
אבל זה תלוי בכמה שערות יש..
ל-פעמים אפילו שלוש..
ככה שזה ממש תלי בך..=]
___________
*זה ללגבי רצועות,
לגבי הקרם אני לא יודעת,אבל הספרי זה לפעמים פחות או יותר..
אני רוצה לקנות מברשות טובות לאיפור
איפה איפשר לקנות ודי בזול
וגם בנוגע לאיפור טוב אבל יותר זול
כי בחנויות זה נורא יקר לי
תודה
שאת המברשות את לא חייבת להשקיע..
אני קניתי את כל המברשות שלי מליידי קאר..וביטוי קאר..לא מחברות מיוחדות אבל הם מציונות..!ממליצה..
ואיפור..לא ממליצה לקנות מסתם מקומות..אני קונה של גייד..לוריאל..(שהם לא ממש יקרותת..)
ואני קונה גם מאייל מיקיאז' אבל זה קצת יותר יקר...
אבל זו החלטה של כל אחת..
במברשות חשוב להשקיע.
באיפור אני ממש ממליצה להשתמש בגיד קרולין ועוד. לא חייבים להשתגע וקנות אייל מקיאז וכדומה.
wow חנות מעוללה עם ציוד איפור מעולה וזול !
או בביוטקר שזה או דבר כמו wow
כל מה זאת צריכה וזה לא מאאוד יקר
אומנם לא חברה מעוולה וכל זה אבל זה בסדר
הוא לא ממש טוב לעור הפנים ולעניים . צריך להיזהר.
בחיים לא נתקלתי באיזה שהוא בעיה במברשות זולות..אז בגלל זה אמרתי את דעתי..!
ולגבי האיפור לא כתבתי שחייב להשתמש באייל מקיאז'..!!ממש לא!לא להוציא מילים מיפי..
כתבתי שעדיף להשתמש בג'ייד..ובלוריאל..וכו'..כי הם גם טובים וגם לא יקרים כולכך..ולמי שרוצה ויכולה להרשות לעצמה (כספית) של אייל מיקיאז'..אני ממליצה בחום..(כתבתי ששל אייל מקיאז'..זו החלטה של כל אחת..(אם הם יכולים להרשות לעצמם))
מקווה שעכשיו הבנת אותי..
אין "בעיה" יש תוצאה. ואת לא מרגישה את ההבדל בתוצאה של האיפור אלא אם כן את מנסה מברשת טובה ואיכותית.
האמת שהמברשות הטובות גם חוסכות באיפור כי לא צריך להשתמש בהרבה צללית אדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר!
אגב, אני מעריכה את דעתך ולכן כתבתי שאני חולקת עליך ולא יצאת נגד.
שאול תמרוקים זאת אחלה חנות!!
מוכרים שם דברים של חברות מעולות בלי חיקויים וכאלה, ובמחירים ממש זולים....
יש בירושלים הרבה סניפים....
יש לי מברשת של אייל מיקיא'ז..קניתי לצללית..ואני עובדת איתה מאוד בעדינות..והיא מזה מעפנה..שום דבר לא מיוחד אצלם..
אז אני לא רואה למה להשקיע על מברשות..
אבל האיפור ייצא הרבה פחות מיקצועי ויפה.
מברשות טובות עולות הרבה מאד ולא סתם.
לי יש 2 מברשות - אחת למייק-אפ שעלתה 300 ש"ח ועוד אחת לסומק שעלתה 400 ש"ח.
כמה שזה נשמע מוזר, זה ממש שווה השקעה כי זה משהו שנשאר לתמיד ולא מתכלה.
אני קניתי בקריולן (kryolan) שנחשבים ליקרים מאד (ומעולים ומקצועיים באותה מידה), אבל יש גם מברשות מעולות ב-MAC.
נראלי שאני יקנה בח"ול כי זה יותר זול
האפור שם גרושים
60 ש"ח זה סביר או יקר מידי?
תודה...
זה לא צריך לעלות יותר מ30...
לק בכל מקרה יורד אחרי 3 מקלחות, ושתי שטיפת כלים..
ב35 שקל..
אבל זה נירא בהרבה יותר נקי ויפה..כנרא שלא עשיתן במחיר כזה..בגלל זה..(וזה תלוי מי עושה גם..)
אבל אני חושבת שחבל לבזבז \להוציא על זה הרבה כסף אלא אם זה חד פעמי או לארוע....
חחחחח
? לא ידעתי שצריך לשטוף אח"כ, תמיד השארתי את זה, כמו קרם לחות לא?
צריך לשטוף?
הסנה-בוערמעניין שזה לא עשה לך גירויים בעור.
לא כתוב שאם מורחים ומשאירים על הפנים בלי לשפשף...ניהיה גירויים..
נו אז מה אם היא רק מרחה בלי לשפשף..הבעיה היחידה..זה שזה פשוט לא העביר את הפעולה שלו בפעולה של המריחה..
השפשוף שמשפשפים עם הגרגרים..גורם לפעולה של ניקיון הפנים ומוציא את כל הליכלוך מהפנים..
ופשוט ממריחה זה לא ישפיע..וגם ממש לא יעשה גירויים..
אביגיל אמרה שהיא לא ידעה שצריך לשטוף את הפנים אחרי ששמים פילינג והיא השאירה את זה כמו קרם לחות.
התפלאתי שמזה לא נהיה לה גירויים. הבנתוש?
אני עדיין לא מבינה למה את חושבת שיהיה לה גירויים על זה שמרחה את זה כמו קרם לחות על הפנים!
בחיים לא ימכרו מוצר שאמורים להשתמש בו לפנים והוא יעשה גירויים..בחיים..
הבנת??
לעסות את העור, אבל לא כדאי לשפשף- שלא תשרטי את עצמך...
ב"הצלחה
אני אשאיר את הסבון שלי בלי לשטוף אותו ואראה אם זה לא עושה לי גירויים..
תוצאות הניסוי יבואו בהמשך! מבטיחה!
כי אני יודעת ב100 אחוז שלא ניהיה גירויים..
חוות אחרת...
לשפשף זה כולה לעשות בתנועות סיבוביות..לא לחפור על הפנים..אז זה לא אמור לשרוט..ואת אמורה גם לשפשף עם הידיים אז מה??מה שורט??הגרגירים??נו באמת..נירא לי שלא הבנת..תיקראי שוב..אולי תביני..
רק מורחים ומעסים בעדינות מניחים לזה להיות על הפנים במשך 10 דק' בערך ואח"כ שוטפים.
אני עושה קורס איפור באל מיקאז ונירשמתי לקורס הבסיסי אז זה בלי מיזודה ...
אים מישהיא יודעת איפה אשר להשיג מזודה בזול יותר מאל מיקיזא?????????
תגידו לי זה שיא החשוב.
את המספר שלה, אז אפשר באישי...
ויכולה לפרט,איך יצא, וכו וכו..
ותמרחי על הפנים
מעפר אני באהיש להם דברם שיא הטובים מניסיון..
למרות שזה יקר אז תקחי בחשבון
בכללי, זה חוסם את הנקבוביות, במיוחד על פצעים.. זה חוסם אותם. ואם זה פיטריה, אז זה גם יכול לגרום לא להיתפשת...
הייתה תקופה (די מזמן) ששמתי כמעט כל יום וזה ממש לא עזר! להפך! זה רק הפך את המצב גרוע יותר.. לדעתי כדאי לך ללכת לחברה טובה ולקנות קרמים וסבונים טובים שמאימים לפנים שלך.. לי זה עזר.. את יכולה לנסות גם=] ב"הצלחה!!!
לדבר הזה צריך רופא עור ..
רופא העור שלי אומר שלבנתיים לא ללכת לקוסמטיאית כי זה יכול לגרום לצלוקות...