בס"ד
כמו שאמרתי אני מאובחנת עם ADD...
אני בכלל שונאת הכל העולם הזה שבשניה שיש לילד בעית ADD יישר מאשימים הכל את הADD..
(ורק משו קטן.... בעברית קוראים לזה : בעיית קשב וריכוז...)
יכול להיות שהוא מטבעו קצת אלים, וזה בכלל לא קשור לקשב וריכוז.
לא צריך לרחם יותר על מישו עם בעיית קשב וריכוז!!!!
אנחנו יכולים להתמודד כמעט עם כל בעיה בדיוק כמו כל בן-אדם רגיל..
אבל ברגע ש"מלמדים" אותנו להאשים אותו אז גם אנחנו..
לא מצליחים במבחן בגללו ולא מצליחים להתמודד עם בעיות חברה בגללו..
ממש ממש לא!!
צריך להתמודד.. לעבוד על עצמינו.
ולפי מה שהבנתי הוא קצת קטן..
גם ילדים עם ADD יכולים לעבוד על עצמם כמובן בצורה שונה אבל כן, לעבוד!
להגיד למרות שקשה לי לדבר עם אדם אחד ולא לשמוע בצד השני שמרכלים עלי ולהתעצבן..
פשוט לשאול, לדבר, או פשוט להתעלם.
ואתם בתור האחים הגדולים תעזרו לנו!!
קשה עלינו ההתמודדות.. תחשבו כמה שהחיים מסובכים עלינו עוד יותר..
הרבה יותר קשה להתמודד עם בעיה שיש לך בראש עוד בעיה מסובכת...
וואי ממש חפרתי...
סורי..
לילה טוב ומקווה שעזרתי!!!