מישו ראה לאחרונה את ארנאו?חשבשבת


התכוונתי ברצינותחשבשבת
מישו ראה את וופלה לאחרונה???...שתי צמות
ארנאו התנתק מפה לגמרי!! הוא לומד תורה!בנדא מצוי!!
ברוך ה'zmil
בקרוב אצלנו,הא?שירו למלך
אז איך ידעת להכנס בדיוק עכשיו?שרבוב
כי יש לו כאן כמה ניקים מן הסתם...אי''ה
מכירים את זה?אנונימי (פותח)
זאת לא בעיה עם בניםאנונימי (פותח)
תנסי לנסח שאלות. התוכן של ההודעהיהודית פוגל
היה לי כ"כ ברור שאני רוצה לחכות עם זה עוד קצתאנונימי (פותח)
מבין אותךאבישפ
גם לי היה קשה בהתחלה להתרגל לדבר בפגישותzmil
וואי.... הייתי פשוט לא ברורה!אנונימי (פותח)

חח אני לא מבין.. אם לא מתחשק לך להתחתן,אבישפאחרונה
מה זה בדיוק טו באב. מה זה אומר עבורי ?אנונימי (פותח)
הנכן מוזמנות לערב נשים ובנות - "מחוללות בכרמים"! במטע הזיתים הקסום ליד היישוב כרמי יוסף. אנו עושים זאת בשנה השלישית, ערב לכבוד ט"ו באב. והשנה ערב גדול במיוחד עם הזמרת אתי אנקרי, הרב ערד והרב יוסי גינזבורג. ניתן להגיע בהסעות בתשלום - ההרשמה מראש מרחובות, ירושלים, ת"א והמרכז. איך מגיעים ברכב פרטי? *לבאים מכיוון ת"א והמרכז: נוסעים בכביש 44 לכיוון בית-שמש ופונים שמאלה לתוך היישוב כרמי יוסף. *לבאים מכיוון ירושלים והדרום: נוסעים לכיוון רמלה ומגיעים לצומת נחשון ופונים ימינה. *נכנסים ליישוב כרמי יוסף ונוסעים כל הזמן ישר, בכיכר פונים שמאלה. *ממשיכים ישר ויורדים עם הכביש עד שמגיעים לדרך עפר. *עוברים שער חקלאי ופונים ימינה. *ישר כל הזמן לכיוון "עין ורד" - יש שילוט, נסיעה של 10 דקות. *והגעתן ברוכות הבאות.
זהו ערב נשים ובנות במורדות תל גזר ! ב 4/8/09 יום שלישי בלילה בליל טו באב. ערב עם אתי אנקרי. הרב יצחק ערד, יוסי גינזבורג, מסיבת די.ג'י לימלים. הערב עולה 70 ש"ח או בהזמנה מראש - 60 ש"ח. הסעות יצאו בעזרת ה' מרחובות, תל אביב, אולי רמת גן, ירושלים, ואולי באר שבע, תלוי לפי הכמות שיבואו. ניתן להתקשר לפרטים והרשמה ל: יעלה - 050 -6661002. ישראל 054-8477050. או לאסטל (ירושלים) 052-5224770 כיבוד קייצי לאורך כל הערב. מומלץ לבוא בנעליים נוחות וסגורות. האירוע משותף ביחד עם מועצת גזר. ערב של ריקודים, שמחה וזוגיות ואהבה אמיתית
עבורי זה אומר שיש לי 2 עבודות להגיש ליום הזה )-:shuki
עבורי זה אומר משו חשוב ממש! שהלוואי וייצא לפועל..צבע אדום
סיקרנת אותנו.משה4
מסתקרנת..ליצנית לרגע

מה זה? מה זה? מה זה?מעשיה נאה











מה האותיות הראשונות? מתחיל בח' או בכ'? (שגיהוט חטיו |שגיאות כתיב\חילא דמשכנאאחרונה
"בקרוב אצלי" - מצגת חובהנחשונית
"בקרוב אצלי - סיפורה של ניצן הרווקה בחיפושיה אחר בן זוג"
פרוייקט הגמר של אוסנת שיינר ממכללת אמונה.
http://osnat.emuna.ac.il/
ממשש אהבתי(:1hadar1
זה לא מצגת... זה סירטון אנימציה ברמה גבוהה!....צבע אדום
רגע, היוצרת של המצגת פנויה?shuki
תמיד אפשר לבדוק לך את זה...צבע אדום
[רצינית]
זה מצגת.מעשיה נאה
סליחה שכחתינחשונית
חחשירו למלך
ואוו, זה יפה!שרבוב
רימון לא נותן לראות אולי תתארו מה רואים?חילא דמשכנא
דווקא לי הוא נתן לראותשרבוב
זה פשוט תלוי בחסימהחילא דמשכנא
)נחמד... לא הפסדת מידי..יחי אדונינו..
וואי ממש יפה..בעזרת ה' יתברך
זוועה!!!גלוק17אחרונה
איך אפשר לעזור לצדיקים שמקימים את המאחזים בימים אלמשואה7586
רגע רגעבדולח
מזל טוב,אני מתעניין בכנות אמיתית-אליסף ט
לא כ"כ הבנתי. תוכלי להסביר שוב?אני12345
היא כותבת מהפלאפון~א.ל
באמת זה לא מתאיםבדולח
תגידשירו למלך
אתה יודע, תפוחים מורעליםפלפלתי
הוא והפטרוזיליה המורעלת שלושירק
תפוח מורעלמאמע צאדיקה
מחזקת!!
פלפלתי
תגידו מה התגובה הזו עשתה בעמוד 277?????חשבשבת

שיו איך שמת לבשירק
בגלל חשבתי שכל זה קרה עכשיוeliore
בגללך! *eliore
סתם רציתי שיהיה פה מעניןחשבשבת





שמנו לב לפרץ הנוסטלגיה שתקף אותך בזמן האחרון..צבע אדום
יש דברים שעדיף לשכוח.
לא דווקא זה לא נוסטלגיהחשבשבת
צודקתzmilאחרונה
לא הבנתיאלעד
לי את מזכירה את הרב קוק זצ"ל. משפטים ארוכים מלאי רגש בלי סימני פיסוק
זה היה מזמן..שירק
נראה לי שהנשואים פה כדי לעזור מניסיונםאם הבנים12
שנמשיך לשמוע בשורות טובות
ישועות ונחמות!!
מה בדיוק היית רוצה שיקרה??יהודית פוגל
שיעורים בט' באב. שלא תגידו שמעשמם לכם...אנונימי (פותח)
בס"ד
היום, לאף-אחד אין תירוצים: לא הולכים לים, אין עבודה, ואין פעילות בסניף. כולנו מתייצבים ללמוד.
לימוד בט' באב
הלימוד יתקיים בעז"ה ביום חמישי ט' אב, בבית הכנסת הספרדי ברחוב אידר 25.
13:00 עיון במגילת איכה דן ארז
13:30 הסוד הכמוס של ט' באב אבי פלקס
14:30 חורבן הבית הפרטי הרב עמיאל שרעבי
15:20 הפסקה
15:30 שיעור נוסף הרב אליעד סקורי
16:15 הפסקה
16:30 "הלב והמעיין" געגועים לירושלים דוד גוטמן
17:20 הפסקה
17:30 "עידן האפילה" - משמעות החורבן הרב חגי לונדין
18:15 הפסקה
18:30 "האבכה בחודש החמישי"?! – הרב אבידן חזני
19:15 מנחה וערבית
השיעורים מיועדים לבני נוער ולמבוגרים, לגברים ולנשים.
לפרטים: aviad613@gmail.com
באיזו עיר?!?אפוש
וואי וואי. ידעתי וידעתי!רחלקהאחרונה

חופש (ה+)מסכת יומה

(ה+ח)מסכת יומה

מסכת יומא -קיווי
היא עובדת בכתיבת מסכתות חדשותמעשיה נאה
הלוואי!!מסכת יומה
)אהבתי...
אילה שלוחה

באמת לא פייר שבשירות לאומי עוד עדיין דורשים ממנו נzmil
חמוד בהחלט!!חילא דמשכנאאחרונה
איזה כיף לקבל מתנה על הבוקר..שתי צמות



מזל"ט!
מסכת יומה
מזל טוב.מעשיה נאה
מזל טוב!Curious
מזל"טחשבשבת
מזל טוב, אין כמו אחיינים.יהודית פוגל
תודה רבה לכולכם!!שתי צמות

מזל טוב!!אילה שלוחה
]מזל-טוב!ענת=)
מזל טובבדולח
מזל טווווווווווובחובשת
מזל טוב!שירו למלךאחרונה
ערב טוב!אבישפ
תלוי כמה מפריע לךאליסף ט
לפעמים קורה, שאחרי שמכירים טוב טובאי''ה
פעם שאלתי רבנית שהכירה אותי טובנווה מדבר
אני אחרי שנפרדתי מהבחור האובססיבי הרגשתי הקלה כמומשואה7586
פסדר אבל..רחלי3
צודקים. קראתי מאמר יפה שמישהי מפהאבישפ
קוראים למאמר:" יופי של בית"אבישפ
אני חושבת שלא צריך לצפות להתאהב במי שיוצאיםמשואה7586
לפי מה שהבנתיאבישפ
כבר כתבתי שיש עוד דברים שצריךיהודית פוגל
הגישה הזו לא מובנת לי~א.ל
במילים אחרות....Curious
המתבייש להציג אותו בפני החברה והמשפחה זה משהומשואה7586
מסכן האובססיבי....שתי צמות




מה קשור?משואה7586
חח באמת מסכןרחלי3אחרונה
שלאה לבנים וגם לבנות...נח"תיסטית
דעתי...אילה שלוחה
) וזה לא בתוכניות שלי בכלל. לא יודעת מה אני אעשה בחתונה של עצמי... אז זה ברור לי שלא שייך.
). ויש אפילו בנים שיותר אכפת להם מחלק מהבנות, אז תחשבי גם על זה..help בבקשה...
עב"מ
עדיף מסלול שמתחיל בתחנות של האוטובוסים העירוניים (מול הדואר)...

סומכת עליכם...
אבל רק אחרי ההסברים! ;)
זה מאוד קל...נח"תיסטיתאחרונה
בן 40 נפרד לשלום מהרצון להנשא ?אנונימי (פותח)
אני כיום בתחילת העשור הרביעי לחיי.
שנות ישיבה יש,תארים יש, פרנסה יש , קורת גג יש.
אבל הנני רווק חובש כיפה מזדקן.
זה לא יאוש, זו כבר השלמה
א-י-ן ל-י ח-ש-ק להתחתן, נמוג, גז, פג כל תאורי הריקנות נכנסים פה.
בני מחזורי בעולם הישיבות אוטוטו משיאים את ילדיהם.
ואני חי בתחושה שאני מצוי אי שם מאחור הרחק הרחק
לפגישות הכרות יוצא אני "כמי שכפאו שד" בחוסר חשק מוחלט ובד"כ הן מסתיימות לאחר פגישה אחת.
איני מפסיק לשמוע קול פנימי החוזר ואומר לי את שזימר אחד הבנאים [משפחת בנאי] "זמנך עבר"
אני מוסיף לזה את שרואה אני בסביבתי הקרובה רק במקום עבודתי שהוא קטן יחסית מצויים: 3 גרושים ועוד אחד בדרך – אז מה מחכה לי שם, לך תדע.
אחים ואחיות: אין לי חשק !!!
חבלי רק על תמונות הילדות שלי באמת הייתי מתוק. 

אין שום ייאוש בעולם כללמשה4
גם אני לא צעיר וגם אני עדיין מחפש. תאמין לי שכבר כמה פעמים, או אולי יותר מכמה פעמים, כמעט נשברתי. אך איכשהו תמיד ברגע האחרון החדרתי לעצמי את התובנה כי הדבר הכי מסוכן בעולם הוא הייאוש.
ברגע שמתייאשים, באמת מתרחקים מסיכוי לישועה, אבל כל עוד יש תקווה, ייתכן שהישועה נמצאת כאן מאחורי הדלת. אני מכיר כמה רווקים בני 40 פלוס שכבר היה לי קשה להתפלל עליהם (אתה יודע, שנים של תפילה ושום דבר לא זז) אבל פתאום ביום בהיר (או לא) זה קרה. אצל חלקם זה היה אפילו בכזאת מהירות שהם עצמם לא האמינו שזה קורה (שלושה שבועות ואירוסין).
רבי נחמן אמר ש"אין שום ייאוש בעולם כלל". צריך להתבונן בזה בעומק. זו וודאי לא סתם אימרה, רבי נחמן ידע מה שהוא אומר.(נראה לי שיש גם שיר על הפתגם הזה).
חוץ מזה, ברגע שזה קרה, הם נהפכו לאנשים חדשים, פתאום הם היו צעירים שוב, ההזדקנות נעלמה ונמוגה.
ובקשר לאלה מהעבודה, נו נכון, יש מקרים כאלה, אבל האם בגלל שיש כל שבוע הרוגים ופצועים בתאונות דרכים, אנשים מפסיקים ללמוד נהיגה? יש תאונות, אבל רוב האנשים שמתחתנים, באמת שמחים. איך אמרו חז"ל? "כל השרוי בלא אישה שרוי בלא שמחה....וכו' "
חזק ואמץ! אל ייאוש! ייתכן ואישתך כבר מאחורי הדלת.
בעז"ה אשתתף בעוד מספר שבועות בחתונה של מישהיחגי סרי
מצויןיונה
בהצלחה ,שתזכה לראות מתוקים פרטיים משלך בקרוב.
ואני מבקש להוסיף, ברשותךאלעד
נפרד בקלות... זאת ה....שטותאנונימי (פותח)
אילו רק לא הית פסימי ובטח מי שאינו מקיש שארבעה או ארבע מאות גרושים אינם מהוים אינדיקציה לכישלון מוסד הנישואים. אולי לכישלון חינוך והדרכה נאותה, ואולי הקלות הבלתי נסבלת של האדישות בה אנו נתפסים לגבי כל דבר בכלל ולגבי זיווג בפרט
אם בכל זאת תחליט אחרת, אוכל בשמחה לאחר ברור נוסף קצר עמך לקשר בנך לבין המיועדת (שעזבה לחו"ל בעקבות "בת 30 הנפרדת לשלום מהכמיהה להינשא") שהשתנתה לבנתיים לרצון עז להינשא.
ולה תארים יש, פרנסה יש, עושר יש. ומייחלת לאחד שלא מתיאש בקלות.
האם זה עשוי להתאים לך? אם כן צור עמי קשר על מנת שאקשר בניכם
ב"ה הצלחתי להשיא מס' זוגות בהצלחה אולי אתם הבאים בתור....
ההצעה הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון...אנונימי (פותח)
הודות לה' ולמורותיי הטובות אני שלטת בהבנת הנקרא
אך כוונתי לעודד וכי עדיין הוא לא פגש את האחת ו.. לא חסרות כאלה(על אף שפגש המון)
כשם שאדם תוהה מאחר והוא מתפלל המון ואינו נענה אזאי הוא לא התפלל דיי
אנו זקוקים להרבה תפילות מפאת המרחק הגדול מבורא עולם....מאז עמוד ענן...
להבדיל משה רבנו עליו השלום שאילו הוסיף פעם נוספת היה נכנס לא"י
תיסכול לבחורה? לא בטוח במיוחד לבחורות שיאוש אינו מנת חלקן ומתעלות את הסיטואציה לבניה במחשבה שעוד פגישה עלולה להניב תוצאות מושלמות ככל שממתינים יותר אינו בהכרח פסול אלא הזדמנות למציאת זיווג הולם ללא לחץ
מה שאיני מתכוונת שבאפן גורף כולן תמתנה כעת עד גיל מופלג
אלא לקבל כל מצב נתון כמנוף ולא כמידרון
חשיבה חיובית שמעת עליה?? היא מאד מסייעת
בהצלחה רבה
לבן ה-40יהודית פוגל
מישו יודע מה קורה עם הבנ"א הזה?חשבשבת

"כמעשה קשלש לא תעשו אשר היה מקפיץקשלש
חבל שלא מצטטים פסוקים בצורה מדוייקת.מעשיה נאה
ליופה שקשלש שומר את הברית בסודשירה א

זה ברית שלומדים אותה רק בניםקשלש
איזה חבל.....יש לי בחורה בול בשבילו...שתי צמות
בע"ה הנה זה מגיע אליך...בת-אל .א.
מענייןאליסף ט
צודק במה?Curious
המורה שלי לאזרחות השנה התחתנה בגיל 32 ובעלה בן 38הסהר האיתןאחרונה
צריך עזרה... קשור (קצת...) ללנ"ו.אליק9194
תנסה כאן:משה4
תודה, אבל המספר הוא של אורנג', ואין אופציה כזו.אליק9194
תתקשר אליו ממס' אחר,שתי צמות


חחחחח אהבתי1hadar1
דבר איתו בחופשיות על החתונהאלעד
[מניסיון מוצלח]
הרבה פעמים קורה שנמחקים מספרים מהזיכרוןנווה מדבר
ותמיד יש מצב שההודעה נשלחה אליך בטעות...גלוק17
זה לא בטעות, אני זוכר את המספר הזה מאיפושהואליק9194
אל תהפוך את זה לכזה מורכברחלי3
למה שלא תחזיר לו סמסיהודית פוגל
441בנדא מצוי!!
.....איזה טוב^
יווו איזה התבחבשות....רחלי3
לא פדיחה בכלל-מאמע צאדיקה

הכי פשוט....Curiousאחרונה
"מה' אשה לאיש" - משהו מעניין על שידוכים למיניהם...צביקוש
מה' אשה לאיש
נאמר במדרש: "מצינו בתורה בנביאים ובכתובים שאין זיווגו של איש אלא מן הקב"ה.
בתורה מנין? 'ויען לבן ובתואל ויאמרו מהוי' יצא הדבר'.
בנביאים: 'ואביו ואמו לא ידעו כי מהוי' היא'.
בכתובים היינו דכתיב: 'ומהוי' אשה משכלת'".
בפשט, נישואי יצחק ורבקה ("מהוי' יצא הדבר") נעלים ביותר, נישואי שמשון לפלשתית ("ואביו ואמו לא ידעו כי מהוי' היא") ירודים ביותר, ואילו הנישואים האנונימיים שבספר משלי ("מהוי' אשה משכלת") הם סתמיים. אמנם, המבט הפנימי מגלה בסדר השידוכים עליה ב'מעמד האשה' מהתורה לנביאים ומהנביאים לכתובים: בתורה מכונה השידוך "הדבר", ללא יחס לאשה; בנביא מכונה השידוך "היא", ויש בכך רמז (גם) לאשה; בכתובים מוזכרת האשה בפירוש ובכבוד כ"אשה משכלת".
ונעמיק: בנישואי יצחק ורבקה מסכימים הוריה של רבקה לשידוך בכעין כפיה, בעוד שהורי יצחק מעונינים בשידוך זה (אברהם שלח את אליעזר למצוא כלה שתענה על התנאים המצויים ברבקה, ואילו הסכמת שרה בעלמא דאתי מתגלה כאשר רבקה נכנסת לאהל שלה וממלאת את מקומה בשלמותו).
בנישואי שמשון לפלישתית מיודעים האב והאם על השידוך, שנעשה בפירוש לתימהונם ונגד רצונם ("ויאמר לו אביו ואמו האין בבנות אחיך ובכל עמי אשה כי אתה הולך לקחת אשה מפלשתים הערלים... ואביו ואמו לא ידעו כי מהוי' היא כי תֹאנה הוא מבקש מפלשתים").
בנישואים שבכתובים ההורים אינם בעולם, שעל כן מתואר הבן בפסוק כיורש – "בית והון נחלת אבות, ומהוי' אשה משכלת".
בקבלה, אבא ואמא הם כינויי החכמה והבינה. לפי זה, מעורבות ההורים בשידוך תתפרש לנו כמעורבות השכל בשידוך: שידוך יצחק לרבקה הוא על פי טעם ודעת אמיתיים – השכל החיצוני (הורי רבקה) נכפה, ושכל הקדושה (הורי יצחק) תומך בשידוך.
שידוך שמשון לפלשתית אינו על פי טעם ודעת, והשכל (הורי שמשון) משתומם, אך בכל זאת משתתף ללא הבנה והסכמה.
השידוך בכתובים הוא בהנחיה אלקית מוחלטת, לגמרי למעלה מטעם ודעת (כשהאב והאם נסתלקו מהעולם).
עולה, שככל שהשידוך הוא למעלה מטעם ודעת, מובלטת זהות האשה ומעלותיה.
בעבודת האדם מופיעים שלשת סוגי השידוכים אצל כל זוג וזוג, בשלשה זמנים זה אחר זה:
הסכמה לשידוך מונחית ב'שכל תורני', המתמקד במידות הטובות של בת הזוג המוצעת, ואילו השכל של הקליפה, המתמקד בנקודות טפלות וחיצוניות, נכפה בהכרה ש"מהוי' יצא הדבר".
במצב זה, השכל איננו מכיר באמת את בת הזוג, אלא רק את התכונות המתגלות לחוץ ו'עוטפות' את האישיות. האשה עצמה היא בגדר 'נעלם' – "הדבר". בשידוך זה מתגלה השגחת ה' במציאות החיצונית, כפי שקרה בנסים סביב שידוך יצחק ורבקה. האדם רואה בחוש את השגחת ה' על מדרגת המוטבע שבנפשו, בכך שה' משגיח על מאורעות חייו ושומר ומנחה את צעדיו (אך אין הוא חש עדיין כי גם מציאותו הפנימית, מחשבותיו ורגשותיו, באים לו מה').
לאחר הנישואין מגלה האדם "היא" שלא הכיר עד עתה – "כי מהוי' היא". נחשפת לפניו אישיות שמעבר לשיקולי שכלו הקודמים, וגם כאשר מה שמתגלה לו איננו מוצא חן בעיניו (עד שהאשה נדמית לו כ'פלישתית' הפולשת לרשותו בעל כרחו), עליו לקבל את ה"כלה כמות שהיא". במקרה זה חש האדם המשתומם, בתת הכרתו, כי 'רומה'. אכן, גם כשהאדם שקוע בתחושה זו, עליו להתבונן "כי מהוי' היא כי תֹאנה הוא מבקש" – כי אשתו היא 'תיקון' המכוון לו מה' בעל-כרחו. חסרונות האשה המצרים לבעלה באים "'כנגדו' – להלחם בו" על מנת לזככו, עד שיזכה להנקם מקליפת הפלישתים שבתוכו, כנודע ממורנו הבעל שם טוב כי כל נגע שהאדם רואה בזולתו משקף פגם הקיים בתוכו פנימה. התבוננות זו מגלה לאדם את נוכחות ה' בתחום המורגש שבנפש. הוא מרגיש כי "ה' נתן זאת
בלבו" (כפירוש המצודות על "כי מהוי' היא"), וכי תהפוכות רגשותיו מאהבה לשנאה (כתהפוכות הרגש שעברו על שמשון עצמו במהלך נישואים אלו) מושגחים על ידי ה'. אז מתברר לו כי הוא עצמו בבחינת נקבה ("כי מהוי' היא"), מושפע ומקבל את רגשותיו מה' ("כי תֹאנה הוא מבקש").
רק כשמסלק האדם את התיחסותו לשיקולי השכל החיצוני שגרמו לו להתחתן ופונה לאשתו באמת, היא מתגלה לפניו על כל מעלותיהיא. בפנימיות, מעלות אלו מבשילות ונחשפות רק כשהאשה חשה שבעלה מתייחס אליה עצמה ומקבל אותה כפי שהיא באמת.
רק אז, כשמוסחת הדעת מהשיקולים הצדדיים בנישואין ומתמקדת באשה, מבין האדם שזכה בנישואיו למעלה מטעם ודעת. הוא מגלה כי אילו היתה נופלת בגורלו אותה אשה שדמיין, לפי שיקולי שכלו החיצוניים, לא היה זוכה במתנה נפלאה זו. כעת זוכה האדם להכיר שה' הנחה אותו לאורך כל הדרך, לא לפי בחירתו והכרעת שכלו שלו, ושהוא יתברך זה שחנן אותו ב"אשה משכלת". כאן מתגלה לאדם השגחת ה' גם בתחום המושכל שבנפש – הוא מבין כי שיקולי שכלו החיצוניים הונחו כולם על ידי ה', ואף מגלה השראה אלקית פנימית בשכלה של ה"אשה משכלת" לה זכה למעלה מטעמו ודעתו שלו.
בתום תהליך זה מתחדש קשר הנישואין ומתרומם למדרגת קשר עצמי שלמעלה מטעם ודעת.
[והערה: הדברים הנ"ל מכוונים לשני בני הזוג, אך מטבע הדברים זקוק להם יותר האיש, המדמה כי הוא השולט במצב והמכריע באמצעות שכלו, בעוד האשה נוטה בטבעה להאמין שהשידוך מכוון מלמעלה.]
קצת ארוך אבל.........שווה קריאהחשבשבתאחרונה
עכשיו אני רואה סרטונים על הגירוש מהגוש וצפוןמשואה7586
היו לא תהיה!!!משה4
זה מה שאמרו על גוש קטיף...והיה גם היה...משואה7586
נכנסת חזק לאווירת 9 הימים, אה?שמעון.א.
אברך בשם הרב זלמן מלמד?מעשיה נאה
הכוונה היא שבחור אחד מהישיבה של הרב מלמד אמר בשמומשואה7586
למה לנבא שחורות?????!חשבשבת

פשוט עצוב.שרבובאחרונה
חידה.אני12345
|
זה יצא לי במדוייקאמונה ובטחון
עליתי על זה!לוטמניה
אפשר בעברית?אמונה ובטחון

ואו חכמה את!שרבוב
צר לי לאכזב אבל לא יצא בכלל ואפילו לא קרוב..am42
פשוט מאדניקי
מה? לא הבנתי..הביצה שהתחפשה
תבחרי מספר ותעשי את החישובניקי
אומנם כבר עניתם, אבל נגיד..ברוךש
אני יודעת איך זה עובד....אי''ה
אז ככהאבא שמואל
זה לא עובד!גון דו
ולי לא צדק אף פעם!!!מאמע צאדיקה
זה חיב לצאת נכון!לוטמניה
אם לא יצא לכם נכון, כנראה שטעיתם...אי''ה
קטלנישירו למלךאחרונה
מסכת יומה (ה)מעשיה נאה
וואי השעה כאן מאוחרתתתתאמונה ובטחון
יפה מאוד, נהנתיברוךש
פתחנו ויקיפורום?נמו.
הפורום נמצא כרגע בחופשה ייחודית ומעניינתברוךש
ייחודית זו מילה ייחודית...נמו.
למה חופשה ייחודית?מעשיה נאה
השעה, האנשים, והפעילות...ברוךש
וווווווויייייייייי......מסכת יומה


מסכת יומה- הסיפור האמיתי:מסכת יומה








חמוד.משה4
את מתוקה! אין כאלו דברים...
שתי צמות
מה אין? מי אין?מסכת יומה
אולי אם תפסיקי לחפש אחריואבא שמואל
הוא ימצא אותך ביתר קלות..אבא שמואל
- הפסקתי!מסכת יומה
ואוו את כותבת פשוט יפה!שרבוב

וואלה!!!מסכת יומה

חחח מעשיה- תכתוב עוד!!!!על ניקים אחריםמאמע צאדיקה
כיף לקרוא אותך!אני12345
מה פתאום?????מסכת יומה
^ ונמאס כבר להתלונן על הסמיילים האלו!!!!!!!!!!!!!!מסכת יומה
הבדל עצום בין סגנונות הכתב.....מעשיה נאה
גם יש כאן כמה חברה שמכירים אותי יותר לעומק.מעשיה נאה
תודה על התמיכה...מסכת יומה

^^^ למה אנשים חושדים כ"כ?.....שתי צמות

נראה לכם שהגמרא זה סיפורי מעשיות?מעשיה נאהאחרונה
חחחחחח.....מסכת יומה
^ תגובה לצדיקה אחותך.מסכת יומה
שמעו סיפור מצחיק אולי עצובחשבשבת
בדיחה עם זקן לבןקיווי
אייק!אנונימי (פותח)

