תודה!
יש למישו דחוף תקטע על לנקות את הלב לכבוד פסח?
הדר*
מה עושים כשמרגישים שה' פשוט לא נמצא?..מתוק מדבש
אהלן, חבר'ס!
אני יודעת שהד"ת השבוע קצת ארוך מהרגיל,
אבל באמת שזה זורם ושווה כל שנייה (-:
אז יאללה, בואו נשקיע 3 דקות בשביל הנ-ש-מ-ה!
שאתם מרגישים שה' פשוט לא נמצא אתכם, ובא לכם לעזוב את הכל.
אתם חושבים לעצמכם שיאללה, מה אתם צריכים את כל הדת הזו?!
היא סתם מעיקה על החיים.
עדיף פשוט להפוך להיות חילוניים, יש להם חיים הרבה יותר קלים..
מה עושים במצב כזה?!..

---
והוא צריך להיות על המזבח כל הלילה.
אבל בשאר הקורבנות בד"כ הכהנים, או האדם עצמו, אוכלים חלק מהקורב,
וגם בדרך-כלל הקורבן לא צריך להיות כל הלילה על המזבח.
אז מה מיוחד כ"כ בקורבן העולה, שדווקא בו יש את כל העניין הזה?!
---
ז'תומרת שזה לא שאנחנו ממש עוברים עבירות בפועל,
אבל אנחנו חושבים דברים רעים - בלב שלנו, אנחנו לא רוצים לעבוד את ה'.
על מקרים כאלה - מביאים קרבן עולה.
כי אנחנו מרגישים שה' שם פס על כל המצוות שלנו, הוא פשוט לא מתייחס.
זה זמן שבו אנחנו מבולבלים, לא יודעים מה לעשות.
אנחנו מרגישים כאילו אנחנו הולכים בחושך,
כי כמו שבחושך אנחנו לא יודעים לאן הולכים, ומה הדרך -
ככה גם במצב הזה, אנחנו פשוט לא יודעים לאן ללכת,
אנחנו לא יודעים מה לעשות עם עצמנו.
מה עושים כשזה קורה?!..
דווקא בגלל שאנחנו מקריבים אותו כשאנחנו לא מרגישים שה' נמצא פה איתנו.
אנחנו צריכים גם להבין בש-כ-ל שיש בורא לעולם, וגם ל-ה-ר-ג-י-ש שהוא נמצא פה.
כי אם לא נדע בשכל שיש אלוקים - לא נצליח להתמודד עם הלילות, עם הזמנים שבהם לא הכל ילך כמו שצריך.
במצבים כאלה אנחנו פשוט צריכים להתנהג לפי השכל שלנו - ולעבוד את ה' למרות הכל, במסירות נפש.
למרות שאולי עכשיו אנחנו לא מרגישים את ה', אנחנו לא מרגישים שהכל לטובה, אנחנו לא מרגישים קרובים אליו - אנחנו ממשיכים לעבוד אותו, כי אנחנו יודעים בשכל שזה הדבר הנכון לעשות.
לא 'בא לנו' עכשיו לקיים את המצוות - אבל אנחנו בכל זאת נקיים אותן, כי אנחנו יודעים שזה רצון ה'.
כי במצב שבו אנחנו מרגישים 'לילה', אנחנו עובדים את ה' במסירות נפש, בלי לתת לשום גורם חיצוני להפריד בינינו לבינו.
אנחנו ממש מקריבים את כולנו לה' - את כל החשקים שלנו אנחנו מנתבים לעבודת ה', ולכן גם כל הקורבן שלנו עולה לה'.
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!!

פותחים את זה בקבוצה..~פיצקי~
כנסי...בשמחה תמיד =)אחרונה
נראה לי שפשוט צריך לחכות בסבלנות...
להאמין שזה עוד יבוא!!!!
לאט לאט...
תקבלו את הבנות החדשות... למרות שזה קשה!!!!
ובקשר למדריכות... אני מקווה שטוב איתם!!!! וגם אם לא אתם תתרגלו בסוף...
אז רק טיפה סבלנות ויהיה טוב...
היא בזמן שקשור למשו??!~פיצקי~אחרונה
אם זה עדיין רלוונטי אז באישיפזושאחרונה
'אני מאמין בלב'מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!
מכירים את זה שאתם מדברים עם אדם שמגדיר את עצמו כ'לא דתי' על היהדות,
ואז הוא כזה בא לכם עם המשפט הזה:
'אני? בטח שאני מאמין באלוקים, אחי. אבל אני מאמין בלב.
יענו כל המצוות האלה זה ממש לא בשבילי.
העיקר האמונה, חביבי'.
--
בפרשת השבוע שלנו (כי-תשא), מופיעות עשרת הדיברות.
א-ב-ל >>
כבר בפרשת בראשית, ה' מעניש את קין על זה שהוא רצח את הבל.
ובתכל'ס ה' מעניש על רֶצח, עוד לפני שהוא אמר שאסור לרצוח!
כאילו, זה כמו שהמורה תעניש תלמיד עוד לפני שהיא אמרה לו שמה שהוא עושה זה אסור..
איך זה הגיוני?!..
הופה, שימו לב לתירוץ מ-ד-ה-י-ם לשאלה הזו >>
כתוב בפ"ש שלנו, שהלוחות:
"כתובים משני עבריהם, מזה ומזה הם כתובים".
אומרים על הפסוק הזה שבעצם עשרת הדיברות חרוטים גם על הלב שלנו, וגם על הלוחות.
ז'תומרת שהמצוות זה חלק מהטבע שלנו, של בני האדם.
זה לא כאילו ה' מצווה אותנו דברים שמדכאים את החיים, ולא קשורים בגרוש לעולם, אלא להיפך -
המצוות הן הביטוי של הנפש.
זה כמו שמייצרים מכונת כביסה ככה שתתאים להוראות יצרן שלה,
כדי שיוכלו להשתמש בה בצורה הכי טובה.
ככה גם אנחנו מיוצרים ככה שנתאים ל'הוראות יצרן' שלנו,
שזאת התורה.
ולכן - מי שבאמת מחובר לאמת הפנימית שלו,
מי שבאמת מכיר את עצמו -
יכול לקיים את המצוות, עוד לפני שהקב"ה מצווה אותן.
כי המצוות הן בעצם המהות הפנימית שלנו.
ובגלל זה כל אדם ש'מאמין בלב' צריך לדעת שהמצוות הן ממש חלק ממנו.
ואין קטע לא לקיים את המצוות, כי הן אשכרה הוראות יצרן שניתנו לנו מלמעלה
בגלל זה גם ה' היה יכול להעניש את קין על זה שהוא רצח -
כי הוא פעל נגד הטבע שלו.
[נהנתם? אשמח שתקפיצו, בשביל האחים היקרים שלנו
]
שנזכה בעז"ה לפעול ע"פ ההוראות שניתנו לנו מאבאל'ה שבשמים,
וככה נוכל לחיות בצורה הכי טובה שאפשר.
שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!! 
יוצאים ביחד אך למסלולים שונים..אוהבת את אבא
אצלנו --~סעבשבש"ית~
שנה שעברה הלכנו אחד מאחורי השני, ונגיד כשהיינו בחוות סוסים אז קודם בנים עולים ואח"כ בנות.. (או ההפך..)
מוריתי..~פיצקי~
בסיעתא דשמיא
בפועל הכל מעורב..=(.
נפרדהודי'האחרונה
אז מה אם אני רואה 'האח הגדול'?!..מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!
שלום, חבר'ס!
יש פה ממש ד"ת שיא הקצר על הפרשה.
ממש משהו קטן לשבת, ששווה לקרוא.
אז יאללה, בואו נשקיע את הדקה וחצי הזאת בשביל הנשמה.. 
----
מכירים את זה שיש משהו שבא לכם לעשות,
והוא לא עבירה או משהו -
אבל עדיין אתם יודעים ש.. וואלה, זה לא מתאים. זה לא בדיוק רצון ה'?!..
נגיד בא לי לרדת עכשיו על איזה שווארמה בלאפה, עם כל הטחינה ככה מלמעלה, ו.. מממ ![]()
א-ב-ל - אני יודעת שאני לא באמת רעבה עכשיו, וחבל לאכול סתם מתוך תאווה.
או שנגיד בא לי לראות איזה סרט נחמד וצנוע, סתם כדי להעביר ת'זמן -
אבל אני יודעת שתכל'ס זה בזבוז זמן, ואני יכולה לעשות בזמן הפנוי הזה כ"כ הרבה דברים טובים. לא חבל?
קיצור, אם מתישהו הרגשתם ככה - הגעתם לשרשור הנכון.
תקראו את הד"ת, ואני מקווה שזה יעזור לכם קצת בנושא.. 

למה בעצם יש 2 מזבחות במשכן?
ולמה בכלל יש את מזבח הקטורת?
כאילו מה? ה' רומז לנו להיות היפים ולהתחיל לעשן סמים? 
בעצם כשאנחנו חוטאים - אנחנו פוגעים גם בגוף שלנו, שבתכל'ס ביצע את העבירה,
אבל גם בנשמה שלנו, שמתנתקת מאבאל'ה שבשמים, מאיפה שהיא הגיעה אלינו, בגלל שחטאנו.
המזבח החיצוני (מזבח העולה) מכפר על החטאים שעשינו ממש בגוף -
יענו, מחליפים בין הגוף שלנו, לבין הבהמה -
ובמקום שישחטו אותנו, שוחטים את הבהמה, והיא מכפרת עלינו.
אבל המזבח הפנימי (מזבח הקטורת) מכפר על הנשמה שלנו, שגם לה קורה משהו בגלל החטא.
לכן - אנחנו צריכים את 2 המזבחות.
אבל למה מזבח הקטורת כ"כ חשוב?
ולמה בכלל יש שם קטורת?
אם אני עכשיו אחטא - אני אדע שאני עושה משהו לא בסדר.
אבל יש דברים שלא ממש אסורים במפורש מהתורה, אבל הם לא ל'רוח התורה'.
ז'תומרת שמי שרוצה להתקרב לה' באמת - זה לא מתאים לו לעשות את הדברים האלה.
כמו שלדוגמא, אני לא יכולה לדמיין את הרב אליהו זצ"ל אוכל בתאווה, או צועק על מישהו.
אבל כשאני עושה את הדברים האלה - אני לא תמיד מרגישה לא בסדר, כי בתכל'ס אני לא עוברת על עבירה ממש מהתורה.
אבל עדיין הדברים האלה פוגעים במהות שלנו, בנשמה שלנו.
הם מרחיקים אותנו מאבאל'ה שבשמים.
בדיוק בשביל זה נועד מזבח הקטורת -
בשביל לנקות את הנשמה שלנו.
כמו שהעשן של הקטורת הוא ממש דבר דק ועדין,
ככה גם ההבדל בין מה שהוא רצון ה', לבין מה שלא רצון ה' -
הוא שיא הדק.
לפעמים ממש קשה לראות אותו, אבל בכל זאת - הוא פוגע בנשמה שלנו.
לכן, אם אנחנו באמת רוצים שהנשמה שלנו תהיה נקייה -
אנחנו צריכים ללכת גם ברוח התורה.
לעבוד את ה' באמת, זה אומר לא רק לעשות מצוות ולא לעשות עבירות,
אלא ממש בכל תחום בחיים שלנו - לזכור את ה'.
לחשוב אם מה שאנחנו עושים עכשיו מקדם אותנו, או מרחיק אותנו מהתכלית,
מאבאל'ה שבשמים.
קראתם עד לפה?
אשמח ממש שתקפיצו את השרשור.
תודה, צדיקים!
שנזכה, בעז"ה.
שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י! 
השרשור הגדול-בעיות בהדרכהאלברט
ואיך פתרתי אותם?
חשוב לי
תתחיל. נוכל לפתור גם בעיות יחד.אוהבת את אבא
אוקי היה לי חניך שף אחד לא רצה להיות איתואלברט
ניסית שני דבריםפ
1עולות שהוא טוב בהם וצריכים את כל הקבוצה
2לא התחלתי פעולה עד שלא הפסיקו
תעביר פעולה על זה..~פיצקי~אחרונה
אהבת חינם זו לא רק סיסמא. זו דרך חיים.מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
אחים יקרים שלי!!
יש פה דבר תורה עם מסר פשוט א-ד-י-ר.
זה לוקח בדיוק 2 דקות לקרוא, ויכול להשפיע לנו על כל החיים.
אז יאללה - 2 דקות בשביל הנ-ש-מ-ה! 
מכירים את האנשים האלה שנראים שיא הצדיקים - לומדים תורה כל היום, וממש מדקדקים בכל מצווה,
א-ב-ל כשמישהו מבקש מהם טובה, הם לא מוכנים לעזור לו?
יענו אלו אנשים שצדיקים רק ב'בין אדם למקום', אבל שוכחים שיש גם ת'מצוות ש'בין אדם לחברו'.
--
בפרשת השבוע שלנו (תרומה), ה' מראה לנו איך צריך לבנות את המשכן, והוא אומר על הכרובים:
"ופניהם איש אל אחיו".
ז'תומרת שהכרובים צריכים להיות אחד מול השני, ולהסתכל אחד על השני.
א-ב-ל >>
בספר דברי הימים, כשמתואר איך שלמה בנה את בית המקדש, כתוב שהכרובים:
"עומדים על רגליהם, ופניהם לבית".
בום. יש פה סתירה.
ב'בבא בתרא' נאמר על זה שכאשר אנחנו מקיימים את רצון ה' - הכרובים מסתכלים זה על זה.
אבל כשאנחנו חוטאים - הכרובים מסתכלים על הבית.
אבל מה הקשר בין לאן הכרובים מסתכלים,
לבין אם אנחנו עושים את רצון ה' או לא?!..
הופה, תשמעו איזה תירוץ פשוט מקסים אומר על זה בעל ה'פרדס יוסף' >>
בואו נחזור לסיפור שבהתחלה, על ההוא שממש משתדל לעשות את המצוות שבין אדם למקום, אבל שוכח על הדרך את החברים שלו -
בעצם לאדם כזה לא אכפת בכלל מהאנשים האחרים שחיים בעולם, אלא אכפת לו רק מעצמו.
הוא לא באמת מסתכל על החברים שלו.
ולכן, הוא כמו הכרובים ש- 'פניהם לבית'. ז'תומרת שמתרכזים רק בעצמם. בבית שלהם.
אבל, מי שבאמת עובד ה' - לא דואג רק לעצמו, ועושה רק את מה שכתוב בהלכה. אלא הוא גם מסתכל על אחרים, דואג להם ועוזר להם.
ולכן, הוא כמו הכרובים ש- 'ופניהם איש אל אחיו'. ז'תומרת שהוא ממש מסתכל על השני כל הזמן, ומנסה לעזור לו.
אז מה אנחנו יכולים ללמוד מפה?!
שאין קטע להיות דוס שממש ראש בקיר, ולא אכפת לו מהעולם.
אלא, אנחנו צריכים גם לשים לב לאנשים שבעולם, ולנסות כמה שיותר לעזור להם.
נגיד, אם את רואה חברה שקצת יותר קשה לה ללמוד - תלכי אליה ותציעי לה שתלמדו יחד למבחן.
תעזרי לה בגובה העיניים, בשמחה ובאהבה.
ואם אתה רואה מישהו שקצת קשה לו מבחינה חברתית -
יאללה, אל תהיה סנוב ותתרכז רק בעצמך -
לך לדבר איתו, תנסה לשתף אותו במה שקורה.
אהבת חינם זו לא רק סיסמא - זו דרך חיים.
רק ככה בעז"ה יבנה בית המקדש במהרה בימינו.
שבת שלום ומבורכת, מלאה בקדושה, וחודש מעולה, מלא בשמחה אמיתית לכל עמ"י!
א-מ-ן!
שבת תרומה שבת המקדש!בית ה' נלך
בס"ד,
השבוע בעזרת ה' נקרא את הציווי לבניית המקדש! אנו פותחים כעת בקריאת פרשיות המשכן!
מכון המקדש יוצא במבצע ענק!!!! עלון קיר לכל תנועות הנוער, אולפנות, בתי כנסת וכו' ובו הידעת, קומיקס, חידושים שונים והכל בנושא המקדש! אם בית המקדש חשוב לך וברצונך להפיץ לרבים את/ה להוריד את הקובץ ולתלות במקום מגוריכם ובנוסף לשלוח במייל!20120222142911.pdf
אחי, יש'ך 2 דקות בשביל הנשמה?..מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
אהלן, חבר'ס!!
יש כאן ד"ת ש.. פשוט אין מצב שאתם לא הולכים לקרוא. באמת אחד החזקים!
אז יאללה, בואו נקדיש 2 דקות [על השעון!] בשביל הנ-ש-מ-ה.. 
---
תעצמו את העיניים, ותדמיינו שנייה את מעמד הר סיני. קבלת התורה.
כולם בדרגה רוחנית שיא הגבוהה. אשכרה הרגישו בגג העולם, בשיא האורות.
אפשר ממש להרגיש את הקדושה..
היינו מצפים שה' יגיד לנו עכשיו מצוות שממש ב'רומו של עולם'.
א-ב-ל פתאום ה' אומר לנו פה דברים שקשורים למכירת עבדים, להרג, מכות, גניבה..
יענו, זה דברים שקשורים ל'צד האפל' של העולם.
מה הולך פה?!..
למה דווקא כשאנחנו במעמד כ"כ נשגב -
ה' מחליט להראות לנו ת'צד ה.. בואו נקרא לזה 'לא מי יודע מה' של העולם?!

"ואנשי קודש תהיו לי"
הקוצקר אומר על הפסוק הזה ש -
הקב"ה יכול לברוא מליון מלאכים שיעשו כל מה שהוא רוצה.
אבל דווקא הוא ברא אותנו, האנשים, שיש לנו גם יצרים ותאוות, מה שאין למלאכים.
הוא ברא אותנו דווקא בגלל שאנחנו לא מושלמים כמו המלאכים.
ז'תומרת שבכוונה ה' נתן לנו גם יצר הרע, פיתויים ותאוות -
בכוונה הוא שם אותנו בעולם השקר הזה. כן, ב-כ-ו-ו-נ-ה.
כדי שדווקא מתוך השקר הזה שיש בעולם, מתוך כל התאוות -
נעבוד אותו ונעשה את רצונו.
כי תכל'ס זאת לא חכמה שהמלאכים עובדים את ה'.
אין להם שום דבר שמנסה להזיז אותם מלעשות את רצון ה'.
אבל אדם, בשר ודם, שעובד את ה' - זה ממש משמח את אבאל'ה שבשמים.
כי הנה, למרות כל הקושי, אנחנו עושים את רצונו.
זה מה שבאמת מעיד על האהבה שלנו אליו.
אבל איך אנחנו יכולים לעבוד את ה' פה בעולם?
רק (!) בעזרת התורה, שהיא אשכרה תורת חיים.
במקום להישאב לתוך המערבולת הזאת שנקראת 'העולם הזה' וממש לא להבין מה טוב ומה רע בעולם כ"כ מבלבל - אבאל'ה נתן לנו את הספר שמדריך אותנו בתכל'ס מה צריך לעשות בחיים.
וזה מה שה' בא להראות לנו ישר אחרי מעמד הר סיני הגדול והנשגב.
דווקא עכשיו מופיעות המצוות שמראות על ה.. איך קראנו לזה קודם?
הצד ה'לא מי יודע מה טוב של העולם',
כדי שנזכור תמיד שה' הביא אותנו לפה דווקא בגלל כל הגועל שיש בעולם.
דווקא ב-ג-ל-ל שהעולם הזה לא מתוקן, ה' רוצה שנוריד את כל הקדושה של מעמד הר סיני לתכל'ס. לחיי היומיום שלנו.
שלא נתייחס לתורה ולמצוות כדבר שאנחנו לא באמת מקשרים לחיים שלנו, אלא אשכרה נחייה את המצוות בכל עניין ועניין בחיים.
וככה בעז"ה נוכל 'לתקן עולם במלכות ש-די'.
שנזכה, בעז"ה.
היה שווה לקרוא, נכון? מקווה שהתשובה תהייה כן 
אז עכשיו, כדי שעוד חברים יוכלו לקרוא ולהנות - יש כפתור אדום נחמד כזה פה למטה, כתוב בו 'תגובה'.
אשמח אם תלחצו עליו, ותכתבו אפילו '.' , כדי שכווולם יוכלו לקרוא.
תודה, אחים!
שבת שלום ומבורכת, מלאה קדושה ושמחה, לכל עמ"י! 
שבת הנהגה אזור ירושלים היה מדהים!!!!!!פזוש
מי עוד היה?
אני הייתי- אבל היה ממש מזעזע...הדרוש=)
למה היה מזעזע?אוהבת את אבאאחרונה
אחד בשביל כולם, וכולם בשביל..
מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא
שמתם לב פעם שעשרת הדיברות כתובות בלשון יחיד?
יענו, לא אומרים לנו: 'לא תגנבו', 'לא תרצחו',
אלא 'לא תרצח', 'לא יהיה'.
חשבתם פעם למה זה ככה?!
כי עשרת הדיברות נאמרו לכל עמ"י יחד, אז למה הן כתובות בלשון יחיד?
הנה תשובה פשוט.. מתוקה מדבש (
) לשאלה הזו:
תחשבו שצריך לקשט את הכיתה [בנים, לא נראלי שאתם לא מקשטים את הכיתה, אז אני אדבר על הבנות..
] ואין ועדת קישוט או משהו כזה - אלא כולן יחד מקשטות.
מן הסתם את לא ממש תרגישי מחוייבת לקשט, נכון? את כזה תחפפי, פה ושם תלכי לשבת בצד עם חברה וסתם לדבר.
א-ב-ל אם המורה תגיד שאת בועדת קישוט - אז את תרגישי ממש מחוייבות לקשט, ולא תוכלי ללכת באמצע סתם לשבת.
למה זה ככה?!
כי כשאומרים לנו משהו באופן אישי, אנחנו הרבה יותר קשורים אליו וצריכים לעשות אותו, מאשר כשאומרים משהו לנו ולעוד כמה אנשים.
אז ככה גם בעשרת הדיברות, ה' אומר לנו כל מצווה באופן אישי, כדי שככה כל אחד ירגיש ממש שכל מצווה ניתנה רק לו.כמו שהמורה מינתה אותך לועדת קישוט - וככה את מרגישה הרבה יותר מחוייבת.
אבל רגע, עוד מיליון ומשהו אנשים היו כשהיה את מעמד הר סיני, אז איך אני אמורה להרגיש שאשכרה כל מצווה ניתנה רק לי?!
כאילו, אני לא יכולה להתנתק מהמציאות, ולומר שאני היחידה בעולם..

הופה, תשמעו איזו תשובה יפה >>
כולנו יודעים מהגן ש'כל ישראל ערבים זה לזה', 'כל ישראל אחים' וכו'.
אבל עכשיו בואו נסביר את זה שנייה -
בעצם כל עמ"י זה אשכרה גוף אחד. עובדה שכשיש פיגוע או משהו כזה - כווולם דואגים, כואבים ומתפללים אחד על השני. שמעתם פעם על עוד מדינה בעולם שבאמת אכפת לה מכל חייל שנהרג?! מכל אדם שחולה בסרטן ל"ע?!
אז בגלל שאנחנו גוף אחד, ואנחנו ב-א-מ-ת ערבים זה לזה - זה אומר לנו שכשמישהו מאיתנו לא עושה חלק מהמצוות, זה גם משפיע על שאר האנשים.
ז'תומרת שאם לא כל עמ"י שומר שבת - אז גם השבת שלי לא מושלמת.
אם לא כל עמ"י מכבד את ההורים שלו - אז גם אני לא יכולה להיות 100% בכיבוד הורים.
לכן, יש לנו אחריות פשוט ע-נ-ק-י-ת לעשות מצוות ולא לעשות עבירות, כי אם אנחנו לא עושים את זה - אנחנו לא פוגעים רק בעצמנו, אלא גם באחים שלנו.
וכדי שנבין את האחריות הענקית שיש לנו - עשרת הדיברות נאמרו בלשון יחיד. כדי שנבין שאנחנו לא יכולים לא לעשות את המצוות, כי ככה אנחנו דופקים את כולם.
[נהנתם? בבקשה תגיבו, כדי שהשרשור יישאר למעלה
]
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י!!
נטיעות!! מי יוצא??~סעבשבש"ית~
בתקווה לא לראות את שאול ונדב!! אני עדיין לא סולחת לכם על מסע סוכות!!!!!!
~ נקמת ה ס ע ב ש ב ש י ם ~
נו, אז מי יוצא?אוהבת את אבא
בס"ד לק"י.
אולי אני, תלוי ((:
[אני בוגרת..]
אני - בתקווה שכמה שיותר חניכות יצאו....פזוש
אני יוצאת=)שוליק=)
בסיעתא דשמיא
סעבשבש"ית שליי-גמאני מקווה ממש שלא לראותם=)
למרות שיהיה צחוקים אם נפגוש אותם;)
כולם יוצאים לנטיעות!!!
בעז"ה.
נטע147
חחחחח מטוטמת !אבל בכל זאת גמאני יוצאתתתת
פילוש
יוצאת בע"ה!מרימוש!
אני בעז"ה(:שבלולון
יוצאת עם 3 חניכות בטוח...פזוש
היה מטוווורף ב"ה!!Tehilla*אחרונה
עזרה לתושבי יש"ע!!!'ערבות הדדית'
בעמי"אחה
עמותת "משביע לכול חי רצון" היא עמותה שעוזרת למעל 1000 משפחות ביש"ע לפורים ופסח,
העמותה עובדת מול רבני הישובים ומהם מקבלת בקשות לעזרה ע"פ המשפחות בישובם.
העמותה יוצאת בהתרמות סניפים מכול רחבי הארץ שמעוניינים לקחת חלק בפעילות:
איסוף מצרכים, קבלת פנקסי התרמות-וקבלת 10% מסך התורמות שהסניף עשה! או קבלת טבלת פרסים שמהם החניכים בוחרים פרס. לא צריך לפרט ולהסביר את חשיבות העזרה והתמיכה לתושבי יש"ע...
ליצירת קשר -0527203319
~~2 דקות למען פולארד~~~סעבשבש"ית~
ביום רביעי ר"ח שבט, בשעה 10 בבוקר,
כולנו אומרים מזמור קמ"ב לחזרתו המהירה של
אחינו יהונתן פולארד
יהודי שעזר רבות למדינת ישראל
והקריב את עצמו בשביל שלומה
בואו נכיר לו טובה! בשבילנו אלו 2 דקות, בשבילו זה החיים!
תתתתהיו שליחים של המיזם הזה ותפרסמו במשפחה, בישיבות ובאולפנות, ובעזרת ה'- יהונתן ישתחרר בקרוב!
מומו?פילושאחרונה
הכל טוב מאמי?מזה ציפור?מטוס?אההה לא זו מישהי שעפה על עצמה!!!
מתפללים ומתפללים ולא קורה כלום. נמאס!מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
תחשבו שנייה על מקרה שהיה לכם, שהתפללתם על משהו מ-ל-א זמן ו..
פשוט כלום. נאדה. ה' לא קיבל את התפילה שלכם.
בואנ'ה, למה זה קורה? אנחנו מתפללים, מבקשים, אבל ה' פשוט לא מתייחס..
---
בפרשת השבוע [בשלח], ה' אומר למשה על ים סוף:
"מה תצעק אליי - דבר אל בני ישראל ויסעו".
אבל היי, מה הולך פה?
הדבר הכי טבעי שאדם יהודי יכול לעשות כשהוא בצרה זה להתפלל לאבאל'ה שבשמים שיעזור לו.
מה פתאום עכשיו ה' אומר למשה שיפסיקו להתפלל ויתחילו לנסוע?
מה עם כל הערך של התפילה?!
האדמו"ר מסלונים אומר על זה ש..
יש זמנים שבהם יש קטרוג על האדם מלמעלה -
ז'תומרת שבגלל כל מיני מעשים ועבירות - מצד הדין, לא מגיע לאדם הזה שה' יעזור לו במה שהוא רוצה,
ולכן, התפילות שלו לא מתקבלות.
א-ב-ל >>
אם אדם באמת מאמין באבאל'ה שבשמים ובוטח בו שיעזור לו לצאת מהצרה, למרות כל העבירות שיש לו - אז ישר התפילות שלו מתקבלות.
למה?!
כי כשאנחנו מאמינים שה' אוהב אותנו למרות כל העבירות שלנו - זה אומר שאנחנו מאמינים שהוא אוהב אותנו כמו שאבא אוהב את הילדים שלו.
ולכן, אבאל'ה שבשמים באמת מתנהג אלינו כמו אל הילדים שלו - ועוזר לנו למרות הכל, גם כשאנחנו ממש מלאים בעבירות.
אז בעצם כשה' אמר למשה שיפסיקו להתפלל ויתחילו לנסוע - הוא בעצם אומר להם שאשכרה יסעו לתוך הים, יבטחו 100 אחוז בה' ויאמינו שהוא יעשה להם נס - וככה ה' באמת יעזור להם.
לסיכום: כשיש לאדם מידת בטחון חזקה ואמיתית באבאל'ה שבשמים, למרות כל העבירות שלו - אבא שבשמים באמת יעזור לו, כמו שאבא עוזר לבנים שלו, ויקבל את התפילות שלו.
אז שבעז"ה נזכה באמת לבטוח באבאל'ה שבשמים שאוהב אותנו, למרות כל העבירות שלנו -
וככה כל התפילות שלנו יתקבלו (רק אם הן באמת לטובתנו..
).
שבעז"ה תהיה שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י.
'יואו.. מה יציאת מצרים קשורה לחים שלנו כל הזמן?!'מתוק מדבש
בסיעתא דשמייא!!
בהרבה מאוד מקומות בפ"ש שלנו (בא) כתוב שאנחנו צריכים לעשות מצוות 'זכר ליציאת מצרים'.
חשבתם פעם למה צריך לזכור את יציאת מצרים כל הזמן?!
כאילו, מה כ"כ חשוב באירוע שהיה לפני מלא זמן, איך זה יכול להיות רלוונטי לחיים שלנו?
ועוד לא רק זה, אלא אפילו בהגדה של פסח אנחנו קוראים מאז שנולדנו בערך שצריך לזכור את יציאת מצרים 'כל ימי חייך' >>
'ימי חייך' = הימים, 'כל ימי חייך' = הלילות.
בואנ'ה, מה עשו מיציאת מצרים?! למה צריך לזכור אותה כל הזמן??
ה'נתיבות שלום' כותב על זה משהו פשוט מ-ד-ה-י-ם>>
בעצם מצרים זה לא רק ארץ מצרים, אלא מצרים זה פשוט סמל לדברים שבהם אנחנו חוטאים - לתאוות שיש בנו, לגשמיות שלנו.
[למה מצרים היא סמל לזה? כי במצרים היו מ"ט שערי טומאה, והיה בה מלא עבודה זרה..]
ז'תומרת שבתכל'ס כל אחד מאיתנו צריך לצאת ממצרים. כי לכל אחד מאיתנו יש תאוות ועבירות שהוא עושה.
ולכן התורה אומרת לנו כל הזמן לעשות דברים בשביל לזכור את יציאת מצרים - כדי שנזכור תמיד שכמו שה' הוציא את עמ"י כולו ממצרים, ככה גם אנחנו צריכים לעשות את ההשתדלות לצאת ממצרים הפרטית שלנו, שהיא התאוות שלנו - וככה ה' יעזור גם לנו לצאת ממצרים.
אח שלי, אולי היציאת מצרים שלך זה לקום לתפילה בבוקר,
והיציאת מצרים שלך, אחותי, זה לא לדבר לשון הרע.
כל דבר שמרחיק אותנו מאבאל'ה שבשמים - בעצם נחשב לסוג-של יציאת מצרים. ואנחנו צריכים להשתחרר ממנו.
אבל רגע, זה עדיין לא ענה על השאלה למה צריך לזכור את מצרים גם ביום וגם בלילה?!
הופה, שימו לב -
כמו שלמדנו בספר בראשית - הימים זה הזמן שבו אנחנו מרגישים ב'אורות', כשאשכרה הכל טוב ויפה, החיים פשוט דבש.
בזמן הזה - צריך ממש לזכור את המטרה שלנו בעולם, שהיא לעבוד את ה'.
ועובדים את ה' גם בעזרת היציאה ממצרים הפרטית שלנו - כשאנחנו משתדלים לעשות כמה שפחות עבירות, ולא להיכנע לתאוות שלנו.
והלילות זה הזמן שבו לא הכל הולך כמו שאנחנו רוצים, ואנחנו נופלים ומתייאשים קצת מהחיים.
גם בזמן הזה הנסיון הגדול שלנו זה להשתדל לצאת ממצרים הפרטית שלנו, מהתאוות שלנו, לא לשכוח את התכלית שלנו בעולם - וככה אבאל'ה שבשמים יוציא אותנו מהמצב הזה, ובעז"ה נרגיש שוב באורות 
אז בשורה התחתונה - בגלל שיציאת מצרים זה משהו שכל יהודי צריך לעבור בחיים שלו, אנחנו צריכים לזכור כל הזמן את יציאת מצרים, כדי שנזכור תמיד את התפקיד שלנו בעולם.
שנזכה, בעז"ה.
שבת שלום ומבורכת לכל עמ"י בעז"ה וחודש מצוין! 