שרשור חדש
מה השיטה הטובה ביותר לדחוס קבצים?חופר
עבר עריכה על ידי חופר בתאריך ב' באייר תש"פ 15:39
שאני רוצה שאני אוכל לפתוח על כל מחשב בלי צורך להתקין תוכנה.
ואיזו תוכנה עושה את זה הכי טוב?
אלו שלוש שאלות שונותמיכאלצ

1. מהי השיטה הטובה ביותר לדחוס קבצים?

זה כמובן תלוי איזה סוג קבצים אתה רוצה לדחוס. לסרטים לדוגמא, יש את avi שדוחס באופן די יעיל, ואת mp4 שדוחס הרבה יותר טוב אבל מוריד מהאיכות. סתם קבצים בדרך כלל כדאי לדחוס לפורמט 7z.

 

2. איזה פורמט דחיסה אפשר לפתוח מכל מחשב בלי להתקין תוכנות?

באופן כללי הפורמט הנפוץ ביותר הוא zip. הוא נתמך באופן מובנה בלינוקס, מקינטוש וחלונות 10. אם אתה משתמש ב- 7zip, אתה יכול ליצור קובץ הרצה שיכול לחלץ את עצמו (אבל זה יעבוד רק בחלונות).

 

3. איזו תוכנת דחיסה היא הכי טובה?

כאן אני לא מכיר מספיק תוכנות, אז אשאיר לאחרים לענות.

נדייק את השאלה, איזו תוכנה דוחסת zip הכי טובחופראחרונה
על איזו סביבת עבודה אתם ממליצים בפייתון?חופר

PyCharm אחלהQ.M.

או VS code עם Python extension

תחחיל עם Pycharnbaruchiroאחרונה

ואחר כך תעבור לVSCode.

 

אם אתה מתעסק בDataScience תשתמש בSpyder / Jupyther

הכשרת וואטספאביתר יעקב

אני לא מבין כמעט כלום בנושאי תכנות ובניית אפליקציות.

הבנתי שיש אפשרות כזו, אני רוצה לדעת איך אני יכול לעשות את זה. לקחת את האפליקציה וואטסאפ (או כל אפליקציה) ולבצע בה שינויים, לדוגמא לבטל את האפשרות לפתוח תמונות וכו'.

איך אני יכול לעשות את זה?

אני יודע שזה נשמע מגוחך כי אני לא מבין בזה, אבל אם יש מישהו שיכול לתת תשובה טובה אשמח.

שאלה גדולה שאלתאנונימי (2)

אפשר להתחיל מכיוונים רבים אבל אני ממליץ לך להתחיל כאן -

http://www.javadecompilers.com/apk

 

אגב, באופן כללי צריך ידע בסיסי לפחות בתכנות ובניית אפליקציות.

מה זהאביתר יעקבאחרונה

?

למישהו יש דוא"ל של וואלה?אנונימי (פותח)
היי, משום מה אני לא מצליחה להכנס למייל שלי, כתבו של שאני צריכה לשנות סיסמא כי יכול להיות שגנבו פרטים או משהו כזה, הקטע שכשאני באה לשנות סיסמא הם כותבים לי שישלח לי קישור להכנס למייל אחר שפעם הייתי משתמשת בו והוא היה הרזרבי שלי וזה מעודכן אצלם. העניין הוא שאני לא מצליחה להכנס גם למייל השני כי שנים לא נכנסתי אליו ואני לא זוכרת את הסיסמא.
קיצור, נתקעתי בחי אפשקות להכנס לאף מייל ויש לי מיילים דחופים ששולחים לי לשם.
אני גם לא מוצאת אופציה של "צור קשר" או משהו כזה באתר.
אובדת עצות, מה עושים?
ראיתי תלונות דומות בעוד מקומות. כנראה קריסה של השירות שלהם.קרן-הפוך
שיבושים בשירות המייל של וואלה

https://rotter.net/mobile/viewmobile.php?forum=scoops1&thread=623334
אוף זה ממש מתסכלאנונימי (פותח)
מה אמורים לעשות עם זה? הם לא עשו עם זה כלום?
כבר שנים שאני לא משתמשת במייל שלהם, אלא בג’ימייל. לא יודעתקרן-הפוך
מה קרה.

מדובר בשירות חינמי, בלי שום התחייבות לאיכות ורציפות השירות.

אין יותר מידי מה לעשות..
סיוט. כפרת עוונות זהאנונימי (פותח)אחרונה
תודה רבה..!
אממ איך ממזגים שתי רשימות מקושרות ממיונות בסדר לא יורד?חמדמדה

סדר לא יורד הכוונה שכל מספר קטן או שווה למספר שלפניו (ולא קטן ממש)

לא משנה באיזו שפה.

אני צריכה פסאודו קוד

מה הכוונה ממזגים?קוד אבל פתוח
שהפלט יהיה רשימה משכילה כלל האיברים משני הרשימות וגם יהיה בסדר יורד?

ללכת לאיבר הראשון משני הרשימות, לבדוק מה יותר גבוה, ולהכניס אותו כאיבר הבא, ולחזור על הפעולה שוב ושוב עד שמגיעים לסוף הרשימה.
לא צריכה פלט...חמדמדה

נתונות שתי רשימות מקושרות דו-כווניות ממוינות בסדר לא יורד: L2, L1. כתבו פונקציה למיזוג שתי הרשימות לרשימה אחת ממוינת. נתחו את סיבוכיות זמן הריצה של הפונקציה שכתבתם. נמקו.

 

זו השאלה...

מה שהפונקציה מחזירה נקרא פלטקוד אבל פתוח
גם אם זה לא הפלט הסטדרנטי.

הפתרון שלי זה O(n)

אבל השאלה אם הבנתי את התרגיל נכון, מה זה למזג?
למזג הכוונה לגרום להם להיות רשימה 1 תוך כדי שמירה על כךחמדמדה

שהסדר לא יורד.

 

נשמע טוב...

איך עשית?

רק לאט.. אני שנה א' קטנה ונחמדה שלא יודעת איך ניגשים לזה...

מישו?חמדמדה


דרך אחת -אנונימי (2)

את צריכה לרוץ על שתי הרשימות במקביל כשתנאי העצירה שלך הוא האיבר האחרון ברשימה הגדולה. בנוסף את רצה עם שני איברים על הרשימה המרכזית ולא אחד - אחד מיצג את האיבר הנוכחי שאת רצה עליו והשני את האיבר הבא.

לכל שני איברים את בודקת האם האיבר של הקלט גדול או שווה לאיבר הקודם וקטן ממש מהאיבר הבא (אפשר גם אחרת). אם כן, את מכניסה אותו במיקום הנוכחי (יודעת איך להכניס איבר לרשימה?) ומתקדמת אחד גם ברשימת הקלט. אם לא, את ממשיכה רק ברשימה המרכזית.

נראה לי לא הכי ברור, אז מוזמנת לשאול.

כמו שקוד פתוח אמר.כבר לא ישיבישער

להוסיף אבר לתוך (תחילה, אמצע או סוף) רשימה את יודעת?

 

רצים עם 2 מצביעים על 2 הרשימות, משווים 2 איברים זה לזה ואת הקטן מביניהם מכניסים אחרי הגדול ומתקדמים לאיבר הבא.

 

תנסי לחשוב מה היית עושה כדי למזג 2 מערכים.

יודעת, מצאתי קוד עם התשובה אבל הוא מכיל מלא מצביעים...חמדמדה

נגיד מה אומרת השורה הזו:

listA->pre->next=listA->pre

 

אני מבין מה כתוב, רק מוזר לבצע את הפעולה הזאתכבר לא ישיבישער

מדובר הרי ברשימה דו כיוונית, listA->pre זה בעצם המצביע לאיבר הקודם ברשימה.

listA->pre)->next) זה אם כך המצביע לאיבר הבא אשר באיבר הקודם. 

 

ואז בעצם יוצא שאחרי השורה הזאת המצביע next שבאיבר לפני listA יצביע אל עצמו.

אין לי מושג למה שנרצה לעשות את זה..

 

 

 

ותארי לך שתצטרכי לשלב חתונה עם תרגילים כאלו

זה גם מה של שלא הבנתי אני... למה לעשות כזה דבר דביליחמדמדה

אבל זה התשובה

 

 

 

 

 

 

זה טוב לגבר, תרגול על הבנת מוח האישה

הלוואי באמת שהיה פסאודו קוד להבנת מוח האשהכבר לא ישיבישער
אם היא מתלוננת- תקבל ותעזור.
אם היא בוכה - תעודד ותרגיע.
אם היא שמחה - תודה לקב״ה
אשכרה...חמדמדהאחרונה

אבל מה שכן, חברה שלחה לי קוד אחר והוא ממש מובן אז הצלחתי!!! (כילו, היא הצליחה... אני הבנתי...)

תודה לכל העוזרים!

תהיו בריאים!

שכל הקודים שתכתבו ירוצו בפעם הראשונה כמו שצריך!

שלום, מה הסיכוי למצוא משרת תכנות בפייתון?אנונימי (פותח)
בלי תואר גמור ובלי ניסיון?

ולגבי השכר כמה נראה לכם שסביר לבקש במצב הזה
כאשר דוחות השכר מראים שנתכנת פייתון מתחיל זה נע בין 16-20...

תודה רבה
מבחינתי גם שכר 10k. לשנה ראשונה זה מצויין...אנונימי (פותח)
רק שזה לא נראה טוב אם זה מה שאתה מבקש...
עזוב תואר. מה אתה יודע לעשות?משה
אני בתחילת הדרך...אנונימי (פותח)
מנסה לנצל את החלת הנוכחי ללמוד
כדי שאתחיל לחפש עבודה באוגוסט לקראת שנה הבאה

מה אתה מציע ללמוד?
מה שאתה טוב בו. ותהיה בו טוב ממשמשה
יאללה משה - תן לו אתגראליסף א

ב"ה

 

תציע כאן איזה מערכת שתדרוש ממנו להזיע קצת . אין ספק שזה יקדם אותו.

@משה

 

עד שמשה יתן לך משהו של גדולים, אני אציע משהו בקטנה.

 

אני מניח שיש לך מצלמה שמחוברת ללפ טופ.

בתור התחלה - תנסה לכתוב תכנה שמקבלת ווידאו. ומציגה אותו על המסך.

- תנסה לראות איך אתה לא מאבד זיכרון של התכנה.

 

 

זה רעיון נחמד ממשמשה

פייתון לדעתי שפה מנוהלת, אז זה לא אמור להיות "בשמים".

אני כותב ב C#אליסף א

וזה אתגר די גדול למנוע את בעיות הזיכרון שנוצרות דווקא בגלל ה "הניהול"

 

- בקצרה - הסביבה דואגת ל מחיקת כל זיכרון שעשיתי לו אלוקציה , וזה נפלא. 

הבעייה מתחילה כאשר אתה "מסיים" את כל הזיכרון של המחשב. ואז בבקשות הזיכרון הבאות שלך - כבר אין אפשרות למשוך מקום "נקי" עבור תמונה, אלא זה נלקח קצת מפה וקצת משם. ואז המחשב מתחיל להחנק.

"פרגמנטציה של הזיכרון"

 

 

ב-ASP.net מצאו לזה פיתרון מעניין אחרמשה

IIS עושה דבר שנקרא app pool שזה בעצם ה-DLL שנמצא באוויר ועובד.

פעם בכמה שעות/ימים/דקות/בקשות הוא עושה Recycle, שזה בעצם להעלות (ברקע) את ה-DLL מחדש מאפס, ולהרוג את הישן אחרי שהוא סיים לבצע את העבודה שלו.

 

ככה הוא שומר על עצמו מהבעיות האלה, ומעוד בעיות של זליגות זיכרון או פשלות של מתכנתים בינוניים.

לקחתי את זה קשהאליסף א
עבר עריכה על ידי אליסף א בתאריך כ"ה בניסן תש"פ 10:50

ב"ה

יש לי מחשב ישן, בן עשר. שמותקנת עליו מערכת הפעלה ubuntu. הוא לא מסוגל לרוץ עם WIN 10.

 

בקיצור, בימים (הלילות יותר נכון) האחרונים מצאתי את עצמי מממש את מה שהצעתי ויותר.

בסביבת python 3.7

התחברות למצלמה. 

זיהוי פנים עם OPEN CV

זיהוי אובייקטים עם tesorFlowLite

דווקא היה ניסיון נחמד.

 

האמת, שהכל נמצא ברשת.

 

לגבי ביצועים - המחשב מצליח לרוץ ב 3 FPS עם גודל תמונות קטן (640*480)

 

 

איזה מגניבמשה

זיהוי פנים באופן כללי או יהוי פנים ספציפיות?

כללית, מסמן מלבן מסביב לפנים.אליסף א

פעם לפני כמה שנים בלימודים, היה לי פרוייקט לזיהוי פרחים. 

השתמשתי בדוגמא של מטלב לזיהוי פנים ועשיתי לה המרה לזיהוי פרחים.

 

הקוד ההוא ידע להתאים פנים למאגר, וזה על ידי השוואת ההסיטוגרמת אפור הקרובה ביותר למאגר.

 

די קל למימוש. 

הבעייה האמיתית של האלגוריתם הזה - שאם יציגו לו פנים שאינם במאגר - הוא עדיין יתאים אותם למישהו במאגר.

 

 

 

אהבתי, יפה!אנונימי (3)אחרונה


אח יקר, לא הגבת. איך הולך הלימוד ?אליסף א


אני ראיתי את ההודעה....אנונימי (פותח)
אני עכשיו עושה חזרה מהבסיס ואז אתחיל לשבת על זה...

תודה רבה
עזרה בעבודה עם שברים ב- javaבן מערבא


נסתכל בשבר הבא: 16/64 נצמצם את ה-6 במונה ובמכנה ונקבל 1/4. כלומר, למרות שמה שעשינו לא חוקי מבחינה מתמטית התוצאה הסופית עדיין נכונה. המטרה של התוכנית שאני רוצה לכתוב בע״ה היא למצוא את כל השברים של מספרים דו ספרתיים במונה ובמכנה שצמצום שגוי מהסוג הזה נותן לגביהם תוצאה סופית נכונה. 

 

בעיה ? מסתבר שאני לא ממש יודע איך עובדים עם שברים בג׳אווה. אני רוצה לחלק את 3 ב- 9 ולקבל שליש ולא אפס (תוצאה של 1/3 בשפה של ג׳אווה). 

 

הנה הבסיס של התוכנית שלי, יש בו חסרונות כגון זה שהוא לא מנפה מקרים טריוויאליים בהם המונה והמכנה שווים, אבל זה ניתן לתיקון פשוט. החסרון הגדול יותר שאין כאן שום עבודה עם שברים. איך אני מטפל בזה ? אשמח לעזרה. 

 

ב״ה. הצלחתי.בן מערבא
עכשיו ראיתי שהצלחת בהצלחה!עדיין טרייה


תודה בכל אופן בן מערבא


אתה עובד עם intעדיין טרייה

זה מספרים שלמים. אתה צריך שהתוצאה תיהיה רשומה בתור double  או מראש שהמשתנים שלך יהיו כdouble

ההתמדה מרשימה, כל הכבודאנונימי (2)


תודה על העידוד בן מערבא


תשים לב לבעייה שיש כשעובדים עם doubleLאחרונה
לא בודקים האם שני double שווים אחד לשני ע"י ==
כי יש טעויות נומריות וגם כי יש מספרים שלא ניתן לייצג אותם
ואז הם מעוגלים למספר הכי קרוב.
כשאתה עושה השוואה מקובל לבדוק קרבה ברמת אפסילון מסויימת.

מקווה שמובן.
בקשת עזרה - מחפש מישהו/י שעובד/ת בתחום מערכות מידעdn5754

צהרים טובים.

 

כחלק מהלימודים לתואר אני צריך להכין עבודה בקורס 'ניתוח מערכות מידע'. לשם כך אני מחפש איש קשר באירגון או חברה שעובד בתחום מערכות המידע שם (ממש לא מחייב שכל החברה, אפשר באגף/מחלקת מערכות מידע)

שיוכל להגיש קצת סיוע ועזרה בהכוונה.

 

תודה רבה!

 

- סליחה מראש אם זה לא בהתאם לחוקי הפורום. מקווה שזה בסדר

בקשת עזרהdn5754


התייעצות לימודיםefraim37
לאחר התחכמויות ,התחמקויות ושאר ירקות השתכנעתי שאין לי מנוס אלא ללמוד לתואר ראשון.
הכיוון שלי הוא הנדסת תוכנה או מדעי המחשב. אך לא ברור לי מה ההבדל בין השניים (בלימודים ובתעסוקה).
כ"כ עקב מצב אישי יהיה צורך ללמוד דרך האוניברסיטה הפתוחה. האם יש משמעות שלילית (מצד מעסיקים) כל שהיא ללימודים בפתוחה?
היא נחשבת קצת פחות מהאוניברסיטות הגדולותנפשי תערוג
אבל יותר מאשר המכללות

נחשבת לא פחות מהאוניברסטאות הגדולותטרנטה

לא כמו הטכניון אבל בהחלט בסקאלה אחת עם רוב האוניברסיטאות הלימודים ברמה גבוהה אבל תזכור שבסוף מה שהעבודה שתרצה להתקבל אליה לא תרצה תארים, אמנם זה יכול להוסיף אבל בסוף ירצו לראות אותך מבצע דברים בפועל ולכן אם תדע לתכנת תוכל לעבוד גם ללא תואר וכן להפך אם יהיה לך תואר ולא תדע לתכנת ברמה הגיוני שלא תמצא עבודה טובה.

זה כמו צייר שבה להתקבל לעבודה, הוא לא מביא תעודה אלא ציורים שהוא עשה... 

בהצלחה!

זה היה חלק מההתלבטות שליefraim37
במשך כמה שנים. עברתי איזה קורס תכנות, אבל לא הצלחתי להוציא מזה משהו.
המחשבה שלי היא שלימודי תואר נותנים לימוד מעמיק יותר וגם פותח אפיקים נוספים מעבר לתכנות.
תואר זה יפה אבל...טרנטהאחרונה

ממה שקראתי אומרים כולם שתכלס תואר כזה נותן לך ידע כללי ובסיס בהרבה תחומים במחשבים אבל עיקר ההתמקצעות זה פשוט לתכנת בעצמך אפשר ללמוד עד גבול מסוים בסוף אתה צריך להתחיל לעבוד בעצמך קח פרויקטים במקביל לתואר ותתחיל לעבוד עליהם בשביל למקצע את עצמך...

ברגע שיש לך פרויקט אתה לא יכול לחפף כי אתה מחוייב לגמור אותו וזה מכריח אותך להכיר המון פרקטיקות בהמון תחומים לדוג' אתה לוקח על עצמך לפתח אפליקצייה שרצה ברקע ועושה צילום מסך של כל פעולות המשתמש ואח"כ עושה תקציר של זה ומורידה קטעים לא רלוונטיים או חוזרים על עצמם והופכת את זה לסרטון מהיר שתוך 5 דקות אתה יכול לראות מה משתמש עשה במשך כמה שעות- זה פרויקט שמחייב אותך להכיר המון תחומים-לעבוד עם ספריות חיצוניות (בc++ אני מכיר opencv לא מכיר בג'אוה וקוטלין...) לעשות אפ שרצה ברקע, ועוד אלף דברים שלא חשבת עליהם ואתה פתאום קולט תוך כדי שאתה עובד וככה אתה מסיים אפ כזאת ואתה יודע עוד אלף דברים אחרי שעשית בעצמך לא למדת קורסים ולא נעליים ואח"כ עובר פרויקט אם תעביר ככה את התואר כל הקורסים של אלגוריתמים וכל הרקע של המחשבים לאט לאט יפתח את היכולת שלך בפרויקטים ואתה תסיים מתכנת סופר

בעיה מעצבנת בטיפול במשתנה מסוג long בג׳אווהבן מערבא

 

כחלק מתוכנית אחרת אני מנסה לפצל את הספרות של מספר נתון ולהכניס אותם למערך. 

כאשר אני עובד עם משתנה מסוג int הקוד עובד כמו שצריך ומספק את התוצאה הדרושה

 
המשך: מאיפה מגיע ה-4 הזה ??בן מערבא

לעומת זאת כאשר אני מוסיף עוד ספרה ונזקק למשתנה מסוג long משהו כאן משתבש באופן תמוה

 

 
מאיפה פתאום הגיע הארבע הזה ???
תחליף את כל ה-int ב-long ותוריד את ההמרה ל-intעוקר הרים
long num = 6210001000L;
long[] digits = new long[10];
long copy = num;


for (int i = 9; i >=0; i--) {
  digits[i] = copy % 10;
  copy = copy / 10;
}

for (long digit: digits)
System.out.println(digit);
עזר, תודה. אבל עכשיו יש לי בעיה אחרתבן מערבא

 

המטרה של הקוד שאני מנסה לכתוב זה לפצל מספר לספרות שלו במערך ראשון - המערך digits

במערך שני - digitstable מקודדים את מספר המופעים של כל ספרה מאפס עד תשע. ובסוף אני רוצה להשוות כמה תאים זהים יש בשני המערכים. 

 

מה פשר הודעת השגיאה הזאת ? למה למען ה׳ התעסקות עם מספר של בסה״כ עשר ספרות מסבכת לי ככה את החיים ? 

 

אולי במערך א"א לשים long וצריך ערך intטרנטה

תנסה להמיר לint:

int rrr=(int) digits[j]

ותשתמש בrrr

תודהבן מערבאאחרונה


עזרה בפתרון חידהבן מערבא

צריך למצוא את המספר הגדול ביותר הכולל כל אחת מהספרות 0-9 פעם אחת בדיוק המתחלק ב- 11 ללא שארית. 

 

אפשר לפתור את זה (אולי אפילו יותר בקלות) באמצעות חקירה מתמטית אבל אני רוצה לנסות את זה (גם) בתור תרגיל תכנות. 

 

הרעיון שלי בגדול זה להתחיל מהסוף להתחלה, כלומר לבדוק האם 9876543210 מתחלק ב- 11 ? 

 

אם כן, להכריז עליו ולסיים. אם לא, לבדוק את 9876543201. אם כן, להכריז עליו ולסיים. אם לא, לבדוק את 9876543120 וכן על זה הדרך. 

 

הבעיה שלי היא שאני לא יודע איך יוצרים את הסדר הזה ? האם לשם הפתרון אני צריך להשתמש במערכים ? (למדתי את זה בצורה שטחית לפני המון זמן. ואם כן אלמד את זה מחדש.  מה שבכל מקרה אני מתכוון לעשות בע״ה בהמשך). למישהו יש אולי רעיון אחר יותר יעיל ? אשמח אם אפשר שזה יהיה ב Java. 

עשיתי משהו שונה.אליסף א

ב"ה

 

מצאתי את כל המיספרים מהסוג הזה (אורך של 10 ספרות ללא חזרה ספרות, ) וחליקתי את כולם ב 11.

 

וכן, צריך מערכים בשביל זה.

 

קוד מצורף ב C#

 

private void GetAllNumbers()
        {
            List<long> selctetNumbers = new List<long>();
            bool[] array = new bool[10];
            long max = 9876543210;
            DateTime dateTime = DateTime.Now;
            for (long i = 123456789; i < max; i++)
            {
                if (AllDigita(array, i))
                    selctetNumbers.Add(i);

                if (i % 1000000 == 0)
                {
                    Console.WriteLine($"{i}: {(DateTime.Now - dateTime).TotalSeconds}");
                }
            }
            Console.WriteLine((DateTime.Now - dateTime).TotalSeconds);
            //log selctetNumbers
            var numAssArr = selctetNumbers.ToArray();
            StringBuilder sb = new StringBuilder();
            StringBuilder sbfinals = new StringBuilder();

            for (long ii = 0; ii < selctetNumbers.Count; ii++)
            {
                sb.AppendLine(numAssArr[ii].ToString());
                if (numAssArr[ii] % 11 == 0)
                    sbfinals.AppendLine(numAssArr[ii].ToString());

            }
            File.WriteAllText("selctetNumbers.csv", sb.ToString());
            File.WriteAllText("finalsNumbers.csv", sbfinals.ToString());
        }
        private bool AllDigita(bool[] array ,long i)
        {
            long num = i;
            Array.Clear(array, 0, array.Length);
            while(i > 0)
            {
                long digit = i % 10;
                if (array[digit])
                    return false;
                array[digit] = true;
                i /= 10;
            }
            if (!array[0] && num < 1000000000)
                array[0] = true;
            for (int j = 0; j < array.Length; j++)
            {
                if (!array[j])
                    return false;
            }
            return true;
        }

יצא מכוער , מוסיף צילום מסךאליסף א

 

 
 
                                                               

 

 

תודה על ההשקעהבן מערבא

אמנם אני לא מבין את השפה הזאת, רק מה שאני מצליח לזהות על סמך הדמיון ל- java אבל אני מנסה להבין את הרעיון בעיקרון. 

 

אתה רץ על כל המספרים בין 1023456789 לבין 9876543210 ובודק אותם אחד אחד ולא רק את המספרים בעלי התבנית הדרושה ? 

 

 

נראה לי שאעבור על זה עוד פעם אחרי שאלמד מערכים. 

זאת #Cאנונימי (2)

אין הבדלים משמעותיים במיוחד, אבל הוא השתמש בספריות ועוד שפחות מתאימות למתחילים.

אני עובר על כל המספריםאליסף א

ב"ה

 

מהמספר הראשון הרלוונטי (0123456789)

עבור כל מספר אני בודק האם הוא בתבנית, (זו הפונקצייה בשם AllDigita, שם אני בודק סיפרה סיפרה)

אם המספר שייך לתבנית - אני שם אותו בצד (ברשימה מקושרת (תלמד על זה בהמשך)).

 

אחרי שסיימתי את המעבר הזה (כמה דקות ריצה) - אני עובר על כל המספרים שאספתי - ובודק אחד אחד האם הם

מתחלקים ב 11 ללא שארית. את התוצאה הזו אני שומר כותב לאובייקט שבונה טקסטים (מחרוזות)

 

בסוף ,את הכל אני כותב לקובץ CSV (קובץ שניתן לקריאה באקסל)

 

 

אפשר בדרכים רבותאנונימי (2)

הדרך הפשוטה יותר כנראה היא עם integer. פשוט להגדיר משתנה עם המספר הגבוה ביותר, לבדוק האם השארית שלו בחילוק עם 11 שווה, אם כן להחזיר את המספר (ובעצם לסיים את התוכנית) ואם לא להחסיר את המשתנה ב1 (x--).

נו. זה בדיוק מה שהצעתי. השאלה היא איך עושים את זה בפועל ?בן מערבא

אפילו בלי לרדת לפרטים הקטנים. 

יותר בפועל מזה זה לכתוב את הקודאנונימי (2)
 
המספר הזה גדול מהמקסימום של INT ולכן בחרתי בLONG. משום מה הקומפיילר לא נתן לי להציב את המספר בשלמותו, ולכן הכפלתי אותו ב10. אין לי כח לבדוק למה זה.. פחות משנה בשביל השאלה.
תודה. אבל איפה פה בדיוק אתה בודק ש-numberבן מערבא

הוא מהתבנית הדרושה ? נניח שיצא לך שהוא מתחלק ב-11. אבל אם הוא לא מהתבנית הדרושה, מה עשינו כאן ? 

 

בעצם הרי לבדוק את הנקודה הזאת זה הקושי העיקרי. 

קראתי שוב את מה שכתבתאנונימי (2)
ועכשיו הבנתי על מה אתה מדבר. נכון, בשביל זה הכי חכם להשתמש במערכים, ולעשות לולאה מקוננת.
בלולאה הפנימית להחליף בכל פעם את המספר הנוכחי עם ההבא אחריו, ובלולאה החיצונית לעבור למספר הבא.
אכתוב כשאהיה ליד מחשב בע"ה.
סבבה. תודהבן מערבא

כבר עזרתם לי בזה שעכשיו כשאני יודע שצריך מערכים בשביל זה, אחכה עם הניסיון לפתור את זה עד שאלמד מערכים. 

לא בטוח שזה מושלם, אבל זה הרעיוןאנונימי (2)

אגב, הוא לא ממש יעיל, אבל במספרים כאלו זה לא משנה כ"כ.

הרצת את זה ? זה עובד ?בן מערבא


פתרון בדרך מתמטית למי שזה מעניין אותובן מערבא

 

הרעיון הוא להשתמש במבחן ההתחלקות הבא לחלוקה ב-11: 

 

 
שזה שקול לבדיקה כי סכום הספרות במקומות האי זוגיים פחות סכום הספרות במקומות הזוגיים מתחלק ב-11. 
 
אם נתחיל עם 9876543210 עלינו לבדוק את ההפרש בין (9+7+5+3+1) לבין 8+6+4+2+0 שזה שווה ל-5 
נשים לב שכל מעבר של ספרה מצד לצד מוריד את מכפלת הספרה ב-2 או מעלה במכפלת הספרה ב-2. 
לכן אין טעם לחפש שההפרש יהיה אפס אלא נחפש שההפרש יהיה 11, וכדי שהמספר יישאר גדול ככל האפשר נשתדל שהתזוזות יהיו של הספרות היותר קטנות. אנו מחפשים אם כן מעברים שיעלו את ההפרש ב-6. 
בדיקה קצרה מובילה למסקנה שהחלפת צדדים של 1 ו- 4 מעלה את ההפרש ב-6 כדרוש. 
אבל החלפה ישירה של 4 ו-1 היא לא צעד נכון כי צריך רק להעביר אותם מאינדקס זוגי לאי זוגי ולהיפך. 
מכאן קל להגיע למסקנה כי המספר הדרוש הוא 9876524130. 
 
ועכשיו אחרי שלמדתי מערכים אני מוכן בע״ה לפתור את זה גם בדרך של תכנות. 
פתרון בדרך של תכנות - אשמח לעזרהבן מערבא

 

אני מצרף את הניסיון שלי לפתרון. אין לי שגיאות תחביריות אבל בין אם אני מריץ את זה באייפד ובין אם אני מריץ את זה על המחשב הוא חושב בלי סוף ולא מגיע לתשובה הנכונה. 

בהתחלה הצבתי num = 987654321 וכדי לשלול את האפשרות שהוא מסתבך בגלל יותר מדי חישובים הקלתי עליו והצבתי 

Num = 987652146 כאשר הציפייה שלי ממנו שבתום 3 סיבובים של ריצה יחזיר לי את num = 987652413 

אבל שוב הוא נכנס להרהורים אקזיסטנציאליים עמוקים ולא נותן לי תשובה, משמע שאני לא יוצא מהלולאה בצורה נכונה.  

יש לציין שפירקתי לחתיכות את השלב של חיתוך ספרות המספר והכנסתם למערך ואת השלב של הבדיקה האם המספר הוא מהתבנית הדרושה והם עובדים בסדר. הבעיה היא כאשר אני מנסה לשלב את שתי החלקים האלה ונתקע בלולאה. אשמח לחילוץ. (אגב. אני מתעלם מהאפס בבדיקה שלי כי גם בזה הוא עשה לי בעיות בכך שהמספר גדול מדי. אבל זה לא משנה באמת את הפתרון)

 

ככול הנראה נגרם מהתנאי השני של הwhile הפנימיאנונימי (2)

בגלל שהם שווים הלולאה לא נגמרת

אתה מתכוון לשורה 29 ?בן מערבא


נכוןאנונימי (2)


אבל בהסתכלות שניה, יכול להיות ממקומות נוספיםאנונימי (2)

לא בטוח כרגע

כמו שאמרתי. בדקתי את הרכיבים של התוכנית בפני עצמםבן מערבא

 

ובפרט ביחס לרכיב הזה בדקתי אותו עם מערך של רשימה של ספרות וזה עבד, נתן לי את מספר הספרות לכל רשימה שהכנסתי. 

 

הבעיה כנראה איכנשהו בלולאה הראשית

נסה להחליף את ה || בראשית ל&&אנונימי (2)
לאיזה תנאי ׳גם׳ בדיוק להחליף את זה ?בן מערבא

הרי כרגע השלילה של התנאי הזה שדורשת שגם flag == true וגם num %11 ==0 זה בדיוק התנאי שאני מחפש כדי לעצור את הלולאה. כלומר, שגם המספר יתחלק ב-11 וגם יכיל את כל הספרות 1-9. 

 

 

תודה על הניסיון לעזור

לא בטוח שהבנתיאנונימי (2)
אתה מחפש גם וגם. || זה או או, && זה גם וגם.
הרי כדי לצאת מהלולאה ולהכריז על num המבוקשבן מערבא

 

דרוש שתתקיים השלילה של התנאי שגורם ללולאה לרוץ, לא ? 

 

 

והשלילה של flag == false || (num % 11 != 0) zz זה flag == true && num % 11 == 0 שזה בדיוק מה שאני מחפש כדי לצאת מהלולאה, לא ככה ?

תשנה, תריץ, ותראה שתקבל 987652413אנונימי (2)

אתה בעצם רוצה שברגע שרק אחד מהתנאים יופר התוכנית תצא מהלולאה.

כן. אבלבן מערבא

אתה צודק. אכן קיבלתי 987652413 אבל ברגע שתיקנתי את num להיות 987654321 (כזכור. הצבתי 987652416 רק כדי לשלול את האפשרות שהוא נתקע בגלל עודף חישובים) אני מקבל 

987654316

 

שזאח תוצאה שגויה...

 

שיניתי את || פשוט ל- && לזה התכוונת כן ? 

נכוןאנונימי (2)

זו לא תשובה נכונה?

כמובן שלא. היא מכילה את הספרה 6 פעמיים.בן מערבא


מצרף את הקוד אולי יוכל לעזורבן מערבא

public class DividingTest
{

    public static void main(String args[])
    {
        int num = 987652416;
       boolean flag = false;
        
        while (flag == false || (num % 11 != 0) )
             {
                 int[] digits = new int[9];
                 
               for (int i = 8 ; i >= 0 ; i--) // מפצל את המספר לספרות ומכניס אותם למערך
                {
                   
                 int copy = num ;
                 digits[i] = copy % 10 ;
                 copy = copy / 10 ;
                } 
               
                 int difdigits = 1 ; // יש לפחות ספרה אחת במערך
               
                for (int j = 1 ; j <= 8 ; j++) // בודק כמה ספרות שונות יש במערך
                   {

                    int k = 0 ;
                   
                       while (k < j && digits[j] != digits[k])
                     {
                            k++;
                     }
                     
                     if (k == j)
                         difdigits++;
                  }
                  
                  if (difdigits == 9)
                     flag = true;
                     
                     num--;
                     
               } 
               
               System.out.println(num);
               
    }
}

הצלחתי !!בן מערבא
 

כבר חשבתי לוותר, אבל התעקשתי וזה השתלם. 

 

שכתבתי את כל התוכנית מחדש ותיקנתי כמה שגיאות שאמנם שיגעו אותי עד שמצאתי אותן, אבל בסופו של דבר היו שגיאות פרודוקטיביות. 

 

 
אנונימי (2)
תודה על התמיכהבן מערבא


בכיף. רק דרך התקלות מתקדמיםאנונימי (2)
עוד חידה שפתרתי בעזרת (וריאציה על) התוכנית הזאתבן מערבא
 
כדי לפתור את החידה הזאת בעזרת חקירה מתמטית יש לשים לב שהשורה השנייה היא מספר זוגי כי היא כפולה ב- 2 של השורה הראשונה, לכן הספרה האחרונה שלה, כלומר, הספרה במקום 2,3 היא 2/4/6/8. 
השורה השלישית היא כפולה ב- 3 של השורה הראשונה לכן היא מתחלקת ב- 3. וכידוע מספר מתחלק ב - 3 אמ״ם סכום ספרותיו מתחלק ב- 3. שילוב של שתי הטענות האלה מצמצם את מספר האפשרויות שיש לבדוק מ- 9 עצרת לכמה עשרות אפשרויות. אבל האידאולוגיה שלי אומרת שעבודה שחורה היא הייעוד של מחשבים ולא של בני אדם, ולכן, וגם כדי לתרגל עוד קצת תכנות רציתי לכתוב תוכנית שתפתור את זה. 
 
בהתחלה הייתי די נבוך, כי אמנם למדתי על מערכים ריבועיים, אבל לא היה לי מושג איך לרוץ בלולאה על תשע עצרת האפשרויות שצריך לבדוק. חשבתי לעצמי שזה מסובך מדי והטרחה והמורכבות לא שווים את זה. אבל אז עלתה לי התובנה שאם אשנה את הייצוג של החידה ממטריצה ריבועית למערך חד מימדי עם 3 מקטעים של 3 התוכנית שכתבתי עבור החידה הקודמת מתאימה לזה כמעט בול, מלבד כמה שינויים קטנים. 
 
והנה התוצאה ועוד הערה מעניינתבן מערבאאחרונה
 
אחת התוצאות שם מיותרת כי היא אמנם מכילה 9 ספרות שונות אבל אלה הספרות 0-8 ולא 1-9. 
כדי לנפות את האפשרות הזאת הוספתי בשורה 30 בתוכנית שלי את הקוד &&digits [k] ! = 0 
אבל התוספת הזאת כנראה היתה יותר מדי עבור האפליקציה באייפד שלי וקיבלתי שגיאת ריצה לפיה לתוכנית לוקח יותר מדי זמן. לעומת זאת כשהוספתי את הקטע קוד כשהרצתי את התוכנית על מחשב זה עבד כמו שצריך וניפה את התוצאה עם הספרה 0 כדרוש. 
זורקת רעיוןאנונימי (3)
למצוא את המספר הגדול ביותר שמתחלק ב11 הקטן מ9876543210 ואז לבדוק שכל ספרה בו נמצאת פעם אחת, אם לא, להוריד 11 עד שמגיעים למספר הקטן מ123456789
גישה ל staticResources בקובץ cs ב xamlבן מכיר

איך אני נגש לפקדים בstaticResources בקוד בקובץ cs ב C# ?

דחוף?? מישהו?בן מכיר


תכל'ס לא הבנתיbaruchiroאחרונה
צא מתוך נקודת הנחה שאנחנו לא איתך בפרויקט, לכן אין לנו מושג על מה אתה מדבר.

מי שיש לו מושג זה מי שמכיר ספציפית את המקרה שלך, ולא בטוח שיש הרבה כאלה.

אבל אם למשל תפרט יותר, אולי יוכלו להכווין אותך מהניסיון.

אני למשל מכיר #C, אבל לא יודע על איזה פקדים אתה מדבר ומה זה staticResource, כי בטח זה איזה WPF או משהו.
אז בזה העזרה שלי נגמרת כי אני לא יכול להמשיך הלאה.
הצהרה על משתנים בג׳אווהבן מערבא

בספר שאני לומד ממנו כתוב 

 

 
אז למה בתגובה לתוכנית הבאה: 
 
 
אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה והוא לא מדפיס פשוט 0 ? 
 
למיטב זכרוני זה תלוי בקומפיילרקוד אבל פתוח
עבר עריכה על ידי קוד אבל פתוח בתאריך י"ג בשבט תש"פ 23:54

בכל אופן, במערך זה כן קורה.

כתוב לך בספר "at the class level"Q.M.
כאן הגדרת משתנה בתוך פונקציה. משתנים מקומיים לא מקבלים ערכי ברירת מחדל.
אגב. אני מבין שמשתנה מקומי זה התרגום של ‏Local dataבן מערבא

‏איך מקובל לקרוא בעברית ל- ‏ Instance Data ? 

משתנה שמוגדר מחוץ לפונקציה הוא בד"כ פשוט שדה של המחלקהQ.M.אחרונה
איך אני משתמש במחלקה שהיא לא של ג׳אווה ? תקוע בזה...בן מערבא

 

בתוכנית הבאה יש שימוש במחלקה Coin (העתקתי אותה מהספר לימוד שלי): 

 
 
והנה אופן הבנייה שלה: 
 
הבעיה שלי היא כזאתבן מערבא

איפה אני בדיוק מניח את המחלקה Coin כדי שאוכל להשתמש בה ? 

 

אחרי המחלקה CountFlips או בקובץ Java נפרד ? שתי האפשרויות הובילו אותי להודעת שגיאה באפליקציה שאני משתמש בה. גם זה קשור לעניין של הצורך במחשב ? 

 

אז כדי לוודא את העניין זה לקחתי את המחשב של אחותי והתקנתי עליו את Bluej. מצרף צילום מסך 

אבל גם בקומפיילר הזה על המחשב התוכנית CountFlips לא רצה. אמנם אני לא מקבל הודעת שגיאה. אבל היא גם לא רצה  

מישהוא מכיר את Bluej ויכול להגיד לי מה דרוש לעשות כדי לגרום לזה לפעול ? 

 

מדהים היוטיוב הזה. מצאתי תשובה בן מערבא


נקודת אי הבנה קטנה ביחס לפקודת Return בג׳אווהבן מערבא
 
לא הבנתי. מה הטעם בפקודת Return כאשר השיטה לא מחזירה שום ערך ? מה התועלת בציון ;Return במקרה כזה ?
זה עוזר אם אתה רוצה לעצור את הפונקצייה באמצעאליסף א

אם תנאי כל שהוא התקיים.

 

לדוגמא

נניח שעתה מבצע חיפוש על מערך של משתנים, אז אתה עושה לולאה על כולו.

אבל אם מצאת את מה שאתה מחפש כבר בתחילת המערך, למה להמשיך?

 

אז אתה יכול לעשות RETURN במקום שבו מצאת ..

שאלה בג׳אווה של מתחילבן מערבא

ניסיתי להריץ את התוכנית הבאה

 

 
ובתגובה אני מקבל את ההודעה הבאה ולא ניתן לי האפשרות להזין את הנתונים שצריך להזין
 
 
מה עושים ?
מה פשר ההודעה הזאת שהוא נותן לי ?בן מערבא


מצאתי את הטעות. תודה בכל אופןבן מערבא


בכיף, שמחתי לעזורbaruchiro
נחמד מצידך. בטח יהיו עוד שאלות בהמשךבן מערבא


תרגיש חופשי, זה לא דרש ממני הרבה מאמץbaruchiro
שאלה בנוגע ל- if elseבן מערבא

האם לא עדיף במקום המבנה המסורבל של if-else בקוד הבא לעשות פשוט

 

If (result <0) bla bla bla; 

if (result ==0) bla bla bla

if (result >0) bla bla bla;

 

אני לא מתכוון שיש בזה יתרון מהותי או משמעותי ממש. רק קצת יותר קל לקריאה. מה דעתכם ? 

האם יש יתרון לדרך הכתיבה שהם בחרו ? 

 

בכתיבה שאתה מציע תהיה ריצה על כל ה IFzoharelias

אם יש else if הריצה עוברת רק על התנאי בו ה IF נכון

למשל  result שווה ל מינוס 5

אחרי ה IF הראשון הוא ייצא מהבלוק של הקוד.

 

בצורה שאתה מציע הוא יבדוק את 3 התנאים למרות שכבר בתנאי הראשון הוא עבר.

הבנתי. תודה. 2 שאלות:בן מערבא

 

1. איפה זה בא לידי ביטוי ? נכון שזה פחות יעיל. אבל באיזה אופן חוסר היעילות הזאת תורגש ? 

 

2. ומה אם אשתמש ב break ? זה אפשרי ? אפשר להשתמש כאן ב- break כמו שמשתמשים בזה עם switch ?

שאלה בנוגע ללולאת whileבן מערבא

 

בין אם אני מזין 0 ובין אם אני לא מזין אף מספר בשום מצב אני לא מצליח לקבל את ההערה ״לא הזנת ערכים״. מדוע ? 

 

(תתעלמו ממה שסימנתי כהערות. עליתיפשוט על תוכנית קודמת ) 

 

בין אם אני מזין אפס ובין אם אני לא מזין אף ערך אני מקבל את ההודעה הבאה:
 
אני לא מכיר מספיק, איך המחלקה הזו מתנהגת כשתכתוב אותיות?משה


היא לא מקבלת אותיות. רק מספרים שלמים.בן מערבא


זה נראה כמו שגיאת null בשפות אחרות. תבדוק עם debugger מה רץמשה


אתה משתמש בIDE אונליין, נכון?Q.M.

אתה צריך לתת לו את הקלט לפני ההרצה של התכנית. צריך להיות לך שם מקום לכתוב אותו.

אם תריץ את זה בסביבת פיתוח רגילה (כמו Eclipse למשל) לא תהיה לך את הבעיה הזאת.

 

לא. אני משתמש באפליקציית jedona compiler דרך האייפדבן מערבא

יש לי חלון של input ושם אכן אני נותן לו את הקלט לפני ההרצה של התוכנית, וזה עובד סבבה. 

הבעיה שלי היא רק בנקודה הזאת כאשר אני מכניס רק את הערך 0 ולא מצליח לקבל את ההערה הדרושה. 

מאמין שזה קשור לאפליקציה שאתה משתמש בהאיזה_טוב_ה'_
בקוד עצמו נראה שאין בעיה

נסה להריץ ממחשב ותראה פלאות
^^Q.M.

הקוד הזה רץ מצוין.

באסה. אין לי מחשב מה לעשות ?בן מערבא

 

טכנית יש לי. אבל הסוללה שלו די דפוקה ומאז שקניתי אייפד לפני כשנה הוא שוכב בחוסר מעש. 

מבחינתי התקופה של המחשב כבר עברה ואם אני מוציא כסף זה רק על לשדרג לאייפד יותר מתקדם. 

 

חייבים מחשב ?

שים אותו בפינה ותעבוד עם RDPמשה


מה זה ?בן מערבא


חפש בגוגלzoharelias

RDP

remote desktop protocol

בינתיים לקחתי את המחשב נייד של אחותיבן מערבאאחרונה

אבל אני אנסה את הרעיון הזה בהמשך. תודה. 

 

 

דרושdanielsusnitski

היי,

דרוש לנו לכוכב אלומיניום סטודנט

שינהל את הפינטרסט של כוכב אלומיניום

מי שמתאים שישלח לי הודעה לפרטי

Big data - Self service analyticsדויד ברק
מחפש מתכנתי ג׳אווה לפיתוח. הכלי הוצג בפני כמה חברות אנאליסטים שגילו התלהבות רבה ושלחו מכתבי כוונות שהם מאד מעוניינים להשתתף בביתא. כמו כן יצרתי קשר עם מספר רב של משקיעים שאמרו שהם ישקיעו אבל לא לפני ביתא. אם משהו מעוניין אנא צור קשר.
התוכנה שהוצגה פותחה כהוכחת ישימות ולא מדובגת כראוי וכן ללא תיעוד אבל מראה את כל היכולות הייחודיות שלה. עקב כך צריך לכתוב אותה מחדש כראוי. התוכנה עושה מהפכה בתחום ה IT.
לטובת גילוי נאות, אין מדובר במשרה אלא שותפות. נדרשת עבודה של כמה שעות ביום שלא תפגע בעיסוקים או משרה קיימים.
התמורה: 4% מהחברה האחוזים המקובלים הם (1.5%-2.5%). אני מציע הרבה יותר כדי לעודד מוטיבציה כי אני רואה במצטרפים אלי כשותפים לכל דבר.
בהצלחהקוד אבל פתוח
רק לסבר את האוזן, במקרים שבהם יש שותפות השותפים מקבלים עשרות אחוזים, וממש לא 1.5-2.5%. את הסכומים הללו מקבלים בתור אופציות שכירים וכמובן שזה בא בנוסף למשכורת ולא במקומה (וגם המטרה של זה היא בעיקר לתת מוטיבציה לעובדים שהחברה תצליח, ולא בתור שכר או גמול על העבודה).

באופן אישי, אפשר לדבר על זה בשמחה, אשמח לשמוע על המוצר, ואולי אכנס בתור שותף.
מה בתמורהדויד ברק
חזור אלי לטל׳ 054-4718820
דרך הגבדויד ברק
אם משקיע דורש בין 30 ל 40 אחוז, אז בכמה עשרות אחוזים אני ייתן לך. גם אם אני יראה לך את התוכנה לא תוכל לפתח בלי הסבר ממני. אני זה ששבר את הראש והגיע לפריצת דרך (מהפכה ב IT).
אני זה שהציג אותה בפני משקיעים שכל מה שהם רוצים שתגיע לשלב הביתא. אני זה שהיה במספר חברות ושכנע אותם עד שהיו מוכנים לתת לו מכתב כוונות ונכונות להשתתף בביתא.
כל מה שאני צריך זה מספר שעות ביום בזמנך הפנוי ועוד מספר חברה כאלה להשלמת הפרויקט.
אני מעריך שתוך כמה חודשים נגיע לביתא שנוכל להציג למשקיעים.
משנה לך השנות ניסיון?משתמש אנונימיאחרונה
חברה מכירים את glide-app?שה"י פה"י
אפליקציה (No-code) שנוצרת בעזרת גוגל שיטס, התחלתי לעבוד איתה לצורך מסויים, נחמדה.
כן, יש לה פוטנציאלbaruchiroאחרונה
עשיתי איתה איזה משהו או שניים קטנים, לא יודע איך היא למקרים מאסיביים
Seleniumלך דומיה תהילה
אפשר להריץ Selenium ב-Java על סביבה אחרת חוץ מ-Eclips?
לא רואה סיבה שלאbaruchiro
בהחלט כןzohareliasאחרונה


מדריך אנגולר 8 בעברית!תוכניתנית

לדעת אנגולר 8 בלי לצאת מהבית!
השבוע יצא לאור ספר חדש בעברית ללימוד אנגולר.
כתבה אותו התוכניתנית והמורה המעולה סימי לייכטר, לאחר שראתה בקורסים שלה את הביקוש ללימוד עצמי וחומר בעברית היא יצאה בספר בעברית. חידוש בדור שלנו!
את הספר היא בנתה בשיטת לימוד אנגולר בעשרה ימים, כלומר כל יום שיעור (כל אחד יכול ללמוד בקצב שלו..)
הספר יצא לאור על ידי הוצאת הוד עמי (מוכר לכם מספרי C ואסמבלר?)
אפשר לקנות את זה בלינק הבא: 
ANGULAR 8 בעשרה ימים

ואפשר גם לקנות ישירות מסימי: simi0527@gmail.com
היא עושה הנחות לקבוצות (סמינרים, מקומות עבודה...)

מומלץ מאוד!!!

שלום!! נעים להכיר, אני חדשה, להיות בשמחה.להיות בשמחה!

יש לי שאלה: מה מורידים כדי לעשות אלבות דיגיטלי? תודה

לא קשור לפורום הזה.משהאחרונה