....תגל הארץ
חחח טוובב !!!
לראות בטוב
האחרון קרע אותי מצחוק🤣אלי הבת????
האחרון קורעעעעמתנחלת אמיתיתאחרונה
למביני האנגלית שביננושפיר כאמרתי
אפשר תרגום?125690
זה משחק מילים באנגלית אבלשפיר כאמרתיאחרונה
מתנחלת אמיתיתאחרונה
סיפור עם מוסר השכל:שפיר כאמרתי
שם את הגבינה בפינה אחת ואת הנקבה בפינה ממול, שחרר את הזכר באמצע הכלוב, והוא רץ ישר לכיוון הגבינה.
חזר על אותו מעשה כמה פעמים עם החלפת סוג האוכל, וכל פעם העכבר הזכר רץ לכיוון האוכל ולא לכיוון העכברה הנקבה.
ואז המרצה אמר שהמסקנה היא: אהבת האוכל יותר חזקה מאהבת הנקבה.
אחד התלמידים הרים את ידו ובקש מהמרצה לחזור על הניסוי עוד פעם עם נקבה אחרת. אולי הנקבה הראשונה היא אשתו?
ואז המרצה השיב: נשבע שאתה היחידי שהבין את השיעור
🤩חחחחחחחחחחחחחחריק סאנצ'ז
חחחחח נורא פשוט נורא אבל מצחיקברדלס
חחח ואילראות בטובאחרונה
בעיקרון צריך ללחוץ כאן , אבל -ריק סאנצ'ז
אבל אם אתה אומר שזה עדיין...לא יודע...זה מה שעיתי אבל בכל זאת🤔צבע לחיים
כשאתה פותח את זה עכשיו -ריק סאנצ'ז
עכשיו , תסתכל שוב, בלי לשנות מה שכבר כתוב-
כתוב "אל עקוב"?
או נשאר "עקוב"?
כתוב אל תעקוב אבל תמיד כשאני נכנס יש לי מלאא בהודעותצבע לחיים
בטוח שזה על שרשורים חדשים?לראות בטוב
אני לא מגיב פה על כלום אבלצבע לחיים
אהה.. אז זה מוזר
לראות בטוב
תסתכל אולי במה שכתבו לך פה, בהצלוחה
תנסה לעשות עקוב אחרי שירשורים של חבריםתגל הארץ
תודה לכולם על העזרהצבע לחיים
גם אני פה על 'אל תעקוב' ועדיין מתריע לירודף אהבה בימיםאחרונה
מוזר🤔
אני מתההLove the world

אוי זה טוב😂😂אלי הבת????
אני שוב צוחק בקול
בינייש פתוח
כמה בקול?Love the world
מזל שאתה לא באמצע זוםאלי הבת????
כי זה די פדחני להתחיל לצחוק כשאין לך מושג מי החליטה לנעוץ בך עיניים ולא מבינה מה עובר עליך...
צמחונים יקרים: על כל גזר שאתם אוכליםמאמין וזורע:)
כע, באמת, תגלו קצת התחשבות באחר, אנוכיים שכמוכםLove the world
חחח חזקקקקקקקברדלסאחרונה
וואו, זאת פשוט המסקנה הכי אדירה שאפשר להבין מהתקופה הזאת!!!אלי הבת????
חחחחחחחחחחחחחהוד444
בואו נקווה שזה יעצר כאןבינייש פתוח
אהההוד444
חחחהמעיר החדש
והלוואייייייייי שזה יהיה הסגר האחרון חחחברדלסאחרונה
מי שלא מבין כנראה הוא יותר מדי דוס ולא יודע מה זה סמארטפון😉שפיר כאמרתי
חח חמודרודף אהבה בימים
חחחחחחהוד444
אני עם סמארטשטות_ניק_בנשמה
אפשר להגיד שהבנתישטות_ניק_בנשמה
שאלתי חברה מזה שיומי ואז הבנתי 😶מתנחלת אמיתית
חחח זה היתה הבדיחה הכי טובהברדלסאחרונה
חח זה חביבהמעיר החדש
יחסי אב- בתLove the world

חח נחמד,הוד444
JJ YUCyes123
יעני טוב חחהוד444
חחחלראות בטוב
ממש אבא מקסיםברדלסאחרונה
בדיחה עצובה-אני :)

וואו זה טוב, כלומר, זה רע...אלי הבת????
אהההוד444
..-אני :)

חחחחחחקלצ בנשמה
תכלס כ'כ נכון סידרה של לפחות שנה נקווה שזה לא כמו ויוה שאלוברדלס
סדרות של כמה שנים



הרג אותייריק סאנצ'זאחרונה
עוד סיפור עם מוסר השכל:שפיר כאמרתי
פעם נולד בכפר השחור ארנב שבקצה של אחת מהאוזניים היה קצת שער בלונדיני, הארנבים השחורים בכפר שנאו אותו והציקו לו תמיד. הוא אמר לעצמו "אם לא מקבלים אותי פה אולי אלך לכפר השני".
הלך לכפר השני ושם אמרו לו "מה בגלל קצת שער בלונדיני תכנס לפה???"
חשב וחשב והחליט לחתוך את החתיכה הבלונדינית מהאוזן. הוא הלך ובדק מתי הרכבת עוברת במסילה הקרובה והניח את האוזן על המסילה. הוא שומע את הרכבת מגיעה מפחד וקצת רועד הרכבת מגיעה ובום!!!!! מורידה לו את הראש.
מסקנה: לא לאבד את הראש בגלל חתיכה בלונדינית.
חחהוד444
![]()





ריק סאנצ'זאחרונה
שרשור הבדיחות השבועי #7- ויחי
ניק כמעט בלי ראש
ואנחנו שוב עם המשחק שמגלגל אתכם מצחוק
והפעם בנושא...
![]()
בלונדניות
(תודה ל@לראות בטוב על הרעיון)
יאללה, מה שנקרא - "שוטו"!!
תקראו לחברים ותשלחו בדיחות!!
הניק שישלח הכי הרבה בדיחות,
יהיה ירוק עד שבוע הבא!
(לא נחשיב בדיחות לא קשורות לנושא או, ששלחו אותן פעמיים, או שיש כמה בדיחות באותה הודעה)
(ידפרצוף)ניק כמעט בלי ראש
ב"ה שזה שקע מהר...
זה אומר שיש הרבה שרשורים.
תודה על התיקון! 
חחחחתגל הארץ
חחחחמשתמשת אנונימית
למי שהיה בזמן הקורונה ועדיין לא עשה בגרויות הוא ידע כי התשובה היא לא היה היגיון...
היגיון?125690אחרונה
עוד אחדתגל הארץ
אהבתייייייייייימתנחלת אמיתית
חחחחחחח חזקהוד444
וואו זה טובבבבבאלי הבת????
חחחחחחחחחחחחריק סאנצ'ז
אהבתי תודההמעיר החדשאחרונה
אני שואלת את זה הרבה...תגל הארץ
וואי וואי כמה כמהה
לראות בטוב
עד מתיייייייייייייייייייייייייהוד444
ףD:



ריק סאנצ'ז
חחחהמעיר החדשאחרונה
ייאי אני מנהלל בזכותשטות_ניק_בנשמה
מזלטובאמרלד
תודה תודהשטות_ניק_בנשמה
מזל"ט וואו אחי איזה כיף שאתה מנהלמאן דאמר

משתקלידשטות_ניק_בנשמה
מזל טובהמעיר החדשאחרונה
אולי פה ידעו להעריך...מזמור לאל ידי
וואיי 

ככ נכוןןלראות בטוב

חחחצבע לחיים
אני עדיין לא בשלב אבל כן מכיר תעניין...
חחהמעיר החדשאחרונה
ןואי כל כךךךתגל הארץ
......Love the world

אין אין.... מאיפה כל הדברים האלה?יהודי תמיד
חברות... בשביל מה יש?Love the world
זה לא מאתר מסויים??יהודי תמיד
לא זה מכול מיני מקומותLove the world
סטטוסים, ווצאפ, פייסבוק, אנצטגרם, וכו










