ורע לייייי![]()
ונמאס לי מהמחנק העצום הזה בפנים שלא יוצא!
ובאלי פשוט לא לראות אף יצור בעולם הזה שבוע
להיות באיזה בועה לחשוב על הכול ואז לחזור לפה..!
אוף
יובל!!=)אחרונהבאמת כמו שאמרתם.. קחו קצת זמן לעצמכן, תחשבו על החיים..
מה טוב לכם, מה לא טוב לכם, ותשנו.. קשה אבל אפשרי.
אם אתם צריכות באמת בכייפ באישי
בהצלחה![]()
זה אחד מהדברים שהצניעות יפה להם, יפה וזה ויש בניכם יחס פתוח,צריך לזכור גבול מסויים.
שתהיה ב"הצלחה
..
הוא צריך לדעת מה שקורה.
אולי זה לא היה נכון אבל אם את רוצה להתחתן איתו הוא צריך לדעת מה קורה איתך.
זה לא קצת מוגזם??
תן חיוך....=)אבל למה להגיד שזה מחזור?? סתם את לא מרגישה טוב...
צדיקה ששאלת..!
מצטערת לאכזב,
אבל הכאבים והאורך עוד יגיעו
אל תתרגשי מידי.
לי היה עם כאבים, ושבוע...
יש לי 4 וקצת שנים מחזור ובד"כ אין לי כאבים
3 ימים לפני המחזור הראשון שלי היו לי כאבים שלא מהעולם...
זה ממש ממש משתנה

אווזה.ולכל מי שכתבה לי,
אני מתנצלת אם הרגזתי אותכם יתר על המידה. (יוו מה קורה לי היום? מזה המילים האלהה?)
חשבתי.
ככה זה היה לי וגם לכל החברות שדיברתי איתם.
מחילה ילדות.
לי אפפם לא כאב ופתאום במחזור האחרון כאב לי בטירוףף! נראלי זה ממש משתנה...
בחלון, עוזר? 
אבל לא קראתי אז אני לא יודעת בוודאות, ראיתי אותו פעם בבית.
את מתכוונת שיש בעיה בבלוטת התריס?
>פוסעת בחול...את היית החברה הכי טובה שלי . ילדה עדינה , יפה ומתוקה .
התקופה הזאת , של ה4 שנים , בה הייינו צמודות - הייתה תקופה נפלאה..דבש..
אח"כ החלטנו שאנחנו נפרדות . חברות מאוד טובות אך לא הכי טובות ..
כי זה כבר חנק אותנו ..
זה כואב. זה יכאב. אבל בסוף זה ישתחרר.חמודיתאחרונהעשו לנו פסיכודרמה.
היה צריך לרשום על דף אנשים שהשפיעו/משפיעים עלייך בחיים.
ישר עלה לי שם של אחד..נגיד קוראים לו יוני סבבה?
ואז המורה עושה- נגיד יש אחד בחיים שהשפיע עליכם וקוראים לו יוני. אז אתן רושמות על הדף..בלה בלה בלה
קיצור..ואני מההזהה הסמקתי..אבל לא הראתי שזה מזיז לי כאילו לא התייחסתי..
ויש לי רק 2 חברות טובות שיודעות עליו, כזה הגנבתי מבט לאחת מהן לראות אם היא קלטה,
והיא דופקת לי חיוך ענקי כזה.. וכל הכיתה מסתכלת!!
אוי זה היה מביך...וכאילו כל השיעור היא לא יורדת מהדוגמא של ה"יוני"..
ודחילק זה היה נחמד והכל אבל ששיעור הבא תבחר שם אחר.. יש מלא שמות..





אוישש זה באמת מביך....בדמייך חיי
מזכיר לי משהו מצחיק..פינגכשהייתי בכיתה ח' היתה לי חברה בכיתה שלחבר שלה קראו יוני. והוא היה הנושא המדובר בכיתה, כילו כולם ידעו עליו הכל..
קיצר, בשיעור מדעים המורה מלמדת על יונים (לא הציפור, משהו בחשמל שאומרים את זה במלרע כמו יוני..) וכל פעם שהיא אומרת יוני כל הכיתה על הרצפה.
בסוף היא קלטה את העניין..![]()
![]()
הזכיר לי נשכחות..
חמודיתאחרונה
צוקי!אבל ברגע שתחליטי שאסור לך לשקוע בדיכאון ופשוט תהיי שמחה אפילו שבלב את רק רוצה לבכות- יהיה לך פשוט טוב!!!!!!
ואני אומרת לך מנסיון גדול שלי... ברגע שאמרתי לעצמי שאני מוציאה לעצמי את זה מהראש, ושמחה למרות הכל- הכל נהיה הרבה יותר טוב!!!!!! גם מבחינת מי שאני תלותית בה..
בהצלחה! נשיקה!
הגדרתם בידיוק אותי..
כאילו היינו חברות ממש טובות למרות פער הגילים (היא שנה שניה שרות) וכבר מזמן אמרו לי לכי למישהי אחרת היא לא באמת חברה שלך היא מנצלת אותך וכ"ו..
אבל.. אני מתה עלייה לא משנה מה היא עושה לי!!!![]()
את רוצה לדבר על זה באישי?בדמייך חיי
מיריצ'י =)
..בדמייך חיי
מושמושיתאחרונה
בדמייך חיילא צריך להילחץ!
אני אישית קיבלתי כשהייתי בת 15 ואני מכירה כאלה שקיבלו יותר מאוחר...
אם את רוצה ממש אשמח לעזור לך באישי....
ואם את לחוצה אפשר ללכת לרופאת נשים שתעשה בדיקה לראות שהכל תקין בשביל שתרגעי...
חודש טוב מלא אור ושמחה!!!....
אנחנו בנות של מלך!!
...
שרשור דברים משמחים- דברים משמחים שקרו החודש שעבר:
*היו חגים ורוב הזמן היה שמח וטוב ב"ה.
*פגשתי חברה טובה שלא ראיתי מלא זמן.
* היתי בסבו"ש..
וכ"ו.....
שהשרשור ישאר למעלה,אפילו סמיילי מחייך לרשום...
והיי את את,כן את-חייכי חיוך גדול-יותר גדול,,,,כן גם אם קשה לך ולא בא לך לחייך...
הרבה ב"הצלחה לזכור שאין יאוש בעולם כלל,הקב"ה אוהב אותנו ורוצה שיהיה לנו טוב!!...
טיפ קטן-ההחלטה אם לשמוח ולחייך היא בידינו,הקב"ה עוזר....
פינגדברים משמחים שהיו החודש:
החגים עברו בשלום, ב"ה.
הבנים היו בבית והיה כיף איתם.
חודשיים בבית ואני עדיין בשפיות! ואפילו טוב לי!
טובות קטנות וגדולות שהקב"ה עושה איתי כל רגע ורגע.
שיהיה לכולן חודש טוב מלא דברים משמחים.
שיהיו בפורום פחות שרשורים מדוכאים ויותר שמחים 

סתם אחתהחגים עברו בשמחה גדולה ב"ה.
היתה לי שיחה במוצאי שמחת תורה (שהייתה בעצמה מדהימה..) עם נשמה טהורה, שגרמה לי להעריך את מה שיש לי.
הקפות שניות במושב חילוני פה בבקעה, היה מהמם!!
חניכים שלי כאלה נשמות! ועוד מעט מתחיל חודש ארגון..! 
פלספנית
חמודיתהיו אחלה חגים... כשיהיה כח נפרט
.......איזה טוב ה'!!!!!צוקי!יאווו היו פשוט חגים כייפיםם!!!
והיה לי שפוט שבוע מווושלם!!!! שימשיך בעז"ה!!!!!!
קודם כל- אני נושמת,אוכלת,בריאה,שותה,קמה,הולכת,לומדת!! =איזה טוב ה'!
נהנתי מכל רגע בחופש החגים!
מורת הנהגיה שלי חזרה מחו"ל וסוף סוף אני חוזרת ללמוד...
פגשתי כמה אנשים שלא ראיתי הרבה זמן!!
הכרתי כמה אנשים מדהימים!!
היה לי יומולדת 17... ז"א יכולה כבר לעשות טסט!! ב"ה.
איזה טוב ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גיברת פלסף.
דורשת קרבתך* אני באולפנה מדהימה! ואני חולה על החברות שלי!
*השבוע ראיתי בבירור את יד ה'! ישתבח שמו!
מיריצ'י =)אחרונהו..אמ.. פגשתי חברה שלא ראיתי כבר..... חודש?! (
!!!)
אחח ... 
אם באלך שאני יספר את המקרה שלי תפני אלי לאישי .. ....
קיבלת מחזור?
יופי, את יכולה לשים מיד טמפון.
אין צורך לחכות לזמן מיוחד או משהו.
מה שכן, לא לישון איתו בלילה.
חשוב להקפיד להחליף אותו בזמן,
ותמיד כדאי להיות גם עם פד על כל מקרה.
לא להשאיר אותו יותר מידי. זה עלול להיות מסוכן!
איתו ולעשות מה שבא לך. רק אל תגלי לאמא שלך, והכל יהיה בסדר... אני עוד בחיים...
צריך להקפיד על זה!!
מי שמשתמשת בטמפון חשוב מאוד שתקרא את זה-
http://www.ynet.co.il/
בהצלחה לכולנו!
אבל זה כבר לשיקולכן 
אבל לישון עם טמפון-
רננה, תעשי טובה לאנושות ואל תמליצי המלצות טיפשות 
זה שאת אהבלה וחיה על טמפונים לא אומר שכולנו צריכות להסתכן בזה.
זה מסוכן, לא בריא...
זה כמו שלא כדאי לישון עם שיער אסוף.. [נראלי..]
צריך לתת לכלמיני מקומות לנשום, להתאוורר, וטמפון לא ממש מספק את זה.
אז נכון שאולי קמים בבוקר קצת מלוכלכים, עם פד מלא [וזה, אגב, לא קורה תמיד..]
אבל זה טוב לגוף שלנו, השחרור הזה..
[ולחשוב שפעם לא-יודעת-מה-עשו-בלי-הפדים-שיש-היום
]
אבל היא גם ממליצה להשתמש בטמפון בעל כושר הספיגה הנמוך ביותר למשך 4-6 שעות אז אני לגמרי אקח את דבריה בערבון מוגבל 
וד"ר אופיר היא מהכתבה בווינט ש"שואפת" נתנה קישור אליה....


אבל אני עדיין לא ממליצה לישון עם טמפון.
איתו.... וסמכי עליי שאני יודעת את זה ממקור קרוב מאוודד..
רננ.חולים.
סתם, לא, ח"ו. אבל בכ"ז לא כדאי לגמרי לפסול כל מקרה שעלול להסתבך.
אפשר להשתמש, אבל גם צריך לשים לב להוראות ולא להקל ראש.
ובכלל לא מצחיק..
ואם את מביאה כבר מקור מאיזה ד"ר לפחות שיהיה נכון..
ה' ... המכתב הזה מופנה אליך .
אתה לא רואה כמה אני נואשת ? כמה אני רוצה להתאבד ?
כמה אני מתאמצת לעבוד אותך ...
ואתה ... כאילו לא אכפת לך ....
רק נותן לי עוד ועוד נסיונות . וכוחותי כלו .
נמאס לייי !!
אני באמת לא מבינה אותך .. כמה אפשר לנסות בנאדם אחד ??
אני בעד שתיקח אותי וזהו ... ייטב לכולנו . במיוחד לי .

בעזהי"ת.
והנסיונות האלה באים אלייך כדי שתוכיחי לקב"ה, לעולם ולעצמך כמה שאת חזקה ומחוברת.
תחשבי על הרגעים היפים בחיים שעוד מחכים לך, ושאת עלולה להפסיד.. חבל לפספס את כל הנקודות האלה.
עוד יבואו תקופות טובות, אני מבטיחה!
בעזהי"ת
מחשבה יוצרת מציאות.
אני יכולה לחשוב שאני רחוקה מה' ושכל הניסיונות שלי להתקרב סתם מפגרים ויאללה מה הקטע ולהתאבד;
ואני יכולה לחשוב שאני קרובה לה', ושהוא אוהב אותי, ושהחיים שלי דבש.
פעם אמרה לי מישהי, נראלי אני אפילו לא זוכרת מי- שהחיים שלי מושלמים, ויותר מזה- היא אמרה לי שהחיים שלי מושלמים כי אני מחליטה שהחיים שלי מושלמים. כי אני מחליטה שהכל טוב לי.
אני באמת חושבת שזה עניין של החלטה;
שלפעמים אנחנו מתאהבים בפוזה של ה'מחפש', ה'רחוק', ה'קדוש המעונה' ונתקעים, שוכחים שהמטרה בסוף היא למצוא, להגיע, ושיכול להיות טוב גם עכשיו, ולא רק בסוף.
רק עניין של החלטה.
להחליט להסתכל בחיובי על העולם.
בעזהי"ת
המחשבה יוצרת מציאות.
לא אמרתי לך 'תסתכלי על הטוב בתוך הרע', אלא 'תסתכלי על המציאות בתור טוב'.
המציאות נתונה לשפוטיות שלנו; אותה מציאות תראה לאחד רע ולאחד טוב.
על אתו דבר שאת מתייחסת ומתוסכלת ממנו, תחליטי שאת שמחה בגללו, למרות אותו דבר, וכאלה.
פשוט תחליטי.
ב"ה!
הללי נפשיאחרונההייתי בחופש בתחנה המרכזית (אחת הפעמים מאין ספור..) לא זוכרת אפילו לאן נסעתי..
והייתי במחזור ואני בודקת בתיק שעות וזה ומגלה- שכחתי את השקית עם התחבושות בבית (יש לי שקית ממש קטנה שאני שמה בתוך התיק לתחבושות. ואני מתנגדת לטמפונים!!) בקיצור אין לי מושג מה לעשות ואני מלא זמן עם אותה תחבושת.
אז אני חושבת שאין ברירה-אני נכנסת לסופר פארם לקנות תחבושות.... אתן לא מבינות איך התפדחתי!!
מצאתי את התחבושות שרציתי... ואני כאילו עומדת בתוך רק עם חבילה של תחבושות ביד.. ואין שם שקיות בחוץ רק כשמשלמים בקופה.. והיו שם עוד די הרבה אנשים בתור.. מגיע תורי ואני ממש אבל ממש מתפדחת לשים את זה על הקופה.. ואני משלמת במזומן עם שקלים בודיים,, ועפה לשרותים להחליף!!
תשמעו זאת חוויה טראומתית!! שלא נדע מצרות!!
במיוחד עם מוכרים במכולת שמכירים אותך..
אבל אין ברירה 
כל הזמן קונים כאלה דברים, ואנשים גם חיים בחברה שהדיבור על זה פתוח הרבה יותר- ונמצא בנושאי שיחה היומיומיים, כך שמבחינתם זה ממש לא פדיחה לעמוד בתור עם חבילה של מה שזה לא יהיה שקשורה לנושא הזה.
אני עוד גרה במקום חרדי ויש מלא גברים חרדים ביחד איתי בתור לקופה אבל יאללה כבר התרגלתי..
זהו אין לי בושות אלו החיים!