שרשור חדש
חשבתי שאין לי יראת שמייםיפה זה לא סיבה
וממילא שאני גם לא אוהבת מספיק את ה'... ובכיתי על זה.
ואז ברגע האמת ראיתי שיש לי (בלי לפתוח פה לנחש ח"ו).
אבל לא הבנתי איך זה הגיוני! יש דברים שאני נופלת בהם למרות שאני יודעת שזה היצה"ר, ודווקא בדבר שבאמת קשה לי בו וממש היה נדמה לי שאני אפול והיה לי גם רצון חזק לעשות את זה, ברגע האמת אפילו לא היתה שאלה כזאת.. (לא היתה מלחמה ואפילו מנעתי את זה בעצמי!)
השאלה שלי מה זה יראת שמים?
הרי באותו רגע לא חשבתי על שום עונש, וגם לא שיוויתי את ה' לנגדי.
אז איך זה שלא נפלתי בדבר כל כך קשה, ואיך זה שלא רק שלא נפלתי, אלא ממש נמנעתי מזה בגבורה כאילו לא היה לי שום חשק הפוך כלשהו...

אשמח לברור העניין וגם למי שיש רעיון לאיך ניתן למדוד ולחזק את היראה... יראת הרוממות ולא העונש. (תורה מתוך עונש גורמת לי לרתיעה כרגע)
חח פה לנחש...אהבתיקופיקס
יש לך יראת שמיים מסותרת בלב, כמו לכל יהודייזהר

וגם אם בד"כ היא לא באה לידי ביטוי - דווקא ברגעי מבחן מיוחדים היא יכולה לפרוץ החוצה.

 

כל זאת ועוד: תניא פרקים יח-כה.

תפילה והתבודדותאגוז מוסקט

בס"ד

 

 

 

 

גם לי יש רתיעה חזקה מאוד מאוד מאוד מיראת העונש/החטא.(לך לפחות זה כרגע)

אין דומה עצה מפורום ללימוד ספר/מקורות.

על מנת לחזק את יראת הרוממות נראה לי שצריך ללמוד על עניין הכרת הטוב לה' על כל מה שהוא עושה אתנו.ממילא מי שעושה לי כל כך הרבה טוב איך לא נעשה את רצונו.

ממליץ לך בין על הספר ב"גן האמונה" בין על הספר "שעריו בתודה".

התבודדות ותפילה זה הכלי לדעתי לעבודת ה'.

שלא תחשבי שאני יותר טוב ממך אבל שאלת מה הדרך.

 

"מהי יראת שמים וכיצד קונים אותה? - שאל את הרב - כיפה" -

לא בטוח שכדאי לך ללמוד את הספרים שמוצעים שם - לא יודע איך זה ישפיע לך על יראת העונש.

 

 

 

 

"בגן האמונה"/"שעריו בתודה".10 דקות ביום קבוע בלי נדר.....

תודהיפה זה לא סיבה
נראה לי שהעצה שלך תחזק אצלי את האהבה ולא את יראת הרוממות...
אני רוצה לקיים את הרצון שלו ולמאוס ברע... ולרצות את הרצון שלו לא רק בגלל שזה הרצון שלו, אלא כי אני והוא נהיה אחד עד שהרצון שלו יהיה ממש הרצון שלי ולא אגיע לידי נסיונות נמוכים...
שוב זה קרה לי...יפה זה לא סיבה
מאוד מוזר...
אולי זאת לא יראת שמיים?
ואולי כן?שם ה' מבטחו

בס"ד

 

ואולי כן?

לכל אחד ואחת יש את הנקודות תורפה שלהם.


יש מי שמאוד קשה לו להקפיד על תפילת שחרית במניין.אז מה אין לו יראת שמיים?

ומה עם כל שאר המצוות שהוא עושה?

 

לא ברור על איזה דוגמאות את מתכוונת אבל נראה לי שבדברים שהתגברת עליהם למדת עד כמה לא טוב ליפול בהם. ברור לך במחשבתך עד כמה זה רע לעשותם.עד כמה זה לא מוסרי לעשותם.ואפילו שהיצר בהם חזק את מבינה שזאת לא שאלה בכלל.


לעומת זאת דברים שנתפסים בענייך כפחות חשובים כי לא למדת אותם/לא בררת אותם מספיק יותר קשה לך לא לעשותם.

אולי גם את לא מרגישה שזה באמת יקר לפני ה'. "נו אז בדברים עם היצר החזק כמה נחת אני עושה לה' שאני מתגברת עליהם.לאיזה מעלות אני זוכה ..... . אבל בדברים "הפשוטים" האלה היצר לא כזה חזק אז אולי ה' לא כל כך שמח בהם?".


ואולי באמת היראה שלך חזקה עד כדי כך שעבודת ה' מעציבה אותך?אולי את לא מרגישה מספיק חשובה לפני ה'?

אז בדברים החשובים בעינייך אפילו שיש יצר חזק את נשמרת. אבל הדכדוך והיראה המייסרת בסופו של דבר לא נותנים לך להתגבר על הדברים הקטנים יחסית.

 

 

 


ורגע מה זה משנה בכלל?

יש לך או לא?

אדם צריך לעבוד מאיפה שהוא נימצא.

לא להשוות לאחרים.


השאלה שלך נראת יותר כ:

אולי יש לי יראת שמיים ואז אני חשובה לפני ה' והוא אוהב אותי ואני לא סתם בעולם.

ואולי לא ואני סתם לא חשובה ולא רצויה?

אולי טעיתי.באמת סליחה אם כן. אני רק מנסה לעזור.

"

מחדש רבי נחמן: "וכן צריך האדם למצוא גם בעצמו [=נקודות טובות], כי זה ידוע שצריך האדם ליזהר מאוד להיות בשמחה תמיד ולהרחיק העצבות מאוד-מאוד (כמבואר אצלנו כמה פעמים)." (שם).


אנחנו צריכים לדון את עצמנו לכף זכות גם-כן. כאן הדברים נראים תמוהים מאוד: מה שייך "לדון" ולברר על מהותינו? הלא כל מה שהתורה ציוותה לדון אחרים לכף זכות זה בגלל ש"ה' יראה ללבב, ולא ידעת מה בליבו", כמו שכותב בעל ספר חסידים, אך אנחנו מכירים את עצמנו די טוב. אנחנו יכולים לשמוע שאפשר להשתנות, או שיש להסתכל רק על הטוב, והרבה חיזוקים ועצות - אבל איך אפשר לדון את עצמנו, בנושא שהוא ברור וידוע? דיון קיים רק בדבר לא ברור, והדיון מברר את מהותו. כיצד ניתן לקיים דבר זה?


מבאר רבי נתן על פי הדברים שהבאנו כאן כמה פעמים, ונמשיך להביא אותם עוד ועוד עד שהם ייכנסו למוח שלנו טוב-טוב. "שחורה אני ונאוה" (שיר-השירים א), אומרת כנסת ישראל. מלוכלכת ויפה באותה העת. הכיצד? "אל תראוני שאני שחרחורת, ששזפתני השמש". מבאר רש"י: "לפי שאין שחרותי וכיעורי ממעי אמי, אלא על-ידי שזיפת השמש" הכיעור, שנגרם על-ידי מעשי הרעים, לא נבע מתוך הפנימיות. השמש גרמה לכך. כעת נבוא ונשאל, מה זה משנה איך או מדוע הכיעור נגרם, בסופו של דבר יש כיעור, ואם יש כיעור היופי שוב אין יופי. כיעור ויופי הם דברים סותרים, ואם נמצא בך כיעור, לא משנה מדוע הוא נמצא - הפכת בזה לכעורה. ממשיך רש"י: "שאותו שחרות נוח להתלבן כשיעמוד בצל". אם הכיעור נובע ממקור חיצוני, כמו שבא כך ילך. כאשר הגורמים החיצוניים ייעלמו, ונעמוד בצל ובשקט עם עצמנו, יותר הם לא ישלטו בנו. בכוח הידיעה הזאת יכולה כנסת ישראל לומר "שחורה אני ונאוה" - נאוה עכשיו, ולא נאוה כשאגיע לצל. הפנימיות לא השתנתה אף לרגע קל - לכן אני יפה כעת.


* * *

את ההסתכלות הזאת צריך לעשות כל אדם כלפי עצמו. רבי נחמן מחדש לך: אל תחשוב שאתה מכיר את עצמך. אפשר להסתכל על הדברים בצורה אחרת. לא כל מה שמתממש במציאות, חייב להפוך למהות שלנו. הוא יכול להיות חיצוני וחולף. תוכל לעמוד על מציאותך האמיתית אם תדון את עצמך בצדק - אל תסתכל על המעשים שעשית מבחינת איך שהרגשת שהתחברת אליהם, ואיך שהם השפיעו עליך. תסתכל על הדבר מבחינה אובייקטיבית: כולך זך וטהור מבפנים. תשאל, 'אבל הרגשתי רוע, ושקעתי במעשים רעים?' אמת. יש בך לכלוך. אבל הוא חיצוני אליך, ולא שייך למהותך הפנימית. הלכלוך הזה ייעלם, בסופו של דבר.

"

http://www.breslev.org/pages.php?subaction=showfull&id=1173294861&ucat=36

תניא תניא תניא... כמו שיזהר אמר.פנסאי
אם את בעניין אז תחפשי שיעורים או חברותא, לבד זה ממש קשה...
תוצאה של עבודה של הרבה זמןד.

וזה נמצא בפנים, גם אם לא חושבים ממש במודע באותו רגע. מופנם.

 

למשל: את לא תגנבי גם אם לא תחשבי על עונש באותו זמן, וגם לא על "שיויתי" ממש במודע.

 

זה מיראת שמיים, מוסר טבעי, יושר וכו'. 

 

וזה גם בדברים נוספים.

 

תשמחי על פירות כאלה שבאות מתקופה ממושכת ובירור פנימי בהיר - ותוסיפי טוב. זה מראה שיש יר"ש, וגם שיש סיכוי ותקווה לעמל...

סייעתא דשמיאהדסדס

כתוב "יצרו של האדם מתגבר עליו בכל יום ואילמא הקב"ה עוזרו אינו יכול לו".משפט זה לא בא סתם ,אלא כדי שנסיק ממנו למעשה- שבלי תחנונים להשם-אי אפשר לנצח את יצר הרע.

 אחד הדברים שהקב"ה מלמד אותנו בדורות האלו הוא ש"לא בכח יגבר איש"- גם ברוחניות, לא רק בגשמיות אנחנו תלויים בו.אם כן היכן נקודת הבחירה שלנו?-ברצון לבחור בטוב ובתפילות על כך. עיקר המלחמה עם יצר הרע נוצחים בתפילה. אחרת -האדם יכול חלילה ליפול לגאווה ולדמיונות שהוא צדיק וכו'. לכן לפעמים הקב"ה מפיל את האדם המתגאה, ע"מ שידע שהוא תלוי רק בו ויתחיל להתפלל אליו ולזעוק אליו שיעזור לו להתגבר על יצה"ר.

כל תהילים זה תחנונים של דוד המלך ע"ה לה' שיצילנו מיצר הרע.

מציעה לך לשמוע שיעורים של הרב ארוש שליט"א

לפי המסילת ישרים והרמב"םדבש חריףאחרונה
יראת העונש זה כפשוטו לפחד מעונש. ויראת הרוממות זה לפחד מזה שהאדם יכול יותר והוא לא עושה יותר שהעשיה יותר תביא לו טוב ועולם הבא ואם הוא לא יעשה הוא יפסיד. (עד כאן לפי המסיל"י)
אבל לא הבנתי מה זה אוהבת את ה'????
אין דבר כזה ואין לי מושג איך אפשר להגיע לדבר כזה ללא לימוד מעמיק של או המצוות לראות את היופי שבהם והחכמה שבהם. או הבריאה. חכמים אומרים (רבי מאיר) הסתכל במעשיו שמתוך כך אתה מכיר את מי שאמר והיה העולם. (ורק על שני דברים זה כתוב אגדות חז"ל והמציאות)

לעשות את המצוות מאהבה זה לעשות כי זה אמת.
אין דבר כזה לאהוב כמו שאת כותבת. זה לא אהבה.
בעקבות השרשור על עקרת הביתמקופלת
הרבה שח כתבו שהאידיאל הוא שהאישה תהיה בבית כי זה מגן על הבעל וככה דוגלים חז"ל וכו' וכו'

בחלק משרשורים אחרים, כותבים שהאידיאל הוא שהבעל ישב וילמד והאישה תצא לפרנס. ככה אומרים חז"ל וכו' וכו' (פת במלח תאכל ומים במשורה תשתה ועל הארץ תישן וחיי צער תחיה ובתורה אתה עמל ואם אתה עושה כן אשריך וטוב לך)

בתורה מצווה הבעל לפרנס את ביתו "בזעת אפיך תאכל לחם"
כמדומני עונשה העיקרי של האישה הוא "בעצב תלדי בנים".

אז איך הגיוני להגיד שהבעל צריך לשבת באוהלה של תורה והאישה תצא לעבוד? ואם היא צריכה לצאת לעבוד איך זה מסתדר עם הטיעון שהאישה תפקידה בבית לגדל את הילדים מתוך "כל כבודה בת מלך פנימה".

ואם האישה תהיה עקרת בית והבעל אברך, אז ההורים יתמכו בהם. למה?? "ואל תביאנו לידי מתנות בשר ודם ולא לידי הלוואתם".

הציווי הראשוני בתורה בנוגע לפרנסת הבית הוא על הבעל. זה לא סותר את יכולתו לשבת וללמוד תורה! הציווי שלו על לימוד תורה הוא קביעת עיתים, לא יום ולילה. (ונכון הציווי של "והגית בו יומם ולילה". אאל"ט הגייה היא לא רק לשבת עם ספר פתוח. גם שיוויתי ה' לנגדי תמיד מקיים את והגית בו יומם ולילה)
"כל כבודה בת מלך פנימה" - לא סותר את יכולתה לצאת לעבוד ולפרנס. ועדיין להישאר צנועה.

ברור לי שיש אנשים שנועדו *לשבת* באוהלה של תורה יומם ולילה, וזו מהותם. ואשרי יולדתם ואשרי העזר כנגדם.
אך זהו לא האידיאל הנכון לכולם.
כי הרי הציווי הכללי בתורה על הבעל הוא לפרנס את ב"ב.

לא מסתדר לי כל העניין הזה. הרבה סתירות בין כל כך הרבה דברים.


מי רוצה לעשות סדר??
אני יכולה להתחיל. אוכל להרחיב מאוחר יותר בע"V.....נפש חיה.


החשש הוא שזה שייך לפורום שאין לנקב בשמו...נפש חיה.


מה ז"א? מקופלת
זה היה בלנ"ו. מסכימה עם מה שכתבת מקופלת.את פניך אבקש
חלק מהנושא הוא סדרי עדיפויות במצב של בדיעבד..אדם כל שהוא

שיש בו בעיה קשה בשילוב לימוד תורה עם פרנסה, ובעיות נוספות. 

וצריך למצוא מה הדרך הטובה ביותר אישית וציבורית, באילוצים הקיימים, גם אם יש דברים שהיה עדיף שיהיו אחרת.

 

וכמו בדברים נוספים, שנמצאים במצב של בדיעבד, ואי אפשר את כרגע את הכל ביחד, יש מחלוקת גדולה את מה להעדיף.

שבתי אך לא יכולתי להתייחס. אולי בהמשך. אולי.נפש חיה.
עבר עריכה על ידי נפש חיה. בתאריך י"ח בסיון תשע"ה 02:18
עבר עריכה על ידי נפש חיה. בתאריך י"ח בסיון תשע"ה 02:17

 

וכל מעשיך יהיו לשם שמיים.ד.

יש מקום לכל מיני גוונים. לפי מה שבאמת שייך אליהם. ברצון שניהם ואידאל משותף.

 

יש תכונות יסודיות לאיש ולאשה, וצריך להשתדל לשמור עליהן במצבים השונים שנמצאים בהם. וגם להתחשב באופי היחודי לכל אחד/אחת.

 

לא כל הנשים צריכות "לשבת בבית" ולא כולן צריכות "לצאת לעבוד" - זה תלוי במצב, אופי, יכולת. אין בזה הלכה פסוקה. יש הלכות איך להתנהל בכל מצב.

 

וגם לימוד התורה לא מתיישם אצל כל איש באותו אופן. תלוי באדם, קישורו לתורה, נסיבותיו ויכולותיו.

 

 

כך למיטב הבנתי.

 

 

 

 

קצת סדראריק מהדרום
לא מקובל (לפחות כיום) שאשה תשב במדרשה ותרביץ תורה ברבים, שלא לדבר על על לשבת בדין, לכן צריך שגברים ישבו שנים רבות בבית המדרש (אם כי בדור וחצי האחרון זה מתחיל להיות יותר מקובל שנשים ירביצו תורה אך עדיין נדיר וקיים בעיקר באקדמיה).

אם גבר רוצה ללמוד תורה בכולל והאשה מוחלת לו על החלק בכתובה שהוא מתחייב לזון אותה, אין בעיה רק שצריך שזה יהיה בהסכמתה.

המצב שבו האשה היא המפרנסת היחידה בבית קיים בציבור החרדי בעיקר מאז סיום השואה שבו עולם התורה התמוטט כמעט ונשארו מעט מאוד כוללניקים ודיינים ורבנים אז היתה הוראה של המנהיגות החרדית (נדמה לי החזון איש) שכל הגברים שיכולים ילמדו בכולל וכל הנשים יעבדו לפרנסת הבית.

סופו של דבר, אם זה הסידור שזוג בחר לעצמו לחיות בו זה לא מנומס להכנס להם לקישקע עם אידאלים וכיוצ"ב, האידאל הוא להקים את הבית, ברוח התורה וועל יסודות מוצקים גם ושהזוג יוציא את המירב שהוא יכול לתת לאומה כפי נטית לבבם.
כמו תמיד האריק צודקעוגי פלצת
תודה לדן ואריק...מקופלת
הבהרתם את הדברים יפה.

תודה!!
את לגמרי מבלבלת בין דבריםים...

בלי קשר לבעצב תלדי בנים ובזעת אפיך תאכל לחם

(שמעתי מהרב שרקי שאיזשהו רב אמר שנשים לא צריכות לקבל אפידורל בלידה בגלל שכתוב "בעצב תלדי בנים" והוא אמר לו שקודם יקיים את "בזיעת אפיך תאכל לחם" וזה בעיקר מראה על שנאה סמויה לנשים)

 

גבר מחוייב לפרנס ולא האישה. זה שהיום גורמים להרבה לחשוב שהאידיאל הוא שנשים יקבלו את עול הפרנסה והגבר ילמד תורה זה לא נכון, זה לא האידיאל. יש יחידי סגולה שבאמת לומדים ומשקיעים ונשים שעושות זאת זה חסידות וממש לא חובה ובטח שלא נכון לעודד את זה לדעתי.

 

 

לכן ה' ברא את האינטרנט. והאשה יכולה לעבוד מהבית. חסדי הים
<צ> סתם כתבתי.

האידיאל, שרוב הגברים ילמדו ויעבדו. הגברים שבוחרים לעסוק רק בתורה ובקודש, יעסקו במקצועות קודש- שחיטה, מילה, סופר, מלמד, דיין, משגיחי כשרות, ויקבלו כסף על זה באופן המותר בהלכה.

הנשים בדורנו, יכולות לעבוד בתנאי עבודה צנועים, מקום שכמעט כולם נשים, מהבית ועוד.
~~אריק מהדרוםאחרונה
עבר עריכה על ידי אריק מהדרום בתאריך י"ח בסיון תשע"ה 11:20


מינון ומידה בדרך כלל משחקים תפקיד בסוגיה מעין זונפש חיה.
אם תרצי
אכתוב מגילה נפרדת...
צעמם בשבוע הספר תל אביבעוגי פלצת
כבר לא יוצאים פה כמעט ספרים מעניינים

ועד שכן יש פה ושם - זה בהוצאה קטנה מדי
ואין מה לקחת עוד ספרים במבצע איתם
עדידפ
לא ניסיתי.
לא היה לי בראש בכלל היום
תעשה מפגש פורום בכיכר רבין ותן טל


פעם מכרתי שם בדוכן של כרטאאוריה,

ומולי היתה מישהי שמכרה בדוכן ספרי ילדים והיא הקריאה את מעשה ב3 בלונים אז היא ניפחה בלונים ואני פוצצתי אותם

היו זמנים.. (שהיינו צעירים ויפים)

 

יש אחלה מבצעים בשבוע הספר!

 

מעשה ב3 בלונים?? חמישה!!! מעשה בחמישה בלונים!!!!ותן טל


היא רצתה למכור את הספר מהר.. אז היא קיצרה את הסיפוראורה2x
נכון טעות שלי=]אוריה,אחרונה

כתבתי שזה היה כשהיינו צעירים ויפים?

[אז פוצצתי חמישה בלונים!]

מי ער?מושיקו


אני.תולעת השני
טארט שוקולד. וזהו.






















משה
לאאנרדם
ער. ישנים באוטובוס וערניים לאחר מכן...ותן טל

לילה טוב למי שהולך לישון, ושבוע הספר מוצלח לכולם

אני ער, אחרי חתונה של חבר.אלעזר300


אניadarאחרונה
נרדמתי והתעוררתי אוףףףף רוצה לישון
לילה טובטוביה2
היה יום ממש מפוצץ (החזרה לישיבה) וזהו באמצע ההתוועדות (יותר נכון בתחילת) אני נופל למיטה.
ליל שמחה וצחקוקים!שרה שרה שיר
רשמית נגמרו הלימודים לשנה ב'!
נשארו שבועיים מבחנים ועבודות
אז יצאנו לחגוג והלכנו את חצי ירושלים ברגל תוך כדי הלצות מבריקות וחכמות בהחלט וגם סתם חרפון...

היה בהחלט מרענן ומשעשע
ותודה רבה לקב"ה על מזג האויר הנפלא!!


אה!והיום בבוקר אחרתי להגשה כי עיקב אותי איזה סטודנט חילוני שבמשך20 דק' לא הפסיק לספר בשבחו של הציבור הדתי לאומי בכלל ובנות הציבור בפרט(:

הוא ביקש שלא נפסיק להיות כאלה טובים,מלאי עשיה מבורכת ושנשמור על עצמינו!!(-זה מסר לאומה)

ובנות ישראל החסודות!!קיבלתן המון מחמאות היום,אז תשמחו(: (:

קיצר,יום שמח,ב"ה ב"ה!!

<סוף פריקה..היה לי עודף אדרנלין מכל שפע הטוב>
אני בביתעדידפ
וזה הכי טוב שיש.
הולכת לישון מוקדם כי אי אפשר לדעת מה צפוי לי
לל"ט
לילה טוב!יעל מהדרום
לילה טובadar

הייתי בהפרשת  חלה היה מרגש וכיף חיוך גדול

לילה טוב=]אוריה,


לילה טוב!משהאחרונה
פריקהבן של מלך
ב"ה

תעירו אותי כשזה נגמר..

סוף פריקה..
הסוד הואנולאית
בס"ד

שגם השעה הכי קשה ומפחידה בעולם
היא 60 דקות...

בהצלחה
לא רואה בזה שומדבר מעודד, בדיוק כפי שהמשפט הבא אינו מעודד:הוד קדומים
העבר אין, ההווה, כהרף עין, העתיד עדיין וישועת ה' כהרף עין.
לאדם שיושב שנים בכלא, לא עוזר שהעבר עבר, שהעתיד עוד לפניו ושההווה חולף כל הזמן.

זה פשוט לא תורם לו במילימטר, העובדה הזו.
היי, לא מתאים לך ככהאושר תמידי
למה לא מתאים לה?הוד קדומים
*לו.תולעת השני
ממתי *בן* של מלך הוא בת?!
אלעזר300

 

שיהיה טוב בעז"ה.

נערךהרהור
עבר עריכה על ידי הרהור בתאריך י' בסיון תשע"ה 20:59


קטעריבוזום

היום נכנסתי לרגע לשאול את המנהל משהו, והתנגן אצלו שיר שהיה נשמע לי מוכר. לקח לי כמה רגעים להיזכר ששמעתי אותו לראשונה כאן לפני שבוע... (זה לא מגניב בעיניכם כשקורים דברים כאלה?)

 

תמיד מחליפים "כש" ב-ש'. הפעם ציפיתי ל-ש' ונכתב "כש".קופיקס
ממ, כן... יש מצב כשאתה צודק...ריבוזום

(התכוונתי לשאול על תחושת "היי, מגניב" שחווים בזמן ההתרחשות, ולא האם זה מגניב בעיניכם באופן כללי שדברים כאלה מתרחשים. אבל באמת לא ברור לי אם הניסוח שלי נכון.)

כתבתי רק שכך חשבתי שייכתב. לא חושב שעשית פה טעות או משהו.קופיקס
ואהבתי את ה'יש מצב *כש*אתה צודק....'
אגב, הלל גרשוני פרסם על כך פוסט לאחרונה.קופיקסאחרונה
וזה היה זמן קצר אחרי שבדיוק חשבתי על העניין הזה.
האמת, זה מגניב בעיניי *כש*זה קרה ולא עצם זה *ש*דבר כזה קרה אז כנראה שאת צודקת....

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10153959316627366&id=807362365&set=a.105016967365.92211.807362365&source=48&fs=9&ref=content_filter
נגמר?נקודה טובה
מקווה שהכל יותר טוב
...תולעת השני
הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו.

בעזרת ה׳ תזכה לקצור את פרי עמלך המתוק בקרוב מאד!
סקר! פסידונית

האם אתם מתנהגים בפורום באופן שונה מהעולם האמיתי?

למשל, האם אתם וורבלים יותר? ספונטניים יותר? פחות?

ממש אשמח לתשובות.

באמיתי אני לימון מתוק..דבש חריף
גם במציאות וגם בפורום אני לא אומר את כל מה שאני חושב. כשאני יודע שמה שאני אומר לא מקובל. וזה לא יתרום למישהו כי זה לא ישנה אותו. (להיפך הוא ירתע ויפתח נוגדנים.)
לילה טוב לכםadar
איזה שוקולד אתם אוהבים?
אני שוקולד ממולא עם תות
לבןצריך עיון
עם שברי עוגיות או מאוורר
לא בטוח למה התכוונתיצריך עיון
מה לבן, השוקולד או הלילה?
תשאל כל שוקוליסט...ל101
והוא יגיד לך ששוקולד לבן זה לא שוקולד
זה חמאה סוכר וחלב
טעים מאוד אבל.....
זה לא נכון. יש בזה אומנם רק חמאת קקאו - אבל למעשה גם החמאהותן טל

הזאת עשויה מהקקאו - אז זה לא מכיל את הרכיבים האחרים של הקקאו (בעיקר "עיסת קקאו" או "מוצקי הקקאו"), אבל גם בזה יש מהפרי שממנו עושים שוקולד.

 

והיות שכבר נוהג בעולם שג-ם לזה קוראים שוקולד - הרי שזה שוקולד  ולא יעזור מה שהמכורים לקקאו יגידו  

 

זה ויכוח עתיק יומין...בפועל השאלה היא האם שוקולד מוגדר רק על פי עיסת הקקאו החומה, או שכל דבר שיש בו מהקקאו, גם אם זה רק החמאה, ולכן זה יכול להיות לבן - יכול להיקרא שוקולד.

 

 

מריר איכותינקודה טובה
וליקר
ולבן
לילה נעים ורגוע!שרה שרה שיר
כמעט כל שוקולד...

אבל הכי הכי...

אגוזי!!
לא אוהבת שוקולד. אוכלת לעיתים רחוק ואם אוכלת אז רק קינדרעוגת גבינה.
שלושה ניחושיםשוקולד לבן


אצלנוammyy admin
 
זה הכי רץ...
מילוי תות?עיוני
חשבתי שאני היחיד שאוהב את זה
בעיקר כאלו עם אבקת חלב נכרי איזה טוב ה'!!!!
באופן כללי אנחנו כמעט ולא אוכלים חלבי בבית אבל אין כמו שוקולד חלבי משובח בעדיפות עם אגוזים
אורה2x
חח נו נו נו לך..

והתשובה הנכונה היא: טורטית כמובן!
טורטית זה מהממתקים הלא חלביים...אבל אין מה להשוות לממתקותן טל

שוקולד חלבי, למרות שטורטית זה באמת טעים...

זהו שטורטית לוקחת את כל החלביים בענק!אורה2x
חוצמזה שכבר סיכמנו בשבועות שיש לך רגישות לחלבאורה2x
תעבור תעבור לטורטית..
לא רגישות אלא כמו כולם זה לעיתים קצת גורם לבעיות בבטן ותן טל

זה לא אומר שאני לא אוהב מאוד חלבי ואוכל הרבה פעמים...

 

ולדעתי טורטית לוקחת רק חלק מסויים וספציפי מהחלביים.

 

הרבה מאוד מהחלביים, אין שום דרך להשוות ביניהם לבין טורטית - הם הרבה יותר טובים, פשוט כי הם חלביים... החלב מוסיף כל כך הרבה לשוקולד...

יש שוקולד טורטית! אחד הטעימים..יעל מהדרום
ואיי נכון! איך שכחתי... ליעלאורה2xאחרונה
לצאת להליכה יעזור לי להירגע?את פניך אבקש
בודאיכתום כואב

מוכח מחקרית שלעשות כושר בכללי מעלה את מצב הרוח וגורם לשמחה

ואם זה לא ממש עזר?את פניך אבקש
שבוע הספר. ממש כיף שם.קופיקס
תחשבי על הדבר שהכי כיף לך לעשות, ותעשי אותו בשמחהחסדי הים
וברוגע
עזר קצת..את פניך אבקש
סתם נמאס לי להיכנס מדי פעם למרה שחורה.
למה זה צריך להיות כל כך קשה?
תכלס מומלץ להיות פעילים כדי לא לשקועיואב גל
חשוב שזה יהיה משו שיעסיק את כולך...
אפילו סתם לנהל שחנ''ש עם חברה
??אגוז מוסקטאחרונה

בס"ד

 

 

במרה שחורה לפעמים אין כח לעשות כלום כזה.

אז נמרחים מול המחשב אע"פ שיודעים שמחר נסבול מזה...

אז משהו שעוזר זה לעשות דווקא את הדברים שאין כח/את הדברים שבא לדחות

 

מוסיף דברי תורה שישמחו את הלב:

"

פעם אחת היה מלך והיה לו בן יחיד. רצה המלך למסור את המלוכה לבנו בחייו, לכן עשה משתה גדול. וכשהמלך עושה משתה גדול זאת שמחה גדולה מאוד, בפרט עכשיו, כשמסר את המלוכה לבנו בחייו, בודאי היתה שמחה גדולה מאוד.
 
והיו במשתה כל שרי המלוכה וכל הדוכסים והשרים והיו שמחים מאוד. גם המדינה כולה נהנתה מזה שהמלך מוסר את המלוכה לבנו בחייו, כי הוא כבוד גדול למלך. והיתה שם שמחה גדולה מאוד, והיו שם כל מיני שמחה ומקהלות זמר, משחקי הצגות וכיוצא בזה כל מיני שמחה, הכל היה שם בזמן המשתה.
 
וכשנעשו שמחים מאוד, עמד המלך ואמר לבנו: היות שאני חוזה בכוכבים, ואני רואה שאתה עתיד לרדת מן המלוכה, על כן תראה שלא תהיה לך עצבות כשתרד מן המלוכה, רק תהיה בשמחה. וכשתהיה בשמחה, גם אני אהיה בשמחה. וגם כשתהיה לך עצבות, אף על פי כן אני אהיה בשמחה על שאין אתה מלך, כי אינך ראוי למלוכה, מאחר שאינך יכול להחזיק את עצמך בשמחה כשאתה יורד מן המלוכה, אבל כשתהיה בשמחה, אזי אהיה בשמחה יתירה מאוד.
 
(עד כאן לשון רבנו ז"ל).
"

http://www.breslev.co.il/articles/%D7%90%D7%99%D7%9A_%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8_%D7%9C%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%97_%D7%9E%D7%AA%D7%95%D7%9A_%D7%9E%D7%A6%D7%91_%D7%A9%D7%9C_%D7%A2%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%AA/%D7%97%D7%9B%D7%9E%D7%AA_%D7%A8%D7%91%D7%99_%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%9F/%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%9C%D7%91.aspx?id=6656&language=hebrew

 

תרומת דם - מי תרם, ולמה עשיתם זאת?את פניך אבקש
אני מניחה שיש...ארוון
אמנם סיבת התרומה לעתים אגואיסטית באותם מקומות, ועדיין...

כשיש התגייסות אז יש...

מהו חלום חייכם?אגדה שמגדה


K9 לא מתקרב לרימוןefraim37

אני עובד גם עם K9 ביחד עם רימון , וכבר חודש אני רוצה לעביר לאשתי את הססמא (שאל"כ זה כמו לעבוד בלי התוכנה וד"ל) ולא מצליח להגיע למצב שסיימתי להתאים לי את האפשרויות. כל הזמן אני רואה שאני משחרר עוד אתרים ודפים.

צורת העבודה של רימון שונה לחלוטין מK9. K9 מקטלג את כל הרשת לקטגוריות, כאשר הרבה מהקטגוריות הן לא בעיתיות מיסודן, אלא יש בהם הרבה בעיות והרבה דברים טובים. כדי לטפל בזה צריך לחסום את הקטגוריה, ואח"כ לאט לאט לאשר את כל האתרים שרוצים.

עוד דוג': K9 לא יודעים לסנן בתוך אתר. אחת הדוג' בטובות ביותר היא youtube. או שיש לי youtube או שאין, אבל אם יש זה עם כל הזוהמה. רימון מסנן בתוך youtube.

רימון מתייחס לכל אתר באופן עצמאי-טוב/לא טוב. וגם מאפשרים ליצור רשימות אישיות. בגלל שרימון הם בראש שלי (כאדם דתי שמחפש סינון מסיבות דת) יוצא שבגדול הם כבר עשו לי את העבודה.

אלא מה, הרמה ההרמטית היא הרמטית מידי, וברמות הנמוכות יותר כבר מתחילות בעיות.(בתקופה שעבדתי עם רמה גבוהה היה תלונות של אשתי על תכנים לא ראויים-כנראה בעיקר בתחום של תמונות) ואני צריך הרבה בלוגים שרובם מסווגים לרמה בינונית, ששם עפ"י ההגדרה של רימון זה לא מתאים לדתיים (חוסם גם הלבשה תחתונה וד"ל)

מי אוהב טונה?אוריה,


סקר? אני.. יותר נכון סלט טונה (מיונז וכו) אבל זה לא ממש בריאdora


כתבתי טונה. ראית את המילה סלט??אוריה,

;)

אני לא עייף.. מה לעשות

מזה משנה יש שם גם את המילה טונה..dora


יש הבדל תזונתי גדול בין טונה לסלט טונהאוריה,

שלא לדבר על המרקם והטעם

לא לערבב בבקשה!

טונה זה לא בריאצריך עיון
יש בה הרבה כספית, מתכת רעילה
אז אל תאכל את זה עם הקופסא חכחעחילםכ


סתם הכפשותנפשי תערוג
ברוב דגי הים הגדולים יש יותר
דווקא טונה אין בה הרבה כספית.עוגת גבינה.
כספית יש בעיקר בדגים הלא כשרים.
אוכל כשאין משהו אחר...צריך עיון
חייתי על זה תקופה...לא תאמין מה אפשר לעשות מזה!חכחעחילםכ


אתה מאלה שמעלים אותה באש?אוריה,


זה לחלשיםחכחעחילםכ

אפשר לעשות עם זה...

דייג אוהב דגים?שמן פשתן

אוהבת במידה

חח.. איזה נוסטלגיה.ammyy admin
אפשר לנצל"שאוריה,

זה לא באמת מעניין אותי;)

כתבו דברים מעניינים

תודהחכחעחילםכ

מי אוהב סלמון?

 

 

 

 

צ

אז למה שאלת?שמן פשתן


על משקל מי עראוריה,
הייתי תקוע עם שיעורי בית
מעניין... בטח היה לך טונה שיעורי בית, אחרי כל הבילויים.שמן פשתןאחרונה


מעבר לאכילת בעל חיים, הריח מזעזע..ארוון
לא הבנתחכחעחילםכ

קודם הורגים אותו

 

אז הוא לא בעל-חיים

 

ואז אוכלים אותו!

 

נשמע אמירה של שמאל קיצון‎‎‏ <צ>מצפאי
מת על טונה מטוגנת עם תבלין של סטייק כשהטיגון נעשה עם השמן הצמחי של הטונה..
הוא שמאל קיצוןחכחעחילםכ

הצדיק

 

^^ בחור טבעוני שמן פשתן

טונה,ammyy admin

יש מלא חלבון....

 

אני אוהב. עכשיו אכלתי. בכלל אני אוהב דגים.חסדי הים
אני ואני לא מתנצלתאושר תמידי
ככה? לא הולך.מוריה

בס"ד

 

בתוך קציצה\טוסט\פיצה זה סבבה.

 

וגם רק במים.

לא יכולה לסבול את הריח של הטונה בשמן.

שאלהנקודה טובה

אם איזה מקום היה חייב לכם סכום כסף. הייתם צריכים ללכת לקחת את זה בזמן אבל...לא עשיתם את זה. אתם מתקשרים אחרי מס' חודשים כדי לתאם לבוא לקחת את הכסף ואומרים לכם שכבר לקחתם אותו. אתם אומרים שלא, הם מבררים ובסופו של דבר מתקשרת זו שטוענת שלקחתם את הכסף, ואומרת שלקחתם והיא זוכרת, אבל ייתכן שהיא טועה ובכל מקרה זה יצא מהכיס שלה אם תחליטו שלא לקחתם.

 

מה הייתם עושים?

 

1. אתם חושבים על זה, מגיעים למסקנה שזה ממש לא זכור לכם ולוקחים את הכסף.

2. חושבים ובאמת לא זוכרים אז שולחים את זה לכפרת עוונות כדי שאם בטעות לקחתם זה לא יהיה גזל.

3. אחר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני מרגישה ממש סנילית עכשיואפאטי 

הדחיינות הזאתפטיש

התלבטותצריך עיון
תלוי עד כמה אני בטוח בעצמי...
זה גוף מסודר כלשהו והיא אמרה שהיא תשלים מהכיס שלה? אין להם מעקב הוצאות? ממש בעיה..
איזה סכום זה?
ממנקודה טובה

זה גוף מסודר אני חושבת, למרות שזה מתערער ליחצי חיוך

היא אמרה שהיא תשלם מכיסה כי הם כביכול שילמו. והם לא כתבו את זה בשום מקום! מצב דפוק. היא רק אמרה שהיא זוכרת אותי ממש.

וזה 150 שקל. אני אחיה בלי זה, אבל זה מבאס.

 

@קופיקס, אם היה ברור לי לא הייתי מתלבטת..

@ותן טל, אין להם

 

 

 

 

לא בטוח, אבל נראה לי שהייתי מוותרצריך עיון
לא בלב שלם...
אם ברור לך במאת האחוזים שלא לקחת, דרשי זאת.קופיקס
יש להם חשבונית שהוציאו? תבקשי לראות אותה...ותן טל


עבדת עם חשבונית? נתת קבלה?משה
היא כתבה לי למעלה שלא... בעיה...ותן טל


תראי זה עניין מידתיחליל הרועים
הרי אינו דומה להיות בטוחה ב99%
ללהיות בספק של 50%
שיבדקו בחשבונות שלהם אם יש קבלה על שמך ששילמו לךadar


היא אמרה שהם לא עבדו איתה עם חשבונית...ותן טל


אז זו בעיה בלי חשבונית קשה להוכיח שהם שילמוadar
ושהיא קיבלה את הכסף
בעיה שלהם...צריך עיון
תכלס שאלה הלכתית. אם בכל זאתעיוני
אז דעתי שאם אין להם הוכחה ששילמו זו בעיה שלהם אבל אם תרצי/ משתלם לך וותרי להם, תלוי כמה כאב ראש להוציא את זה....
^^^ שואלת רב.שמן פשתן


המוציא מחברו עליו הראיה. לא?חרותיק
יש לה ראיה שעבדה ולהם אין ראיה ששילמועיוני
היא לא שאלה מבחינה הלכתיתצריך עיון
לפחות ככה זה נשמע, אלא מבחינה מוסרית/מצפונית
על פניו, יש התייחסות ספציפית למקרה כזה -אדם כל שהוא

"שכיר, בזמנו נשבע ונוטל, עבר זמנו אינו נשבע ונוטל."

וכאן זה שכיר שלא בזמנו, כך שהיא לא יכולה לחייב לשלם.

למעשה, שאלות בדיני ממונות נוטות להיות מורכבות יותר, ובעלות עוד צדדים שצריך לדון עליהם, ובוודאי אי אפשר להכריע מתוך הלכה אחת שאני במקרה זוכר.

אם אני בטוח שלא לקחתינפשי תערוג

הייתי הולך לקחת

כי אחרת הוא ילך לכיס שלה

 

(אם היא אומרת שזה יצא מהכיס שלה, משמע שהיא הצהירה שהוא נלקח, ואם לא לקחתם, כנראה שהיא לקחה)

אתה יוצא מנקודת הנחה שהיא משקרת?צריך עיון
יכול להיות שזה מקום לא מסודר ויש לה מצפון
למה לה להגיד שהיא זוכרת אותה אם היא לא היתה שם?נפשי תערוג
בטעות...צריך עיון
אבל בסוף אותו היום יש מאזןנפשי תערוג

ובמאזן כספים היומי יהיה עודף של כמה מאות שקלים

אם כסף לא נמסר, הוא בקופה

ויש שם פלוס מוזר

שיכול להסביר את זה שכנראה היא טעתה

 

אבל עצם זה שהיא בטוחה ב100% שהיא מסרה

וגם המעסיק רואה שהמאזן תקין

מעיד שהכסף נלקח

 

אם לא על ידה של נקודה טובה

אז על ידה של האחראית על מסירת הכסף 

זה בהנחה שהמקום מסודרצריך עיון
ולא כל מקום הוכ כזה
מס הכנסה מחייב מאזנים בסיסייםנפשי תערוג
איך עושים מאזן, אם אין חשבוניות, קבלות, ותלושי משכורת?אדם כל שהואאחרונה

מס הכנסה יקבל מאזן כזה, שלא נשען על מסמכים?

(בלת"ק). את צדיקה. אם הייתי בטוחה, הייתי דורשת את הכסף.מעט מן המעט
לכל היותר מציעה לה את עדותי הנאמנה כלפי הבוסים שלה שעוד לא קיבלתי כסף, במקרה שזה יעזור שלא יגבו ממנה אלא מהארגון.
גלעד שערמלך לעולם לא

כאב של אם/כפיר גולן

 

בתוך ליבה-
לב אבן
נבט עולם קסום.

מבעד לשכול, לכאב
היא לא היינה להביט
לנוכח העצב בקע חיורונה
ביתר שאת,
מותיר אחריו שרידי חיים דוממים.

היא ניסתה לנשום, להדחיק
אך הד נשימותיה פעם בשנית
והיא ידעה שזה הרגע.

היא הרימה את עייניה במאמץ
חוששת מאשר יראו הם לה
והוא עמד שם.

בוהק בזוהר הערפלים
מבהיק כטלטל זהוב
הצונח על ראש הרי גלעד.

היא ראתה אותו
וידעה שהיא הוזה.
הוא הביט בה בעצב,
בחיוך קודר
בכאב שמביע יותר ממילים
והיא השיבה במבט.

כסומאת באפלה היא שלחה
את ידיה,
חוששת שמא ידיה יגעו בריק.
ידה נעה הלאה, חרש חרש
ובעת העולם עצר את נשימתו
היא תפסה בו.

כל כך כואבצריך עיון
ואין איך לפרוק, הכל נשאר בפנים
כנראה שרק לך זה כואב,אגדה שמגדה

כל השאר אדישים כל כך

שאפילו להגיב קשה להם מידי.

חבל...שרה שרה שיר
למה להגיד ככה?

אני יכולה להגיד על עצמי שזה ככ כואב לי שפשוט לא מצאתי מילים,לא יודעת איך לתאר את הכאב הזה...

לא ידעתי מה לכתוב....

אני בטוחה שיש פה עוד כמה כמוני שפשוט כאב להם מדי...

^^^צריך עיון
זה באמת קשה להגיב, קשה למצוא מילים...
חבל להגיב ככה
^^^^^^הללישאחרונה
נשמתךמלך לעולם לא

מוקדש לאייל יפרח,נפתלי פרנקל וגלעד שער הי"ד

 

נשמתך/כפיר גולן

 

 

נשמתך ששצפה
וראתה את תהום הנשמות
כוספת, מתאווה
לגעת גם בנפשות
 
להרטיט מיתר רדום
לנסות למצוא נחמה
בתוך האש
למצוא שלהבת
שלא כבתה
 
בחיוך קורן
של שלשה
שנכנסו לאש
ולא יצאו
 
חנניה, מישאל ועזריה
מלאכי מרום בכו ממעונם
זה כנגד זה בדממה
זעקו קולות הנשמה
 
ואין מילים
רק דמעות שיורדות
על עלמי חן
שנקטפו בתוגה
 
עטיפות התכלת
דגלי שלום
פירכסו כאחוזי תזזית
למולם
 
ועם שהפך
ליד מלקדת
וגיא ערפל שנדם
ודמעות עגולות
שמתגלגלות לפתחך
שאם וקחם אל חיקך

 

 

 

 

 

דמעות שלךמלך לעולם לא

|מוקדש לגלעד שער הי"ד|

 

דמעות שלך

צפות מולי

עיינים מתות

קולות בכי

 

והלב נודם

רק קול לחישה

כנפים מרפפות

מדממות בשתיקה

 

עולם קופא

ונמוג באחת

לב הומה

שיגיון נחת

 

כאב בוער

צורח ונובר

צעקה שעולה

חוזרת כנשימה

 

גוף חם

עתה כבר אבד

רק הד נשאר

לבד,לבד

הרגע הזה שאתה נכנס לפייסבוק של החטופיםאגדה שמגדה

ורואים את העולם כמו עוצר מלכת,

פוסט אחרון של גלעד שער

שבו הוא כותב על אובדנו בטרם עת

של דג הזהב שלו

והכל כתוב בהומור

מגיבים לו

והוא כותב תגובה בחזרה

והכל כל כך חי, ובוהק

ומלא הוד שמחה וחדוות נעורים

והתמונות, אוי התמונות

ילד מלא אושר

חיוך שקורן ומאיר את כל הסביבה

מי היה מאמין שכעבור זמן קצר

נצטרך לכתוב פוסט על המוות שלך?!

שבה לא תהיה טיפת אירוניה או צחוק

רק כאב שאין לו מרגוע

רק עצב שאין לו יום ולא לילה

ורק דקירה שאין לה סוף ואין לה התחלה.

 

 

מתגעגע אליך אח יקר,

יהי זכרך ברוך

טדאאאאאםאגדה שמגדה
 
כי גם בנים יודעים לבשל!!
שטן
 
 
 
בוקר טוב!צריך עיון
ישנתם?
בוקר זך!שרה שרה שיר
הכל יחסי(:
את היחס הזה אני רוצה לבדוק צריך עיון
חצי קלאצ׳שלוות עולמים.
בוקר טובפאי פקאן
חציעדידפ
משתחררת היום. ב"ה.
בוקר טוב לכםadarאחרונה

כן ישנתי 8 שעות הלכתי לישון מוקדם חיוך

לילה טוב! מי ער?בן של מלך
ב"ה

מסר לאומה?

ציטוט מהיום?

בדיחה?

משהו ששימח אתכם?
אני .. אין לי כח לספר אבל היה יום סבבה ב"ה!!dora


אני. תולעת השני
מסר לאומה: יהודי בארץ ישראל הולך זקוף! (2 נקודות למי שיודע מי אמר ובאיזה הקשר)

ציטוט מהיום: ״סליחה, מה השעה?״

בדיחה: למה שש מפחד משבע? כי שבע שמונה תשע! (עכשיו תתרגמו לאנגלית ותגלו שזה דווקא די מצחיק)

משהו ששימח: קוביות טופו בכורכום ושמן זית.



אחלה מי ער!
לילה טובצריך עיוןאחרונה
למישהו בא לדבר..?יהודי בפשיטות
מי ערנולאית
עבר עריכה על ידי נולאית בתאריך י"ד בכסלו תשע"ו 16:34
בס"ד


בגלל..
צריכה עזרה אמיתית.פתחי עליה

בס"ד

אני פצל"ש מבוייש, ופחות או יותר די מוכרת כאן בפורומים.

 

אני מחפשת מטפלת. מישהי להתייעץ איתה. סוף סוף הגעתי להכרה שיש כאן משהו לא בסדר, אבל אני לא יודעת בכלל מה הוא, וכמובן שאין לי שום מושג איך להתחיל לעבוד עליו. אני רק יודעת שאני לא רוצה שזה יהיה חלק מהחיים שלי יותר, אני רוצה לחזור לשגרה.

 

אני נופלת עליכם ככה, כי אני צריכה עזרה, ואין לי שמץ של מושג לאן לפנות. אני לא מכירה את שיטות הטיפול השונות שיש (ה' ישמור, יש כל כך הרבה!). אני רק מחפשת מישהי שתצליח מבין השיטין (אני ב"ה חיה את חיי במה שכלפי חוץ נראה כמו חיים טובים מאד, ואפילו מוצלחים) להבין שאני מתמודדת עם קושי שאין לו כל כך שם או הגדרה, ותוכל לעזור לי איתו. חשוב לי מישהי שלא תגיד לי שאני מקסימה ומוצלחת, ותחפש שינויים קוסמטיים, אלא תוכל בנחישות ורגישות לעזור לי לחפש מקום יותר מדוייק בתוכי.

חשוב לי שתהיה חכמה, ומאד חשוב לי שתהיה יראת שמיים, אבל שלא תיבהל מעולם פנימי... שונה.

 

אני מבינה שהנושא רגיש ואישי, לכן אפשר ממש לשלוח לי מסר"שים מכינויים עלומים. אני באמת מחפשת רק המלצות.

 

תודה רבה, ערב טוב!

 

עריכה: רציתי להתנצל אם ההודעה קצת פתוחה, ואולי לא קשורה לפה. אבל אני באמת צריכה עזרה, ובאמת (קצת) חסרת אונים.

לא בטוחה שהבנתי איזה סוג של מטפלת את מחפשת,אבל בהצלחה!!!!!!!הלליש


אולי תסבירי קצת על הבעיה שלך?אריק מהדרום

מטפלות יש הרבה.

אוקיי. אני אנסה.פתחי עליה

הרגשה של אי מציאת מקום, מין חוסר דיוק שכזה. הרגשה שאני עושה הכל כדי להתחמק מלקחת אחריות על החיים שלי, מה שבא לידי ביטוי בניצול הזמן שלי בעיקר לשטויות ודברים שלא משמחים אותי. ההרגשה, כשאני לבד, היא שאני ריקה מתוכן ומרצון.

 

העניין הוא שזה בכלל לא בא לידי ביטוי כלפי חוץ. העניין הוא שאני יודעת ואני מרגישה שאני רחוקה מעצמי מאד מאד. ואני פוחדת שבסוף זה יתפוצץ לי בפנים. אני מרגישה שאף חברה או קרובה לא תוכל להבין לגמרי, אם בכלל אהיה אמיצה מספיק לספר את הכל בלי בושה.

יש המלצה למישהי. מוזמנת לכתוב לי מסר ובעז"ה אתן לך. בהצלחהסה"רורית
את מקסימה אחות!!! ממש!!!שוברת גליםאחרונה
ואם בא לך אשמח לשמוע באישי מאיזה אזור את
ולנסות לכוון למישהי..

השם יברך אותך!