אני מנסה להיכנס דרך הטלפון אבל זה לא הכי הולך.
אז סוריי שלא הייתי זמינה או לא יהיה...
@חובה? @גיני וויזלי סורי...
לא מצליחה לתיג...
מענין...
מהו הפוטרונוס של דמבלדור?-5 נק
מיהו יאקסלי?-3 נק
עוף חול
ראש המחלקה לאכיפת חוקי הקסם?
אוכל מוות
בשביל זה יש פורומים אחרים שמיועדים לזה
אבל שלחו פה , ואני מבקשת שלא ישלחו שוב
שהפטרונוס של דמבלדור הוא עוף חול?
אני זוכר שבספר השביעי רון חושב שדמבלדור שלח את האילה הכסוכפה והרמינוי הזכירה לו שהפטרונוס של דמבלדור הוא עוף חול
גארפילדמה קרה לאוכל המוות שנפל לתוך פעמון?- 7 נק [השאלה מהספר]
איך קוראים לחבר הכי טוב של דאדלי?- 6 נק [השאלה מהספר]
פירס
נהיה מבוגר עם ראש תינוק
תותב"א
אני לא יודע מי האחראי אז תייגתי את כולם
6 נק לסליתרין
7 נק לרייבנקלו
חובה?בכולופן אני מאד בעד
משבצתאני מעלה כמה כי זה די קצר וגם יש כאן עובדות מוכרות...
בלטריקס בלטינית זה "לוחמת".
"אקספקטו פטרונום" בלטינית משמע "אני ממתין לשומר".
"דראקו" בלטינית זה "דרקון".
"אציו" בלטינית זה "לזמן".
"קרושיו" בלטינית זה "לענות".
"נוקס" בלטינית זה "לילה".
רמוס היה אחד המייסדים של העיר רומא, שגודל בידי זאבה. לופין משמע בלטינית "זאב" (lupus).
אנגרמה של "רמוס לופין" באנגלית זה FULL MOON בלטינית - ירח מלא.
אם יש לכם עובדות, תמונות, ממים או כל דבר שקשור להארי פוטר - תעלו לכאן! גם אם זה לא חידות... ![]()
להזמין בלטינית זה אורדו (Ordo)
לוחם/ת בלטינית זה פוניטור (Pugnator)
ורמוס לופין כותבים באנגלית "Remus Lupine" אז זה לא ממש אניגרמא של "Foll moon"
משבצתלא אני המצאתי את זה, מצאתי באיזשהו אתר.
מוזמן גם כן לכתוב עובדות!![]()
(כולכם)
גם אני יודעת שבלטריקס זה אישה לוחמת
במבט לפוטר לופין מכונה רומולס שהיה לפי המיתולוגיה הרומית המייסד השני של רומא
, טוב כנראה שזה הכי נוח לרמוז על דמויות על ידי שם מיתולוגי
אייסקפהמשמעות המילה "דמבלדור" באנגלית עתיקה היא דבורה ורולינג בחרה בה כיוון שהיא דמיינה לעצמה את דמבלדור מסתובב בטירת הוגוורטס ומזמזם לעצמו
גיימס פוטראחרונהנכון הצבעים שרון הכי פחות אוהב זה חום וסגול?
והוא היה חבר של לבנדר בראון, שזה חום וסגול!!
משבצתוגם הפטרונוס של רון זה כלב טרייר מסוג ג'ק ראסל , כלבים שידועים בתור רודפי לוטרות. הפטרונוס של הרמיוני היה לוטרה...
שלקחת את זה מאיפושהוא?
ממש גדול!!
למישו יש את הארי פוטר והילד המקולל?אני מהזה אשמח.. אני מחפשת את זה כבר שניייםםםם
ברורה כשמש! :)אני לא חושבת שיש את זה כסרט באינטרנט
ווינטרבהצלחה לכם!
וואו! איזה חד אבחנה!
לא לרדת עלי ב'קשה
כתבתי "חד" ולא חדת
וכולם יודעים את זה
(אין מילה כזו, למקרה שתהיתם).
אפילו שלא בטוח ש@בין הטיפות התכוונה לזה, יש לזה כנראה את הסיכויים הגדולים ביותר![]()
יש בנות שהן "גבר"
אני לא וגם לא משדרת כזאת....
איך קוראים לכל ספריו של לוקהרט?
בילויי עם הבנשי
*ראיונותי עם רוחות
*גלגולי עם גובלינים
*טיולי עם טרולים
*עלילותי עם ערפדים
*מסעותי עם מפלצות
*שיחותי עם שדים
*אני הקסום
*מדריך גילדרוי לוקהרט למזיקים ביתיים
*מי אני?
5 נק לגריפינדור @@גיני וויזלי

ריבינקלו נראה הכי טוב ואז גריפינדור
יאללה, תתחילו!
כשרק הגעתי לפורום (לפני נראה לי כמעט שנה), הייתי בטוח ש@המלכה מרי! זו בת שקוראים לה 'הארי' והיא באמת גרה בלונדון!








ווינטרגדול
איזה תמים
התכתבתי עם מישהו בפרטי והייתי בטוח שהוא בערך בגילי ואחרי לא זוכר כמה זמן גיליתי שיש הבדל של 4 שנים
שאני מתה עליך ומחכה כבר שתבואי לעיר שלי
חבל
משבצתאבל הוא רק שחקן...
יש גם דמות יהודית - אנתוני גולדשטיין
לפני שנה היה איתו ראיון מפורסם שהוא בכה בו כי גילה שסבא שלו היה בשואה או משהו כזה
אם תשאל יהודי אז הוא באמת יהודי כי אמא שלו יהודיה
אבל אם תשאל נוצרי הוא יגיד לך שהוא נוצרי כי אבא שלו נוצרי ואצל הנוצרים הולכים לפי האבא ולא האמא
מה החירטוט הזה?
ולוציוס - ג'ייון אייזקס הוא אמנם יהודי אבל לא ירושלמי בכלל...
אייזקס נולד בליברפול שבאנגליה, השלישי מארבעת ילדים. סביו יהודים ממוצא מזרח אירופי. הוריו עלו לישראל. כילד גדל במסגרת הקהילה היהודית בליברפול. הוא למד בבית ספר יהודי ובמוסד תלמוד תורה.
הוא היה גר בקרית משה בירושלים
אני לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל אם אני אמצא אני אעלה קישור
הכי מענין זה שמעולם לא שמעתי על זה שהוא יהודי ועוד חרדי מבית עד הרגע
וזה כתוב בויקיפדיה במפורש (חוץ מה קטע של ירושלים)
על דניאל לא גומרים לדבר שהוא יהודי
ועליו - כלום
מוזר
חחחחח
היית אומרת מראש
לא הייתי מתעצבנת
הייתי מארגנת לך פגישה איתו
אבל קודם אני יארדן לעצמי פגישה עם קירה נייטלי.....
אגב, מה זו החתימה שלך? משהו בשפה הבינארית?
הוא מגדיר את עצמו כיהודי גאה אבל לא מאמין באלוקים מוזר![]()
כל הקטע זה להגיד את השחקנים הטובים, חבל לבאס...
סתם, צחקתי...
לוציוס יהודי!
בונהם קרטר נולדה בלונדון למשפחה השייכת לאצולה האנגלית, מצד אביה הנוצרי. סבו של אביה היה הלורד הרברט הנרי אסקווית', ראש ממשלת בריטניה בתקופת מלחמת העולם הראשונה ואביה ריימונד בונהם קרטר (1929–2004) היה בנקאי ידוע. סבתה של אמה, הייתה יהודיה בת למשפחת אצולה אוסטרית, בשם מיצי פולד-שפרינגר, שברחה ממולדתה בעקבות משפט דרייפוס, והבת השנייה שלה, הלנה פולד - שפרינגר, הייתה סבתה של בונהם קרטר אשר נישאה לדיפלומט ספרדי-קתולי, בן לאב יהודי ממוצא בוהמי, אשר היה לימים לחסיד אומות העולם, אדווארדו פרופר דה קליאחון. הסבא והסבתא דה קליאחון סייעו להציל אלפי יהודים בתקופת מלחמת העולם השנייה, כשהסב שירת כמזכיר ראשון בשגרירות ספרד בפריז והעביר אלפי יהודים מצרפת של וישי, הכבושה בידי בני בריתם הצרפתים של הנאצים, לספרד. בתם, אמה של בונהם קרטר, התנצרה לאחר מלחמת העולם השנייה.
משבצתצילמו ב588 סטים שונים במהלך שבעת הסרטים.
250,000 תלבושות שונות יוצרו במהלך שבעת הסרטים.
10,250 ציורים נתלו בקרבת גרמי המדרגות בהוגוורטס.
יצרו 210,000 מטבעות של קוסמים בשביל הסצנות בגרינגוטס בסרט האחרון.
ייצרו 900 מבחנות שונות לזכרונות במשרד של דמבלדור בסרט השישי.
כדי להתחבר יותר לדמויות שלהם, הבמאי של הסרט ביקש לכתוב חיבורים על הדמויות. אמה כתבה 16 עמודים, דניאל כתב 1 ורופרט (רון) מעולם לא הגיש את שלו...![]()
רואים שהם באמת הפנימו את התפקיד
בחרו שחקנים טובים
ראיתי גם שאמה(הרמיוני), ידעה את הטקסט שלה ראשונה, אבל היא הייתה כל כך להוטה, שהיא ידעה גם את הטקסט של הארי ורון, כלומר בערך את כל התסריט!. הבמאי היה צריך לעשות מלא סצנות פעמיים כי ראו אותה ממלמלת את המילים שהארי אומר יחד איתו.
חפרנית כהוגן
אייסקפהאחרונהקורעתת
שהוא לא מבקש מייל. רק זה חסר לי
יש ספרי הארי פוטר להורד באינטרנט בpdf או משהו אחר?
בעיקר 6 ו7..