הבעיה העיקרית זה הריכוז כי ראיתי שיש אומנם 3 מספרים עיקריים שמבלבלים אבל כשלא מרוכז(וזה קורה בקלות) הוא מתבלבל גם באלו שחזק בהם.
הבנתי שאני לגמרי צריכה ללמוד דרכים יצירתיות איך ללמד אותו.
אני לא בטוחה שאצליח לעמוד בקצב של הכיתה כי כל עמוד זה הפקה שלמה של משחקי דמיון שאני ממציאה ורק ככה צולחים את העמוד בהצלחה.
מדהים כמה דימיון עוזר לו פה
והאמת מרגישה סיפוק אחרי שלא ידעתי איך יצליח לעשות את העמוד שבאמת היה לו קשה.
ובהתחלה הוא כבר אמר לי(מהפחד ) שאם לא מצליחים הוא לא עושה ואמרתי לו שבסדר(נראה לי שזה קצת הרגיע אותו)
ואז בנינו בניין מכל המספרים ונתנו לכל השמות קומות(המצאתי משחק מקדים לחומר שבספר) ובספר היתה שורה של חלונות פתוחים וסגורים והיה צריך לכתוב את המספרים לפי רצף רק בחלונות הפתוחים אז הפכנו את זה לרכבת ואמרנו בקול את הקרונות שפתוחים והקרונות הסגורים לחשנו בשקט והוא פשוט שיתף פעולה מהמם וידע את לכתוב רוב המספרים ומה שלא ידע לכתובעזרתי לו למצוא את המספר(כדי שלא יתייאש) וזהו אני כל כך שמחה שהוא מצליח בדרך שלו..
תודה לכולכן על התמיכה והרעיונות המדהימים







חיבוק גדול!!!
