לא הנקתי, הווסת הגיעה שלושה שבועות אחרי הלידה, בצורה סדירה.
תחילה אחרי 26 יום (כמו לפני ההריון) וככה כל חודש, נוסף לו יום.
היום אני ביום ה34 לוסת, התחיל דימום. החזה נפוח אבל הוא ככה תמיד לפני וסת.
זה הגיוני התהליך הזה?
מעניין אותי
אמא שלה.לא זוכרת אם זה היה אולי בקורס הכנה ללידה, שהאחות סיפרה על מישהי שבאה לבדיקה בגלל שהילד שלה רץ אליה לחיבוק והיא קיבלה מכה בבטן, והיא סיפרה את זה בצורה חיובית, אמרה שזה מה שצריך לעשות
מחפשת המלצה על רופא מומחה ומקצועי מאוד שעובד עם הכללית, לצורך סקירת מערכות מאוחרת מורחבת. בעבר הייתי הולכת לד"ר אורי חן אבל הוא הפסיק לעבוד עם הכללית לצערי...
תודה!

הייה לי הרבה פעמים
תרגישי טוב בלי לחץ.
קורה ומתיש
יש נשים שאצלן בהריון הן כאילו עם מחלת לב
אבל זה יעבור אחרי הלידה ואז רק תראי איזה פוסט שיזכיר לך שזה בכלל קיים...
היי בנות,
מישהי השתמשה/ קנתה דופלר ביתי?
איזה סוג קניתם?
באיזה מחיר?
עד כמה זה אמין?
תודה לעונות
פשוט שאלתי אם מישהי השתמשה בסוג מסיום והייתה מרוצה ויודעת להגיד לי את הדגם...
וגם מאיזה שבוע משתמשים?
משהי שהשתמשה בדופלר ביתי ויכולה להמליץ?
כי לא שמעה דופק... ומסתבר שהדופלר פשוט לא עבד כראוי.
אני אישית לא הייתי ממליצה לך... זה יכול להכניס לסרטים...
קניתי דופלר של הרה ביט ניתן להשתמש משבוע 14 קניתי שהייתי בשבוע 16 ולקח לי בהתחלה זמן למצוא את הדופק אחרי זה התרגלתי אבל בשבועות מאוחרים יותר 22 וכולי מאד מאד קשה למצוא דופק כי העובר זז כל הזמן הייתי מסה משהו כמו שעה וחצי ולא הייתי מוצאת קרה פעם שמלחץ הלכתי למיון כי יום שלם ניסתי ולא מצאתי לא כדאי מסובך יקר לדעתי סתם בזבוז.....
והייה יום בשבוע 22 שלא הרגשתי בכלל תנועות וגם לא מצאתי דופק אז נלחצתי...
אוף אוף בא לי להיכנס לאיזה מערה
איזה סיוט
בסדר בסדר אני יודעת שאני שמנה ואני חייבת דיאטה והכל אבל התעלמתי
ועכשיו
בחיים לא היתה לי כזו תוצאה
אני שונאת דיאטה
אני אוהבת שוקולד
אווווווווווף
עוד כוחות נפש עכשיו
מאיפהההההההה?
מיואשת******

כרגע מעדיפה בלימיואשת******
️
. אבל לא היו לי תינוקות במשקל קטן.
️
️)
הרבה בריאות ושמחה !miki052
[סתם אחת]למיטב ידיעתי עד חמישה חודשים תקין. הרבה פעמים הם מתהפכים קצת, מפסיקים לתקופה ואז חוזרים- ככה היה אצלי לפחות. נסי לשים אותו על הבטן ואם את רואה שהוא מתחיל להתהפך לעזור לו קצת
שלום. תתיחסי כרגע לבעלך כמו אל חולה שזקוק לעזרתך. בעלך חולה באבטלה. קשה לנשים להבין את זה, אבל גבר מובטל מרגיש כאילו הוא הרבה פחות גבר. אסור אסור שהמצב ישליך לרעה על יחסי אישות. להיפך, זאת חלק מהתרופה.
לא אמרתי שבעלך מושלם. גם את לא. אבל עכשיו חכי ותתמכי בו (וגם תתיעצי איך לשפר את המצב).
אני חושבת שקשה לבעלך להיות רגוע כאשר לך יש מחשבות שליליות עליו. גם אם לא אמרת לו כלום - שידרת לו את זה.
לפעמים חלק מהפתרון הוא החלפת המשקפיים, והסתכלות על אותו מצב במבט אחר.
בהצלחה רבה לך. נקווה שהבעיה תקטן מאוד כשהקורונה תחלוף ובעלך ימצא עבודה.
שלום מצפה להריון
ליבי יוצא אליך. הייתי נשואה לאדם כזה. אם הוא היה מתעצבן, זו היתה רעידת אדמה, הר געש מתפרץ. למזלי, הוא עזב את הבית. ורק אחרי שעזב, הבנתי באיזה לחץ חייתי עד אז. כשנמצאים בתוך זה לא מרגישים את הלחץ הנפשי והמחיר שזה לוקח כדי להשאר ולתפקד. לא שאני ממליצה להתגרש, אבל קודם כל תדאגי לך ולילדים ותבהירי לו שהוא חייב ללכת לטיפול . מבחינת הילדים, לצערי הם לומדים ומחקים את האב, כשהם נתקלים בבעיה, לפעמים הם מגיבים בכעס לא פרופורציונלי. המלצתי לך, קחי את הילדים לטיפול. אם הם עדים לזעם שלו כנראה שהנזק כבר נעשה. שהשם יתן לך כח ושתצליחי בכל החלטה שתקחי.
פעם בשבוע לרוקן הכול , נראה לי שיש שם דברים קשים עוד בימי הילדות .צריך לנקות הכול,(וזה לאילו שרוצים להתתחתן על תגידו "עד החתונה זה יעבור" אחרי החתונה זה "הר געש". צריך לפרוק שימו לב לפני שמתחתנים כמה מהר הוא כועס וכמה מהר אתם מנסים להרגיע.). אם הוא לא מוכן בלי איום של גרושים כי מי יודע מה יקרה דיר באלק? צריך לערב אדם נוסף, כי בית של צעקות כול הזמן זה סיוט.
צעקות של בית זה רעיל לילדים
היי בנות,
ביום חמישי האחרון ביצעתי בדיקת הריון ביתית לאחר איחור של יום במחזור שיצאה חיובית.
באותו היום ניגשתי לבצע בדיקת דם והבטא יצאה 15.
קבעתי בדיקת דם נוספת לעוד מספר ימים...
אבל מה אתן אומרות??
האמת שאני לא מרגישה שום דבר חריג חוץ מחום גוף שעלה מעט.
אין לי עייפות חריגה או כל תסמין שמאפיין הריון... בינתיים
אני כבר הרבה זמן מתעסקת במודעות לפוריות, מכירה היטב את צוואר הרחם שלי..
תהיתי אם יש לי אפשרות לבדוק פתיחה לעצמי? וככה לא להגיע לבית החולים מוקדם מידי, ולדעת מה מצבי..
הריון ראשון
מישהי יודעת לענות?
(ובכלל, חסרת נסיון אבל מרגיש לי טריוויאלי שאדע בעצמי לבדוק מה המצב שלי ולא רק מיילדת תוכל להגיד לי.. ככ הזוי?)
לגבי זיהום, עד כמה שהבנתי כל עוד לא פקעו המים אפשר לבדוק בצורה סטרילית
מבולבלת לגבי זה ובעיקר חסרת נסיון ולכן מתייעצת
ולא במקום שרירותי כלשהו מחוץ לבית חולים.
זה הרבה ממה שגורם לי לרצות לדעת מה המצב שלי לפני שאני נוסעת לבית חולים
זה לא רק העניין הטכני של להצליח להגיע.. גם ללמוד לבדוק פתיחה על אחרות זה משהו שדורש למידה ופיתוח מיומנות. גם לרופא נשים זה לוקח קצת זמן לבדוק נכון ולדעת מה אמורים להרגיש ומה זה אומר. אז גם אם תגיעי לצוואר הרחם שלך איך תדעי להסיק מזה מהי הפתיחה?
קודם כל אני יכולה לדעת לגבי מחיקה, עד כמה הצוואר התקצר/ מתמזג,
ולגבי פתיחה, אני יכולה להרגיש עם האצבעות מה הגודל שלה, מתוך הנחה שאצבע זה בערך 2 סמ
באמת פוגם בבטחון שלי שזו לידה ראשונה ואני לא יודעת מה לצפות, אבל באינסטינקט מרגיש לי מאוד מוזר התפיסה המובנת מאליה שאני לא יכולה לבדוק את מצבי..
כל השנה אני בודקת את מצב צוואר הרחם ויודעת לפיו האם אני פוריה או לא וכו', למה בעצם אנחנו לא יודעות לעשות את זה בלידה?
ושוב, מבינה ומקבלת את ההסתייגויות
זה אחרת, זה יותר מורכב ומשהו שצריך ללמוד אותו. זה כן יכול לתת לך מושג, נגיד אולי כן תצליחי לזהות שהוא ממש סגור או פתוח מעט, לעומת אם יש פתיחה גדולה ואת ממש מרגישה הרבה מהראש. אבל בתור מישהי מהתחום שיודעת לבדוק ובודקת נשים כל יום, יכולה לומר לך שזה לא טריוויאלי ולא ידע שנולדים איתו. גם צריך להכיר את השימוש הנכון במושגים המקצועיים, זה לא סתם מדידה מתמטית- יש בזה מעבר.
לבדיקה במעי הגס הולכים לפרקטולוג,אפילו שזה הגוף שלנו
אנחנו לא אמורות להבין הכח ולדעת הכל
לא מצליחה להבין איך את חושבת שתצליחי להגיע למקום הזה עם בטן,
אם כל חיחייבת לשתף אתכן
אני פשוט קרועה מצחוק![]()
אני כולה בשבוע 8 ,
אבא שלי מייעץ לי בדילמה מול המעסיק(הרעת תנאים ,פיטורים וכו׳). זה תחום העיסוק שלו.
הבנתי שחשוב שאומר לו שאני בהריון כי זה משנה את התמונה,
כמובן תוך אני משביעה אותו שלא יספר לאמא שלי- אחרת מחר אקבל טלפונים של מזל טוב מכל המשפחה
התגובה שלו:
״בשעה טובה, (חיוך), אז מול המעסיק בלה בלה בלה בלה בלה״
איזה גברי זה להגיב ככה
אפילו לא התעניין איך אני מרגישה
הרי ההריון זה עוד נתון בנושא, כמעט כמו מס׳ שעות העבודה שלי
(מזל שהוא אבא שלי ואני מכירה אותו טוב, ככה שאני רק צוחקת ולא נעלבת, וממש מצחיק שהוא הראשון שיודע. בדרך כלל זו אחת האחיות שלי.)
נכד מספר 27 זה אמור להיות....
אני מבינה שאצלו נכד זה כמעט כמו נעליים חדשות שקונים כל עונה![]()
ועדיין, כמו שאני מכירה אותו- זה הסגנון בכל מקרה
(הריונות קודמים פשוט ההודעה עברה דרך אמא שלי. ולא ישירות אליו...)
מק"ר
(מעריכה את אבא שלי קצת יותר עכשיו ;) )מיואשת******