שרשור חדש
כשאומרים שהמחזור מגיע 14 יום אחרי הביוץ הכוונה מתחילתהריון ולידה2
הביוץ או מסוף הביוץ?
בדקתי ביום ה13 כולל יום הביוץ והתשובה שלילית יש עדיין סיכוי?
14 יום זה לא על הדקהשילוביםאחרונה

זה מדד כללי

תחילת הביוץ וסוף הביוץ זה הפרש של 12 שעות.....

 

עוד קצת סבלנות ובעז"ה תדעי....

 

מרגישה אמא גרועההריון ולידה2
עבר עריכה על ידי הריון ולידה2 בתאריך י"ז באייר תש"פ 06:50
עייפה. חסרת סבלנות. לא נהנית מהדברים הקטנים אלא בעיקר מתבאסת ומתעצבנת מהדברים הטכניים שלא הולכים כמו שצריך (נניח שינה).
מבואסת שאני לא האמא הטובה והחמה והסבלנית והאוהבת שחשבתי ודמיינתי שאהיה. אני יותר האמא העייפה והמותשת.
מתבאסת בשביל הבת שלי שהגרילה כזו אמא גרועה.
ובכל יום כזה שאין לי סבלנות אליה (אני לא צועקת עליה או משהו, סתם אין לי אנרגיות אליה ואני מוצאת את עצמי מחכה שהיום כבר יגמר) אני מסתכלת עליה ישנה עם דמעות בעיניים ושונאת את עצמי.
בכלל שנאה עצמית זה משהו שהולך אצלי חזק לאחרונה...
ממש עצוב לי.
(היא בת שנה).
מאמיייי.... אוווווףףאמא3
חוסר שינה זה דבר נוראי
הוא מוציא מאיתנו דברים גרועים נורא....
איזה עצוב שעם זה את מסתובבת
''מסתכלת עליה ישנה עם דמעות בעיניים''
''שנאה עצמית זה משהו שהולך אצלי לאחרונה''
''עייפה, חסרת סבלנות''
''לא נהנית מהדברים הקטנים''

אחותי את ראויה להרבה יותר מזה!!!
לחיים טובים, שמחים, רעננים, מלאי עונג!
קודם כל חיבוק....
איזה קשה זה...!!
ודבר שני.. עשית בדיקת דם? מה עם הברזל שלך? והבי12?
ודבר שלישי....
לדבר על זה!, אל תישארי עם הרגשות האלה לבד...... תפתחי את זה עם חברה קרובה, תאווררי קצת את מה שקורה בפנים...

ממש ממש חיבוק. בהרבה אהבה
💞
היו לי תקופות כאלה. ממש.אורוש3
אחד הדברים הקשים בחיים הבוגרים זה התנפצות החלומות. לא חלומות גרנדיוזיים. אלא כל מה שתארת שחשבת שתיהי. בול זה. הפער המטורף הזה בין מה שרוצים וחושבים שנכון ומאמינים שלא בשמיים לבין מה שקורה בפועל. ואז מגיעים רגשות האשם והשנאה העצמית. הייתי שם ממש. וזה חוזר בגלים מדי פעם.
הדבר הכי הכי הכי הכי גרוע זה השנאה העצמית. היא לא מובילה לשום שום כלום טוב. היא מפילה מטה מטה בבור השחור. מה שמרחיב את הפער ואז גורם לעוד שנאה במעגל קסמים צורב.
כדי לעלות מתוך התהום הזו חייבים חייבים חייבים חמלה ואהבה עצמית. לא להסתכל מסביב. לא להצטער על החלומות. להבין שהמציאות מורכבת יותר. שכולם מתמודדים עם זה. מה שרואים בחוץ זה לא מה שבפנים (כי הכי קל להסתכל על המושלמים ולהרגיש אמא הכי גרועה, בת זוג הכי לא תומכת וכו'). לפרגן לעצמך דברים קטנים בשבילך. שיחה עם חברה. משהו טעים. בגד. מקלחת שווה. לומר לעצמך שזה בשבילך. שגם לך יש מקום. למצוא מה את אוהבת. לומר לעצמך שאת עושה את זה כי את אוהבת את עצמך. לומר לעצמך בראש משפטים אוהבים. להתיפות לבעל. לעשות משהו כיף יחד.
גיל שנה זה גיל מטריף. אבל מאוד שואב. השגחה מתמדת. בעיות שינה שגומרות את כל האנרגיה (לא רק אצלך). הכל מובן. לחלוטין.
ההשקעה באהבה ובחמלה לעצמך זה לחלוטין לא ממקום אגואיסטי. זה ישפיע טוב על כל הסובבים. כולל הנסיכה. מבטיחה לך..
קחי תקופת ניסיון. לא שיש קסמים. בשבילי זה עבודת חיים ממש. אבל אפשר להצליח להרגיש יותר טוב.
אם את לא מצליחה לבד. לכי לטיפול. לי זה עזר.
אמאלה אורוש3 לגזור ולשמוראמא3
תגובה ככ משמעותית
תודה!
מותק את אורוש3
אחרי 2 התגובות החכמות והיפות שמעלי אין לי הרבה מה להוסיףהשם בשימוש כבר
מצטרפת...
שולחת לך כוחות נשמה.
ועוד משהו: דברי עם ה'... ספרי לו הכל, כמו למישהו שיושב ומקשיב בהכלה ואהבה ואמפתיה. והוא הרבה יותר ממישהו שיושב ומקשיב... התקצר ידו??
❤️
תודה על התגובותהריון ולידה2
פשוט חושבת הרבה לאחרונה אם בכלל היה נכון שאהפוך לאמא. אולי זה לא בשבילי. לא יודעת אם כולן בנויות לזה. אולי אני לא.
אני אוהבת אותה, אבל כואבת לי המחשבה שיש לה כזו אמא גרועה.
יש לי הרגשה שהעייפות מדברת ממךבתאל1אחרונה
וזה לא את.
אנשים עייפים או צוברי עייפות נוטים לדבר שלילי...בעיקר על עצמם...
אז...היא לא נותנת לך לישון? אולי תנסי להשלים שעות במהלך היום? תשני איתה צהרים... הולך? או שהיא בכלל במעון ואת בעבודה?
אני רואה שלא רק לי נדפק משהו בתגובות..(מבחינה טכנית כן? 🙂)השם בשימוש כבר
יש כאן כמה תגובות שחוזרות על עצמן באותו שרשור. אני מצליחה להגיב רק לאחר שלוחצת מספר פעמים על "שלח". יש לי הודעת שגיאה אדומה בכל ניסיון שליחה.
נכון. גם לי. מעצבןאורוש3
גם אצלי יש תקלה. מניחה שזה בטיפוליעל מהדרום
כבר כמה שעות.. דיווחתי למשה אבל לא ידעתי שזה כללי.השם בשימוש כבראחרונה
תינוק בן חמישה חודשים וחצי שמסרב לבקבוקבימבה אדומה
מדי יום מגדיל את כמות המוצקים ב"ה אבל בקושי שותה משהו. מעט במזרק...

תנו לי בבקשה את העצות הכייייי טובות שלכן לסרבנים!!
ועוד אמי בעצמי בוגרת סרבנית (היום בת 4) והיא לקחה יותר ממנו... (30 ביום, כן?)

תודה רבה!!!
מה שלומך??לפניו ברננה!
חברה לתלמ.. ;)
גם הבן שלי עכשיו לא מסכים לקחת בקבוק!! (אני בינתיים חוזרת בקטנה... מקווה עד שאחזור באמת זה כבר יסתדר...)
עוקבת אחרי ההמלצות...
ב"ה מעולהבימבה אדומה
מה איתך? אני ב"ה מרגישה ממש טוב.... מי עם התינוקי בינתיים? כשאת קצת בעבודה?
ב"ה טובלפניו ברננה!
פעם אחת עם אבא ופעם אחת לקחתי אותו איתי.. נראה מה יהיה הלאה...
מניסיון שלי וותרי על זה..שירה רננה
את הבת שלי הכנסתי למטפלת מגיל 4 חודשים במשך חודשיים!!! היא ניסתה בקבוק כל היום בערך טיפטפה לה בסוף ככה היה נגמר הבקבוק( רק בטפטופים)... עד היום היא לא מוכנה להסתכל על בקבוקים.
אני כל הזמן הייתי בלחץ מזה וממש הייתי מחורפנת בעבודה.אחכ שחזרנו היא השלימה את כל ההנקה.. שהייתה בת חצי שנה עברנו בעיקר למרוסקים אפשר גם דייסות. גיל חמש וחצי חודשים זה כבר גיל גדול אפשר להסתמך הרבה על מוצקים אולי חלב קצת בכוס. ואת השאר ישלים בבית.
מניסיון שלי וותרי על זה..שירה רננה
את הבת שלי הכנסתי למטפלת מגיל 4 חודשים במשך חודשיים!!! היא ניסתה בקבוק כל היום בערך טיפטפה לה בסוף ככה היה נגמר הבקבוק( רק בטפטופים)... עד היום היא לא מוכנה להסתכל על בקבוקים.
אני כל הזמן הייתי בלחץ מזה וממש הייתי מחורפנת בעבודה.אחכ שחזרנו היא השלימה את כל ההנקה.. שהייתה בת חצי שנה עברנו בעיקר למרוסקים אפשר גם דייסות. גיל חמש וחצי חודשים זה כבר גיל גדול אפשר להסתמך הרבה על מוצקים אולי חלב קצת בכוס. ואת השאר ישלים בבית.
אצלי היתה כזאת עקשנית שגם טפטופיםבתאל1
לא רצתה. נעלה את הפה ועשתה לא עם הראש...
מגיל חצי שנה ןעד עשרה חודשים.
וגם מוצקים לא הסכימה לבלוע... רק לירוק...
לא עזר כלום-רק שבועיים במעון של שביתת רעב, ושכנוע של המטפלות המסורות.
בסוף למדה לאכול ושתתה מכוס.
היום היא שותה עם בקבוק אימון כזה עם ידיות ופיה שונה מבקבוק רגיל... מה שנקרא-הצלחתי לעבוד עליה.
בהצלחה!
אולי בכפית או בכוס? לתת לגימות קטנותליד ה'
אולי.. המטפלות היום ניסו בקבוקבימבה אדומה
ודי התבאסו אפילו שאמרתי מראש שהוא לא הכי בקטע
שאלה נוספתבימבה אדומה
הגיוני שמאז שאני חוזרת ינק כל שעה וחצי-שעתיים וחצי? לאיזה 4 הנקות ככה?
נשמע לי הגיוני. הוא משלים את החסכים של כל היוםיעל מהדרום
כן. אמא שלי אמרה לילפניו ברננה!אחרונה
מראש שאם זה ככה- הוא ישלים אחר כך או על חשבון הלילה שלי.
אצלי לא עבדאורוש3
המטפלת נתנה דייסת דגנים בתוך חלב אם בכפית. ופרות מרוסקים. עד שגדל קצת.
הריון צעיר, כאבי ראש חזקיםגברת רדה
היי , אני אחות עובדת במחלקה די קשה ופיזית , זה הריון אחרי שני הפלות מוקדמות, שבוע 12 אחרי כל משמרת לילה יש לי כאבי ראש מטורפים ברמה שאני כל היום במיטה, חייבת לציין אני שותה הרבה מנסה לאכול קצת , למה זה קורה? משהיא חוותה דבר כזה ?
תתייעצי עם רופא.תיתי2
את אחרי שני הפלות.
עשית בירור הפלות?
כי אם יש לך קרישיות יתר וכאבי ראש חזקים - זה עשוי להיות מסוכן.
תתייעצי.
מקפידה על חומצה פולית?הריון שישי
מניסיון זה פיתרון, ולי בתחילת הריון קודם היו כאבי ראש נוראים ובסוף כשהפסקתי שוקולד, נעלם!
תודה רבה על המענהגברת רדה
לוקחת חומצה פולית עוד מלפני, כל הבירורים של תפקודי קרישה תקינים
מנצלשת, ברשותךשמחה!!
שבוע 5 ממש בהתחלה..
כאבי ראש כל ערב בשבוע האחרון.. משתק אותי.
זה אמור להטריד אותי?
ביומיים האחרונים שותה המון וזה קצת עוזר אבל עדיין קיים ממש..
רק להגיד שמשלב מסויים בהריוןמקווה מאוד
את יכולה לבקש לא לעבוד לילות והם מחוייבים על פי החוק לאפשר לך את זה. אולי יעזור לכאבי ראש
נכון, בררתי זה רק משבוע 20גברת רדה
בהצלחה עד אז מקווה מאוד


קורה לי בכל הריון בשליש ראשוןמיואשת******
כאבי ראש מטורפים ממש כמו מיגרנות
אין לי פתרונות אבל זה נורמלי
חוזרת לשירשורגברת רדה
בדקתי אם הרופאה ואחות מלווה , מסתבר שיש חשיבות לקחת חומצה פולית בזמן קבוע לא על הדקה, אלא רגילה בבוקר אז בבוקר, ולשתות ליטר מים עד הצהריים ועוד אחד עד הערב וכל השאר זה בונוס לגוף, ובגלל שאני עובדת משמרות מטורפות אני הפכתי את כל הסדר, ב"ה בימים האחרונים אין כאבי ראש . מקווה שזה עוזר לעוד בנות
תודה שעדכנת!! טוב לשמוע שזה עוזר לךמקווה מאודאחרונה


צריכה קצת חיזוק...22252

אני חמישה חודשים אחרי לידה, לפני חודש קיבלתי מחזור ועדיין מדממת!!

לא רואה התקדמות לקראת הסוף...

הייתי אצל בודקת שעשתה לי הפסק, באותו יום המשכתי לדממם.

הייתי אצל הרופאת נשים, היא גילתה לי שחלות פוליציסטיות.

אני מתה מפחד מזה, תמיד חלמנו להיות משפחה ענקית עם מלא ילדים, וכנראה שזה יהיה מאוד קשה.

במיוחד אם אני לא אפסיק לדמם.

רק המחשבה שזה יהיה קשה גורם לי לרצות עוד הריון כבר מעכשיו!

הזמנתי טיהורית, תקועה בדואר בגלל הקורונה.

ביטלו את החוג ארובי, אז אני עדיין לא בכושר מחודש שביעי כזה.

איך שהחלטנו שמתחילים בערב לעשות ספורט- התחיל גשם כמה ימים.

לא רואים אנשים.

תקועים בבית.

בעלי ברוך ה' עובד, אז אני לבד עם התינוקת.

אין מה לאכול בגלל כל ההגבלות כדי לטפל בשחלות הפוליציסטיות.

תכף כבר נמאס משייק וסלט ושייק וסלט...

ועכשיו אפילו ל"ג בעומר אסור לחגוג???

מה יהיה???

את אחרי לידהים...

כלומר כבר נכנסת להריון ולא נשמע שזה בא בקושי

עכשיו שאת יודעת שיש לך שחלות פוליציסטיות את מפחדת שיהיה לך קשה- אל תדאגי, עצם הפחד שלך יכול לדגרום לזה להית קשה, תבטחי בה' ותאמיני, זה יבוא בלי שום קושי כמו קודם

נשמע לי שאת עדין מאוד הורמונלית וכנראה שזה גם קשור לכל הדאגות והפחדים והלחץ

את לוקחת מניעה? יש מצב שזה דימום הסתגלות

וואי נשמה! חיבוק גדול[סתם אחת]
אחרי לידה זו תקופה מאתגרת ממש!
במיוחד במצב העכשווי
ועוד דימום שלא נגמר

הלוואי היה לי איך לעזור..
רק חיבוק ענק
מחזקת אותך ממש💕
^^^ מחזקת את דברי החכמות שמעלי ומוסיפה-אמהלה

גם אני אובחנתי עם שחלות פולוציסטיות

וב"ה אני אמא ל6 ילדים בליעה"ר. ב5 הריונות ללא שום טיפולים!!!

נכון שתזונה טובה עוזרת לטיפול בשחלות פולוציסטיות

אבל אם זה מביא אותך לרעב כזה בין אם הוא רגשי ובין אם אמיתי (וזה נשמע לי שתיהם)

הייתי ממליצה לך להפסיק עם הדיאטה הקיצונית

לחשוב טוב (אפשר להתייעץ עם תזונאית כמובן) מה הכי חשוב לך להוריד

ומה את חייבת לאכול בשביל הבריאות הנפשית שלך...

לי עזר מאד כשלקחתי שיח אברהם בקפסולות וגם כדורים של צמח הג'ימנאמה (הכל טבעי)

ועוד משהו-

5 חוד' אחרי לידה זה מאד יתכן שהגף עדיין לא מאוזן הורמונאלית....

אני עברתי הרבה בנושא... אם תרצי עוד תמיכה וייעוץ אשמח להיות אתך בקשר בפורום או באישי.

בהצלחה רבה

אנחנו כאן

חיבוק

 

את לוקחת גלולות?להבת-כוחאחרונה
דיקור סיני וצמחים יכולים לעסור.
כמה זמן מהביוץ אפשר לעשות בדיקת היריון?רותם וקנין
12 יום כמדומניהשם בשימוש כבר
חכי לאחרי איחור. תעשי טובה לעצמך. למרות שזה קשה בטירוףאורוש3
אני כבר 3 ימים עם כאבי בטן... לא יכולה עם התהייה מה זהרותם וקנין
מניסיון של הרבה פה. פשוט לא כדאיאורוש3אחרונה
מתחילים לדמיין פסים כמעט שקופים. מקווים והכל. ובסוף זה שלילי. זה פשוט לא אמין. למרות שהם כותבים שאפשר. יום אחרי איחור יש כבר פס חפה וברור אם זה חיובי. ברור שזה מטריף. גם אני הייתי בטירוף הזה. וזה רק הורס נפשית. חכי.
מסכימה. חוסך אכזבותיעל מהדרום
מסכימה. חוסך אכזבותיעל מהדרום
מנסים להכנס להריון...מיכאלונת
אמורה לקבל עוד יומיים שלוש...
עד עכשיו לא היה כלום גם לא הפרשות חומות..
היינו יחד עכשיו.. ובסוף כשיצא היה דם ..

זה אומר שזה אבוד גם החודש?.. התחתונית עכשיו ריקה..
אבל היה כמו דימום על הסדין ועליו ועלי... 😔

שיתפת אותנו בעבר שיש לך כתמים חומים שבוע לפני הוסת.קרן-הפוך
יש לי הפרשות חומות שבוע בערך לפני המחזור... זה בעיה להכנס - הריון ולידה

כנראה הדימום כתוצאה מהיחסים - קשור לזה.
רירית הרחם שלך מתחילה לנשור בצורה קלה כמה ימים לפני שיש דימום שוטף.
ועכשיו ערב קיום יחסים, יצאה כמות יותר משמעותית, אך עדיין זה לא בשטף.
נכון.. אבל החודש לא היה כתמים חומים בכלל....מיכאלונת
כתבת שאת צריכה לקבל עוד יומיים - שלושה.קרן-הפוך
בעבר היו כתמים.

גם אם החודש, כלומר עד עכשיו, לא היו לך כתמים מקדימים, היחסים יכולים להיחשב כסיבה לדימום שיצא ממך.
זה לא יכול לקרות לפני הריון..? אין מצב שזה השתרשרות?מיכאלונת
יכול להיות שקשור להשתרשות. תצטרכי לחכות לאיחור ולבדוק.קרן-הפוך
תודה ענקית על התגובהמיכאלונת
שלום יקרה, ראשית-בכל מקרה של דימום יש לשאול רב,השם בשימוש כבר
ביחוד אם ישנו כתם גם על הסדין.
אבל לגבי ההריון-דימום וגינלי לא בהכרח שולל הריון. בעיקר שבמקרה שלך הדימום הוא לאחר קיום יחסי אישות. זה יכול להיות גם פצע בנרתיק.
גם בהריון ישנו מצב של דימום השתרשות- העובר משתרש ברחם.
תאלצי להמתין קצת.. אין מדי מה לעשות.
מאחלת לך הצלחה ובשורות טובות! 🙂
תודה ענקית על התגובהמיכאלונת
את יכולה כבר לבדוק לדעתימחכה להריון

אם זה לא מתגבר למחזור..לי היה דימום כמעט שבוע לפני מחזור ובסוף זה התגלה כהריון וגם זה היה אחרי יחסים..כמובן לא רוצה לאשלות אותך

דחוף לפנות לרבאנונימיותאחרונה
דם בעקבות תשמיש הוא ממש בעייתי.
בטח אם היה עליו ועליך ועל הסדין
אז עשיתי בדיקת הריון הבוקר ויצאה שלילית 🙁 מחרהריון ולידה2
צריכה לקבל מחזור וממש מבואסת לא חשבתי שיקח לי זמן הפעם להפקד
מצד שני אני חושבת שאולי זה לטובה גם הקורונה עכשיו וגם אולי טוב שיהיה מרווח יותר גדול
אבל עדיין... מחזור זה מבאס ממש
חיבוק! מסכימה ממש עם השורה האחרונה...[סתם אחת]
מחזור תמיד גורם לביאוס והרגשה לא משהו..

חיבוקים!
והלוואי בע"ה חודש הבא
מזדההתב
מאחלת לך הריון בקרוב בשמחה ובבריאות ❤️🙂השם בשימוש כבר
אמן! תודה בנותהריון ולידה2
כמה זמן אתם מנסים?פרח חדש
לא כזה הרבה כמה חודשים אבלהריון ולידה2
אחרי תקופה של מניעה טבעית די ארוכה בהנקה והריון כימי אחד שכנראה גרם לי לרצון🙁
בע"האמא וגם
נקווה שבפעם הבאה
גם אני שנה וחצי אחרי כימי ועוד מחכה.....אנונימי054אחרונה

בע"ה מאחלת לך עוד החודש! מבינה את התסכול לגמרי

שבוע 38+5 פתיחה 3 ומחיקה 100%נוטלה
בשבת יצא לי הפקק הרירי,אתמול עוד הסתובבתי עם בעלי ועשינו הליכה... היום לי פתיחה 3 ומחיקה מלאה.. אין עדיין צירים
הרופאה אמרה שאין מה לזרז כי אין דליפת מי שפיר ולכן פשוט צריך לחכות לצירים. אציין שאני כבר שבועיים מסתובבת עם פתיחה 2. השאלה היא עד מתי? זה יכול להימשך כמה ימים או יותר משבוע?? אני כבר עייפה וכבד לי מאוד

ילדת בעבר?מוריה
קשה לדעת... מקווה בשבילך שיהיה בקרוב!מחי
בדרך כלל אחרי יציאת הפקק הרירי יכול לקחת בין כמה שעות לשבוע עד שתתפתח לידה
נשמע שזה ממש קרוב.. אם ילדת בעבר לא בטוח שזהבתי 123
נחשב פתיחה
זו לידה ראשונהנוטלה
אני מציעה לך לא להתעסק בזה.מוריה
וללכת לעשות דברים שנעימים לך.
ומרגיעים אותך (במגבלה הנוכחית. ).

פתיחה יכולה גם להיסגר.
וזירוז זה לא אטרקציה.

כן תהיי עם יש על הדופק.
אם יש כאב שמתגבר. דימום. ירידת מים. ירידה בתנועות עובר, תפני לבי"ח להיבדק.

בשורות טובות!
בהריון השלישי שלי הסתובבתי עם פתיחה 4 יותר משבוע..באר מרים
לאאאא!!אמא3
@באר מרים אין מצבב!
שבוע עם פתיחה ארבע?!
נשמע לי נוראי
מה, עם צירים? בלי?
איך ידעת לבדוק?
איך ידעת לנסוע ללידה?
יאאאו נשמע לי לא להיט בכלל🙄
בהריון השלישיטרכיאדה

הגעתי לחדר לידה בשבוע 35 עם פתיחה 3 מחיקה 100%, לא התקדם כלום אז שחררו אותי הביתה. ילדתי בשבוע 39!!!

מעדכנתנוטלה
בלילה היו לי צירים סדירים בבוקר נרגעו
נסענו למיון יולדות, ראו פתיחה 4 ושיחררו הביתה כי הצירים לא התקדמו
הרופאה הייתה מאוד נחמדה ואמרה שבמקרים כאלו לידה מתרחשת תוך שעות
תודה לכל המייעצות ורק בשמחות!
שיהיה בשעה טובה ובבריאות!מכחול
מאד מוזר שמשחררים הביתה עם כזאת פתיחה!טרכיאדה


אני בשני הריוניותאשתו שלו
השתחררתי עם פתיחה 3-4 ומחיקה כמעט מלאה וסחבתי 3 שבועות.
מצוין שמשחררים הביתה עם כזאת פתיחהמחיאחרונה
במקום להשאיר להשגחה, לראות צירים שלא מתקדמים, לקבוע שהלידה נתקעה, לתת זירוז, הלידה ממשיכה לא להתקדם, תינוק במצוקה, ניתוח...
אין לה צירים סדירים, הכי טוב לשחרר אותה הביתה ולתת ללידה להתקדם בקצב שלה
בנות יקרות היום יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי זכותו תגןהיכונו
על עם ישראל. הדליקו נר לכבודו שימו צדקה אפילו שקל ותבקשו שבזכות הצדיק הקדוש שהוא מנישמת משה רבינו עליו השלום השם ישמע את התפילות שלכן ושל כל עם ישראל ותבקשו שבזכותו תזכו וכאן ממש תבקשו מהשם מה שאתן רוצות כל מה שאתן חפצות והשם בעזרת השם יהיה בעזרנו אמן💜💜
אמן! תודה על התזכורת החשובה🙂השם בשימוש כבר
אמן! לג בעומר שמח!בתי 123אחרונה
שילובי פירות חדשיםחדשה כאן 1
ניראה שנמאס לה מתפוח אגס בננה ותמר
איזה שילוב מנצח אצלכם?🙏🏼
רעיונותאבןישראל
בננה עם טחינה גולמית
אבוקדו
אני מביאה לו לשתות מיץ תפוזים מתפוז
או מוסיפה מיץ מתפוז לאגס ותפוח/ בננה ותפוח וכו'..
*השילוב שכתבת בתוספת טחינה ו/ביסקוויטהשם בשימוש כבר
*להפריד כל פרי, או לשלב רק 2 פירות (רק אגס ובננה או רק תפוח ואגס )
תבדקי רגישות לנקטרינה או אפרסק וגם אותם תוכלי להוסיף טחונים וקלופים, כנ"ל לגבי ענבים, ( אם כי מתיש קצת לקלף ענב ענב.. ) מלון, בעצם כמעט כל פרי קלוף שנטחן למרקם חלק, רק חשוב מאוד לבדוק אם לילדה אין רגישות( פירות טרופיים לא מומלצים בשלב זה) בהצלחה
נקטרינה ואפרסק זה נחשב לטרופי? חחחדשה כאן 1
המון תודה🙏🏼
לא, נקטרינה ואפרסק לא טרופי. כן: פפאיה אננס אפרסמון מנגוהשם בשימוש כבראחרונה
אני טובעתתתחלווה
בעלי לא מרגיש טוב והכל נופל עליי
אני באפיסת כוחות
גם לטפל בו, גם לרוץ לעבודה במשרה מלאה אחרי לילות ללא שינה ומיד כשאני חוזרת הביתה להתחיל להכין אוכל, כביסות, לסדר, לקפל...
אני גמורה!! אני בהריון וגם ככה אני חלשה ועייפה נורא
מאז שהוא לא מרגיש טוב אני פתאום צריכה להיות עם כוח של עשרה אנשים אבל מאיפה לי???
אני גם נורא פוחדת על ההריון אני נורא מתאמצת
באמצע היום כבר נשברתי כמה פעמים ופשוט אני בוכהההה
זה נורא קשה מה עושים??
אני ככ מתוסכלת ועייפה וזה גורם לי גם להתעצבן על בעלי שיתחיל לטפל בעצמו גם כי אני לא יכולה הכל לבד
שולחת חיבוקגלויה
אויש, נשמע נוראתוהה לי
מה קרה לו? זה זמני?
תקלי על עצמך במה שיכולה, אוכל הכי הכי פשוט, חביתות ולחם. טוסטים. זהו. כביסה רק את הבסיס. יש מצבלקחת עזרה בניקיון?
חיבוק
יקרה...חגהבגה
איזה אלופה את, מהממת...
מה יש לבעלך? משהו כרוני חמור, ה' ישמור? או איזה ווירוס חולף?
מה קורה אם את לא מרגישה טוב ח"ו? אפשר להסביר לו שאת צריכה בעצמך טיפול מסור, ולא יכולה להסתובב סביבו, וגם עובדת. אפר להגיש תה מדיי פעם, להכנס לראות שהכל טוב אבל לא לסעוד אותו... זו דעתי, לפחות אם זה לא משהו קשה ממש.
בזמנים כאלה קשים- אפשר רק למיין כביסה, ולא לקפל. לבשל פעם אחת להרבה זמן, לבשל דברים פשוטים. ו להגדיר זמן, שהוא פינוק ומנוח לעצמך. מקלחת טובה, ספר, כוס קפה, סדרה, מה שעושה לך טוב. קבוע, כל יום...
בהצלחה רבה!
וואי חיבוק יקרה!אביול
נשמע שאת חייבת עזרה חיצונית...
בחורה שתבוא לנקות או לשמור על הילדים... אל תשאירי את עצמך לבד
אוי איזה קשה. מה עם לקנות אוכל?מיואשת******
וכביסה לא צריך לקפל, שימי לא מקופל מקסימום
תנסי לעשות רק מה שצריך ולשמור על עצמך ועוד כמה ימים כשירגיש יותר טוב תתאפסו ביחד על הבית
תודה רבה יקרות חיזקתם!!!חלווהאחרונה
ב"ה הוא קצת מתחיל להרגיש טיפב יותר טוב... כבר הקלה
רק בריאות ושמחה לכולם!!
מחפשת לקנות ממישהי במרכז כמה כדורי דיקלקטיןחיפושית אדומה
לנסות אם זה עוזר לי לפני שאני משקיעה בזה כסף.
תבקשי מרשם מהרופא ואז את יכולה לקנות בבית מרקחתתוהה לי
כמה כדורים שאת רוצה. אפילו 10.
או לחילופין לחפש גמח תרופות
לא אצלנו בקופה...חיפושית אדומה
הרוקח אמר לי רק בחבילה של 100
מתקנת - בסופר פארם כן אפשר!חיפושית אדומה
תודה שהסבת את תשומת ליבי!
יופי, אני שמחה תוהה ליאחרונה
זה באמת כדור יקר אז טוב שיש את האופציה לנסות..
רק אומרת שיש כמה ימי הסתגלות.. וגם לוקח זמן לראות כמה מינון את צריכה.
מבחינת ההסתגלות לי חשוגמה היו יומיים של סחרחורות.. ולגבי המינון, התחלתי עם שניים בערב ואז הוספתי עוד אחד בבוקר.
בהצלחה רבה!
חיסון שעלתהריון ולידה2
היי,
אז הרופאה נתנה לי הפניה לחיסון שעלת, יש עוד איזה חודשיים.. אבל זה הריון ראשון והכל חדש לי ואין לי מושג..
היא ממש המליצה.
אבל אשמח לשמוע דעות
*אני לא מחפשת דעות ממתנגדות חיסונים, אלא מכאלה שמחסנות כדי לדעת אם ביחס לחיסונים האחרים אתן עושות את זה?

תודה 🙏
בטח שכן..אמא ל1 :)
חלילה זה יכול להיות מסוכן לעובר .
בננות- רציתי להתנצל על השירשור ההוא שקצת אולי פגעתי במישהיה' אלוקינו
(השירשור על הורדת שיער) ובכלל אם פגעתי פה במישהי. הייתה אחת מהניק הכללי, אז אני לא יודעת מי היא.
אתן יקרות, והחלטתי לעזוב את הפורום(הזה ספציפית של הריון ולידה) .
פשוט הבנתי שהוא לא כל כך עושה לי טוב.
אז תודה לכן. באמת.אתן מיוחדות♡
ושיהיה הצלחה לכולן, כל אחת איפה שהיא חפצה.
ומבקשת סליחה.שוב.
לא מבינה למה החלטת שהפורום לא מתאים לך ... כי ריבוי ומגווןקרן-הפוך
דעות הוא שעושה את הפורומים מעניינים, תוססים, פעילים.

פורומים שאין בהם את הרב-גוניות, משעממים והרבה פחות פעילים.

תחשבי בבקשה שוב על החלטתך.
את תחסרי לנו 💕💕
אני לא יודעת על איזה שרשור מדובר אבל מסכימה עם קרן הפוךבתי 123
מה דם שמאוד כיף לקרוא אותך...אהבתחינם
תמיד עונה דוגרי ואמיתי.
אל תגידי לעזוב , תגידי הפסקה 💕🙂מיואשת******
מנסיון, לפעמים צריך הפסקה וזה בסדר. יגשר גידים שזה מתאים אפשר לחזור
עזיבה זה כזו מילה סופית כזו, חבל, את חלק מאיתנו ונשמח לראות אותך פה שוב, בהצלחה בהכל!
אל תעזבי לכולן קורה לפעמים שניסחפים. לא יודעת על מה מדוברהיכונו
אבל את חשובה פה.
אתן יקרות ריגשתן נורא תודה! אני בפורום השכן(נשואים טריים)♡ה' אלוקינואחרונה
בדיקות ביתיות חיוביותמצפה להריון בעה
ובטא שלילית מחוצת
הברזים נפתחו😢
ואני שואלת למה לתת בדיקות ביתיות חיוביות כל פעם ואז שלילי בבטא
זה מוזר שכל פעם יש לך בדיקה ביתית חיובית..Mamina
או שזה לא מוזר?? אצלי לא קרה מציאות שאני בהריון בבדיקה ביתית ואז בבדיקת דם שלילי.. גם בהריון כימי הבטא היתה חיובית אך נמוכה....
אולי זה בגלל שאת לוקחת הורמונים?? אולי זה משפיע על הבדיקה?
כן זה מה שאני חשבתימצפה להריון בעה
אבל בדיקה הבוקר חיובית
ובדיקת דם שלילית
קצת מוזר לי שהבטא שלילית מאותו יום של הבידקה
כים גם אם זה מההורמונים( למרות שלא אמור להיות כי עברו שבועיים ) זה היה אמור למצוא את זה בדם
נכון🙄 וואי מישהי יודעת אולי??Mamina
בשתן זה יומיים אחרי הדםשושנית78

אז יש מצב שבדם ההורמון כבר ירד, ובשתן הוא עדיין מראה שארית מההורמון כי זה עדכני ליומיים לפני.

זה לא הגיוני מה שאת אומרתYaelL

אם ההורמון כבר לא קיים בדם אז הוא גם לא יופיע בשתן. הבדיקת שתן "מפגרת" אחרי בדיקת הדם בעצם זה שבדיקות השתן לרוב מזהות את ההורמון רק מרמה גבוהה יותר, אבל זה נכון למצבים שהבטא חיובית. אם אין אז אין, הם לא יזהו נוכחות של הורמון שכבר לא נמצא. הן יכולות לצאת שליליות כשבדם יש את ההורמון אם זו רמה נמוכה, אבל לא להפך. 

באמת???מצפה להריון בעה
כי אז זה מסביר קצת
בכל אופן לקחתי הורמון לפני 14 יום ככה שמוזר שזה שאריות
בדם זה מזההבעזרת ה
רק את הבטא בצורה טובה יותר. לכן הגיוני שהבדיקה הביתית "מתבלבלת" מההורמונים ובדיקת הדם לא. מבינה?
שיו נשמה. תפסיקי עם הביתיות. אם יאחר לך ישר בדיקת דם. חיבוקאורוש3
לגמרימצפה להריון בעה
מישהו צריך להזכיר לי את זה כל חודש מחדש
ואוו זה כבר לא אמיתי, חיבוק גדול!מק"ר
לקחת אוביטרל אולי? הוא משנה את התוצאהמקווה מאוד
לפני שבועייםמצפה להריון בעה
האוביטרל יכול להשאר עד שבועיים ולגרום לתשובה חיוביתפרח חדש
כן אבל עברומצפה להריון בעה
אולי יש לזה עוד השפעה אחרת אין לי איךMamina
להסביר את התופעה... וואי הלוואי וזו טעות ואת בהיריון. אך מה הסיכוי לכך אם בדיקת הדם שללה זאת?
יכול מאוד להיות בגלל זה... מבאסמקווה מאוד
דייי אוףףף רקלתשוהנ

איזה קשה כל פעם

:-*

 

בע"ה ההריון האמיתי יגיע בקרוב ובזמן הנכון והטובארלט


מאיפה הבדיקות? יש מצב שהזמנת מאלי אקספרסאורית13
בטעות בדיקת ביוץ במקום בדיקת הריון?

לא חח אל תגזימימצפה להריון בעהאחרונה
בדיקות הריון מכללית
כמה הייתן משלמות לדולה?תוהה לי
מצאתי משהי קצת יקרה, לוקחת 3500. יש לי החזר 1500 מהקופה אבל זה עדיין יקר..
וואי ממש יקרשמחה7


אני אישית אף פעם לא לקחתי דולהשמחה7

יש לי חברה שלוקחת קבוע את אותה אחת ב1500 ש"ח.

היא באיזור ירושלים?תוהה לי
אשמח שתשלחי לי פרטים באישיתוהה לי
תודה רבנ
בשמחה-כבר שולחתשמחה7

חיוך

ממש יקריוםטוב
אני שילמתי לפני שנה וחצי למישהי מנוסה מאוד 3000 (בעיקרון לקחה 2600 אבל בגלל שהלידה הייתה 20 דקות לפני חג ונאלצה להישרר בבי"ח שילמתי 3000. היה סעיף כזה בחוזה)
פעם אחת לקחתי ושילמתי 1500 ש"חרעותוש10
לא נפגשנו מראש אבל הלידה התחילה ארוכה מאוד והיא הגיעה ישר לחדר לידה

לקחה 1500 ש"ח
כאילו יצא שתשלמי 2000.זה קצת יקר, אבל לא מאוד,הריון ולידה2
כי הרוב לוקחות 1500.
בהצלחה יקרה ולידה קלה ובריאה.. ידיים מלאות!!!
תודה רבה תוהה לי
בסוף אני לוקחת משהי ב3000 וזה באמת יוצא רק 1500.. לא נורא. זה שווה את זה
בהחלט. גם אני סבורה כך. שווה את אחת החוויות ה.. בחיים..השם בשימוש כבר
בהצלחה יקרה... שתהיה לך חווית לידה!! לידה קלה וטבעית ותינוק/ת בריא/ה ושלמ/ה!!!
אמן תודה רבהתוהה לי
שווה את זה לגמרייוםטובאחרונה
אשמח להמלצות על בתי חולים-רייסית
במרכז ובצפון, שתומכים בלידה אחרי קיסרי (ויב"ק), ועם אפשרות של ביות מלא..
בתי חולים שיקחו סיכונים קטנים, כדי שבאמת אצליח ללדת רגיל (הקיסרי היה בעקבות מצוקת עובר, אבל עדיין זה מלחיץ), אבל לא יגיעו למצב של סכנת חיים וכן יהיו אחראיים.
יש כאלה? לא ירושלים ודרום, זה רחוק מידי..
תודה רבה!
מקפיצה לי..רייסית
נראה לי לניאדואמא ל6 מקסימים
לא מידיעה אישית, אלא משמועות
שמעתי עליהםרייסית
אבל אני לא יודעת כמה הם מקצועיים אם ח"ו יש צורך..
לניאדו מקסימיםאביול
היחס שם מאוד חם ומשםחתי. ממש אכפת להם ממך. היחס האשפוז ממש טוב.
הם מאפשרים לידות אחרי קיסרי, לא מניסיון אישי אבל אני יודעת על הרבה שמגיעות אליהם בגלל זה. הם די מקצועיים. לא אומר שהכי, יש יותר, אבל הם ממש לא בעייתיים בקטע הזה.
אני ממש אוהב ת
שמעתי המלצות בענין על ביח מאיררעותוש10
לא יודעת לגבי ביות
בית חולים מאיראביול
גן מעולה. אני יודעת בעיקר על המקצועיות שם. לא מניסיון אישי. אבל האווירה לא דתית בכלל ויש ערבים..
לפי מה ששמעת מעיני הישועה הכי תומכים בזהבתי 123
לניאדוליד ה'
לניאדו ומעייני הישועהאוהבת טבע
ממש תודה! יש עוד?רייסית
יש גם בית חולים כזה באזור הצפון? (למקרה שאהיה אצל ההורים) הבנתי שצפת ונהריה ממש לא עוזרים בזה.. יש אחד שכן? או שאצטרך לנסוע עד לניאדו?
נסי לברר לגבי פוריה, אני יודעת שהגישה שלהם יותר טבעיתנועה נועה
שמעתי גם באופן כללי דברים טובים מאוד על בני ציון בתחום הלידה, אבל לא יודעת ספציפית לגבי ויב"ק. בהצלחה!
פוריהרעותוש10
מוסיפה שאם זה לידה וגינלית ראשונה שלך זה מצריך גם הכנהרעותוש10
לא מספיק רק לבוא לבית חולים תומך
את צריכה להכין את עצמך יותר מאשר בדרך כלל
קחי בחשבון שתהיי מחוברת ברצף למוניטור
ממליצה על מאיר בכפר סבארחפת..
ילדתי לידה ראשונה מורכבת ממש, הם עשו הכל כדי שלא נגיע לניתוח. יש שם צוות רפואי מקצועי עם כתפיים רחבות. ב''ה ממש הרגשתי בידיים טובות.
בני ציון בחיפהפולניה12
אני יודעת שהם תומכים בויב"ק, אבל לא יודעת אחרי כמה זמן.
מה שכן, הצוות מאוד נחמד והגישה הכללית שם היא כמה שיותר טבעי.
לא מניסיון של ויבקושוב אתכם
אבל ילדתי בתל השומר ומאוד הרגשתי שלמרות העניין הרפואי שהיה לי, ממש ניסו להיות בגישה טבעית.
כדאי לברר
תודה רבה לכולן!רייסיתאחרונה
לא עומדת במתחאאנונימיתתת
ממש ממש רוצים להכנס להריון..
וקיימנו יחסים סביב הביוץ ואני לא עומדת במתח עד הזמן של המחזור.
מה עושים?
מחכים🌹אהבתחינם
אין ברירה.
תעסיקי את עצמך כמה שתוכלי
בשורות טובות בקרוב אמן!
בכל חודש יש רק בין 20-30 אחוז סיכוי לקליטה להריוןבעזרת ה
גם אם קיימתם יחסים בביוץ
גם אם את ובעלך הכי פוריים בעולם.

מפנימים את זה ומשחררים, כי לחכות ככה זה מתכון לאכזבות ולדיכדוך כשזה לא מגיע מהר כמו שרוצים.

הריון זה נס
זה פלא
זה לא משוואה של לקיים יחסים + ביוץ = הריון.

בהצלחה רבה רבה
באותה סירהמחכה להריון

חושבת על זה כל היום צוחק אני כבר משגעת לדעת! ואי אפשר עדיין

וואי, לגמרי מתח..תוהה לי
אני קבוע הייתי עושה בדיקה יום לפני המחזור מרוב חוסר סבלנות... וכשזה היה יוצא שלילי שכנעתי את עצמי שזה בגלל שעשיתי מוקדם מדי, ובסוף, הגיע המחזור.. עד שפעם אחת גיליתי 2 פסים
זה ממש קשה לחכות
תבשרי לנו בשורות טובות כשיגיע הזמן
אין מה לעשותאמא וגםאחרונה
מנסים להדחיק
מתעסקים בדברים אחרים...
מתםללים
ומקווים לטוב!
שילובי פירות חדשיםחדשה כאן 1
ניראה שנמאס לקטנה מתפוח אגס בננה ותמר
איזה שילוב מנצח אצלכם?
לאחרונה עשינו טעימה גם לאגוז מלך והיום סיימנו טעימות של חמאת בוטנים