איזה ילד/ה מהפורום הכי מסקרן אותכם לפגוש?!!!

אל תבהלו מהשם סתם המצאתי משהו....
אני שיר כהן ו-I LOVE YOU לאבבב ![]()
![]()
אוהבת אתכם המוןןן
אני לא מתכתבת באישי לא לכתוב לי הודעות ובבקשה תכנסו לאתר הוא של חברה שלי ואני עזרתי לה קצת,אוקיי?
דף מהאתר! אני מסוקרנת!
שיח סודאבל אנחנו איננו מזדהים עם הציונות (וממשלה מפגרתתתת)
אז .. מה אני יגיד? תהנו במנגל 
![]()
![]()
![]()
![]()
אבל בכול זאת זה לא יפה לזלזל צריך לכבד..מושקי הגאונהאחרונהאיפה אתם עושים?
כי אנחנו לא יודעים איפה כדאי אז מחפשים רעיוןןן...
ביי יום טוב!!!
הי מה קורה
בת דודה שלי מה קורה?
![]()
![]()
סבבה מאיתך![]()