ת פצץץץץ
ת פצץץץץ
See the pain
ילדה 100ממת
1: איציק דדיה.
2: מידד טסה.
3: יניב בן משיח.
4: חיים ישראל.
5: ישי לפידות.
6: אבישי רוזן.
7: יהונתן שינפלד.
את כל אלה אני מחבבת אבל את מי שאני אוהבת באמת הם:
להקת הקינדרלך!!!
![]()
![]()
![]()
what's up Amigo's ????????????מיכל =>בצער רב ובגיון אני עוזבת את הפורום
(לא את ערוץ 7)
משום שנוספו ב"ה מלא חדשים וגם אני בפורם כמעט מגיל 10 והתבגרתי
קצת
אז תמשיכו להנות ועוד כמה שנים תעברו גם אתם לפורומים שונים ואחרים.
בת כמה את??מיכל =>גדולה.....פששששש.....
רקקקרדק
סליחה
פתחווו חובהה !!מיכל =>
#) תיכתבו באיזה שעה הלכתם לישון ..
#) ובאיזה שעה קמתם הכי מאוחר !!!
וניראה מי
מלך /מלכת הישנונים
של הפורום
ילאה זרמו ח'ברה ....
אני הולכת לישון ב-הכי מאוחר באחת וחצי שתיים
והכי מאוחר שאני קמה זה עד 9 וחצי(שזה כבר מוגזם!!
לא משנה באיזה שעה הלכת לישון אפילו אם הלכתם לישון מוקדם מתי קמתם !!!![]()
...מיכל =>הלכתי לישון ב-1 וקמתי ב1:30 בצהריים
כעע
אני ב-10 הולכת לישון וקמה ב-11 וחצי
הולכת לישון בערך ב11 12 יושנת שעתיים הפלאפון מצלצל הודעה מתכתבת קצת חוזרת לישון, יושנת שעה ושוב הפלאפון מצלצל... השעה ההכי מאוחרת שקמתי בה הייתה 10...
הולכת לישון בין 10ל: 12 וקמה הכי מאוחר ב:11וחצי
הולכת לישון בין 11 ל-12 והכי מאוחר שקמתיי היה ב-2 שלושים וחמש בצהריםם עאעאאא חח אבל בד"כ אני קמה ב-11 וחציי 12
הכי מאוחר 2 וחצי....
וקמתי הכי מאוחר ב-12....
מיכל את ניראלי מנצחת....
כרגיל אני כמה ב11 -
12

גבעתי!הכי מאוחר רבע ל4 וקמתי ב1
הכי מאוחר ב2 וקמתי ב2
דבר ראשון אני מסוגלת להירדם בכל מקום, בכל מצב......
ודבר שני פעם ישנתי מ-4 בצהריים עד 7 בבוקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם פעם הלכתי לישון ב-5 בבוקר וקמתי ב-10 בלילה.....חחחחח 
ואני הולכת לישון בסביבות 11-2 בלילה וקמה ב..
בזמן הלימודים:
6-6וחצי עם אלף נסיונות
בחופש:
לא יותר מוקדם מ-10!!!!!!
מישו יכול לכתוב פה ברכה קצרה ומצחיקה\ מגניבה או משהו כזה לשמחת תורה?
אני אשמח!!!!
אני מעיין חדשה אשמח להיתכתב רק עם בנות!!!
עם בנים רק עם זה מאוד מאוד חשוב!!!!!!!!!!!!!!
אני מזהירה מראש!!!![]()
אחווש770אני לא!!!
מי מחובר??!!!
ממממממממממשעממממממםם!!!!!!!!!!!!!!
אני מלכה ואתם עדיף שאני לא יגיד
אני יפה נה נה נה נה נה נה נה נה
צ'וקלייט
ילדה 100ממת
ליאן =)אני מלכה ואתם עדיף שאני לא יגיד
אני יפה נה נה נה נה נה נה נה נה
![]()
![]()
טיפשות
לא שאני כל כך מכירה ברסלבים....
אבל מה הקשר עכשיו?!?!
ויש ברסלבים ממש חמודים, לא כולם כמו שאתם מתארים (תתפלאו לשמוע את זה ממני, למרות שאני לא הכי דתיה בעולם)
ננח
יש לי אחיינים ברסלבים!![]()
נכון שילוב משהו?
חבד וברסלב חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח![]()
![]()
![]()
ככשאני קיבלתי את זה נפלתי מרצפה לכיסא!!!!!!!!!!!!!
טובב!!מיכל =>
ילדה 100ממתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא הכל 100.....
(אל תקחי ללב!!)![]()
מיכל =>כל מי שכותב או הי או ממצב אז רק מיכל ושני עונות....חחחח
2 משועממות!!![]()
חח..אני עדיין פה את יודעת ...מיכל =>במקרה הזה אני
הייתי משועממת כעע
כל הזמן מדברים פה על דברים משעממים. נו יאללה תהיו נורמלים
מיכל =>אחרונה
חלומות נעימים!!!
מיכל =>מי זאת נירית? ומישו אמר פה קרצייה?!
יש לנו אורחים ומנגנים פה בחוץ עד הבוקר
אז...בוקר טוב לכולם

שיהיה יום שמח ונעים ומאושר וכו' וכו' וכהנה וכהנה וכל זה...
קיצר...ביי.
תהילוש!עכשיו לקחו אותו לבית חולים ואמרו שהמצב שלו יותר חמור מכל פעם![]()

ילדה 100ממת
במהרה!!!
אני יפה ואני יפה ואתם עדיף שאני לא יגיד
נה נה נה נה נה
נא להגיד פרקי תהילים לרפואת "הרב חיים עובדיה בן גורגיה"
נשגבת מבינתךאת מכירה את כולם ודרך אגב למה ניתקת אותי?
אבל לא בטוחה..............
מיכל =>חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח