בסטטיסטיקה
איך מצליחים להשלים חומר?
ואיך אפשר להבין איכשהו את הכל
ולעבור את הקורס?

מכירים? בעד? נגד?
תובנות חשובות בנושא?
אני מתעניין בזה בתור עבודה לתחילת החיים, כאשר בעתיד התכנון הוא ללכת לתואר מסודר (לא יודע אם דווקא קשור למחשבים.)
יש פה חוכמת המונים לנושא הזה? 
אבל אחדד:
בעיקרון QA זה משהו שאנשים עושים כעבודה לחיים ולא כמשהו זמני (אמנם יש משרות שמשלבות תכנות ואחוזים מסוימים של בדיקות, ואז אנשים נכנסים לזה כמשהו זמני עם מטרה להמשיך בפיתוח, אבל לא על זה מדובר פה).
וגם זה לא הכי קל למצוא עבודה ראשונה בזה, ולכן אם כבר משקיעים בקורס רציני והתקדמות בנושא אז כבר ממשיכים בזה.
ממילא אם כל המטרה היא כעבודה זמנית תוך כדי התואר - זה לא נשמע לי הדבר הכי נכון.
אני על סף חירפון מהלימודים ומהעבודות
יש לי עוד אלף דברים אחרים בלי קשר ללימודים
פשוט באלי חופש!!
זו פשוט התקופה של הסוף שנה שגורמת לזה להיות עמוס ומאיים כל כך
אבל בינתיים שרדתי את היומיים האלה בסדר סהכ

באפליקציית משימות של גוגל אפשר להכניס גם משימות וגם דדליין, ואז הוא מסדר אותן ברשימה. לחלק כל עבודה למשימות קטנות, אחרי כל השלמה של משימה קטנה לתת גמול כלשהו, ופשוט לחרוק שיניים ולעשות את זה.
זה נורא קשה, ואני לא יכולה להגיד שאני מתמודדת עם זה בקלות, בכלל לא, אבל זה מה שקצת עוזר לי לצאת מהקפאון של "יש יותר מידי דברים איך אני אספיק הכל"

או בשמה הנפוץ יותר תקופת מבחנים..
יאללה שאלון קצר:
א. באיזה שנה אתם
ב. מה אתם מקבלים על עצמכם בתקופת מבחנים זו
ג. מה אתם מקבלים על עצמכם לסמסטר הבא
ד. שתפו בטריק שעוזר לכם ללמוד למבחן
ה. באיזה קורס חיפפתם ממש בסמסטר ועכשיו אתם מתחרטים כי פתחתם את הסיכומים ו这里写的是什么鬼
ו. כמה שעות/ דקות אתם מצליחים להתרכז רצוף שאתם לומדים למבחן
ז. שתפו אותנו במשפט/משהו/פסוק שמחזק אתכם בתקופה זו
א. שנה ב'
ב. ללמוד יותר מפעם קודמת
ג. ללמוד יותר מהפעם הזאת
ד. לכבות כל דבר שמפריע ללמוד
ה. קרוס אחד הקשים... איך הגעתי למצב הזה אינלי מושג אבל יש לי ללמוד חומר מזעזע ב4 שבועות...
ו. הכי הרבה שעה וחצי שעתיים ואז הפסקה.
ז. אל ייאוש בן אדם...
ובהצלחה בלימוד
א. שנה ב
ב. להפחית עם הבנאנדג'ריס
ג. להופיע יותר בשיעורים
ד. ללמוד עם מישהו(אבל קשה לי לגרור את עצמי לזה כי אז אני באמת צריכה ללמוד, קיצער אני מתוסבכת.)
ה. בהרבה מהם, אבל הכי מתחרטת על קורס חשוב לאללה שאין דרך ללמוד אותו לבד
ו. לבד- עשרים דקות חצי שעה. עם חברה- שעתיים וחצי שלוש חופשי
ז. שנגיע לגשר נקפוץ ממנו
היי לכולםן,
נעים מאוד, אני אמא לילד חמוד על הרצף מחולון שצפוי לעלות לכיתה א'.
אם יש פה סטודנטים לחינוך מיוחד מהמרכז שמעוניינים לשלב עבודה מעניינת עם לימודים (הבנתי שזה יכול להיות מוכר גם כסטאז' - מצרפת פה את מודעת הדרושים למתעניינים 
דרוש/ה משלב/ת למשרה חלקית או מלאה (28 ש'ש) לילד מקסים וחכם במיוחד בתפקוד גבוה, שיעלה לכיתה א' בשנה הבאה לבית הספר המונטסורי 'נוף ילדות' במקווה ישראל בחולון 2022/2023.
רצוי ניסיון עם ילדים בחינוך המיוחד, גישה לילדים ומוטיבציה לעזור ולקדם.
מהות התפקיד היא סיוע ומתן מוטיבציה לפיתוח קשרים חברתיים.
תינתן הדרכה על ידי מנתחת התנהגות מוסמכת.
קו'ח למייל >> gradanna@hotmail.com
אבל שתדע שלפעמים לבד זה יותר טוב
כי הרבה פעמים יוצא שאחד מנצל תשני
ושאתה לבד אין את השטויות האלה
אבל במסלול דתי/חרדי או לפחות שלא מתשמש ומלמד ע"י שימוש במאכלים לא כשרים רמ"ל.
אשמח להמלצות..
קודם כל ישר כח על הרצון ללמוד דווקא במקום כשר
זה מאוד חשוב. גם ברוב המכללות הם מלמדות באופן לא כשר וזה יפגע לך בקרירייה.
וגםן שלא נדבר על החילול השם שבדבר.
אני מכירה כמה מקומות
מכללת בישולים בתל אביב לא סגורה על האתר שלהם
הסטודיו לבישול
אבדוק
לפני כמה השנים, מתעסק בתחום ומוכן להקדיש כמה דקות להתייעצות של מישהו שמתעניין בנושא?
סטודנטים שלמדו\ לומדים באחד מהם, אשמח לשיתוף על היחס של המקום וההתחשבות, אווירה, מרצים, לימודי קודש..
פשוט בתוכנית אישית. (בעברית נניח יהיה קשה כי זה שני קמפוסים שונים ותצטרכי ליסוע, אבל אפשר בבר אילן נגיד). הכוונה בתוכנית אישית זה שאת מצטרפת לכל מערכת בפני עצמה והם לא הולכים לקראתך, אז יש מצב שיהיה לך לו"ז מבחנים לא נוח או משהו כזה (ואז מנצלים את העובדה שיש שני מועדים ומחלקים את העומס).
באורות זה לא תואר במתמטיקה ותנ"ך, אלא בהוראת המתטמטיקה והתנ"ך, שזה די משנה לתוכניות שלך בעתיד.
במכללה להוראה לומדים לתעודת הוראה, כלומר ל-B.Ed.
זה תואר בחינוך, שיש לו התמחות במקצועות מסוימים. זה נותן לך הכשרה ללמד בבי"ס.
באוניברסיטאות לומדים לתואר ראשון (BA או BSc).
אם רוצים ללמד בבי"ס בלי ללכת לעשות תואר B.Ed, מה שעושים זה לומדים שנתיים תואר ראשון, ואז אפשר להתחיל ללמוד במקביל לתעודת הוראה (אפשר ללמוד את זה במוסד האקדמי שבו את לומדת, נניח באוניברסיטה, או בכל מוסד אקדמי אחר, נניח מכללות), שאותה משלימים בשנה הרביעית (שזה אומר מבחינת השנים שזה אותו האורך כמו ללמוד במכללה).
במקרה כזה, מה שלומדים בתעודת הוראה זה קורסים כלליים בחינוך, כמו פסיכולוגיה, כתיבת מבחנים, ניהול כיתה ודברים כאלה, ונוסף על זה קורסים ספציפיים למקצוע שאת מתמחה בו - כמו איך ללמד פיזיקה. אפשר לעשות הרחבת הסמכה לעוד דברים - הרעיון הוא שאת הבסיס המקצועי להתמחות שלך עשית בתואר עצמו, אז לא תצטרכי ללמוד שם מה זה מכניקה, אופטיקה, חשמל וכו' - אלא רק איך ללמד את התלמידים את זה. מוסדות שונים מכשירים לגילאים שונים (הגשה לבגרות וחטיבה\יסודי).
אם את לומדת במכללה להוראה ומוציאה B.Ed, ואז את רוצה לעשות תואר שני באוניברסיטה - תצטרכי כנראה לפחות שנה של השלמות (בכל מקצוע).
הסקר מיועד לאנשי חינוך והוראה שעוסקים עם נוער וילדים שאינם מהמגזר החרדי.
אנחנו לא כ"כ מצליחות להגיע לקהל היעד שלנו בכמות שמספיקה בכדי לנתח תוצאות מובהקות.
אשמח לשמוע רעיונות איפה ניתן לפרסם או למי ניתן לפנות
וגם אם זה רלוונטי עבורכם או אם תוכלו לעזור לנו להפיץ, יעזור לנו מאוד מאוד!!
זה הקישור- סקר- מורים ואנשי חינוך
תודה רבה! ובהצלחה לכולם 