שלום לכולם! ! אני מתחילה ללמוד בע"הדובשניה
אז כךשדות של אירוסים
הולכים לתחנת הנפקה של רב-קו באזור מגוריך יחד עם תעודת זהות, כרטיס הרב קו (אם יש לך), תעודת סטודנט (שמקבלים מאגודת הסטודנטים) ואישור לימודים.
ושם הם ישנו לך את הפרופיל.
אגב, אם את עושה חופשי שנתי את לא מקבלת הנחה.
שיהיה בהצלחה!!
תודה רבה
דובשניה
מה זאת אומרת לא מקבלת את ההנחה?shirab13
?? איזה הנחה היא לא מקבלת??? זה פרופיל סטודנט...לב טהור:)אחרונה
מי אמר שמקצועות קודש זה קליל?אביולאחרונה
דווקא ממש לא. וחוצמזה- מורה לתנ"ך זה דבר מאוד מאוד נפוץ שאפשר למצוא בו עבודה. תלכי לפי מה שמעניין אותך, אל תלכי רק לפי מציאת עבודה כי א יכולה ללמוד מתמטיקה ובסופו של דבר ללמד תנ"ך. הכל תלוי בהיצע וביקוש של המנהלים.
איפה הכי כדאי ללמוד חינוך מיוחד...אנונימי (פותח)
ושאלה נוספת...אני לא רוצה להיות מחנכת /מורה לכיתה גדולה...אז מה אפשר בפועל לעשות עם תואר בחנ"מ חוץ מהנ"ל והוראה מתקנת?
קצת תשובות. ..אנונימי (3)
לגבי גודל הכיתות- כל כיתות חינוך מיוחד הן כיתות קטנות.... אז לא תצטרכי להיות עם כיתה גדולה,
אלא אם את מורה משלבת ואז יש לך כיתה בגודל רגיל 30 תלמידים בערך עם 4-5 תלמידים שהם חנ"מ...
ולגבי זה שההורים שלך רוצים- בסופו של דבר זה תואר שאת לומדת ושאיתו את צריכה למצוא את העבודה שלך. זה נכון מאוד להתייעץ עם ההורים, אבל צריך גם ללכת למשהו שאוהבים ושיהיה נכון לך, ולא להם.
בהצלחה גדולה!
את יכולה ללמודישראל האהובה
צודקתישראל האהובה
מכללת אורות ישראל נגישה...אביול
ולרוב מקבלים שם בלי פסיכומטרי.
מכללה מצויינת, רמה טובה של לימודים ושל מרצים.
חינוך מיוחד הוא ברמה גבוהה במכללה.אביולאחרונה
יחסית די עמוס, אבל אפשר ממש להסתדר עם זה וצוות המכללה באמת בא לקראתך אם קשה.
רב קו עם חופשי שנתי - איך מעדכנים פרופיל סטודנט שוב?אנונימי (פותח)
יש לי רב קו עכשיו עם סטודנט שנתי והוא נגמר ב14 באוקטובר כמדומני.
מתי אני יכולה לעדכן את הפרופיל "סטודנט" ברב קו שוב?? אני צריכה בכלל? (רוצה לעשות שוב חופשי שנתי)
אני יכולה לעדכן לפני ה14 באוקטובר בשביל שנה הבאה? אני יכולה רק אחרי?
ואיך אני רוכשת שוב חופשי שנתי? דרך האתר של אגד אפשר, נכון?
ממש ממש אשמח לעזרה.
תודה רבה!
ראיתי איפשהוא שאפשר לחדש באינטרנטלא נולדתי
אפשר באינטרנט באתרכיבשה
אני יודעת שאפשר לחדש בעמדות של הרב קו...אביול
ולא חייבים לבוא דווקא בתאריך.
אפשר לנצל"ש ולשאולישראל האהובה
נראה לי הכי טוב שתפנה לעמדת רב קו ותבקש לעשות את זהאביול
ולא לשכוח ת"ז וכרטיס סטודנטלא נולדתי
וגם אישור לימודים!!!אביולאחרונה
כל פעם אני שוכחת את זה ![]()
אוקיי. הצילו.פוסעת
אני בהיסטריה.
אין לי מושג איך לומדים.
עזרה?
()פסיכולוגיה התפתחותית
וגם, מישהו יודע איך עוברים מועד בחינה בפתוחה?
כל מוקד מפנה אותי למקום אחר...
וגם.. אם אני לא עוברת את הסופקורס אני צריכה לעשות שוב אתפוסעת
הקורס? איך זה עובד בפתוחה?
קפיץ
פוסעת
לא למדתי בפתוחה.בלדרית
מעבר קורס זה לרוב שישים שישים וחמש אבל אני מניחה את לא שואפת לכזה ציון. בכל אופן ציון המעבר צריך להיות רשום בדרישות הקורס ואם לא זה כנראה הציון הרגיל באוניברסיטה תשאלי בקבוצה של הכיתה או תבררי באתר בטח רשום שם.
תודהפוסעת
אני גם עושה אותוסיהרא
באיזה מועד את נבחנת?
קוראים את החומר, את הממנים עושים סיכומים ומבחנים לדוגמה.
-זה בתאוריה בסוף אני עושה בקושי חצי.
עקבת אחרי השיעורים? החומר לא קשה. כדאי לשים לב לנושאים שהם מאד אוהבים, ההיקשרות וכו'.
אני צכה לעבור מועד...פוסעת
תודה
את מתכוונת להירשם למועד ב?-דבורה-
בגדול את צריכה לעשות את זה אחרי שנבחנת במועד א'. ממלאים טופס של תיקון ציון (את מאשרת להם שאת יודעת שהציון האחרון הוא הקובע) ואז את נרשמת כמו שנרשמת לראשון, דרך השאילתא.
אני לא מכירה את הקורס הזה ספציפית, אבל תמיד טוב להדפיס מאתר הקורס מבחנים לדוגמא או מבחנים קודמים ולעשות אותם- ככה את לומדת את הראש של מי שכותב אותם ואיזה סוג שאלות יש.
כעיקרון את זכאית לשני מועדי בחינה בכל קורס, ומותר לך לממש אותם עד לסמסטר אחד אח"כ. (נגיד את יכולה להיבחן עכשיו במועד א' וב' או שאת יכולה להיבחן במועד א' עכשיו ובאחד המועדים של סוף הסמסטר הבא). רק מי שניצל את שניהם ונכשל ולא קיבל אישור מיוחד למועד נוסף חייב לעשות את הקורס שוב.(בד"כ הבנתי שמקבלים אישור).
את נשמעת היסטרית ברמות. קחי נשימה ארוכה, תירגעי ובהצלחה!![]()
לא מועד ב.. יש שני מועדי א..פוסעת
אבל אין שני מועדי אסיהרא
בגלל שזה סמסטר קיץ.
אבל אמרו לי שישפוסעת
אלו מועדי הבחינה:סיהרא
מועד א : 22/9/2016 ותאריך אחרון לביטול הרשמה 19/9/16
מועד ב : 17/11/2016
אני לא מצליחה להעלות קישור, את יכולה לבדוק דרך שאילתא בפירוט הקורס , מועדי בחינה.
מה? אמרו לי שיש אחד מאוחר יותר.פוסעת
הצילו לא רוצה
אני בהיסטריה ועוד עם ההערכות חלופיות
אמאלה
קודם כל תרגעי....סיהרא
באמת, מועד ב זה עוד המון זמן. החומר לא קשה, את יכולה להספיק.
אבל למה את לא מתעדכנת בעצמך דרך שאילתא ? הכל שם, מסודר וברור.
כי זה מה שהבנתי מהקבוצה של הקורס ואני גם לא יודעת איך.לעשותפוסעת
אוף אני לא יודעת ללמוד בפנימייה וגם השיעורים ואוף איזה פחד
מבינה אותך מאדסיהרא
לצערי...
במועד א אני עושה מבחן בקורס אחר שאני לא יודעת את החומר ולא מסתדרת איתו ואין לי זמן ללמוד ואוף!
אוף בהצלחהפוסעת
ואין לי מתי ללמוד וזהו.
נכשלים ונהנים >צ<
האםamir769
היי,
יש לי שאלה האם חשבתם פעם על קניית סמינריון?
אני ממש לחוץ בעבודה וחושב שכדאי לי לעשות את זה מה דעתכם?
הייamir769אחרונה
אפשר להיבחן רק במועד ב' ולא במועד א'aima
ואם רוצים להיבחן שוב אז בסמסטר הבא שבו יש את הקורס.
זה לא קשה בכללאנונימי (3)
ועוד מבחן שקשור טיפה להוראה על התמודדות המצבים מסוימים- שגם הוא, לא בודק ידע כי אין תשובה נכונה.
עשו גם ריאיון ששאלו שאלות על האישיות שלי, על הניסיון שיש לי בחינוך מהדרכה וכו'.
ובסוף עושים סימולציות של העברת שיעור ושל פגישה עם דמות. . את השיעור היינו צריכים להכין ולהעביר לשאר הנוכחים במשך חמש דקות.. ובפגישה אני הייתי המורה והמנחה היה הורה / מנהל/ תלמיד/ חבר לעבודה..
היה קצת מתיש אבל גם ממש מעניין..
אין לי מושג מתי המכללה שלחה את הפרטים שלי..
ואני לא חושבת שפוסלים אלא אם ממש יש אי התאמה מוחלטת בינך להוראה.
לדוגמא, היה איתי מישהו שגם נבחן שלא ממש הצליח להתמודד עם המטלות המעשיות של הפגישה והשיעור, וזה לא היה ממקום של מבוכה אלא כי פשוט אין לו את זה. אז אני לא יודעת אם פסלו אותו, אבל הגיוני לי שכן..
בהצלחה!
תודה רבה
עזרת גם לי...ותן טל
מקווה שבאמת אוזמן למבחן הזה, ושכמובן גם אעבור אותו בהצלחה. בנתיים מכתב הסינגור העצמי שלי נשלח לאחראית הארצית על התוכנית, נקווה שהיא תאהב אותו ותאשר את התקדמותי לשלב הבא
עשיתי אותו היום!
היה מעניין ונחמד דווקאותן טל
תרד בסבידור ומשם המון אוטובוסים לצפון. לרדת במכללת לוינסקיותן טל
ב"הצלחה. אני אישית נהניתי!
והתקבלתי! איזה אושר 😁
ארלוזורוב זה שם אחר לסבידור. כלומר, זה השםותן טלאחרונה
וכן, עקרונית זה אמור להספיק, את צריכה להיות ב8 וחצי,נכון? עקרונית גם אם תאחרי קצת זה נראה שהם לא יעשו סצנות רציניות...
אבל אם בא לך את יכולה לקחת מקדם ביטחון. אני נגיד הייתי שם בדיוק בימים של סגירת הרכבות ככה שהיה ממש עמוס, אז אני לא יודע להגיד אם ביום רגיל יהיו שם עומסים רציניים יחסית...
כמה דבריםלא נולדתי

ב. לקנות קלסרים מחברות כלי כתיבה וכו'
ג. לרענן חומר ישן שלמדת שרלוונטי
ד. לבדוק ששלחת את כל הטפסים שצריך (למשל ערבות בנקאית, חוזה למעונות)
ה. מחשב נייד- זה תלוי מה בדיוק השימושים... זה תואר במחשבים\ בגרפיקה? או אחר?
אז זה תלוי בתקציב
לא נולדתי
תשוטטי בזאפ לפי מדד "פופולריות"
ותסנני מחשבים מעל 2 קילו (או אפילו עד 1.7)
ממש לא חובה מחשבאולפניסטית גאהאחרונה
אני ספציפית לא מסכמת במחשב וגם הרבה מהחברות שלי.
וכמעט ולא יצא לי להשתמש יותר מדי במחשב ואם כן יש אצלנו חדר מחשבים.
המלצה שלי תתחילי את השנה ותבשקי באמת כמה הוא נחוץ לך אל תיקני לפני שתתחילי ,חבל סתם על הכסף
יש שם יותר ממיקרוגל אחדבן של מלךאחרונה
מישהו פה עשה מעבר בין מסלולים (חוגים )בתשירות בדימוס
אני עשיתיme and i
מוזמנת
ראיתי שפנית אלי באישיme and iאחרונה
אבל משום מה זה נעלם לי, אשמח אם תשלחי לי מסר
???תולעת השני
אולי עלינו פה על משהוהאברך דוד
עדיף שילדי ישראל ילמדו אנגלית מישראלי אחר, שבעצמו בקושי יודע אנגלית עם מבטא מזעזע, מאשר ממי ששפת האם שלו אנגלית.
עדיף שילדי ישראל ילמדו אנגלית ממורה למתמטיקה שבקושי עבר בגרות בתיכון, וכדאי גם לחפש מי שבקושי גמר את הלימודים באוניברסיטה, כי הוא בטח יבין את הקושי.
עדיף מורה לספורט שמן ועצל, כי הוא מבין כמה חשוב חינוך גופני ומה קורה אם לא מקפידים על כך וכן על זה הדרך.
זה משהו מבוסס.אנונימי (4)
אם אתה לא מפחד מאנגלית, עיין פה: https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/native-english-speaking-teachers-always-right-choice
וישראלי שעשה תואר בהוראת אנגליתמרב.
צריך ללמוד. ולדעת. ולהתמקצע.
ברור!
אבל בהחלט יש יתרון משמעותי לישראלי שיודע אנגלית ברמת שפת אם ומלמד אותה מאשר לדובר אנגלית מהבית- כמורה.
ואני רואה את זה בלימודים (החל מהמרצים- מרצה שלא דובר מהבית- אנחנו מבינים אותו הרבה הרבה יותר טוב. או מרצה שבעלה ישראלי, למשל.. זה הרבה יותר טוב ומשמעותי ממרצה שהחיים שלו מאוד סובבים סביב השפה... וכלה בסטודנטים עצמם-- לי הרבה יותר קל ללמוד וללמד דקדוק, למשל. למה? כי אני לא רואה אצ הכל בצורה טבעית, אז אני לומדת על perfect בדיוק כמו שלמדתי את הsimple. יש לי תבניות לזה כי למדתי את זה ולא קיבלתי את זה כשנולדתי. ולכן גם קל לי יותר ללמד את זה לתלמידים ישראלים, וגם קל יותר לתלמידים ללמוד את זה)
ובכללי, כשתלמיד שואל אותי "אבל למה זה ככה?" אני עונה "כי ככה זה אנגלית. שפה מטומטמת, לא בנויה חכם ונצרכת. לא כמו עברית שבנויה בצורה חכמה.."
וכשחברה שלי הדוברת עונה היא מנסה למצוא תשובה הגיונית ללמה זה ככה ולמה יש כל כך הרבה יוצאי דופן.
והתלמיד מתחבר, מבין וממשיך ללמוד. פשוט מאוד.
ואני מדברת מניסיון. שלי, של חברות שלי, של המרצים. לא בתיאוריה אלא בתכלס, בבית ספר. מה קורה שם?
זה מה שקורה שם^.
מרב.
אבל זה לא כמו מתמטיקה או מדעים. פשוט לא.
וזה לא כיף ללמוד אנגלית אף פעם. זה פשוט קל יותר לקלוט משו כשהמורה ישראלי. עובדה מוכחת מהניסיון. אין לי מאמר להראות לך אלא תלמידים שלמדו...
מה שאני לא מבינה זהמרב.
כי עוד לא פגשתי אחד כזה.אנונימי (3)
למדתי בתיכון, עשיתי 5 יח"ל באנגלית, נמצא באקדמיה (ב-2 אוניברסיטאות שונות, כך שיש לי אפילו מגוון מסוים) כבר כמה שנים טובות (תארים מתקדמים) ומדבר עם מרצים ופרופסורים שנוסעים לכנסים בכל העולם ועושים שיחות ועידה כמה פעמים ביום עם מעבדות מחקר בחו"ל - ולא נתקלתי מעולם בישראלי שמדבר אנגלית כמו שצריך.
אפילו לא באחד.
בטח שאדם שמעיד על עצמו שהוא לא טוב באנגלית, לא יוכל להיות מורה טוב לאנגלית בגלל "תואר בהוראת האנגלית".
לא בגלל התוארמרב.
ותאמין לי, מלמדים אותי לדבר אנגלית טוב עד כדי איבוד הדעת (ככה זה כשמרצה אחת אמריקאית, אחת בריטית, אחת עם מבטא סקוטי איום ונורא ואחד דרום אפריקאי...)
וזה נכון גם הפוך. לא כל אחד שיודע לדבר אנגלית פיקס יכול ללמד אותה, אתה לא חושב? גם לא מי שיש לו תואר בהוראת אנגלית.
נכון שלא כל אחד שרוצה ללמד אנגלית- בין אם הוא דובר ובין אם הוא לא- יכול לעשות את זה. מסכימה עם זה לגמרי.
אבל הלא-דובר שהתמקצע באנגלית, למד אותה כמו שצריך וממשיך ללמוד ולהתמקצי בה בלי הפסקה אותה- יכול ללמד את הלא-דוברים בצורה מיטבית יותר מדובר.
בוודאי.מרב.
האנגלית שלך, התלמיד הישראלי הממוצע, הייתה יותר טובה משל ישראלי שלמד 4 שנים לפחות אנגלית מימין ומשמאל מלמעלה ומלמטה
או שהיו לך מורים דפוקים
או שאתה חי בסרט ועף פה על כולם שאתה הישראלי המצליח (אתה בטח גם בעל בורסת יהלומים מצליחה, נכון? מדבר גם סינית, גרמנית וצרפתית? ומוצלח גם בזה)
או שלמדת בתקופה שמורים לאנגלית היו ברירת מחדל
או שלמדת במקום שהאנגלית שם לא בראש מעייניו של המנהל, בלשון המעטה. מכירה גם מוסד לימודים כזה.
אז זה אומר שמורים ישראלים זה גרוע? בגלל התנסות *אחת* שלך?
ומה אם אני אגיד לך שהיו לי הרבה מורות לאנגלית-
ישראלית שעשתה שליחות באמריקה, חזרה והחליטה ללמד אנגלית- לימדה אותי את כל מה שאפשר ללמד בדקדוק בצורה מדהימה וחכמה (עד היום אני זוכרת דוגמאות ממנה ועובדת לפיהם)
ישראלית שגדלה בצרפת עד התיכון, אהבה אנגלית ומלמדת עד היום (כל האוצר מילים שלי ממנה. ואם יש מילים שלא היא לימדה ספציפית- היא לימדה איך ללמוד אותן)
אמריקאית ששכחתי איך היא מלמדת בכלל
אמריקאית שלא סבלתי והיא לא סבלה אותי וכל מה שלמדתי ממנה זה לעשות הצגות מול הכיתה כי ככה היא לימדה
ואוסטרלית-דרום אפריקאית שהייתה מדהימה ולימדה אותי המון ועזרה לי לסיים בגרות 5 יחידות (שאגב, משקפת רבע ממה שאני יודעת. נו במת, דקה של שיחה על איזה עבודה לא ידועה עם בוחן שלא אכפת לו ממני ולי לא אכפת ממנו+אנסין ויש לי "חמש יחידות אנגלית בהצטיינות"? יופי טופי ממש)
ככה שהמורות המשמעותיות מבחינה *לימודית*, שבאמת קידמו אותי ובאמת אני מרגישה שבזכותן אני לומדת אנגלית עם אידיאל- היו ישראליות.
אז נכון, יש מורים גרועים. אבל זה לא בגלל שהם ישראלים אלא בגלל שהם לא למדו אנגלית מספיק טוב. ויש גם מורים דוברים שלא למדו ללמד ישראלים וזה על הפנים. אז הם דוברים שוטף. מדהים! אבל להסביר לילד ישראלי בכיתה ה'-ו' מה ההבדל בין have לhas הם לא מצליחים, אז מה עוזר זה שהם דוברים??
לא. אני לא דובר מהבית.אנונימי (3)
והמורים שהיו לי נחשבו למורים טובים ובתי הספר שלמדתי בהם נחשבו מעולים עם אחוז בגרויות גבוה.
אני לא חי בסרט - אבל האנגלית שלי מאוד טובה. את יכולה לחשוב שאני חי בסרט, אבל אני לא מכיר אף ישראלי שמדבר אנגלית כמוני וגם המנחה הקודם שלי באקדמיה, שהוא אמריקאי ואיתו תקשרתי באנגלית אמר לי שהוא מופתע מהאנגלית שלי ושהיא מצוינת. ו
לא, אין לי בורסת יהלומים מצליחה - אני פשוט מוכשר בשפות באופן כללי. וכן, אני מדבר מנדרינית סבירה למרות שכבר שנים לא השתמשתי בה ופעם גם הייתי מסוגל לקרוא משהו כמו 700-800 סימניות. גרמנית אני גם לא רוצה לדעת, אבל אני מבין קצת יידיש.
היו לי מורים אמריקאים והיו לי מורים ישראלים וכן, המורים הישראלים היו עושים טעויות. כשהייתי בכיתה ד' אמא שלי החליטה להשקיע ולשלוח אותי לשיעורים פרטיים באנגלית, ואחרי שני שיעורים עם הספרים של אחי שהיה בכיתה ז', המורה אמרה לאמא שלי שחבל לה על הכסף.
בכיתה ז' היתה לי מורה ישראלית לאנגלית שאחרי שתיקנתי 2 טעויות שלה בשיעור, העבירו אותי לכיתה של הדוברים. (אחרי זה עברתי לתיכון והסיפור חזר על עצמו כמעט במדויק - מורה ישראלי ומעבר לכיתת הדוברים).
הגשתי שיעורים באנגלית, אני כותב תזות ומאמרים באנגלית וקורא ספרים באנגלית - וספרים רמה לא פשוטה. (למשל, אוליבר טוויסט באנגלית בריטית).
ואחרי כל זה, אני לא הייתי מתיימר ללמד אנגלית מעבר לרמה של יסודי. ולא, מי שלמדה 4 שנים "הוראת האנגלית", כנראה שלא תגיע לרמה הזאת.
מי שאהבת או לא אהבת - זה לא הענין. השאלה היא אם הן ידעו את החומר מספיק טוב כדי ללמד אותך.
לא כל מורה שיודע את החומר הוא מורה טוב, מצד שני, כל מורה שלא יודע את החומר, הוא בהכרח מורה גרוע.
כשאת מדברת על דקדוק את צודקת. השאלה אם זה העיקרחיה רוז
אז לאקדמיה, יכול להיות
אבל לחיים יותר מועיל אוצר מילים והשימוש בשפה בחיי היום יום.
אדם שנמצא בין דוברי אנגלית ושומע הרבה אנגלית ונאלץ להשתמש באנגלית אפילו שהוא עושה טעויות דקדוקיות יסתדר יותר בשטח.
אז אם המורה דובר אנגלית ומדבר עם התלמידים באנגלית באופן מושכל
אז גם אם הוא מלמד את הדקדוק קצת פחות מחברו הלא דובר- זה עדיף לדעתי.
רוציםamir769אחרונה
מסכימה...אביול
לי הייתה מרצה ישראלית שלימדה אותי אנגלית (ברמת אקדמיה!!) והיא זאת שהפכה לי את האנגלית למשהו שהוא לא סיוט.
ברגע שבאה מולך מורה עם מבטא אמריקאי וכל כולה אמריקאית זה ישר מרתיע, כי מה לי ולה.
אבל ברגע שבאה אליך מישהי שהיא כמוך, ויודעת את החומר טוב, זה מרגיע הרבה יותר והיא גם יותר יכולה לעזור לך.
תלוי מה זה "לא טובה",מרב.
זה קשה. זה קורע. אני לומדת אנגלית ולא דוברת וזה פשוט קשה. מסיימת שנה ג' ולא רואה את הסוף.. (ותכלס הקורס הכי קשה זה הבעה בעל פה. כי הכי קשה ללמוד אליו, להשתפשף בו... זה לא לקרוא חומר אלא לדבר ולדבר ולדבר וכשהסביבה לא דוברת- אין עם מי לעשות את זה...)
א-בל.
אם יש לך את זה ואת לא טובה פשוט כי לא השקעת, ואם תשקיעי תצליחי ובגדול- זה שווה את זה. גם חסרים מורים לאנגלית, גם ללמוד ממורה שלא דובר זה קל וכיף יותר (וגם ללמד כלא דובר זה קל וכיף יותר.. מבינים את הקשיים של התלמידים, קל יותר לשים אצבע ולהסביר דברים נקודתיים)
וצריך להיות ברמה טובה. לא מקצועית כי זה בהחלט דבר שמשתפשפים בו אם משקיעים, אבל צריך בסיס טוב כלשהו. (ואצלנו במכללה יש ראיון אישי עם ראש החוג והיא מדהימה ומזהה פוטנציאלים. היא יכולה להגיד אם את מסוגלת או לא)
ולגבי שאר המקצועות- צריך סתם ידע בסיסי מאוד (לדעת לקרוא ולפתוח מורפיקס בערך
).. יש את הקורסים הרגילים של התואר שזה לא משנה אם את לומדת חינוך או משפטים- זה הקורסי יסוד וחובה לתואר ראשון. ואם את שוקלת ללמוד אנגלית אני מאמינה שהקורסים האלה לא יהיו לך קשים במיוחד...ליסודי או על יסודי? זה הבדל גדול.בלדרית
שנה ב' במשפטים במכללה-בוחנת מעבר לאוניברסיטהשדות של אירוסים
ממש עכשיו סיימתי שנה שנייה במשפטים במכללה דתית נפרדת.
התחום המשפטי מעניין אותי ואני מתכוונת בעז"ה להתקדם בו בעתיד.(אני גם עובדת בתחום במקביל)
השאלה שלי כרגע היא האם, בהתחשב בעובדה שאני יחסית צעירה(לא עשיתי שירות לאומי), כדאי לעבור לאוניברסיטה (העברית) לאור העובדה כי מוסד אוניברסיטאי (ובמיוחד העברית) הרבה יותר נחשב מבחינת רמה אקדמאית, וכפועל יוצא הקלות היחסית במציאת התמחות במקומות טובים?(ביהמ"ש עליון וכאלה)
המעבר ידרוש ממני להפסיק את הלימודים במכללה לשנה הקרובה -(תשע"ז) ולהשלים פסיכומטרי בממוצע 600+ ופטור באנגלית ולמעשה להירשם לאוניברסיטה לשנת תשע"ח.
יתר על כן, נוסיף את העובדה כי אדרש להשלים חלק מהקורסים שכבר עשיתי ושהאוניברסיטה לא מכירה בהם ולהתחיל משנה ב' (למרות שכבר סיימתי שנה ב' במכללה)
מתלבטת----אשמח לעצות/המלצות
מנסה לעזורעל הדרךאחרונה
שמעתי גם אני שמקום לימוד אקדמאי כאוניברסיטה נחשב יותר מבחינת רמה לימודית ומקצועית מאשר במכללה.
מה עוד שבמקצוע שהשוק מוצף בו כמו משפטים אכן צריך לבלוט לטובה על מנת למצוא מקום עבודה טוב בהמשך, ואניברסיטה בהחלט יכולה להוות מקפצה מבחינה זו.
ועל כן כמובן שאם יש לך את האפשרות ואת צעירה ויש לך את הכוחות והסבלנות לחזור שוב על קורסים שכבר עשית, ללמוד לפסיכומטרי ולהשיג פטור באנגלית, בהחלט עדיף לך "לבזבז" עוד שנה מהחיים וללמוד במקופ טוב יותר.
אך לעומת זאת, את טוענת שכבר יש לך עבודה במקצוע שאת לומדת, עבודה שאולי תוכלי להתקדם בה גם לאחר הלימודים, ואם אכן הדבר נכון ואת אוהבת ונהנית בעבודה שלך ויכולה לדמיין שם את עתידך המקצועי כדאי שתשקלי שוב אם שווה לך לעזוב את המכללה לטובת האוניברסיטה במטרה להתקבל למקום עבודה טוב, כי כבר עבודה יש לך ואז חבל לך על כל המעבר אם מבחינה זו את מסודרת....
רב קוהשאלה.
ומה האופציה הכי זולה משתלמת!?
אשמח ממש לעזרה
באיזה עיר?מושיקו
רק סטוטנדים שימו לב.
לאחרונה יש בעיה כלשהי ברכת הקללה בירושלים שחוזה שנתי של סטונדנט לא תמיד מתוקף וכראוי ויאפשרי לחטוף על זה קנס
שימו לב.
תתעדו ותפרסמו במידת הצורך
תודה על האזהרה!ותן טלאחרונה
השלמת בגרויות ושיפור ציוניםsmadar_sara
היי,
שואלת הפעם בשביל אח שלי- איפה אפשר להשלים ולשפר את ציוני הבגרות באזור הצפון?
הוא פחות בעד מכונים מקצועיים כמו יואל גבע או אנקורי ויותר מחפש מכינה או משהו בסגנון.
תודה לעונים.
"מכללת גליל מערבי" בעכוmp3
יש שם גם השלמת בגרויות?smadar_sara
את/ה ממליצ/ה מניסיון?
עד כמה שאני יודעתmp3
במכללה האקדמית גליל מערביאורית30
יש מכינות שנחשבות למאוד טובות. יש שם אווירה טובה ותומכת וסגל מקצועי... גם במידה והוא ימשיך ללמוד שם גם תואר ראשון אז לפי מה שאני יודעת יש שם מלגות ממש טובות.
תודה רבה.smadar_saraאחרונה
לימודי ערב vs לימודי בוקרה-מיוחד
לימודי יום שנתיים שני-חמישי
חייב משכורת של לפחות 4500 שח לחודש. בוא נגיד ככה ששנתיים אני יכול בלי לעבוד אבל זה יאכל לי הרבה מאוד מהחסכונות
(עוד ערב אחד תפוס בשבוע בלי שום קשר)
נשוי אז אי אפשר להזניח את חיי הנישואין והמשפחה ככה שחייב לפחות ערב-שניים פנויים בשבוע
~רק אומרת~dora
והחלופת לימודי ערב נשמעת טובה יותר.
בהצלחה!
אף פעם אי אפשר לדעת אם זה משתלםה-מיוחד
ביקוש בשוק העבודה הוא דינמאי יכולים להיות דברים שהיום אין להם ביקוש אבל עוד 5-10 שנים יהיו עמוסים
ותלמד עכשיו משהו שכרגע אין אליו ביקוש?dora
ואני לא רואה את שוק העבודה ככזה דינמי.
סהכ אנחנו בכיוון של צימצום כוח אדם.. עוד מעט יהיו רק מתכנתים. (כמובן בהגזמה.. אבל לשם השוק מתקדם בהחלט.)
אתן לך דוגמאה-מיוחד
אם בנאדם רוצה ללמוד משפטים. יש הרבה עו"ד אבל אם בנאדם מרגיש שזה ממש השליחות שלו אולי כן מומלץ לו ללמוד.
הבנתי אותך..doraאחרונה
על פניו הערב נראה יותר אטרקטיביימ''ל
לפחות לו השאלה הייתה לגביי, אבל זה משתנה מאחד לאחד ע"פ הנתונים וההעדפות האישיות שלך.
לדעתי לימודי ערבאורית30
גם אפשר לעבוד וגם יש קצת אוויר לנשימה
הקלדה עבודות בעברית/ אנגלית. מהירות ומקצועיות!michals12
עלות הקלדה דף באנגלית/ עברית 7 ש"ח
כולל הגהה
לבקשות יש לפנות לאימייל: michals12@gmail.com
תודה.
מיכל
זה תלוי בכ"כ הרבה דברים...ספקאחרונה
קודם כל, מה זה אומר "לעכב את הלימודים"? למנוע ממך לקחת קורס המשך?
אז באופן עקרוני, בודאי שזה יכול.
זה תלוי במוסד שבו אתה לומד, בעמידה שלהם על קוצו של יו"ד ובעיקר, בציונים האחרים שלך.
סטודנט עם ממוצע של 65 שנכשל בחדו"א 1, כנראה שלא יתנו לו לקחת קורסים שחדו"א הוא תנאי קדם עבורם. (כמו חדו"א 2, למשל).
סטודנט עם ממוצע של 90, ככל הנראה יאשרו לו חריגה.
איפה עובר הגבול? זה תלוי בפלצנות של המוסד ובדיקאן המכהן באותו רגע.
האם ניתן החליט שאותו סטודנט לא ימשיך ללמוד בגלל ציון נכשל אחד? כנראה שלא.
יחד עם זאת, יש קורסים שמראש קובעים שהם קורסים מסננים ואם מישהו נכשל בהם פעמיים או שלוש, אז לא מאפשרים לו יותר לקחת אותו - מה שמונע ממנו למעשה לסיים את התואר.
שלום.צליל22
תודה
תנסי אולי לשאול בקבוצת הפייסבוקצמבלאחרונה
של תלמידי מתמטיקה בפתוחה.
הקבוצה די מתה, אבל אולי יהיה מי שיענה.
קישור לקבוצה:
https://www.facebook.com/groups/math.openu/?fref=ts
בהצלחה!
!!!!!!