ב"ה
יש לנו שאלה, והיינו שמחים [אני ובעלי] לשמוע את דעתכם אמהות בעלות נסיון רב ומועט [כמובן שבעלי ישמע ממני את דעתכם]
יש לנו הערב חתונה של חבר. לא רחוק מידי מאזור מגורינו ויש לנו טרמפ' לשם. ואנו מתלבטים עם ללכת עם או בלי התינוקת המתוקה בת 4 חודשים.
ההתלבטות היא בעיקר כלפי הרעש, עד כמה כדאי לחשוף/לא ללחשוף אותה אליו.
בעלי אומר שלא תבוא- הרעש... וכו'... חושש עליה מאוד!! [כמו שאמרתי לו עוד בחודש תשיעי מספר שקראתי "בשעה טובה" שאבא תמיד חושש ושומר על הבת שלו ב7עניים.
ואני כמובן שדואגת אך לפי מה שאני ראיתי עליה שהיא לא נרתעת ממוזיקה חזקה וכו'... [חוץ מזה שזה מפריע לה לישון]
מה אתם אומרים??
נשמח אם תשתפו איך הייתם נוהגים?
כל עוד אמא שלה לצדה!
ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...