היי בנות,
אני חדשה בכל העניין הזה של לנסות להכנס להריון, אבל עוקבת פה מדי פעם 
הפסקתי גלולות לפני שבועיים וחצי (אחרי 12 שנים) ומנסה לעקוב אחרי חום השחר, גם כדי להבין יותר את הגוף שלי וגם כי בשורה התחתונה אני רוצה להיכנס להריון.
התחלתי לעקוב אחרי חום השחר החל מהיום הראשון של המחזור וצורת הגרף לא נראית לי הגיונית.
אני מבינה שאולי לא אקבל מחזור חודשים ולכן לא אבייץ וזה מסביר את הגרף, אבל אני קצת מקווה שמישהי מכן תראה משהו אופטימי יותר.
תאורטית הייתי אמורה לבייץ לפני כמה ימים. ואני באמת מרגישה בימים האחרונים תופעות שחדשות לי (רגישות בחזה, בחילה, רגישות באזור הבטן התחתונה), אבל זה לא בא לידי ביטוי בגרף.
אולי אני מפספסת משהו? הגרף מצורף.

המון תודה!

ובאמת בעוד אחותי מתחדשת בבגדים כמעט בלי סוף, אני דבקתי באותם בגדים מוכרים ונוחים שהיו לי בארון...