בעקבות המאורעות אחרונים הוספה לשיר ידידותאויערבך

"מפורסומים רצו להשתרר עלינו באגרופים ומכות לראשינו תאוות למצוות להפוך לנו רשע לצדיק להכתיר לו הודיענו על כל זאת רבינו שהשולחן ערוך יהיה נר לרגלינו הוא רבינו מקור חוכמה..."

 

נראה לי שאין צורך להוסיף - "מפורסמים רצו להשתרר עלינו" הואליטאי לשעבר

חלק מהשיר ידידות המקורי, והוא קולע בדיוק למצב האבסורדי שקורה כרגע

מפורסמים רצו להשתרר עלינו, להעבירנו מדעת קודשנו, הודיענו זאת רבנו, כי ממנו לא יהיו חדשות עד משיח צדקנו:

גם פה יש משתמשים שמתווכחים איתי על זהליטאי לשעבר

לדעתם רבינו מעל לכל הלכה, ואת המשפט הכה מפורסם של רבינו (שלא לזוז מהשו"ע) המציא בכלל בעל השיש"ק...

עפ"ל

כלל יסוד לברסלעבר חוסידאויערבך

הקפדה על שו"ע!! לא סתם רבינו כתב שזה חובה בכל יום 

ולצערנו רואים שמי שאינו שומר על השו"ע מוציא עצמו מברסלב

 

זה אפילו לא מצחיקcintetit

אם יש לכם טענות נגד הכנופיה של שובו בנים , תתלוננו במשטרה

אל תבואו ותעוותו את השיר שכתב החסיד יצחק ברייטער הי"ד , רק בגלל איזה סכסוך בין כנופיות במאה שערים.

אז צריך לדעת שזה לא סיכסוך כנופיותאויערבך

זה מאבק על עצם המהות של ברסלב ששובו בנים מנסים לעוות במכות ובאגרופים שמי שלא מסכים עם העיוות שלהם יחטוף מכות(מקרים שקרו ביו"כ שאלו את בנות הרב פראנק מה היה דעת אביהם ושענו מה שענו לאחת פתחו את הראש ולשניה רדפו אחריה משך כל רחוב מאה שערים) צריך לדעת שב"ה שובו בנים משניאים עצם על הציבור במעשיהם ועושים לנו את העבודה אך עדיין צריך להרבות בתפילות שלמען רבינו הקדוש יציל אותנו מרשעים אלו

 

 

אסור להתגרות ברשעיםאינליאז

זו דמותה האמיתית של ברסלב.

אלו דברי רבינו הקדוש.

אני שונא את "שובו בנים"

אני מכיר את ברלנד ויודע שהוא מפלצת

אבל הדרך שלכם אינה נכונה

ללכת איתם מכות, להמציא עליהם שירים - ככה מתנהגים במגרש כדורגל , לא חסידי ברסלב

דמותה האמיתית של ברסלב היא לא להיות כמו שובו

ואם הם באים לבית הכנסת שלכם - לכו לבית כנסת אחר. אין לכם מה להתעסק איתם, לא בירושלים ולא באומן ושיעשו באמת מה שהם רוצים.

על ידי תפילה רואים במפלתם של רשעים - תורה נ"ה 

מה שאנשי השול עושים זה בדיוק מה שכתבתאויערבך

א. מי שהולך מכות זה אנשי שובו בנים בלבד לא היה אחד פצוע שם 

ב. ומתי שהם באו לשול כולם ירדו להתפלל בכולל ועוד יותר מזה שהשול היה סגור בהילולא  בשבת חול המועד הושענה רבא ושמחת תורה והכל ע"מ לא ליצור מצב של התנגשות איתם

אז לכן אני לא מבין על מה אתה מדבר המערכה מולם מתנהלת ממש כפי רוחו של רבנו הקדוש

ולגבי ההוספה של השיר ידידות הבית המקורי וכמובן ההוספה נועדו להבהיר לנו את דעת רבנו הקדוש כמו שאז נלחמו נגדנו אז גם היום 

וצריך להבין אנשים את כל מה שעברו בכל חודש תשרי אז ממש זה לא נחשב ירידה לרמתם

 

טענת בשרשור אחר שהצדיק מחליט מה מצווה ומה עבירהאריאל יוסף

אז איך הוא פתאום הופך למפלצת?

 

לשיטתך שובו בנים מתנהגים אליו בדיוק כמו שבברסלב מתנהגים לצדיק....

 

אתה לא מבין בחסידות שום דבר - חסידות ברסלב

 

טענת גם שרבני ברסלב גיבו אותו ובצדק:

 

ואכן הם תמכו בו בדבקות במשך עשרים שנה - חסידות ברסלב

אתה בודה דברים וטוען שאני אמרתי אותםאינליאזאחרונה

אמרתי פעם שברלנד צדיק?

כמובן שאתה לא מסוגל להתמודד עם הדברים שאני אומר שהם מוכיחים כמה אתה נבער וקטנוני, אז אתה ממציא דברים.

 

כל הספרות הברלנדית, כל הספרים והחוברות שיוצאים ומסבירים את גדולתו של ברלנד, זה לא דברים שברלנד כתב, זה לא דברים שהוא אפילו קרא.

 

כבר כמה שנים שהוא כל כך מטורף , שאני בספק אם הוא יכול לכתוב "גנן גידל דגן בגן"

 

יש לכת ברלנד כמה סופרים, כמה אנשים שכותבים את כל הספרים האלו, הבולט בינהם והחשוב בינהם הוא יהודה גולדבלום, החתן שלו, בעלה של פייגי גולדבלום.

 

ברלנד הוא פסיכי , הוא מטורף כמו פרפר לילה בצהריים ודיברתי איתו כמה פעמים, כולל פעם אחת לפני חודש בערך. הוא לא מחליט מה עברה ומה מצווה. הוא מטורף שעושה מה שבא לו.

 

חוץ מזה, גם צריך לדעת חסידות

במסכת אבות כתוב "מה בין תלמידי אברהם אבינו לתלמידי בלעם הרשע?"

 

שואל ה"מי שילוח" (רוץ לגוגל לראות מי זה)

מה זו השטות הזאת ?

למה שואלים על ההבדל בין התלמידים? שישאלו על ההבדל בין אברהם אבינו לבלעם הרשע.

עונה ה"מי שילוח" שעם המורים קל מאוד להתבלבל.

יכול להיות מורה שהוא רשע מרושע , שהוא מנוול , אבל הוא יודע להתחזות לצדיק. זה לגמרי אפשרי, גם כאן יש הרבה סיפורים במסורת החסידית על מתחזים כאלו.

 

אבל אצל התלמידים קל יותר לגלות

ואילו התלמידים של ברלנד הם חבורה אלימה ויהירה. הם ביריונים, הם פושטקים בשטריימלים. די ברור מה שווה הרב שלהם.

 

דבר אחרון, זה שקר וכזב שטענתי שרבני ברסלב תמכו בברלנד בצדק.

הם תמכו בו.

זו הייתה טעות גדולה.

הם שילמו עליה , הם משלמים עליה עד היום ואמנם אני לא נביא אבל אני נוטה להאמין שהם עוד ישלמו עליה ביוקר גם בעתיד.

הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך