לכל החבר'ה שנתנו לי עצות תודה רבה חיזקתם אותיאנונימי (פותח)
עכשיו יש לי עוד בעיה...
יש מישי שאני אוהב וחושב עליה אבל אני לא יודע אם 18 זה הגיל המתאים אני נקרע לא רוצה חברה ח"ו
אבל גם לא רוצה לפרפר איתה..

אם זה לא המקום המתאים בבקשה תרשמו אתזה פה... והמנהל בבקשה תנעל..
אבל בכל זאת אני ישמח אם יענו לי במסר"ש... (למרות שאני בשלבי התנתקות..)
ל- "רוצה רק את ה'" שגם ה' רק רוצה אותו!אזמרה...
תקשיב...
 
אתה מרגיש מוכן להכנס לענייני חתונה?
 
לאחריות ולנשיאה הזו?  לשותפות ולדבקות הזו?
 
זה הבירור. תחשוב באמת. מכל הכיוונים.
 
ותתייעץ עם קרובים, שיש להם דעת עמוקה.
 
אם כן, תמשיך את התהליך...
 
תבין:
 
הרצון שלך, בא ממקום טהור לגמרי.
 
זה הגיל שמבקשים לגדול בו...
 
להכניס למציאות את הכוחות של הנשמה.
 
כי: "התאווה הקב"ה,
 
לעשות לו יתברך- דירה בתחתונים"
 
 
=בעולם הזה!
 
ולכן בעצם, רוצים להתחבר אל החלק המשלים.
 
אל האחת שלך, משורש הנשמה,
 
שהייתם אחד ממש בגן עדן.
 
ויחד הייתם דבוקים בה' יתברך.
 
עכשיו מתגעגעים לעונג הזה...
 
וה' נתן לך כוחות- שמזינים אותה,
 
וה' נתן לה כוחות- שממלאים אותך.
 
ולכן מרגישים, שההתקשרות הזו-
 
הכי גדולה ומחברת לה'.
 
 כשאתם מאוחדים,
 
 האחדות שלמה יותר עם ה' יתברך.
אלא מאי...?אזמרה...
שאנחנו כמו חלקים של פאזל...
 
אם החתיכה, עדין בשלבי היצור שלה במכונה,
 
אי אפשר להוציאה באמצע,
 
ולנסות לחבר עם חתיכה אחרת.. נכון?
 
לכן צריך לתת מקום וזמן
 
לתהליך של כל אחד.
 
ואם מחפשים להשתלב יחד טרם שמוכנים,
 
אז החיפוש לא נכנס לעניין של התכלית! 
 
ואז, אולי גם מתחברים עם חלקים לא מתאימים,
 
שכמו בפאזל- תוקעים ומקמטים ושוברים זה את זה...
 
אבל אם מגיעים לשלב הבוגר והמתאים,
 
לאיתור הנפש התאומה...ותרים אחריה...
 
ובדרך פוגשים כאלו, שלא הולכות איתך לחופה...
 
אזי יש לדעת- שזה מכוון!
 
(קראתי בספר הרהורי תשובה, של הרב עודד מזרחי ש
 
בחסידות נאמר, כי כל נשמה ש"מתוועדים" איתה
 
בדרך לחתונה,
 
יש בזה עניין של הזנת נשמות,
 
כח שנותנים אחד לשני,
 
אור שמכין אותך עוד יותר ליום הגדול ...
 
לחתונה הגדולה...
 
וכשזה בא מתוך ההשתוקקות הזו לאמת,
 
בזמן הנכון,
 
אין מה להבל ממפגשים שכביכול נותרו מאחור..
 
מה אכפת לן..  זכינו להכיר עוד יהודי \ ה בקדושה...
ובינתיים...אזמרה...
כשעוד לא מוכנים, מה עושים?
 
זו מתנה לחתיכת הפאזל:
 
הזמן  להשלים את עצמה במפעל!
 
לחפש ולקבל, עוד כלים שיבנו אותה,
 
עוד אורות שירוממו אותה...
 
מתוך התורה, שהיא היחידה המגדלת אותנו...
 
וע"י יהודים טובים, שה' נתן סביבנו,
 
עימם אפשר להתעלות,
 
בדיבוק חברים מתוק...
 
וככה ללמוד, איך רואים את ה' בכל מקום ומצב,
 
ונעשים יותר מכוונים וממוקדים בתכלית.
 
וככה גם הבית שנבנה, בעז"ה,
 
יהיה יותר חזק ומאיר. 
 
יותר "מתקן עולם במלכות ש-----------ד-------------י-"
 
כי הקב"ה ביקש מאיתנו...
 
"ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם".
 
 
וכאשר:אזמרה...
חושבים על מי
 
שאולי לא שייך\ כת לכל המשך חיינו...
 
מה עושים?
 
אפשר אולי... להגיד ככה לה' יתברך:
 
"אבא טוב.. אהוב שלי... אתה יודע שבעצם,
 
אני רוצה רק אותך...
 
אז בבקשה טאטעעע....
 
תעזור לי לקחת, את כל
 
כח- האהבה- העצום- הזה- שבתוכי,
 
ולכוון אותו אליך..
 
שישתחררו מבפנים
 
מעשים  שישמחו אותך,
 
עם ההתלהבות הזו...
 
איזה  חסד, תפילות (גם על עם ישראל),
 
דיבורים חיים איתך...ועוד.. ועוד..
 
ותאיר בי את ההרגשה,
 
שהאהבה הזו, היא גם אהבת ישראל פשוטה,
 
שאתה מרחיב בלב,
 
ושרצונך הוא, שאשמר את הרגשות הגדולים
 
 והמכוונים לחתונה-
 
רק לאחת שבאמת אתה מכין לי,
 
 לבית מקדש הקטן
 
שאתה רוצה לבנות לנו יחד...
 
ואנא החדר לי בעצמות- את הביטחון בך,
 
שנגיע זה לזה, ברגע הנכון,
 
ובדיוק העליון."
 
וככה, את האור הנפלא הזה,
 
נעביר מהלב שלנו,
 
היישר אל הלב שמצפה לנו אי שם...
 
(ולא יודעים מי הוא עכשיו..
 
אבל הבמאי הגדול יודע...)
 
אור של אהבה שלמה, וחיזוק וכח וקדושה.
 
למדתי, שזה באמת מביא התעלות אחד לשני-
 
כששולחים את האור הזה! 
 
 (ובכלל, גם בין חברים, משפחה וכו'...)
 
וזה פשוט..
 
כמו שאומר האדמו"ר הזקן  (בעל התניא)  :
 
"כל ישראל נשמה אחת, ורק הגופים מפרידים".
 
אז קשר של נשמות, יכול להזין בשפע אין סוף...
 
 
 
 
 
 
כרגיל, מחילה על האריכות...אזמרה...אחרונה
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך