מערכי שיעורtali1
עזרה בבקשה.
קיבלתי ללמד 2 מקצועות בשנת סטאג' עכשיו:
הראשון בישראל והשני בשירים- כשפה(כי אני לא מורה למוסיקה אז זה יבואיותר בקטע של לימוד שיר) הכל ליסודי .
חיפשתי ברשת אין יותר מידי . בשפה אני מלמדת עד כיתה ג'(שירים) אין פעילויות מתאימות . בתקשורת מצאתי חומרים או ישנים ממש עד עידן הטלויזיה או לכיתות גבוהות, ואני מחפשת לכיתות יסודי ג'-ו' אוף... למישהו יש אולי משהו? אפילו אשלח לכם מייל שתשלחו לי דברים אם יש לכם.. ?
תודה זה חשוב לי אם יש ואתם יכולים לעזור
בשפה-שיריםאנונימי (2)
את יכולה לקחת כל שיר
לדוגמא; דני גיבור של מרים ילן שטקליס.
להפעיל בכיתה כפתיחה (3 דק)
אחכ לנתח אותו בעזרת טבלה או בקבוצות לפי מספר הבתים בשיר.
מי כתב את השיר? מתי נכתב?
כמה בתים לשיר?
יש חריזה? מילים חוזרות?
מי הדמויות בשיר? ראשית/משנית?
פירושי מילים- "פתי קטון" מה זה?
איך דני הרגיש כשאמא אמרה לו שגדולים לא בוכים?
האם באמת גדולים לא בוכים?
מה מסמל בכי? (חשוב להזכיר בכי של התרגשות)
מיהו גיבור אמיתי בעיניי?
ועוד כל מיני שאלות בסגנון..
ב"הצלחה

כן דווקא את השיר הזה עשיתיtali1
עבר עריכה על ידי tali1 בתאריך כ"ג בטבת תשע"ט 23:07
אך לא מוצאת יותר מידי שירים. גם זה כיתות יחסית קטנות ושאין בהם שקט ללמידה . כיתה א' אני נכנסת בבוקר והם הפוכים ולא ערנים וקשה איתם מאוד, לא מוצאת שירים בשבילם. כיתה ב וג' מטורף גם כמה קשה שם אין סדר וללמד אותם מקצוע כזה עם 32 ילדים צריך להיות קוסם .זה לא כמו מולדת או חשבון שזה עם חוברות זה ממש לא קל ולכן רציתי אם יש לכם לשלוח לי כל מיני חומרים ומערכים ברורים ,מסודרים ממש קשה שם גם בלי זה... אוף בבקשה
עוד רעיונות לשיעורי מוזיקהמורה-

רעיונות נוספים בנוסף לרעיונות המצוינים שכתבו לפני:

- אפשר לעשות פעילויות שקשורות למילים של השיר: למשל להזמין תלמיד והוא מצייר על הלוח או עושה פנטומימה של אחת השורות / אחד הבתים בשיר, והכיתה צריכה לנחש במה מדובר.

- אפשר לחלק את הכיתה לזוגות ולתת להם דף מידע על המשורר או על השיר, והם צריכים לחשוב איך להציג את זה בצורה מעניינת לכיתה.

- אם זה שיר שקשור למאורע הסטורי, אפשר לספר על המאורע / להקרין סרטון שקשור.

- אפשר לצלם לתלמידים את המילים של השיר ולתת להם לצבוע ולקשט או לצייר משהו שקשור לשיר.

- אם שייך, ניתן לחשוב על פעילות בעקבות השיר- למשל לכתוב מכתב למשורר / לדמות מאות תקופה וכד' / לבנות משהו מפלסטלינה.

 

תודהtali1
דווקא רעיונות נחמדים. חוץ מצייר כל הזמן על דף לא מוצאת איך לעניין אותם אלו כיתות א-ב קשות הרבה בעיות משמעת וממש הרבה הפרעות בשיעורים קושי בלמידה (אלו כיתות רגילות) ולכן אני דיי שוברת את הראש גם בכלל להתמודד איתם (אני מורה חדשה בסטאג').
תודה על הרעיונות אשמח לדעת אם יש עוד דברים ..מערכים ... תודה על המענה כל הכבוד !!
בשמחה!!מורה-

אנסה לחשוב על עוד דברים.

מה המקצוע הנוסף חוץ ממוזיקה?עזרה!!!

לא הצלחתי להבין ממה שכתבת. מה המקצוע השני שאת מלמדת?

המקצוע הנוסף הוא תקשורתtali1
אשמח אם יש לך או למישהו מערכים (לגיל יסודי ג-ו)
מוזיקהעזרה!!!

יש לכם כלי נגינה פשוטים בבי"ס- כמו תופים קטנים / / מצילתיים/ שליש וכו'? ניתן לשלב את זה מקסים עם השירים. יש ביוטיוב כמה רעיונות!

יש לי הרבה חומרים לתת לך במוזיקהחי(נ)וך

גם אני מלמדת מוזיקה בלי תכנית מסודרת, אז בניתי תכנית לעצמי. תשלחי לי בפרטי את המייל שלך, ואשלח לך בשמחה.

 

בתקשורת- מה הנושאים שמצפים שתלמדי? באיזה כיוון?

וואו ממש תודה זה המיילtali1
Yoofy100@walla.co.il
אשמח שתשלחי לי.
ולגבי תקשורת את יודעת זה גילאי ג'-ו' שזה ג ' קצת קטנים ו' יותר גדולים אז אני מנסה להתאים חומרים. ואני לא מורה לתקשורת (בטח לא לקולנוע) אז אני מנסה מהמקום שלי למצוא דברים שגם אני אבין אותם ... בגדול כל מיני רקע בתקשורת הבאתי להם ומשם להתקדם כל דבר אם יש לך ( פחות צילום וקולנוע) שיכול להתאים בגילאים כאלה , מערכים אני אשמח ..
בבית ספר לא אמרו לי מה יותר מידי ולכן לקחתי את זה על עצמי אבל לא מצאתי כל כך..אולי גם השפעת התקשורת ,ואוו תקשיבי ממש תודה על העזרה שלך שהצעת!!
שלחתי לך + כמה רעיונות לתקשורתחי(נ)וך

מוזיקה:

שלחתי לך חומרים למייל. מקווה שיעזור. 

באופן כללי נראה לי שיעזור לך לבנות תכנית לפי נושאים, למשל בחודש הקרוב עוסקים בשירים הקשורים לארץ ישראל, לקראת טו בשבט, אחרי זה חודש מתעסקים בנושא אחר, אחכ חודש לקראת פורים וכד'. כשיש נושא יותר קל לבחור שירים.

 

תקשורת:

לא לגמרי הבנתי מה את אמורה ללמד.

 

אולי הכיוונים האלה יעזרו לך-

1. להתחיל עם תקשורת בסיסית:

- איך תינוק מתקשר (יש סרטונים מתוקים על זה)?

- איך ילד מתקשר?

- איך בני אדם מתקשרים? (אפשר לדבר על שפות שונות, על כתיבה, על שפת גוף- וללמד קצת תנועות ולהסביר את המשמעות שלהם- ילדים מאד אוהבים את זה)

 

2. איך בני אדם מתקשרים (זה מרתק ללמוד על הדרכים המגוונות של בעלי החיים לתקשורת)

 

3. תקשורת בין בני אדם- חיובית ובונה מול תקשורת פוגעת (אפשר כמובן להביא דוגמאות מחיי היומיום בכיתה)

 

4. תקשורת- מחשב, רדיו, טלויזיה- אם שייך לגיל- אפשר לדון בעד ונגד, תקשורת חיובית מול תקשורת פוגעת וכד'.

 

אני אסתכלtali1
תודה רבה ששלחת לי אני אסתכל על זה. לגבי תקשורת אהבתי את הכיוונים שאמרת.. מקווה מאוד למצוא בזה חומרים. כי אני פשוט בונה את זה דיי מא' ואין לי כלום מבית הספר וזה הקושי, בכל מקרה התחלתי איתם על מה זה תקשורת (המונים בעיקר) ועיתון.. ואראה איך אמשיך.. אם תמצאי משהו במקרה או יש לך על תקשורת אשמח לקבל למייל שלי . ושוב רבה ששלחת. לי חומרים
עוד משהוחי(נ)וך

אין לי חומרים מסודרים על תקשורת, כי אני לא מלמדת את זה.

 

רעיון נוסף: לדבר על ההבדלים בין סוגי התקשורת השונים: רדיו, מחשב, עיתון וכד'.

 

ממש בהצלחה!

כן את זה אני בעיקר מלמדת. תודהtali1אחרונה
התקן תדלוקאנונימי (פותח)
האם אכן צריך את זה לצורך הכרה בהוצאות רכב?
ואם כן, איזה התקן מומלץ? אשמי להמלצות מניסיון בלבד. שיטוט ברשת עד עכשיו לא הניב לי מידע משמעותי, בעיקר פרסומות.
לא צריךמשהאחרונה
זה נוח כי יש לך חשבוניות מרוכזות ואתה לא מאבד אותן.
שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקיםlicard

יש כאן עצמאים ובעלי עסקים שמעוניינים בקידום ושיווק העסק שלהם? שרוצים למתג את העסק שלהם בצורה יוקרתית שתמשוך את העין ותזמן לקוחות?

אז אני רוצה לתת לכם המלצה קטנה ממני, בשנים האחרונות עולם השיווק עבר מהפכה משמעותית! השיווק החזק ביותר כיום הוא ברשת. אחד הכלים החזקים והמשפיעים כיום במיתוג, שיווק וקידום עסקים הוא לא אחר מאשר - כרטיס ביקור דיגיטלי.

לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא:
https://www.licard.co.il/

אולי יעניין אותך