את באת לפייסבוק כדי לקחת- לקחת לך לעסק שלך דברים שיקדמו אותו
אבל מצאת את עצמך נותנת-
פייסבוק בנוי על פרסומות, על חשיפה רבה. אנחנו נותנים את מבט העיניים שלנו, את תשומת הלב שלנו, את הזמן שלנו, את החשיפה שלנו לתכנים ופרסומות. זה מה שפייסבוק רוצה לקחת מאיתנו.
בני אדם הם סקרנים, זה בסדר. אנחנו רוצים להיחשף לכל מיני מה שנאמר ונכתב בכל מיני מקומות. זה טוב לנו? לא תמיד. כי לא טוב לנו החשיפה, ולא טוב לנו לתת מעצמנו את מה שלא התכוונו לתת.
לכן אחרי יותר מידי גלישה מרגישים סחוטים, מרגישים בעסה.
עכשיו שזה ברור יותר, מה שאת צריכה לעשות-
להעיף מהדף שלך כל קישור או מועדפים של קבוצות נשים בפייס, לעשות אן-לייק
ולהכניס את עצמך לקבוצות שקשורות לעיסקיות, לקידום עיסקי, לקבוצות שבהם את יכולה להעלות בשירשור פרסומים השבועי לינק לדף מוצר שלך.
את צריכה לשבת עם עצמך לבוא חשבון, האם באמת פייס מניב לך לעסק את מה שציפית שהוא יעשה. אם לא - למה, ואיך לשפר. אם כן- אז מה לחזק, ואיזה בזבוזי זמן=כסף את יכולה לחתוך.