לדוגמה אם שואלים איך עבדה היום בשיעורים וכדומה יכולה לומר שהכל בסדר וסיימה את כל המטלות ואז בפועל מגלים שזה לא כך.
אני חושבת שזה נובע מכך שבתחילה היינו מבקרים/ כועסים אבל כעת אני אומרת לה שאני שמחה שהיא מספרת ומנסה להגיע איתה יחד לפתרונות.
מאז שהתחילה בית ספר צצו כל מיני קשיים סביב התארגנות, ניהול זמן ועבודה בכיתה.. גם קצת עיניינים בהקשבה למורות. התחלנו טיפול בריפוי בעיסוק וניסינו לבדוק גם קשב וריכוז אך הרופא שהיינו אצלו אמר שאין סף לאבחנה של קשב..
אני בעיקר מחפשת עצות יעילות איך לגרום לה לשתף וליצור בינינו אמון ושיח טוב..
הטריגר הוא- שכבר כמה ימים הילדה חוזרת ומודיעה שאין לה ש"ב וסיימה את כל המטלות בכיתה. ואז אחת המורות התקשרה ודיווחה שכבר כמה ימים הילדה בקושי עובדת בכיתה וגם הגיעה ללא ש"ב מוכנים.
יש תקופות יותר טובות ויש שפחות ואני כבר מתחילה להיות מותשת...


