וואי צצבח ומדים איזה יפה זהה וכיפת יחי בכלל.גיטרה אדומה
כבר אמרתי פעם שצצבח זה ציציות בחוץגיטרה אדומה
אנחנו מכניסים ציציות לפי הקבלה.עברי אנכי

וזה עוד דוגמא שחב"ד שוב לא נוהגים לפי האר"י . תבינו. הסידור שלכם זה לא באמת נוסח האר"י. זה נוסח האדמור הזקן לפי הכתבים שהיו לו. כל קשר בין זה לבין נוסח רבנו האר"י הוא מקרי בהחלט (לא באמת מקרי. אני סתם מקצין)

 

 

וכיפה של יחי?

אני לא אוהב את הדעה המשיחיסטית.

 

 

מדים?

סבבה. יש אישור

בחוץ זה הכי יפה ואאוווגיטרה אדומה
הממ הממ מנממ נמ

כיפת יחי זה חתיכי וקדוש יאוו

תודה עברי.
למרות שהרב הלל סובר שלפי הקבלה צריך להוציאעברי אנכי

אבל חולקים עליו כל המקובלים

 

 

כיפת יחי? מה קדוש בדעה המשיחיסטית?

 

אין בעד מה.

ממ טוייבגיטרה אדומה
מה קודוש?הרבה

יש בעד הרבה מה.
..עברי אנכי

אמ. רק חבל שהמרכז בדעה שלהם טעות גמורה

 

 

 

כבר דיברנו על זה

שנינו יודעים שאין.

...גיטרה אדומה
ואו ככ לא.



ממממ
..עברי אנכי

מה לא נכון? הרב נפטר. אז מה אם הוא היה גדול הדור?

#פותח דיון חרוש

...גיטרה אדומה
אחלה אז הוא הסתלק
אני לא אוהבת להתווכח על כאילו דברים.
מוכנה להסביר בכיף למי שרוצה להבין באמת וגם לא להסביר פה אלה באישי ועם ספר הלכות מלאכים רמבם
מלכים*עברי אנכי

והרמבם כותב שהחזיקו גם את בר כוכבא

עד שהוא נפטר

ואז הבינו שהוא לא

 

כנל רבנו הארי

 

 

 

נחתוך ת'דיון?

אה פפ תודה על התיקוןגיטרה אדומה
לא זה בכלל לא העניין הזה..

כע
אני מוכן.רק בשמחה.
בנינו זה רק בשביל הויכוח.גיטרה אדומה
למה את חושבת כך?רק בשמחה.
כי זהקצת ברור לי...מחילה..גיטרה אדומה
למה זה ברור לך?רק בשמחה.
כי אתה לא ממש מנסה להבין.אני לא סובלת להתווכח והנושאגיטרה אדומה
הזה קשה להסברה ואתה לא באמת תנסה להבין
זה נושא די פשוט,לא?רק בשמחה.
אכן.אבל תלוי באיזה אופן לומדיםגיטרה אדומה
איך את לומדת?רק בשמחה.
קודם כל.הבסיס של האמונהגיטרה אדומה
זה להאמין בכל מה שהתורה אומרת ובכל מה שהרבי אומר.
אחכ אפשר ללמוד בכלל.
אז לא נוכל ללמוד.רק בשמחה.
ציצית בחוץ הכי יפה.לעבדך באמת!
היאיאי. מנהגנו כדעת רבנו האר"י.עברי אנכי

ה

אז אתה פחות יפה פשוט..לעבדך באמת!
כאילו שאכפת לי מאיך אני נראה. מה אני אשה?!עברי אנכי

לא.

והיהיהיהי מה קורה פה.

 

 

בנים מדרגים בנות לפי יופי.

מה קורה פה?! מהפךךךך

 

 

 

קיימא לן כרבנו הארי

הווו כל הבנים שמשחקים אותה לאידעת מה.. הנה פה קם בן ואמר קבללעבדך באמת!
עם ופורום:
"בנים מדרגים בנות לפי יופי"

החפצה.
הרימו קול זעקה, החפצה ברחובותינו.

שומו שמיים איך נפלו כך גברינו
ואנו עימם.




אני נגד החפצת נשים.עברי אנכי

לחפצים יש ערך.

איכ לך מפהההלעבדך באמת!
'אני נגד האנשת חפצים, יש לאנשים ערךבתוך בני ישראל
'אני נגד הענשת חפצים, לחפצים יש ערך
'???
'נשים
#אידיאל_לא_להבין
אתה לא מכיר את המגן אברהם?רק בשמחה.
לאיודע.. מנסתם הוא פסק להוציא.עברי אנכי


המ"א אמר שהכוונה שאת הבגד עצמו צריך להסתיר ואת החוטים לא.רק בשמחה.

ושמעתי שהרציה היה מזכיר לבחורים את המ"א הנל.

אז כן. אוקי.. ואני (להבדיל) אזכיר את הרב עובדיה שחלקועברי אנכי

כמו שכר כתבתי למעלה

שאנחנו לא עושים ככה

אז מה אם המגא פסק ככה? אנחנו לא תמיד נאמנים לו..

לא אמרתי שאת חייב לעשות כך,רק בשמחה.

אבל לענד המ"א צודק.

אז לענ"ד לא.עברי אנכי

תן ראיות.

פשט הפסוק "וראיתם אותו"רק בשמחה.


אז אנחנו מעמידים את הפסוק הזה רק על גבי טלית גדולעברי אנכי

ככה זה לפי הקבלה

שטלית קטן זה אור פנימי. טלית גדול אור מקיף.

ולכן אלית קטן מכסים את כולה, וטלית גדול מראים את כולה

 

חוצמזה, שאם אתה הולך ככה לפי פשוט הפסוק. אולי תאסור גם לשים בגד על הציצית?

או לשים מעיל מעל הטלית?

אתה מסתובב עם ציצית גדול כל היום?רק בשמחה.

אז זה מה שהמ"א אומר שלפי הקבלה צריך להסתיר,אבל רק את הבגד עצמו ולא את כל הציציות כדי לקיים את פשט הפסוק.

כף החיים, בן איש חי, הרב מרדכי שרעבי, הרב שאול דוויקעברי אנכי

הרב סלמאן מוצפי, הרב יהודה פתיה וכל גדולי המקובלים לא אמרו את זה.

 

 

היום, יש את הרב יעקב הלל. מקובל גדול וידוע.

בלי חצר וכו, אבל מקובל ידוע.

הוא סובר כמו המג"א, ויצאו ויוצאים על הפסיקה שלו, ואף אחד לא באמת עושה ככה.

ולא, אני בל טלית גדול כל היום. אבל כשאני איתהעברי אנכי

אז אני מקיים את פשוט הפסוק

וכשאני עם טלית קטן אני מקיים את הפסוק, רק לא כפשוטו.

 

וגם אתה מקיים הרבה פסוקים לא כפשוטם. אל תדאג.

חזל דרשו מפסוקים דברים שממש לא נשמעים מהפשט שלו

מה הקשר?רק בשמחה.

כל מקרה לגופו.

בדיוק. אז מה הקשית עלי?עברי אנכי


אמרת לי שלא תמיד אני הולך עפ פשט הפסוק,רק בשמחה.

אז עניתי לך שאין קשר...

יופי. אז פה גם אני הולך לא לפי פשט הפסוק. זהועברי אנכי


למה?מה הטעם?רק בשמחה.


אור פנימי מכסים. אור חיצוני מראים.עברי אנכי


טוב,אני לא מבין בקבלה.רק בשמחה.אחרונה

אז נאלץ להפסיק.

פורום ישל"צהאר"י פוטר

אתם אולי מכירים את המנהלים של פורום ישל"צ? אני רוצה להכנס אליו והוא נעול

מי כאן וכמה אתם ותיקים?זיויק
כאן מאז אלף תשעמאות ו-2013שיח סוד
אשכרה.
פשייזיויקאחרונה
בדיקהטיפות של אור
עבר עריכה על ידי טיפות של אור בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 19:50

הלכות ריבית – שיעור 2 - ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

דוגמאות בשיעור: 
האם מותר ללוות בקבוק יין מהשכנים? 
האם צריך לדייק כשמחזירים חצי כוס סוכר? 
מתי מותר להחזיר טיטול יוקרתי במקום הטיטול שלויתי? 
ועוד...

נושאים בשיעור: 
איסור הלוואת מוצרים מחשש ריבית בשינוי מחיר | היתר הלוואה כש'עושהו דמים' וגדריו | היתר הלוואה כשיש ללווה ממין ההלוואה וגדריו | היתר הלוואה בדבר מועט וגדריו | היתר הלוואה במוצרים בעלי מחיר ידוע קבוע | כללים בהחזר מוצרים לאחר הלוואה.

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

הלכות ריבית שיעור 3 – ריבית ברכישה בתשלום דחוי

נושאים בשיעור: 
ההבדל בין אשראי בשכירות לאשראי במכירה | איסור רכישה באשראי במחיר גבוה | ריבית קיימת גם כשהמוכר לא נזקק לתוספת | תנאים להיתר רכישה באשראי כשהריבית לא ניכרת | מכירה באשראי בהצמדה למדד לדולר או למחיר המוצר | הגדרת של 'מחיר קבוע' | מכירה באשראי במציאות של הנחות למזומן | הצעת מחיר למזומן לאחר גמר המכירה | עסקים שדרכם במכירה באשראי | קיום מכירה באשראי שנעשתה באופן האסור

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית ברכישה בתשלום דחוי

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

בנוסף למעוניינים יש שיעורים ב הלכות שבת

וכן ב הלכות ברכות 

בהצלחה בלימוד

 

~~ ( זה יותר יפה מהנקודות שאנשים שמים כאן)מחכה לחורף
למישהו יש קישור לדרייב לסרט למלא את החלל?


חורף בריא לכולם

היי, יש למישהו את כל סרטי משחקי הרעב בדרייב?אקרומנטלי
כבר לא כל כך פעילrakonto
הא?
בואנה מה נהיה פה כל היום מבקשים סרטיםשִׁירָה

 לכו לחפש במקומות אחרים או שאל תחפשו בכלל

מההוולטרוןאחרונה
קפוץ לי

אולי יעניין אותך