ט"ו באייר תשע"ט 21:20
אמנם, פורום זה (סטודנטים) לדעתי יחסית בטוח. (כי תמיד קל יותר לנצל דמויות חלשות ופה לא עולים יותר מדי חולשות, אבל עדיין יתכן ובכל מקרה יש פה אנשים ואנשות ממגוון פורומים.) אבל עדיין זהירות נצרכת בעולם הוירטואלי ולכן מספר הערות:

1. תחשבו על אופן הכתיבה שלכם והאם הייתם מוכנים שמישהו אחר בעל השקפת עולם כשלכם היה רואה זאת. כן, חשוב להיזהר באופן השיחה גם עם ניקים מוכרים.

2. לגבי נושאים רגישים או אינטימיים, תשקלו המון פעמים לפני שתכתבו בנושאים הללו ואם בכלל. (ובטח שלבדוק על הניק באופן בסיסי לפני.)

3. יש שעות שאנחנו פחות חושבים כי אנחנו מתים מעייפות, אם זה המצב, אז אל תיכנסו לאישי.

4. הייתה הודעה של עוזי ברוך
הודעת אזהרה לגולשי הפורומים והשיחות האישיות בערוץ 7 - צעירים מעל עשרים
אז אני רוצה להבהיר, מדובר במנכ"ל הערוץ (ערוץ 7 ולכן הוא יכול לעשות כרצונו, אז אם קרה משהו חמור, אל תהססו לפנות אליו.) ולכן אם אתם מרגישים שנפגעתם ממנהל/ת בערוץ או שאתם רוצים שדמות בכירה תטפל במשהו בעייתי שקרה, תפנו אליו, הוא ישמח לנסות לעזור.
(כמובן שישנה גם האפשרות החוקית לנסות לטפל, באמצעות פניה למשטרה וזה באמת לא סותר, אבל אני מניח שפניה לעוזי ברוך תזרז עניינים ותוכל לטפל בחלק מהבעיה.)

5. לגבי פגיעות אחרות מכל סוג שהוא, תמיד מוזמנים או מוזמנות לפנות אלי, אענה בלי נדר כשאוכל. (אם כי בתקופות מבחנים סביר שאהיה פחות זמין)
י' בסיוון תשע"ט 10:20
כמובן שלא ניתן לפרסם פה בפורום.
(התשתית של ערוץ 7, אם תרצו לפרסם באמצעות התשתית תשלמו לערוץ על זה. הקפדה על דיני ממונות זה חשוב.)
דין זה שייך בפורום הזה (סטודנטים, לא יודע לגבי השאר) בעיקר לפרסומות כלכליות אבל גם לפרסומים פוליטיים. אם אראה פרסומת כזו, אמחק אותה מיד.

הערה נוספת: בפורום הזה יש את אפשרות האנונימי. בנוסף, מתפרסמים מפה שרשורים, אז אם חשוב לכם לשמור על אנונימיות ושהשרשור שלכם לא יתפרסם אנא נקטו באחת (או שניהם) משתי האפשרויות הבאות:
1. לכתוב על גבי השרשור בתגובה "נא לא לפרסם שרשור זה, תודה"
2. לשלוח לי הודעה במסר או בש.א ולבקש ממני שאדאג שלא יפורסם.

בהצלחה לכולנו וכבר מתקרבים לתקופת מבחנים, אז תקופת מבחנים מוצלחת, פוריה, רגועה ומהנה
ב' בסיוון תש"פ 22:57
לשירותכם כשאני פה (יש דמויות לפנות בקישור מכאן ואם תרצו דרכי אפשר גם.)

וזכרו, התנהלות חכמה תמיד יכולה להועיל ופחות מובילה לחרטות. (טעויות זה אנושי אז לא צריך להרגיש כה רעים אם טעינו, אבל יש כללים פה שיכולים לעזור)
י"ב בטבת תשפ"ג 18:23

לא לתת מספרי טלפון, לא פרטי מגורים, ואם אתם גרים לבד, לא לספר את זה ובטח שלא לספק כתובת.

 

כדאי להיזהר מאוד מאוד מאשר לפחד. 

אולי יעניין אותך