כ"ב באייר תשע"ט 22:21
עבר עריכה על ידי מוריה בתאריך כ"ג באייר תשע"ט 11:53

כולנו רוצים להנות משימוש מועיל ובטוח בערוץ. רוב המשתמשים בערוץ הם אנשים טובים עם כוונות טובות, עם זאת יש לזכור שכמו בכל מקום גם כאן קיימים אנשים העלולים לפגוע ולנצל את תמימותם של אחרים. על מנת שהשימוש אכן יהיה בטוח אנחנו ממליצים:


  1. שימו לב עם מי אתם מדברים, לא לכל מי שפונה אליכם חייבים להגיב. גם אם התחלתם לדבר עם מישהו ובאיזשהו שלב אתם מרגישים שלא נוח לכם להמשיך בשיחה מכל סיבה שהיא - אל תהססו להפסיק את השיחה ואף לחסום. וזיכרו - ותק ומעמד אינם ערובה להתנהגות נאותה, בדקו היטב במי אתם נותנים אמון.
     

  2. הימנעו מדיבור על נושאים שהצנעה יפה להם, בפרט בשיחה עם בן המין השני. לעולם אל תדברו על נושא שלא נוח לכם לדבר עליו, אם מישהו לוחץ עליכם לעשות זאת חסמו אותו מיד.
     

  3. אל תשלחו תמונות שלכם למשתמשים אחרים, בטח שלא בעקבות הפעלת לחץ מצידם. אל תשתפו פרטים מזהים ו/או פרטי התקשרות אישיים (מספר טלפון, מייל וכדו') עם מי שאתם לא מכירים ולא ברורה לכם הכוונה שלו.
     

  4. בכל מקרה של דיבור או העלאת תכנים בעל אופי מיני ללא הסכמה מפורשת מראש מצידכם, או שידול והפעלת לחץ לקיום דיבור כזה בין אם בשיחה אישית בערוץ ובין אם ע''י מעבר לפלטפורמה מקבילה (מייל, וואטסאפ וכדו'), או הפעלת לחץ לקבלת תמונות ופרטים אישיים – חיסמו את אותו הניק ודווחו עליו במסר לאחד מהאחראים לקבלת תלונות על הטרדות או במייל  [email protected]. האחראים: @אלעד,@+mp8 ו@ענבל. כמו כן, בשיחות האישיות ישנה אפשרות לדווח על השיחה. הדיווחים ייבדקו ברגישות ובדיסקרטיות.



 

בברכת שימוש מועיל ובטוח, מנהלי הפורומים.



י"ז בסיוון תשס"ט 09:13
עבר עריכה על ידי תחיה דולה בתאריך כ"ח באייר תשע"ח 14:12
 
 

האינטרנט יכול להיות מקום נהדר.
ניתן לכתוב בו באנונימיות - ועל כן להעלות נושאים שבדרך כלל אין לנו הרבה אפשרויות לשוחח עליהם.
יש בו המון אנשים - ועל כן ניתן לקבל מגוון דעות.

היתרונות של האינטרנט עלולים להוות גם חסרונות.
יש בו המון אנשים - ועל כן עלולים להיות גם אנשים שאתן מכירות (השכן שלכן, או חמותכן ;)). כדאי לבחור בכינוי סתמי שלא מסגיר פרטים אישיים עליכן.
יש בו המון אנשים - ועל כן צריך לזכור שלנו, לכותבות, אין שליטה על מי שקורא את ההודעות. למשל, ילדים. אני אישית חושבת שאין זו אחריותנו לדאוג לכך, אבל יש שחושבות אחרת, וכל אחת תפעל לפי אמונתה.
יש בו המון אנשים, וניתן לכתוב בו באנונימיות - אנשים בעלי כוונות לא טהורות עלולים לנצל את האנונימיות, ולנסות וליצור שיחות בנושאים שהצינעה יפה להם. עם הזמן אני מקווה שכל אחת תפתח אינסטינקט לזהות סימני אזהרה.

אני מקווה שנשכיל לנצל את היתרונות, מבלי להיפגע מהחסרונות, ולהנות מהאפשרויות שיש לפורום להציע לנו!
אנא - הרגישו חופשיות להייעץ איתי גם במסר אישי בנושא הזה, ובכל נושא אחר. 

 
אם ברצונכן להעלות נושא כלשהו שאתן מרגישות שהייתן רוצות שלא כל אדם יוכל לקרוא, באפשרותכן לבקש אישור כניסה לפורום הסגור מהמנהלות שלו במסר אישי (המנהלות: להיות לאם, ט', כתר הרימון).  
 
כ"ב באייר תשע"ט 22:33
מרגישות שהייתן רוצות שלא כל אדם יוכל לקרוא, באפשרותכן לבקש אישור כניסה לפורום הסגור-
https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/f144
ט"ו באייר תשע"ט 10:52
עבר עריכה על ידי uzib בתאריך י"ח באייר תשע"ט 11:32

 

1. לאחרונה התקבלו על שולחני תלונות חמורות על ניסיון מצד גורמים שונים בעלי גישה, המנסים לחדור לפרטיותם של הגולשים בפורומים השונים תוך שהם מנצלים את מצוקתן של משתתפות בפורומים השונים.
 

2. אנו נוקטים בכל הצעדים האפשריים לשמור על פרטיות כלל המשתתפים בפורומים או בשיחות האישיות
 

3. מי שחש/ה נפגע/ת או מנוצל/ת מתבקש לפנות אלי באופן אישי למייל [email protected] או למייל של אורלי ברוך [email protected] או למייל של הרבנית שולמית מלמד [email protected] כמובן שכל תלונה תיבדק באופן דיסקרטי לחלוטין.


עוזי ברוך
מנכ"ל

אולי יעניין אותך