אנשים יקרים שאלה-מקווה שזה מתאים לפורום...אחותי?!
תלוי את מי את שואלת...כנסי בטוח..יקירה
גם אני התחלתי ברוך ה'אחותי?!
הנה:אח..

עינין שלא.יראו את העצם..וזהו כאלו אני לא חופרת בזהיקירה
* משו -אח..

אני הלכתי עם גרביים והפסקתי.נקודות של כיסופים
זה מוזר יושיבה כי זה לא בולט כמו בגדים את מגזימהיקירה
תלוי מה ההלכה שלך [! - שע"פ זה את נוהגת] אומרת -אח..
אם התכוונת לנשים אפרט הלכתית,אם לגברים אנסח אחרתyaar
יש שאוסרים.אח..
למה כל אחד חושב שהוא יכול לשנות את שו"ע?yaar
הלכתית:חילא דמשכנא
לכל הדעות צריך לכסות מהברך ומעלה להמחמירים מכסים גם עד הקרסול
(אגב זה לא מחייב גרביים אני אישית מכסה את הקרסול בשני כיסויים [מכנסיים וחצאית] והולכת עם סנדלי אצבע ואין עם זה בעיה הלכתית גם למחמירים. {שאלתי רב.})
מקווה שעניתי.
תודה רבה לכל מי שענה.אחותי?!
התחיל להיות משו נורא מעצבן..לפחות אצל הבנות..קראתיך

אני ראיתי -אח..
תכלס!!!הכי צנועה לחסות את כל הגוף שנזכה בעזרת 'היקירה
ברור שזה היה צנוע..גם הכי צנוע זה ללכת עם רעלה...קראתיך
*הכיקראתיך
תגידו מה הבעיה שלכם?yaar
אז נהיה דיון בעיקבות השאלה.מה הבעיה?קראתיך
באולפנה שלנו זה ממש ככה.נקודות של כיסופים
לא לזלזל באולפנא בקשהה!!!די להרגיש תמיד את זה!!יקירה
לדעתי, אוירה כמו שתיארת זה דבר מעולה!לוטמניה
לא מזלזלות...זה מה שקורה.קראתיך
אני לא רואה את הרע..בזה.אני לא שמה לב זה שטיות..יקירה
חבר'ה לפי דעתי הכי צנועה זה ללכת כמו..matan2
את לא חייבת לראות.וזה לא עניין של לראות את הרע.קראתיך
עד לפה סוף לחפירות.קראתיך
חברות..!!אחותי?!
זה דווקא וויכוחים טובים.קראתיך

יאתן יודעות שגיליתי משהו מענייןשמחה ואמונה

מי שמחפש היתרים מוצא אותםyaar
אם שולחן ערוך היה שולחן בטוח שהוא כבר בלי רגליים מרוב שדרכו עליו
מי שמחפש לעבוד ה' עובד ה' בלי הקונצים של הבוהן ולמצוא איזה קולא פה והיתר שם
ת'כלס אין מה להוסיף כי זה ויכוח ללא סוף כי אנשים ימשיכו להתווכח גם על זה מבלי להבין בכלל את הפואנטה,אבל מי שזוכה התורה נעשית לו סם חיים ומי שלא...
שום היתרים...אפ'חד לא מחפש אותם...קראתיך
כל מקרה לגופו..שמחה ואמונה
אמרתי שהדיונים פה הם לא סתם דיונים.קראתיך
אין בעיה עם ויכוחים השאלה מה התוכן..שמחה ואמונה
יש בעיה עם התוכן פה?קראתיך
חח דווקא התכוונתי לתוכן של הדיוניםשמחה ואמונה
לא,בכללי..קראתיך
הסבר קולע , שחוסך את כל ההתפלספויות שלכם .מדהימה
וההסבר שלי הוא:מדהימה
יש גם דברים השנויים במחלוקת.יהודי מרמ"ג
זה נכון שגם בנים צריכים ללכת עם גרביים?קראתיך
גברים חייבים בצניעות!yaar
yaarרוצה להתבודד
יש מנהג במקומות מסויימים.יהודי מרמ"ג
הנה עוד פעם זה חוזרyaar
יש מחלוקת אז...יהודי מרמ"ג
כי למה שנחמיר סתם?שמחה ואמונה
אני חושבת שמי שרוצהאחותי?!
היי אחותי מה איתך?שמחה ואמונה

ברור..!אחותי?!אחרונה

הילולת רבנו הקדושאשר ברא
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
געגועצאצא
וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...
יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו
ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד
מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?
סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק
היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!
ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה
אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל! על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.
מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה
אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס"
יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך
להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי
תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס
תודה!רק להידבק בצדיק
השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?
כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע
לפני שאשלח אגיד מה שאלתי ובקשתי.
1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?
2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .
וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן
אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?
שכוייח...
אומןאשר ברא
אף פעם לא הייתי אצל רבנו.
ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..
קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.
ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.
האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?
כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.
רעיונות? מחשבות? הגיגים?
תודה!