מאת ההורים שלי:
*הנמכת ציפיות*
מעשה שהיה:
אמא שלי סיפרה לי בהתפעלות שאבא שלי חתך לה אבטיח, והוא אמר שהיא אישה טובה כי היא קונה לו קוטג'.
-הסוף-
לפגישת ייעוץ וטיפים נוספים בנושא זוגיות נא לפנות לעוזר שלי @ארצ'ינו.
בתודה,
תודה.

חן,
כישוף כושלבס"ד
ואו זה נורא ויפיפה בו זמנית
האמת שכיף נורא לראות ניצוצות אהבה בין ההורים
מלא פעמים אבא שלי עושה דברים ממש מטופשים ופתאום אפשר לראות בעיניים של אמא התלהבות כאילו היא טינאג'רית שרואה כוכב רוק
חוסר טאקט זה המאפיין האהוב עליי פה בפורום
אב לכנראה שאקרא מחר אם אצליח להיפרד מהמחשב בדקות הקרובות.
חן,
מחפשת^אחרונהראש השנה
בעעע
לא אוהבת. ועוד חג של יומיים
חלום שלי לטוס לחו'ל לכל החגיםםם
אני דוקא די אוהב אותו
עם תפילות מרוממות
ולתהות על קנקנו, אז מה זה הפורום הזה?
יחסית מסביר. קצת. אולי.
ספסל אחורי של אוטובוס משהו..

אני עוברת על המסרים פה והשיחות אישיות.. כמה דרמות!! ואני לא זוכרת כלום! מביך למדי.
ולמה כשאני נכנסת לשיחה עם פצלש כתוב לי שהיא מחוברת?!
מה איתך?
המפגש טד יצא לפועל?
עוד אפשר להירשם? 😇
ריבוזוםהאחרון שניסינו להרים לא, למיטב זכרוני...
אבל היו שניים שכן, והם גם היו ממש טובים! בכלל הפורום הזה היה איכותי, אחותי |נוסטלגי|
כתבנו פה כל דבר איכותי שהיה בשנה האחרונה, אפשר לראות בקלות כמה זה
מלא אנשים שבאים להתארח ועושים מלא רעש ברחוב ומשאירים בלאגן ולכלוך...
לא כזה מגניב לבוא לפה
סדרות של כאן ארכיון- קרובים קרובים, סטרייט ולעניין.
בפייסבוק- עמוד בשם "הקופסה- רק דברים טובים", יש בו בדרך כלל קטעים מצחיקים מסרטים ישראלים ישנים..
ארץ השוקולדאחרונהשמגיע לפורום נטוש ותוהה על טיבו
הוד444או- מישהו שמכיר אותה במציאות יודע מה שלומה?
תמסרו לי שנזכרתי והתגעגעתי