השירשור מוקדש לכישוף כושל שהתעוררה מוקדםאורה2x
הסוד לזוגיות מוצלחת
מאת ההורים שלי:

*הנמכת ציפיות*

מעשה שהיה:
אמא שלי סיפרה לי בהתפעלות שאבא שלי חתך לה אבטיח, והוא אמר שהיא אישה טובה כי היא קונה לו קוטג'.
-הסוף-

לפגישת ייעוץ וטיפים נוספים בנושא זוגיות נא לפנות לעוזר שלי @ארצ'ינו.
בתודה,
תודה.
חן,
אורה החלטתי על דעת עצמי לצחוק ולהגיב
כישוף כושל

בס"ד

 

ואו זה נורא ויפיפה בו זמנית

 

האמת שכיף נורא לראות ניצוצות אהבה בין ההורים

מלא פעמים אבא שלי עושה דברים ממש מטופשים ופתאום אפשר לראות בעיניים של אמא התלהבות כאילו היא טינאג'רית שרואה כוכב רוק

הם חמודים!פסידונית


אממ פסידונהאורה2x
בא לי לתייג אותך בחוסר טאקט באחד השירשורים פה.. את מרשה?
מרשה!פסידונית

חוסר טאקט זה המאפיין האהוב עליי פה בפורום

אב לכנראה שאקרא מחר אם אצליח להיפרד מהמחשב בדקות הקרובות.

איפה התיוג חסר הטאקט? 😭פסידונית
אעע חשבתי שיש לי זמן עד מחר!אורה2x
הילדה צריכה לישון 😁 חכי למחר..חן,
לא נרדמת מרוב מתח 😭פסידונית
לתת המלצת קריאה? שופנהאואר חן,
מחפשת^אחרונה
חשבתם שיהיה טוב?!תתעלמו ממני
הצחקתם אותי...
לא רק חושבארץ השוקולדאחרונה
אלא בטוח.


מאחל רק טוב גבר

ורק משתי מילים אני הכי פוחדנועה.

ראש השנה

בעעע

לא אוהבת. ועוד חג של יומיים

חלום שלי לטוס לחו'ל לכל החגיםםם

מבאס לשמועמקפיצים נטושים

אני דוקא די אוהב אותו

למה אוהב?נועה.
ימי רוממות מיוחדיםמקפיצים נטושיםאחרונה

עם תפילות מרוממות

וואי, מבאסארץ השוקולד
מאחל שתהיה שנה טובה בהרבה
אמן!!נועה.
החלטתי עכשיו להקפיץ כל פורום ישן ומוזר שאני רואהמקפיצים נטושים

ולתהות על קנקנו, אז מה זה הפורום הזה?

מממ.. תודהמקפיצים נטושיםאחרונה

יחסית מסביר. קצת. אולי.
ספסל אחורי של אוטובוס משהו..

חשט?אורה2x
!!!ריבוזום
מה שלומך?
תקשיבייייאורה2x

אני עוברת על המסרים פה והשיחות אישיות.. כמה דרמות!! ואני לא זוכרת כלום! מביך למדי.

ולמה כשאני נכנסת לשיחה עם פצלש כתוב לי שהיא מחוברת?!


מה איתך?

המפגש טד יצא לפועל?

עוד אפשר להירשם? 😇

ריבוזום

האחרון שניסינו להרים לא, למיטב זכרוני...

אבל היו שניים שכן, והם גם היו ממש טובים! בכלל הפורום הזה היה איכותי, אחותי |נוסטלגי|

ועדיין איכותיארץ השוקולד

כתבנו פה כל דבר איכותי שהיה בשנה האחרונה, אפשר לראות בקלות כמה זה

וואו, התגעגעתיארץ השוקולד
מה שלומך???
וואיזיויקאחרונה
אין לי כוח לשבת הקרובהנועה.

מלא אנשים שבאים להתארח ועושים מלא רעש ברחוב ומשאירים בלאגן ולכלוך...

לא כזה מגניב לבוא לפה

ואם אנשים קוראים פה- צריכה המלצהנועה.
לסדרות או תוכן כלשהו קליל ומצחיק...
ספרים - ספרי אריך קסטנרארץ השוקולד
סרטונים קצרים - אנדרדוס, ברדק, אלה של האקדמיה ללשון העברית
הנה 3 המלצותעשב לימון

סדרות של כאן ארכיון- קרובים קרובים, סטרייט ולעניין.

בפייסבוק- עמוד בשם "הקופסה- רק דברים טובים", יש בו בדרך כלל קטעים מצחיקים מסרטים ישראלים ישנים..

מבאסארץ השוקולד
מקווה שהשבת איכשהו עברה סביר?
כן ב"הנועה.
לפחות זהארץ השוקולדאחרונה
והנה עוד בנאדםריק סאנצ'ז

שמגיע לפורום נטוש ותוהה על טיבו

 

והנה חיוך השמש העולה נפרש על פנינוהוד444
הנה עוד אחד
מזדההבאליןאחרונה
מישו זוכר מה הניק האחרון של שוברת גלים?שירה ניקוד

או- מישהו שמכיר אותה במציאות יודע מה שלומה?

תמסרו לי שנזכרתי והתגעגעתי

מה קורה פורום טרוליםםםםםםם????אריק מהדרום

אולי יעניין אותך