מישהו יכול להסביר לייחידי
איך אדם אינטיליגנטי יכול לתמוך בהמתת חסד ולהתנגד לטיפולי המרה?
מה, זה ממש הגיונירצה לאש
שוכנעתי יחידי
(מרחף)רצה לאש
שמחתי לעזור.

תסביר, למה לא? למה אי אינטיליגנציה עומדת בסתירה להמתת חסד וטיפולי המרה?
זה עניין של אמונה לא של אינטיליגנציה.
אויש נו, התנסח לי גרוערצה לאש
שמח ששמחת בעזרתך ליהודי שסובל משאלות קיומיות טעונות במיוחדיחידי
אני לא חושב שזה עניין של אינטיליגנציה, אלא באמת בסוגיה אתית-מוסרית.
פשוט לא מבין איך אנשים לא שמים לב למה שנראה לכאורה ככשל לוגי במתודה הליברלית לכאורה שהם מציגים לציבור.
לאדם יש את הרשות להמית את עצמו, אם ירצה, ואין לו את הרשות לשנות את נטייתו המינית, גם אם הדבר כרוך בסבל כבד מנשוא הכרחי (דבר שלא בטוח שנכון גם)?
אם לאדם מותר לעשות בגופו ובנפשו כל דבר שלא פוגע בזולת, בשם מה אפשר לאסור עליו ללכת לטיפול פסיכולוגי שהיה נהוג עוד בשנות החמישים של המאה הקודמת?
אני חושבת שאנשים כאלה לא בעד המתת חסד מהמקום שלרצה לאש
לכל אחד יש זכות על גופו ונפשו

אלא לכל אחד יש זכות לבחור בנוגע לגופו ונפשו כל עוד בעיניהם זה לא מזיק...

כלומר, זה אנשים שבאופן כללי בעד מוות, סוג של. ולכן הם תומכים בהמתת חסד.
לא הבנתי איך פתרת את הפרדוקסיחידי
מתנצל על בורותי
כאילו, הם פשוט תומכים במה שהם חושבים.רצה לאש
הם חושבים שאדם שסובל כדאי לו למות, ושהוומו צריך להשאר הומו.
אוקיי, "צריך"יחידי
אבל איך יכולים לאסור עליו אם הוא בכל זאת רוצה? הרי "חיה ותן לחיות". פסוק מפורש
א לא מכירה אנשים שאוסרים. חושבים שזה מזיק ביותר.רצה לאש
ב עד לפני כמה שנים טיפולים המרה היו סוג של נורמה. כאילו, מי שיש לו נטיות הפוכות. הולך לטיפולי המרה. ולכן עד היום חושבים שהרבה אנשים הולכים לטיפולי המרה לא כי הם חושבים בעצמם על זה ועל ההשלכות, אלא כי הם 'מאולפים'.
רוצים לאסוריחידי
נורא משעשעת התפיסה הזאת של האדם. כולם מחכים שאנשי השמאל יגאלו אותם מהשטויות שהם אולפו להאמין בהם.
מעניין איך האנשים האלו בעצמם יודעים שהם לא אולפו לחשוב שמי שלא הם הוא המאולף ושצריך לחלץ אותו מההכרה הכוזבת שלו. כמובן שהאבולוציה והשלכותיה על הפסיכולוגיה האנושית פגעו רק בשמרנים ובדוסים הפרימיטיבים והם עמדו מהצד ולא מתבלבלים מכל מיני גופים מסואבים שכל מטרתם היא לאלף אותם
:-/רצה לאש
יש בזה משהו.

(אני לא יודעת מה נכלל בהגדרה של טיפולי המרה, אבל אני לא חושבת שמישהו שלמד שלוש שנים יום בשבוע בבית ספר של תורת החיים יכול או כדאי שהוא יטפל במישהו ןיעשה לו טיפול המרה. לעומת זאת פסיכולוג עם תואר ראשון ושני פלוס השתלמויות למיניהם, זה עניין אחר. בדכ פסיכולוגים כאלה גם לא יקראו לזה טיפולי המרה. השאלה היא את מה רוצים לאסור.
)
גם אני לא חושביחידי
אבל זה כמו שיש קואוצ׳רים חיים בסרט שחושבים שהם פסיכולוגים אחרי שעברו קורס בCBT של 20 מפגשים והורסים לאנשים את החיים במקרים מסויימים
נכון,רצה לאש
אני חושבת שבד"כ הם לא מתיימרים לטפל בעומקים כאלה כמו טיפולי המרה.
זאת אומרת, טיפולי המרה הם טיפולי שורש ממש. קאוצרים כאלה בדרך כאלה לא יותר מידי נכנסים לעומק..

וזה אותו דבר, אני חושבת שגם על אנשים כאלה צריך לאסור לטפל באנשים כשרים להם הכשרה מספקת.
אני חושבתריעות.
שהרבה אנשים חושבים על טיפולי המרה כעל משהו שנעשה בכפייה. אם הם נעשים בכפייה או בלי הסכמה מלאה והבעת רצון מפורשת, אז זה גרוע יותר מהמתת חסד שנעשית עם התנאים האלו.
איך בדיוק אפשר לכפות טיפולי המרה?יחידי
ועל זה אני לא מדבר. כפייה כזאת היא רשעות או תוצאה של בורות איומה וחוסר אמפתיה.
אני מדבר על אלו שמחזיקים בשאיפה הבולשביקית לאסור על אנשים לשנות את נטייתם המינית
זה קרה וקורה, וזה מה שמגיע לתקשורתריעות.
לכן זו האסוציאציה של אנשים.
אני לא מבינה איך אפשר לאסור על מישהו טיפול שלא פוגע בו, אבל הרבה מהאנשים שמדברים נחרצות נגד פשוט רואים את מה שמגיע לחדשות- טיפולים בכפייה.
אי אפשר לכפות דבר כזהיחידי
לא נכנסת לפרטים יותר מדיריעות.
יודעת שיש דברים שנכפו.
יש אנשים אלימיםיחידי
הסקת מסקנות ממקרים כאלו דומה לאלו שרוצים לפרק את מוסד המשפחה שוצף הרוע בגלל כמה הורים אלימים
אני לא חושבת כמוהם כי אני לא מדברת על טיפולים בכפיהריעות.
אני רק מנסה לחשוב למה ההתנגדות כל כך נחרצת. כמובן שיש עוד מלא סיבות
לא לכפות, אבל להציב את זה כברירה יחידהרצה לאש
זה סוג של כפיה.
מז"א?יחידי
אדם יכול לצאת מהארון ולחיות את חייו. זה לא טיפול שייקבע בצו בית משפט
ברוררצה לאש
אבל אם המחיר של לצאת מהארון הוא ניתוק הקשר מהמשפחה והחברה, למשל, הרבה אנשים יעדיפו טיפולי המרה.

זה לא כפיה. אבל יש בזה צד של כפיה
אפשר להגיד דבר כזה גם על כל הפרעה נפשית שמצריכה טיפוליחידי
בסופו של דבר הרבה מתמודדים רוצים לעבור טיפול כדי להתאים את עצמם לנורמה המקובלת שמבחינתם לא נוצרה סתם, אלא היא באמת נורמה מוסרית גבוהה יותר.
לא מבין בשם איזה עיקרון מאפשרים למישהו לצאת מהארון ולא מאפשרים טיפולים. על כל רצון של הפרט יכול פרט אחר בחברה לערוך מחקר ולגלות את המניעים הלא-טהורים שלו. האם בשם זה שוללים חופש מהפרט? לא.
לא, כי הפרעה נפשית מפריעה.רצה לאש
הבנאדם שמתמודד עם ההפרעה סובל ממנה ולכן הוא מטפל.
נטיות הפוכות (לכאורה) האדם לא סובל מהנוחות עצמן אלא מהיחס של הסביבה. ולכן פותרים את מה שהאדם סובל, ראם הוא סובל מההפרעה הנפשית- מטפלים בהפרעה. אם הוא סובל מהיחס של הסביבה, מטפלים ביחס.
אבל חושבים שלטפל ביחס של הסביבה זה אומר להפוך את זה ללגיטימינעה ונדה

אף אחד לא אומר שסכיזופרניה זה נורמלי, אבל נטייה הפוכה זה נורמלי לגמרי. מה ההבדל?? שתיהם זה הפרעות נפשיות! חייב להפסיק את כל התעמולה הזאת בעד הפיכת ההפרעה הזאת ללגיטימית.

כי סכיזופרניה האדם סובל מזהרצה לאש
נטיות הפוכות לא.

(אני לא לגמרי מסכימה עם אף אחד מהצדדים. אבל יש הגיון בשני הצדדים)
הם כן, מהיחס, גם סכיזופרנים סובלים מזהנעה ונדה


תשאלי אנשים כאלויחידי
הם (חלקם לפחות) סובלים לא רק מהיחס הפוטנציאלי שהם עלולים לקבל מהחברה, אלא גם סתם ככה. כמו כל אדם שרחוק מה"אדם הסביר", כמדומני (לא קראתי מספיק על התחומים האלה).

מה גם שהצגת את זה בצורה של שחור ולבן שלא ברור שהיא מדוייקת. גם על אדם שסובל מדיכאון אפשר להגיד דבר כזה ברגע שכבר לא מסוגלים להגיד איך נראה האדם הנורמלי. אולי גם הסבל שלו הוא בגלל היחס הארכאי כלפי מצב הרוח שלו ולא נמצא בו-עצמו? אולי טוב שהחברה תתרגל לתפיסה שאין מצב רוח וסטטוס אישיותי אידיאלי ושבמקביל נאסור על כל טיפול פסיכולוגי בגלל הנחות היסוד המתנשאות והמעמדיות שלו?
אפשר להטיל ספק בכל דבר.רצה לאש
אבל אני חושבת שבכל הישר כן מראה שאפשר לחיות מצויין עם נטיות הפוכות. מפריע זה כן. זה לא נחמד. אבל זה גם לא ברמה של סבל יומיומי, מעבר לקבלה של הסביבה ושל האדם עצמו.
לעומת הפרעות נפשיות שמדובר בסבל יומיומי, כזה שגורם לרצות להתאבד
תגידי שאפשר לחיות עם הנטיותיחידי
לילד בן 17 שיתחנן שיאפשרו לו ללכת לטיפול כדי שיוכל לחיות כמו שהוא רוצה?
לא כל הפרעה נפשית מביאה באחוזים גדולים לאובדנות. אין קשר בין ההגדרה העצמית של הפרעה נפשית לאובדנות. מה גם שהומואים ולסביות נוטים גם הם לאובדנות, גם בחברה שבה מקבלים להטבים יותר משמקבלים כל אדם שחורג מהנורמה בפרמטרים אחרים
ונטיה כזאת הרבה פעמים כן כרוכה בסבל יומיומי לא פחות מרמת הסבל של אדם עם חרדות (ועייני בדף הפייסבוק שנקרא וידויים של הקהילה המתמודדת או משהו בסגנון)
שוב, אני חושבת שיש מאמצים אצל הלהטברצה לאש
ליצור לגיטימציה מוחלטת להומוסקסואליות. אם תהיה לגיטימציה מוחלטת ממש אז אני חושבת שהסבל יפחת משמעותית אם לא יעלם.
לא הבנתישפיות
איפה ראית שמי שמעוניין מרצונו החופשי בטיפולי המרה לא יכול לעשות את זה?
דיברתי על מצב היפותטייחידי
כתבתי את זה כאן פעם או פעמיים
הסבל של אדם מפני שהןא רחןק מהאדם המורמלירצה לאש
יפתר אם הומוסקסואליות תהיה נורמלית

(לא שאני בעד)

ואז נפתר כל הסבל של ההומו
אם הטבע האנושי ישתנה יהיה על מה לדבריחידי
ועייני כאן Moshe Ratt
המתת חסד, חומר לבגרות בתושבע ווהוו!מתנחלת גאה!
לא טוב לי שהכל מתקשר לבגרויות, לפחות ככה אני יודעת שמשהו נכנס אחרי הכל למוח
יחידי
"ותורתך בתוך מעי"
אינטליגנציה זה לא סותר אכזריותנעה ונדה

הנאצים היו מאוד אינטליגנטים.

לשיטתםחסוי מאוד

המתת חסד לא גורמת לחיי סבל, אלא להיפך- היא מקצרת את הסבל של האדם.

טיפולי המרה - לשיטתם הכוזבת ושטופת המח- גורמת לאנשים לסבול את חייהם, כיון שלשיטתם אי אפשר לשנות וטיפולים אלו גורמים רק רע.

 

ועיין כאן מאמר יפה:

יחסי דתיים חילוניים

וואו זה מאמר מדהים.נעה ונדהאחרונה

לקחתי לכ"א שיישאר לי תמיד

למישהו יש קישור לסרט כפולה פרק 2 לא ביוטיוב?מישהו יפה!
פורום ישל"צהאר"י פוטר

אתם אולי מכירים את המנהלים של פורום ישל"צ? אני רוצה להכנס אליו והוא נעול

מי כאן וכמה אתם ותיקים?זיויק
כאן מאז אלף תשעמאות ו-2013שיח סוד
אשכרה.
פשייזיויקאחרונה
בדיקהטיפות של אור
עבר עריכה על ידי טיפות של אור בתאריך י"ח בחשוון תשפ"ו 19:50

הלכות ריבית – שיעור 2 - ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

דוגמאות בשיעור: 
האם מותר ללוות בקבוק יין מהשכנים? 
האם צריך לדייק כשמחזירים חצי כוס סוכר? 
מתי מותר להחזיר טיטול יוקרתי במקום הטיטול שלויתי? 
ועוד...

נושאים בשיעור: 
איסור הלוואת מוצרים מחשש ריבית בשינוי מחיר | היתר הלוואה כש'עושהו דמים' וגדריו | היתר הלוואה כשיש ללווה ממין ההלוואה וגדריו | היתר הלוואה בדבר מועט וגדריו | היתר הלוואה במוצרים בעלי מחיר ידוע קבוע | כללים בהחזר מוצרים לאחר הלוואה.

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית בהלוואת מוצרים בין שכנים

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

הלכות ריבית שיעור 3 – ריבית ברכישה בתשלום דחוי

נושאים בשיעור: 
ההבדל בין אשראי בשכירות לאשראי במכירה | איסור רכישה באשראי במחיר גבוה | ריבית קיימת גם כשהמוכר לא נזקק לתוספת | תנאים להיתר רכישה באשראי כשהריבית לא ניכרת | מכירה באשראי בהצמדה למדד לדולר או למחיר המוצר | הגדרת של 'מחיר קבוע' | מכירה באשראי במציאות של הנחות למזומן | הצעת מחיר למזומן לאחר גמר המכירה | עסקים שדרכם במכירה באשראי | קיום מכירה באשראי שנעשתה באופן האסור

 

לצפיה והאזנה באתר ולדפי מקורות מפורטים:

ריבית ברכישה בתשלום דחוי

 

לצפיה ביוטיוב:

לחצו כאן לצפייה בסרטון ביוטיוב

 

בנוסף למעוניינים יש שיעורים ב הלכות שבת

וכן ב הלכות ברכות 

בהצלחה בלימוד

 

~~ ( זה יותר יפה מהנקודות שאנשים שמים כאן)מחכה לחורף
למישהו יש קישור לדרייב לסרט למלא את החלל?


חורף בריא לכולם

היי, יש למישהו את כל סרטי משחקי הרעב בדרייב?אקרומנטלי
כבר לא כל כך פעילrakonto
הא?

אולי יעניין אותך