~תזכורת לעצמי לכתוב כאן משהו על מי מוביל והיכולת לבחור~אנונימי (פותח)
אם אני אשכח, מוזמן להגיב פה ולהזכיר לי.

שיהיה לך יום נפלא, בהצלחה עם הבחור ההוא. ובעז"ה שיהיה הרבה יותר טוב משדמיינת. ושילך מהר ותעשה משהו שיעשה לך טוב אחכ שיגרום לך להרגיש חופש.
הרב מיכי יוספי:אנונימי (פותח)
"המחשבה ביד האדם להטותה כרצונו למקום שהוא רוצה. והוא ממש כמו סוס שפונה מן הדרך וסר לדרך אחר, שתופסין אותו באפסר וכיוצא ומחזירין אותו בעל כורחו אל דרך הישר, כמו כן במחשבה ממש שיכולין לתפסה בעל כרחה להשיבה אל הדרך הראוי" (לקוטי מוהר"ן תניינא נ').
אני מאד אוהב את הדימוי של רבי נחמן המדמה את המחשבה לסוס. הדימוי הזה קשור גם לניסיונו ברכיבה, כפי שסיפר עליו רבי אברהם מפטרבורג: "ואני, שהייתי סוחר ומלומד בכל עניני העולם, ראיתי (את רבי נחמן) שרכב על הסוס בלי שום פחד כמו רכב מובחר ומלומד".
יתרונו של הסוס בכך שהוא יכול להביאני למרחקים וליעדים שבהליכה רגילה הייתי מתקשה להגיע אליהם. מנגד, הסוס הוא רק סוס, ובשביל להפיק ממנו את מירב התועלת נצרך רוכב מיומן שדרכו בהירה לו. ללא בהירות היעד שלנו, הסוס ייקח אותנו למחוזות הבנתו הסוסית... מחוז שככל הנראה איננו מחוז חפצנו.
משמח לדעת שלכל אחד יש כלי תחבורה, "סוס" מצוין שהוא כלי עזר משמעותי המסייע להגיע אל מחוז חפצו, אך עיקר התועלת שאפשר להפיק מה"סוס" תלויה במיומנותו של הרוכב. המיומנות בהקשר שלנו היא שיהיה ברור לנו לאן אנו רוצים להגיע. ראוי לנו לברר מהו היעד ולהיות בהירים מאוד, וביד אמונה להנהיג את המחשבה.
קבלנו מתנה אלוקית נפלאה שנקראת מחשבה. פעמים רבות נראה שהיא שולטת בנו ולוקחת אותנו למקומות לא רצויים של דאגות, פחדים ומחוזות שליליים אחרים עד שנראה לנו שאין לנו שום דרך להתמודד איתה. רבי נחמן מביא חידוש מלבב, שבידינו להטותה כרצוננו למקום שאנו רוצים. מקום הוא יעד. כמו הסוס, יכולה המחשבה לקחת אותנו רחוק, אך ללא בהירות היעד היא תלך, תפרח ותשוטט בדברים אחרים וזרים. אך אין להתפעל מכך כלל כי אם לשוב ולאחוז בביטחון באפסר. סוס ורוכבו, המחשבה היא רק הסוס והרוכב - הלא הוא החושב.
סוס ורוכבו רמה ביםאנונימי (3)
עוזי וזמרת יה ויהי לי לישועה
זה אלי ואנווהו
היה טוב איתו בסוף?אנונימי (פותח)
עם מי מהםאנונימי (3)
בשלישי היה בסדר. נסבל. קצת ארוך אבל באמת הוא בנאדם בסדר. קצת שגעונות שלו, סדר והרבה מידי משמעות לדברים מסויימים, לא באי צדק אבל קצת סחיפה. את מי ששלח אותי מהמנהלה אני פחות מחבב. אי סדר מופתי.
ממ העיקר שזה מאחורייך נראליאנונימי (פותח)אחרונה
מקווה שבכללי אתה בטוב יותר
יאיי עברתי על 301 פורומים ביום אחד😓טעמי🍫
לאנורמליאיגנוטוס פברל

טוב, טכנית גם אני עשיתי את זה אבל לא ביום אחד...

ומה גילית?עשב לימון
הרבה דבריםטעמי🍫

א. שאני צריך לעזוב את הטלפון🫥

ב. שערוץ 7 היה בעבר הרבה יותר פעיל מהיום

ג. שאנשים פה פורקים את חייהם בצורה לא נורמלי ואני לא מבין למה, תכתבו לעצמכם בווטסאפ, או על דף

ד. שאני מתאים להיות פסיכולוג אבל לא באלי להיות אחד😐

ה. כנראה עוד כמה דברים שאין לי כוח לזכור או שאני לא אכתוב כי אני לא פורק פה את חיי😀

תובנות חשובותעשב לימוןאחרונה
גיבוש לסיירת, וכולם כבר השתחררועשב לימון
איכשהו אני לא בטוח שזו הנקודה..מקפיצים נטושיםאחרונה

אבל את בהחלט יותר ותיקה...

(מקום שקט אבל לא סגור)עשב לימון

@אני הנני כאינני 

 

מה שלומך וכו'?

 

רוצה שנפעיל את פורום צלילים ומוסיקה בצורה כלשהי?

בעד...אני הנני כאינני

יש לך רעיונות?

כן, כמהעשב לימון
קודם כל שרשור היכרות, שכולל כלי נגינה, קשר לעולם המוסיקה ואולי סגנון אהוב


אחר כך שרשורים בתדירות כלשהי עם שאלות מעניינות, כמו מי ער בצמ"ע אבל שקשור למוסיקה, ולעודד להעלות קטעי מוסיקה שמנגנים או מלחינים


וגם הייתי מוסיפה מידע בשרשורים, על תולדות המוסיקה, מוסיקאים ידועים ולמה הם ידועים וכו'

סבבהאני הנני כאינני

איך את רוצה שנחלק את העבודה ביננו?

אני אשמח להיות בצלליםעשב לימון
אתה תפתח את השרשורים
אוקיי.אני הנני כאינני

תרצי לבקש ממשה שיקדם אותנו כמנהלים בפורום שם?

אנחנו כברעשב לימון
מחילה, עכשיו ראיתי.אני הנני כאינני

אכפת לך אם לעבור לדבר במסרים או בש"א?

מתחיל להריץ עכשיו את ההרמה של הפורום.אני הנני כאינני

רק דבר אחד לא מובן לי (אני אדם שדי חולה סדר, ולא אוהב שיש דברים מיותרים במקומות שלא צריכים אותם אז - ) מה הקטע של האנשים עם ההגדרה "משתמש" כשנכנסים ל'ניהול פורום' שם? אצלי בפרוזה אין בכלל כאלה.. יכול להיות שזה פורום סגור עקרונית?

לא יודעתעשב לימוןאחרונה
מבחינתי בסדרעשב לימון
1/אנונימי (פותח)

צריך לפנות את הדירה עד יום חמישי, ואני לא יודע איך אני עומד לעשות את זה

אלו הים

אני זקוקה נואשות למקום לכתוב בואנונימי (פותח)

כל הפורומים נסגרו במהלך השנים. 

 

..נבוכי הדור

ריח טוב של מרחקים/זלדה;


"
משהו בתוכי
הוציא את ראשו מן הים
מתגעגע לקיום במילים.
עומדת אני כאותו קבצן
ועל לוח ליבי שיר
שמספר לכל עובר ושב
לכל רץ
על מחוזות כמוסים שבלב-
איזה טרוף
איזו בושה
להוביל זרים לשם.
גם השיר מבקש את נפשו למות,
כי עצים ואבנים נגעו בלא עדינות
בניגון.
השיר שעל לוח ליבי
עושה לי סימנים
שהשקיעה זרקה לו
טיפת זהב
כדי שאחזור ואשמח
אחזור ואשמח
בגשם שירד ביום שמש.
השיר לוחש אל נפשי:
אל תברחי,
אני שומע את צעדי ידידי.

מסוף העולם עד סופו
נודדים שירים
של כל עם ולשון
באים משלים ואותות,
ריח טוב של מרחקים
נודף מהם
אם לא נגעו בדרכם
בבאשת המים העומדים
או בדם.

אך יפה מכל השירים
הפרוכת הלבנה
שרקום עליה בחוט לבן:
לך דומיה תהילה

"

 

(זה יפה, המילים,
(לא רק של זלדה)
מרפא ומנחם

תודה
ו, סליחה

 

 

("הכאב שבתוכי
הוא רק מפני שלא מצאתי את דרכי,

...")

 

 

("כל מה שהאדם הוא יותר גדול, צריך הוא יותר לחפש את עצמו, יותר מסתתרת היא מהכרתו נשמתו העמוקה, עד שהוא צריך להרבות בהתבודדות, בהתעלות הרעיון, בהתעמקות המחשבה, בהשתחררות הדעה, עד שסוף כל סוף תתגלה אליו נשמתו, על ידי הזרחת קצת מזיוי אוריה..." (הרב, קובץ ח' פסקה קמ"ט)

..נבוכי הדור

קצת שבור
הילד

ולא יודע איך קרה
הגיע דווקא כשנשבר

 

(יש קדושה שהיא מחרבת
ובאמת
בעולם שהוא פנימי ואמיתי
החיים הולכים ונבנים
דווקא מאותה קדושה מחרבת)
(למרות ש, קצת קשה להבין שזו קדושה
כשעומדים מול המדבר)

 

הלב
צריך כלים
בשביל להקשיב לשירה
שירתם הטהורה של הציפורים

 

ורצה הילד
לתקן קצת את הכלים

שיוכל להקשיב
ולשמוע
ולהבין אולי קצת.

לא סותם אוזניו
מכין ליבו
ומקשיב
מטה אוזניו
לא-לוקיו

מפחד

אבל כוסף

שהשירה תציף את ליבו

ונזכר, ש,
גם מאחורי הדברים הקשים
העוברים
הוא עומד

הילד בוחר ללכת
אבל לא כנגד הציפורים
א-לא איתן

 

ותמיד נושא מבטו לשמיים. (משתדל,)

 

 

ורוצה לכתוב,
מילים
שלא מצליח

אז אולי, לשמוע מעט מאותן מילים אפשר,


(אולי כדאי לקרוא מה שכתב למטה,)

 

 

..נבוכי הדור

קשה לשלוח,
נכתב לפני כמה חודשים,
ו,
פשוט:

(ארוך גם, סליחה...קורץ)

 

העולם שאני
מרחב
חלל אינסופי

תהומות של הוי'ה
חלומות ומציאות משמשים בערבוביא
נסתר ונגלה מולכים יחד

 

כתר אחד
שירה חדשה-ישנה

 

ובעולם הזה
המון סוגים של חיים
וכל חי הוא גם בעל חיים

ולכל חי עת משלו

 

העת שלו לנהל עולמי לפי חייו

 

יש שאריות שואגים

והכל זועק עמהם

יש שהדגים שותקים

והכל שותק עמהם

יש שעף הנשר

וכל עולמי כמרחף

 

ועוד

ועוד

 

ואין עת שוה לשתי חיות

ואין חי'ה נוגעת במלכות חברתה

א-לא מקשיבה,

ומחכה...

 

 

למעט ציפור אחת

צנועה ורגועה

אשר מלכות כל החיות-מלכותה

 

ואין הדבר בכוח הזרוע

או שמא בדין ודברים

 

אין החיות כפויות לה
ואף היא אינה כפוי'ה עלי'הן

 

 

א-לא שעדינותה, מתיקות שירתה, 

היא היא נקודת מלכותה

 

אין היא שרה בזמני שתיקה

אך גם אין היא שותקת בזמני צעקה

 

ואעפ"כ תמיד תהי'ה לאות

שירתה

 

אין היא בורחת בזמנים של פחד

ואינה מנסה להשתיק שירתי

 

אין היא פוחדת שלא תשמע שירתה,

סמוכה היא, ובטוחה

 

 

 

בדרכי עולמי

דרך אחת על הקרקע

והמקום צר מלהכיל

 

לכן לכל חי'ה וחי'ה

עת לעבור בתוכה

 

ובעת הזאת

אין אף חי'ה יכולה

לשהות במחיצת חברתה

 

למעט ציפור אחת

שכנפי'ה פשוטות

 

אין היא מחפשת דרכה על הקרקע

אין היא צריכה חלק בין שאר החיות

 

בשל כך אין הדרך תהי'ה לה צרה

כי בעת תעבור חי'ה זו או אחרת

הציפור המאירה

תעוף מעלי'ה, ואיתה

 

 

 

ובשל כך עולמי

המצפה לשכינה

מחכה גם לה

לציפור החי'ה

 

...

..נבוכי הדוראחרונה
..נבוכי הדור

נכספה וגם כלתה נפשי לחצרות ה'
לבי ובשרי ירננו א-ל א-ל־חי:

גם צפור מצאה בית 
ודרור קן לה 
אשר־שתה אפרחי'ה את־מזבחותיך 
ה' צבאו-ת מלכי וא-לקי:

 

..

 

 

 

לניגון קראתי ניגון פליאה
ואפשר ונכתב מגעגוע

 

 

..נבוכי הדוראחרונה
עבר עריכה על ידי נבוכי הדור בתאריך כ"א בסיון תשפ"ב 14:52

וכתבנו בספר
החיים למענך

 

אולי יעניין אותך