שכחתי שהוא קיים.. הייתי עמוסה בכל כך הרבה דברים שכשהוא הגיע הפעם הופתעתי.
לפעמים זה מרגיש לי תירוץ, אבל באמת שאין לי הסבר הגיוני אחר למצבי הרוח המשתנים האלה..
בנים לא ניראלי מספיק מבינים את המשמעות של זה, שבוע בחודש שאת נתונה ומתמסרת לגוף שלך, לצורכים הנפשיים שלו, לשינויים במצב ההורמונלי, כאבים, אפ ודאון.
ועם כל הפרסומות לתחבושות/טמפונים, הכדורים או כל דבר אחר שיכול להקל שום דבר לא לוקח מזה את המחוייבות החודשית הזאת שהגוף שלך עובר ודורש תשומת לב מיוחדת.
~זהו פרקתי~
מרכיבה על סוסים באופן קבוע
)