גבולות...גבולות...גבולות
אוי טעטע כמה זה חשוב הלוואי הייתי עושה את זה קודם
יושבת ליד השולחן ורושמת רשימה של גבולות נגד השטן.
גם אם זה לא באמת היה כזה נורא אני לא רוצה להדרדר. אבא
אנח רוצה לבשאר ולהיות ילדה טובה, בעצם להיות הילדה הכי טובה שלך. ולעשות רק כרצונך. הלוואי אבא זה כל כך קשה. תעזור לי. מתפללת.
צנוע זה הכי יפה ומושלם. הסתרה.ארוך, סגור. וערוץ 7 זה מושלם לא צריך יותר. אפשר דברי ואפילו מעולה אבל בלי דברים אחרים. בשביל זה יש יום כשכולם נמצאים.
אוי אבא כמה אני אוהבת אותך ורוצה רק לשמח אותך. באמת
רוצה לב טהור, נשמה טהורה שבאמת תהיה טהורה בלי מצפון.
לשמור עליה מכל משמר והיום אני השומר, אני השומר לעולמים השומרת עליה ואף אחד לא יכול תעשות את זה במקומי. כי העולם הזה מטורף בקטע רע וטוב. ואין אף אחד אחר שאחראי עלי חוץ ממני. טז אבא בבקשה תתן לי כח להמשיך הלאה ולעשות רק כרצונך...
מרכיבה על סוסים באופן קבוע
)