אני תוהה לעצמי..נקודות של כיסופים
אם היה אדמו"ר חי לברסלב,כמה נוער היו נמשכים לברסלב. זה לא מחייב ונחמד,אז מלא נמשכים. מה אתם אומרים?(בלי התקפות! זה באמת מענין אותי מה אתם חושבים)
יושיבה יחוצפה אחת מה את אומרת ככה??חחחחיקירה
זה לא נכון שזה לא מחייב....יהודי מרמ"ג
זה מחייב להיות תמיד בשמחה.
ולבנים, זה גם מחייב לקום בבוקר מוקדם למקווה.
אמנם אין אדמו"ר חי,
אבל יש רבנים.
אף אחד לא יכול להיות אדמו"ר,
כי אחרי רבינו אין חידוש.
בשביל להיות אדמו"ר צריך להיות חידוש.
בקשר לנוער,
אני חושב שמה שמושך אותם, זה העניין של השמחה.
הם לא מבינים ששמחה זה לא רק לקפוץ באיזה שיר....
שמחה זה להיות שמח בכל מה שה' עושה לך.
גם, אם זה נראה לך רע.
מסכימה עם כל מילה!א.מ.נ
זה מחייב הרבה יותר מחסידות בני עקיבאמאחורי הקו
אני חושבת שמי שהוא ברסלבר אמיתי זה יותר מחייבחילא דמשכנא
מסתם.
אבל בכל מקרה ברור שזה שיש הרבה אנשים שזה מחזק אותם - זה ממש מצויין.
לי אישית זה לא עוזר...
ואו זה יצא מבולבל..אין לי כוח לפרש מי שיבין יבין.חילא דמשכנא
ליושיביה- לא נכון!!באהבה ננצח
להיות ברסלבר זה עבודה קשה. עבודת ה' קשה.
תיקון של כל המידות שכל תורה של רבינו היא הלכה למעשה ממש!! ויורדת ומשפיעה על הנשמה והמעשים ישירות!
מקווה, תיקון הכללי, חצות, שעה התבודדות... זה לא פשוט כ"כ..
וזה חוץ מכל הבזיונות וכל מה שכל העולם הציני וה"חכם" צוחק על הפשיטות והתמימות של הברסלברים..
מה יותר מחייב בחסידויות שיש להם אדמו"רים? ללכת לטיש בערב שבת? לא הבנתי את הטענה.

מה שמושך את הנוער שלא מבין הכל ולא מקיים את כל זה היא האמת שבשמחה האמיתית המלאה והגדושה שיש בברסלב. ואח"כ הם מתקרבים יותר ובאים לשיעורים ולומדים את התורות ומתחזקים מאוד מאוד בה' ובתורה.. לא יאמן!

הבעייה היא שיש קו מחשבה ליטאי שמושרש אצל רבים שאם האדם נהנה ושמח אז הוא לא באמת "עובד" ה'.. וכמה שהאדם יותר סובל הוא יותר צדיק.. וממילא מסתכלים על ברסלב כמשהו לא מחייב וסתם נחמד וכו'.
עבדו את ה' בשמחה! זו הדרך היחידה לידבק בו יתברך- תכלית כל המצוות! ובפרט בא"י! ועיין ברב קוק.

אשרינו מה טוב חלקנו שזכינו להתקרב
יישר כח!אזמרה...
מחדש את החיות עם ה'!!!
יש אדמורים.'ערבות הדדית'
בע"ה ית'
 
הרב ברלנד, הרב שלום ארוש,הרב עופר ארז,ועוד.. לכול אחד יש את אדמורו.
אני אישית מקבל הדרכה מהרב ארוש והרב עופר..(הרב עופר הוא יותר זמין.. אפשר בשיחת טלפון-מה שאם הרב ארוש צריך להגיע אליו..) והם אדמורים שלי.
לולא זה לא יודע מה היה.. 
זה כן מחייב, זה אומנם נחמד, אבל  הרבה עבודה בשביל להיות יהודי אמיתי. אני אישית לוקח גם מהרב קוק,הרב כהנא, רבנו הקדוש רבי נחמן מברסלב..
קצת קשה להגיד נחמד-ולא מחייב שקוראים בסיפורי צדיקים על כול מעשיהם של צדיקים...
להגיד אני חסיד של רבנו זה לא חכמהאנונימי (פותח)
להיות חסיד של רבנו זאת החכמה. מי שבאמת דבוק ברבנו ולא רק בשביל שיראו שהוא חסיד של רבנו יש לו עבודה מאוד קשה...
בברסלב אין אדמוריםאנונימי (פותח)
נהוג ככה מזמן רבינו שאין אדומרים אם אני לא טועה זה בהוראת רבי נתן
עם כל הכבוד לרבנים(ויש כבוד),הם לא אדמורים.נקודות של כיסופים
זה מה שהוא אמר..שאין אדמורים.יושיביה.יקירה
רבנו הוא ההכנה לגילוי הרבי מלך המשיח שליט"אבן ציון גגולה
ב"ה
 
אשרינו  שזכינו באור הגדול הזה
ניראה לי שההפך..קראתיך
תשאלו את הזמר שולי רנד והוא יספר לך מיהו צדיק האמתבן ציון גגולה
ב"ה
 

שולי רנד מספר על ראש השנה באילת

http://www.col.org.il/show_news.rtx?artID=50071

מה זה קשור?שמחה ואמונה
בס"ד
אף אחד לא חולק על העובדה שהרבי מלובביץ הוא צדיק אמת!!
הוא באמת צדיק ואין פה שום ספק..!!
אם הוא מלך המשיח זו כבר שאלה אחרת..
 
 
כל התגובות ממש נפלאות, אבלחגי עקיבא
אני כמעט בטוח שאם היה אדמו"ר אז לא היו מתקרבים כל כך הרבה נוער, ויש לי הוכחה,
 
שמעתם על המוהרא"ש (הצדיק מיבניאל), ביבניאל הוא אדמו"ר לכל דבר (עושה טישים וכתוב שם בפרוש 'כ"ק אדמו"ר מוהרא"ש שליט"א') ולא מתקרבים אליו כל כך הרבה נוער
 
לא שאני אומר שזה רע שאין אדמו"ר ולכן הרבה נוער מתקרבים, הפוך אני חושב שזה טוב מאד, אבל לשאלה שנשאלה זה נראה לי התשובה
 
דווקא אני הייתי אצלו והיה מאוד נחמדאנונימי (פותח)
כל אחד מתחבר למה שמתאים לו חוץ מזה שהרבה בברסלב חולקים עליו ואומרים שזה לא נהוג בברסלב
"ברסלבר לייט"נקודות של כיסופים
 
לשמחה ואמונה הצדיקהבן ציון גגולה
ב"ה
 
מאחר וידוע שהרבי שליט"א הוא צדיק יסוד העולם שכל האנושות
ובכללה עם ישראל מקבל את ההשפעות [כפי שידוע לקוראי התניא]
כעת הידיעה הפשוטה צריכה להיות שהרבי אומר שהוא נביא ומנבא
שהוא יגאל את עם ישראל ומאחר שהוא צדיק בעל רוח הקודש
יש להאמין לו כפי שעלינו להאמין לדברי הצדיקים האמיתיים שבדורנו
וכן בדורות הקודמים.
האמירה הזו לא באה לעצבן חסידים של צדיקים אחרים אלא הפוך לאחד
את עם ישראל עם מלך המשיח וע"י האחדות נזכה לגאולה.
כמובן שיש צורך לבדוק את הדברים מאחר שזהו דבר שהרבי רוצה שיפרסמו
אך בדרכים המתקבלות ולכן אם ישנם שאלות אשמח לענות וכן בטוח לומר שבזכות
רבינו אנו זוכים לגילוי הרבי מלך המשיח בשנת תשנ"א ולאחר הכיסוי בהתגלות לעיני כל .
 
אוסיף את טיפה מתגובותיו הרבות של הצדיק לגבי אמירות שהוא מלך המשיח וקבלת מלכותו
כפי שעשו במסורת למלכי בית דוד .
תגובתו של הצדיק בשנת תשנ"א לאינטרנט הכשרבן ציון גגולה
איפה  הרבי אומר שהוא המלך המשיח?שמחה ואמונה
בוידיאו לא שמעתי..
אתם מהלכים על גבול דק, גבול של ע"ז.'ערבות הדדית'
הסבר בבקשה...שמחה ואמונה
בן ציון צא מהגולה ותנחת למציאות של א"יyaar
תשובה לבן ציון.'ערבות הדדית'
אני לא יודעת אם זה קשור,שואפת למעלה..!
כי גם לחב"ד כבר אין אדמורי"ם או רב אחד שכולם מסכימים עליו,
יכול להיות שיותר מתחברים לזה בגלל השמחה.
אבל מי שבאמת חסיד ברסלב זה מי שהולך עם הבגדים שלהם (לא הכיפה עם הפונפון אלא כובע וכל זה...) לומד את התורות שלהם ועושה את כל הדברים שעושים החסידי ברסלב "הישנים" ול מי ששם כיפה עם פונפון אומר נ נח ושר ורוקד קצת...
אני לא אומרת שאין משיכה לברסלב, יש משיכה אבל הרב לא באמת שייכים לחסידות באמת אלא רק לוקחים חלקים ממנה...
לשמחה ואמונה היקרהבן ציון גגולה
ב"ה
 
השירה לרבי - יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד
היא קבלת מלכותו כפי שעשו למלכי בית דוד
הרבי מסביר בעצמו שההכרזה הזו היא קבלת מלכותו ובשיחה אחרת
מוסיף שזוהי התגלות מציאותו של מלך המשיח.
ברגע שהרבי מעודד את השירה [מה שהוא לא עשה וכן התנגד לכך לפני תשנ]
כלומר שהוא מסכים שהוא מלך המשיח לעולם ועד
כפי שנפסק להלכה שמלך המשיח יחיה לעד בגוף וכן שאר הברואים ברגע שהוא יתגלה
בגאולה האמיתית ושלמה.
ומאחר שהרבי הוא נביא והוא מנבא שהוא יגאל אותנו -על פי ההלכה מחוייבים להאמין לו
ואסור להרהר אחריו.
וכן אם רוצים יש שיחות של הרבי בהם הוא אומר שהוא מלך המשיח ואני יכול לשלוח אותם באימייל
למי שרוצה לראות את הדברים כתובים.
לערבות הדדית וליערבן ציון גגולה
ב"ה
 
ערבות הדדית אנא נמק את אמריתך
יער - גם אתה אנא באר את עמדותיך כדי שנוכל להבין מה שורש המחלוקת
אני עומד אחרי המילה שלי.'ערבות הדדית'
אני חדש פה אבל אני מרגיש צורך עז להגיב על דבריאנונימי (פותח)
בן ציון-הרבי מלובביץ' הוא זצוק"ל ,יעני,נפטר,הסתלק לבית עולמו,וכבר הרמב"ם שחב"ד מאוד מעריכים כבר קבע-"(ציטוט מהזיכרון,לא מדויק בכלל)ורבים היו שדימו שהם מלך המשיח,אך אם נפטרו בידוע שהם לא".
אני אשמח לשמוע נימוק משכנע לטענה הזאת,וחוץ מזה-התפיסה שהמת יקום לתחיה כדי להנהיג מזכירה באופן מחשיד מאוד את הנצרות שאותו האיש יקום לתחיה!
אשמח אם תשיב לדבריי.(אני מתנצל מראש אם יצאה לי תגובה קצת מתלהמת...)
מועדים לשמחה!
קצת סדראנונימי (פותח)
טוב לפי דעתי צריך לעשות כאן סדר בכמה דברים:
 
1.בקשר לאדמו"ר - ממש אבל ממש לא, היום אנחנו זקוקים לצדיק אמת כמו שרבנו מזכיר אותו צדיק שרק ההבטה על הפנים שלא עושה לך הרהור של תשובה, האדמורי"ם היו אנשים כאלו, קדושי עליון, אתה מסתכל עליהם אתה מתעלה למדרגה אחרת לגמרי, אתה מרגיש בעננים, בן אדם שמוגל לניסים ונפלאות -  אדמו"ר לפי דעתי היה מקרב פי כמה וכמה, אחחח.... כמה חבל שאין לנו היום אדמו"ר
 
2.אחד הדברים שאני אוהב בברסלבים זה שכל אחד יכול ללכת בדרך שהוא רוצה, אין כפייה, הכל מאהבה, אתה מתחבר לרב ארוש? - בבקשה, תפאדל! אתה מתחבר לרב ארז? לצדיק מיבניאל? בקשה תלך לאן שאתה רוצה, ושוב כמו שאמרתי בלי שום כפייה, "בדרך שאדם רוצה לילך מוליכין אותו"
 
3.אפשר להגיד שהרב ארוש הוא בחזקת אדמו"ר, למה לא?
 
4.בקשר לחב"ד - הרבי לא הזכיר אף פעם שהוא מלך המשיח, הוא רק רמז על זה שהוא משתוקק להיות מלך המשיח אבל בפעול מה היה?, אין לי מושג! אני לא חקרתי את העיניין הזה לעומק אז אני לא מתערב, בכלל לפי דעתי הוויכוח הזה טפשי, בשביל מה לריב? הרבי הוא מלך המשיח? נגיד, בסדר מה זה משנה, אנחנו בעזרת השם נראה כבר מי יהיה מלך המשיח, אז במקום להתווכח נתפלל ונתקן את עמצנו כדי שנזכה לראות את הגאולה בימנו! אחדות חברה, אחדות
 
עכשיו יש לי כמה שאלות:
1,היה לרבי (חב"ד) הלוויה? היו איתו אנשים כשהוא מת? ידוע מה היה בסופו? או שהוא סתם נעלם?
2. הצדיק מיבניאל זה מה שנקרא - המוהר"ש?
 
יום שמח (:
תשובות לשאלותבן ציון גגולה
ב"ה
 
בתחילה נעמיד כמה עובדות שחייבות להיות מודעות
1. הרבי אומר שהוא נביא ומלך המשיח ושהוא יחיה לעד בגוף
מעל פני האדמה [ולא ברמיזות] 
2. יש פסק דין של מאות פוסקים ורבנים אדירים מחב"ד ומחוצה לה המקובלים בכל המגזרים שחתמו על
פסק דין מאז תשנח והלאה [4 שנים לאחר שהרבי התכסה מעינינו]
3. הדברים תואמים להלכה וכן לדבריו של הרבי ולכן כל עם ישראל מקבל את מלכותו של מלך המשיח כפי שעשו למלכי בית דוד ואנו זוכים לגאולה .
כל אחד יכול וראוי שיגש לרבו ויראה לו את השיחות של הרבי , והרבי שהוא צדיק בעל רוח הקודש וודאי אומר אמת
4. הרבי עודד את ההכרזה עליו : יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד מאז שנת תשנ"א ואישר שיצלמו את זה לעיני כל העולם וכך גם היה [ניתן לראות סרטונים של קבלת המלכות בלינקים הקודמים בפורום הזה- בדיון הזה]
5. המסקנה לעבודת השם כרגע היא : אחדות עם ישראל ביחד עם משה רבנו שבדורנו הרבי מלך המשיח שליט"א וע"י האחדות תבוא גאולה לכל העולם ובכללם עם ישראל , ההוראות של הרבי ידועות ולכל הרוצה לדעת יכול לפנות לרבני חב"ד או לקרוא את השיחות של הרבי ובהם ההוראות
6. בתורה רשום : וחקרת ודרשת היטב ולכן על כל אדם לבדוק את האמת ובמיוחד שמדובר בנביא שמחוייבים לשמוע לו עכשיו ושאף רב לא יכול לחלוק עליו [כחולק על בורא עולם] וכן שמטרתו היא להכין אותנו לגאולה וכן לגאול אותנו בפועל ממש .
הסטוריהבן ציון גגולה
ב"ה
 
מבחינה הסטורית[לעינינו ולא על פי התורה נבאר את ההבדל על פי ההלכה ]:
1. בית רפואה קבע את מותו של הרבי,
2. הייתה הלוויה בנוכחות אלפים וביניהם חבדניקים
3. יש קבר
 
ההסטוריה האמיתית :
ובגלל שהרבי הוא נביא בדוק [שאם לא כן אלא רק נביא בפונטנציאל היה חס ושלום נביא שקר]
והרבי אומר שהוא : יחיה לעד בגוף מעל פני האדמה אז הרבי חי מעל האדמה ולא נמצא בקבר
כי על פי ההלכה מחוייבים לשמוע לנביא ואסור להרהר אחריו[ הרמב"ם - ספר המדע - הלכות יסודי התורה - פרק י הלכה ה]
ולכן המצב האמיתי של הרבי הוא שהוא נכסה כפי שקיבלנו מרבותינו שיקרא וכן על פי השולחן ערוך
שהאמירה : דוד מלך ישראל חי וקיים היא לא על דוד בעצמו[שהרי הוא הסתלק] אלא על מלך המשיח שעתיד להתגלות להתכסות ולהתגלות שנית ]
התגלות והתכסות מלך המשיח על פי מקורות חז"לבן ציון גגולה
ב"ה
דברי חז"ל וגדולי ישראל על אופן בואו של משיח

*הערה מקדימה: הגמרא (מסכת שבת) מסבירה שעם ישראל חטא בחטא העגל, למרות שזה היה זמן קצר לאחר מתן תורה, מכיוון שהשטן שכנע אותם שמשה מת ואף הראה להם כפשוטו שמשה מת. אשליה אופטית. מסביר האר"י הקדוש, שאנשי הדור האחרון לגלות,(דור עקבא דמשיחא) הם גלגול של אנשי דור המדבר וכדי לתקן את חטא העגל, יצטרכו הנשמות בדור האחרון לעמוד באותו הניסיון, שבו כשלו במדבר ...

1. רש"י- " שעתיד משיחנו להתכסות אחר שנגלה וישוב ויתגלה" ( רש"י על דניאל יב, יב)

2. מדרש רבה- " ר' ברכיה בשם ר' לוי אומר כגואל הראשון כך גואל האחרון מה ראשון נגלה להם וחוזר ונכסה מהם כך גואל האחרון נגלה להם וחוזר ונכסה מהם " (במדבר רבה פרשה יא ב , רות רבה פרשה ה ו , וכן פסיקתא רבתי, פרשה טו, וכן פסיקתא דרב כהנא ה, ח)

3. ילקוט שמעוני - "שנטלטלה מלכותו לשעה כגואל ראשון כך גואל אחרון נכסה וחזר ונגלה"

(ילקוט שמעוני רות, פרק ב, תרג)

4. שיר השירים רבה- "דומה דודי לצבי מה צבי זה נראה וחוזר ונכסה נראה וחוזר ונכסה כך גואל הראשון נראה ונכסה וחוזר ונראה...יהודה ברבי אמר לקירסין כך גואל האחרון נגלה להם וחוזר ונכסה מהן " (מדרש רבה, שיר השירים, פרשה ב, כה)

5. החתם סופר- "וזה נסיון גדול שנעלם הגואל ששה חודשים וכן יהיה בימי משיח צדקנו, יהיה נעלם אחר ההתגלות כדאיתא במדרש"(החתם סופר, פרשת שמות, ד"ה למה זה שלחתני)

*וכן רש"י בדניאל בפסוק לפני אחרון בספר כותב כי ההתכסות תהיה ל45 שנה וכן יש דעות אחרות על זמן ההתכסות ואין לנו אלא דברי הרמב"ם שהם - אין אנו יודעים איך יקרו הדברים עד שיקרו

6. השפת אמת- "דמילתא דפשיטא היא דביאת בן דויד לחוד וגאולה לחוד,שהרי משה רבינו עליו השלום בא למצרים קודם הגאולה וכמו כן יוכל להיות נגלה ונכסה כו', כך גואל אחרון כו'"

( השפת אמת על הש"ס, מסכת ראש השנה י"א)

7. פסיקתא רבתי- " והנה מלכך יבוא לך זה שנקרא מלך [מלך המשיח], שעתיד למלוך על דורות ראשונים ואחרונים. והקדוש ברוך הוא מכריז להם לצדיקי הדור ואומר להם: צדיקי עולם! אף על פי שדברי תורה חביבים עליכם, לא יפה שחכיתם לתורתי, ולא חכיתם למלכותי" (פסיקתא רבתי פל"ה)

8. רבינו בחיי- " בגאולתנו זאת העתידה בהיגלות הגואל האחרון... ויהיה הגואל נגלה וחוזר ונכסה... שכן מצינו בגאולת מצרים שנגלה להם משה וחזר ונכסה מהם" (רבינו בחיי, פרוש התורה שמות ד ט)

9.מדרש פרקי היכלות- " ובאותה שעה חוזרין ישראל לדעת אחרת ומבזין למשיח ואומרים אוי לנו שתעינו אחר זה. אמר להם הקדוש ברוך הוא: עכשיו תראו את האור שלו... וכל שהאמין בו אינו נמחק מספר החיים"( מדרש פרקי היכלות רבתי, פל"ה ו)

10. פסיקתא רבתי- " בדור הגאולה יהיו צדיקים ותלמידי חכמים שלא יכירו את המשיח מתחילה ויתנגדו לו"

11. רמב"ן- הרמב"ן אומר שבתחילה יתגלה המשיח רק "לעדת המיחלים לו" .

( ראה באור הרמב"ן על פרשת הנה ישכיל עבדי )

12. רבי נחמן מברסלב- "בתחילה יהיה על משיח מחלוקת גדול ויאמרו: זהו משיח? ... שהולך עם כובע כזה...? " (פעולת הצדיק לרבי נחמן מברסלב, אות תתל"ה בשם מגילת סתרים)

13. רמב"ן-" ואמר הכתוב במשיח, כאשר שממו עליך רבים וכו', ר"ל כאשר שממו עליך, להלעיג בך בתחלת בואך..." (באור הרמב"ן על פרשת הנה ישכיל עבדי )

14. האר"י הקדוש- "משיח יתגלה ויכירוהו מקצת בני האדם, אך לא יכירוהו שאר האנשים עדיין ואח"כ יגנז המשיח בגוף ונפש... ואח"כ יתגלה המשיח לגמרי ואז יכירוהו ויתקבצו אליו כל בני ישראל."( האר"י קדוש, שער הגלגולים, פרק יג)

"וכל שהוא מאמין לו והולך אחריו וממתין הוא חיה"

(מדרש רבה, שיר השירים, פרשה ב, כה)

ראש הממשלה מספר על הפגישה עם מלך המשיחבן ציון גגולה
ב"ה
 
 ב"ה
 
אחד מהדברים שהרבי אומר לפרסם שהוא יועץ הדור ויש לו
עצות טובות בכל תחומי החיים ולכן כל הרוצה לשאול את הרבי
שאלה יכול לפנות לבתי חב"ד המקומיים או לאתר הבא:
 
דוגמא:

ראש הממשלה והרבי מליובאוויטש

 

לאחר הנאום המפורסם באו"ם, יצא ראש הממשלה מר בנימין נתניהו לנאום בוועידת הנשיאים במנהטן, שם סיפר במשך עשר דקות על פגישתו הראשונה עם הרבי מלך המשיח, בליל שמחת תורה תשד"מ.

http://chabad.info/newvideo/video.php?id=1593

פגישה לאחר הניאום באו"ם בשנת תשמ"ח

מחמאות וברכות לעתיד

http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=842

ראיון לרשתות לאחר הנאום באום השנה

http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=1586

נתניהו מספר על הפגישה בראיון אישי בשפה האנגלית

http://www.shturem.net/index.php?section=multimedia&id=985


מחקרים : האם הרבי אומר שהוא מלך המשיח?בן ציון גגולה
ב"ה
 
ב"ה
 
אנשים שחקרו את הנושא מחוץ לחב"ד
לגבי שתי השאלות
א. האם הרבי אומר שהוא מלך המשיח
ב. האם כך על פי ההלכה
1.רב שעשה מחקר בנושא על פי הרמב"ם והשיחות של הרבי והוציא ספר שאומר
שהרבי אומר שהוא מלך מהמשיח וכן כך על פי ההלכה
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=46303
וכן בכנס בבת ים של גאולה ומשיח ביאר את הנושא בהרחבה על פי ההלכה
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=47172
2. וכן עוד מחקר חדש
במגזין ´תכלת - כתב-עת למחשבה ישראלית´ התפרסמה כתבה ארוכה ומקיפה שעסקה באמונת חסידי חב"ד כי הרבי הוא מלך המשיח ? לנוכח סערת הרוחות שמוסיפה לעורר האמונה המשיחית בחב"ד, מתבקשת תשובה לשאלה קריטית אחת: האם סבר הרבי מליובאוויטש עצמו כי הוא אכן המלך המשיח? ? למרות התעקשותו של הזרם המשיחי בחב"ד שהרבי אמנם האמין בכך, הצליחו החוגים המתונים יותר בתנועה לטעת בקרב הציבור הרחב את הרושם שמנהיגם מעולם לא הציג עצמו באופן כזה, או, לכל היותר, ש"לא אישר ולא הכחיש" את הטענות בדבר משיחיותו ? אלא שהרושם הזה אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. הראיות החד־משמעיות שאציג להלן מלמדות כי רממ"ש אכן האמין, ואף עודד את חסידיו להאמין, שהוא המשיח העתיד להתגלות קבל עם ועדה ולהביא את הגאולה השלמה אל העולם

וההמשך במקור המצורף [למותר לציין שהחוקר לא יודע שהרבי הוא נביא והוא ניבא שהוא יגאל את עם ישראל ולכן זהו דבר שייקרה בוודאי ולא תקווה או אפשרות]:
http://www.techelet.org.il/article.php?id=448
תודה רבהאנונימי (פותח)
לא שאני הופך עכשיו להיות חבדניק פשוט עכשיו אני רואה שיש לשאלות תשובות וזה משמח
אבל ביינתים אני לא פוסק כלום ואני לא מנסה להכנס בכלל למחלוקת הזאת כי אין טעם
בן ציון גגולה+ ערבות הדדיתשמחה ואמונה
לא הבנתי מה אמרת..
אני אמרתי שלא שמעתי שהרבי אמר שהוא מאשר..(יכול להיות שהוא מאשר שתשירו את זה אבל לאו דווקא עליו)
ואתה כתבת שהרבי אמר שהוא מאשר.. אז איפה בדיוק?
 
עבות הדדית- אתה יכול להסביר למה התכוונת שאמרת שזה גובל עבודה זרה בבקשה?
אבל בןציון,אתה מתעלם מהעובדה,שרבאק-הרבי נפטר,מתאנונימי (פותח)
(ואני לא רוצה להשתמש במילה התפגר).ועצם ההשוואה-משה רבנו לא מת,ואילו הרבי מת!,יש לו קבר!,היתה הלויה!,יש לו יארצייט!
מה ההבדל בין המשיחיסטים,לבין הנוצרים שחושבים שיש"ו יקום לתחיה ויגאל אותם?!
משה רבנו דווקא מת, ואפילו נקברמשה
המשיחסטים מקובלים על גדולי ישראלבן ציון גגולה
ב"ה
 
ולכן להשוות אותם לנוצרים זה לא שייך
ואם תגידו שהם לא מקובלים אני יביא לינקים לכנסים
של משיחסטים שבהם משתתפים תלמידי חכמים גדולים
מכל החוגים.
לגבי הרבי - על פי דבריו של הנביא - אין בו מצב של קבורה וכן מצב של מיתה
ועל פי ההלכה חייבים להאמין לנביא ואסור להרהר אחריו נבואתו שמא אינה אמת
 ולכן אין אנו טוענים שהוא קבור ויקום כפי שאומרים הנוצרים אלא שהוא חי והוא בינינו.
ועתיד להתגלות אלינו ולגאול אותנו
וכרגע אנו צריכים להתאחד יחד ולקבל את מלכותו ומיד אנו נגאלים.
כפי שנאמר בתורה הצווי : שום תשים עליך מלך
 
יחי המלך!
לשמחה ואמונה היקרהבן ציון גגולה
ב"ה
 
ההכרזה היא עליו והוא אישר שיכריזו זאת עליו
 הסיבה שמכריזים יחי המלך היא השיחה בב' ניסן תשמ”ח

וכן פרשת "תולדות" ליל ה אדר"ח סעיף יא ד"ה ועפ"ז
"
ועפ"ז מובן שעיקר החידוש דביאת משיח הוא בהתגלות מציאותו (,,מצאתי דוד עבדי") כי כל פרטי העניינים שלאח"ז (התגלותו לעין כל ע"י פעולותיו לגאול את ישראל , וכל העניינים דימות משיח)
באים כתוצאה מהסתעפות מהתגלות מציאותו , וכלולים בה , כשם שמולד הלבנה כולל התגלות אורה באופן של הוספה מרגע לרגע עד למילוי ושלימות הלבנה".
-
וזהו הביאור לעיל בהבדל בין אורו של משיח (ביאתו) לבין אווירו של משיח (פעולותיו) וכן הביאור לקמן בסעיף יב ד"ה ההפטרה " ההפטרה דשבוע שעבר מסתיימת בהכרזה, ,,יחי אדוני המלך דוד לעולם" נצחיות מלכות דוד שנמשכה במלכות שלמה , ששלימותה ע"י המלך המשיח שהוא ,,מבית דוד ומזרע שלמה" שתוכנה של הכרזה זו הוא התגלות מציאותו דמלך המשיח .

וכן הרבי עודד את ההכרזה יחי אדוננו מורנו ורבינו לעולם ועד לעיני כל העולם [כפי שניתן לראות בלינק מהקודמים בפורום הזה]

וכן כל הרוצה לראות את השיחות בהם הוא אומר שהוא נביא ומלך המשיח
יכול לקבל אותם לאימייל ממני או לקרוא את הספר "דבר מלכות"
של שיחות של הרבי משנים תשנ"א , תשנ"ב שהוא אישר כל מילה
שרשומה שם.
כמה שאלות לבן ציוןבאהבה ננצח
אני חייב רק להקדים, שלא בררתי את הנושא עד תומו אבל כן יש לי בו קצת ידע. אני אשמח לברר אותו יותר, הנחרצות בשאלות שלי היא רק בגלל שלא היו בתשובות הקודמות שלך כדי לספק מענה ברור עליהם.
מצטער מראש על האריכות. אבל השקעתי, בבקשה תשקיע ג"כ, אשמח לקבל תשובות לעניין. זכור, שתיקה כהודאה.

נבואה-
א. יש בתורה (דברים י"ח) וברמב"ם (הלכות יסודי התורה פרק ז'- י') הלכות ברורות מאוד לגבי נביא.
נביא צריך לבוא לחכמי ישראל ולומר שהוא נביא והם צריכים לבדוק אותו ע"י שינבא להם על דבר טוב שעתיד לקרות. [וגם אחרי שהוא נבדק אם יתנבא על דבר טוב שלא יבוא "בידוע שהוא נביא שקר" (פרק י' הלכה ד')]. 
ולא שמענו שהרבי עשה כך. (גם בכל הלינקים שהבאת קודם) אמנם הוא עשה הרבה מופתים וקרב הרבה יהודים וחכמי ישראל מעריכים אותו ואת פועלו. אבל היו בעמ"י הרבה בעלי רוה"ק לא פחות מהרבי (הבעש"ט, ר' אלימלך, ר' לוי יצחק, כל גדולי החסידות ובהם אדמו"רי חב"ד הקודמים, הבבא סאלי, חכמים ספרדים, צדיקים נסתרים ועוד רשימה ארוכה מאוד ב"ה גם אם חלקם עשו כמה מופתים פחות) אין זה אומר שהם נביאים!!! עד שהם לא יבואו ויגידו זאת לחכמי ישראל ושהם יבדקו אותם! לא שהם ירמזו על זה לכמה חסידים. היו גם עוד מגדולי החסידות שאמרו על עצמם כל מיני דברים והרבה מהם הם "בחינות" מעין הדבר האמיתי.. וגם היהודי הקדוש מפרשיסחא אמר שהוא ראוי לנבואה. אף אחד לא נביא עד שהוא לא ייבדק ע"י חכמי ישראל!
כל עוד הרבי לא עשה זאת. אין הבדל (מבחינת הנבואה) בינו לבין כל שאר גדולי החסידות והאדמו"רים.
מי כמו הרבי ידע לעשות כנסים ומעמדות וכו' הוא היה יכול להפיק מזה אירוע כמו שצריך וראוי לחידוש הנבואה! לא לרמוז, ולא להתיר לחסידים לפרסם כל מיני כרזות. זה לא נעשה. כנראה שאע"פ שזכינו לגילויי רוה"ק אדירים, לחידוש הנבואה- עדיין לא.
וחשוב גם להבחין כאן בין מה שכתבתי לבין רמיזות למיניהם. גם הרב כהנא אמר על עצמו ועל שיטתו שיבוא יום ש"ידעו כי נביא היה בתוכם". וברור שהוא לא התכוון לנבואה ממש. רק משפט מסמל. לקחת דבר כזה לדמיין שהוא "ממש" ולצעוק אותו ברחובות זהו טירוף. אפשר לקחת ציטוטים מדרשות של כל גדולי החסידות לגבי אלף ואחד דברים כאלה. עכשיו מה? כל אחד מהם יהפוך להיות נביא? כל אדמו"ר שידבר בעניין של המשיח זה יהפוך להיות הוא? אין סוף לדברים האלה. זה בזיון לרבי עצמו לנהוג בדבריו בטפשות. וזה כואב לי שאנשים עושים את זה. אתה יודע כמה אנשים התרחקו מחב"ד בגלל המשיחיסטים?! אם זה היה נכון לא הייתי מציג את זה כטענה אבל זה לא!!

ב. רמב"ם הלכות יסודי התורה פרק ז' הלכה ב' "ו כ ו ל ן כשמתנבאין אבריהן מזדעזעין וכח הגוף כושל ועשתונותיהם מיטרפות" אצל הרבי לא שמענו ולא ראינו.

כל מה שכתבתי כאן עדיין לא אומר שהרבי לא משיח. לא כתוב שהמשיח צריך להיות נביא לכן לא צריך לקשר בין הדברים. ייתכן שיהיה נביא שלא יהיה משיח וייתכן שיהיה משיח שהוא לא יהיה נביא. עיין ערך בר כוכבא שר' עקיבא חשב שהוא משיח.

מלך המשיח-
ג. כדאי ללמוד טוב את הרמב"ם הלכות מלכים ומלחמות פרקים י"א-י"ב. וז"ל פרק י"א הלכה א' "המלך המשיח עתיד לעמוד ולהחזיר מלכות בית דוד ליושנה הממשלה הראשונה ובונה מקדש ומקבץ נדחי ישראל וחוזרין כל המשפטים בימיו כשהיו מקודם. מקריבין קרבנות, ועושין שמיטין ויובלות ככל מצוותה האמורה בתורה." עכ"ל.
הרבי לא עשה אף אחד מהדברים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא היה צדיק עצום. וגאון אדיר. ופעל והצליח רבות בקירוב יהודים אבל זה פשוט לא זה!!!!!!
בהמשך (הלכה ג') מזכיר הרמב"ם את בר כוכבא שר' עקיבא חשב שהוא משיח והיה נושא כליו. למרות שר' עקיבא היה גדול הדור!!!! (שהיום כל התורה כולה "אליבא דר' עקיבא"!! שהעביר אותה לתלמידיו שהיו הבודדים בדורם.) ולמרות שרשב"י היה תלמידו. ולמרות שלרשב"י היה נשמת משה רבינו... והיה לו רוה"ק וגילויים אדירים (יותר מהרבי...)
וזו הטענה הכי פשוטה וחזקה. מכאן זה רק תוספות.

ד. בכ"א יש ניצוץ משיח. כמבואר בספרים הקדושים. ובפרט לצדיקים מנשמת דוד. והרבה גדולי חסידות אמרו על עצמם או אחרים שהם יהיו משיח. ייתכן שהכוונה הייתה אם הדור יזכה. וייתכן שהם יחזרו ויתגלגלו כמשיח לעת"ל. או שלפחות יהיו כלולים בנשמתו. כמו שאמרו על הבעש"ט (ודווקא הרבי אמר שהבבא סאלי הוא "כדמותו כצלמו" של הבעש"ט). ברור שזו גם הייתה כוונת הרבי. ודווקא פרסום הכרזות מזכיר לי את הפרסום של הרב מרדכי אליהו לגבי "היה לא תהיה" שהוא רק רצה לפעול את זה. אבל לא זכינו- בשני המקרים.

ה. יש מחכמי ישראל שאמרו שאליהו עתיד לבשר את בואו של המשיח. אני לפחות לא ראיתי אותו.

ו. לגבי כל עניין ה"נגלה ונכסה":
1. "נכסה" זה לא מת. אם תתעלם מהמציאות ותכנס לקליפה שהכל דמיונות אז גם אני אגיד שכל הקירוב רחוקים והשיחות וכו' הכל דמיונות ומי אמר וכו'. זה עמלק= ספק. יש כאן מציאות שהוא מת. ויש לכך עדים. אל תתווכח.
2. רמב"ם פרק י"א ה"ג לגבי בר כוכבא "ודמה הוא (ר' עקיבא) וכל חכמי דורו(!!) שהוא המלך המשיח עד שנהרג בעוונות, כיוון שנהרג נודע להם שאינו משיח ולא שאלו ממנו חכמים לא אות ולא מופת". עכ"ל. ואין צריך להוסיף על דבריו. לכן גם פשוט שכוונת הרבי בכרזה "לעולם ועד" הייתה מה שכתבתי לעיל. שהרי בפועל זה לא קרה והוא מת. אחרת מה תגיד. שר' עקיבא לא עמד בנסיון של נגלה ונכסה?? או אולי שהוא פשוט לא חי בסרטים ודמיונות.
3. אפשר עוד (בקלות) להבין שנגלה ונכסה הוא גילוי נשמת משיח כמו הבעש"ט.
4. ר' יואל קאהן, ה"חוזר" של הרבי שהיה צמוד אליו כל הזמן (בשל תפקידו לחזור על שיחותיו) ובקיא בשיחותיו. בהתחלה ג"כ חשב מתוך מה שהוא הבין מדברי הרבי שהוא יהיה המשיח. אבל אחרי שהוא נפטר, בהספד הוא אמר לפני כל החבדניקים "טעינו" הוא לא. בדיוק כמו ר' עקיבא. אלא שאז כל צעירי חב"ד רצו לרגום אותו ומאז מרחיקים אותו ומשתיקים אותו ואפי' לא נותנים לו לבקר ב770. (בושה וחרפה!!!) אבל כל זה לא אומר שהם צודקים. ורבים וטובים (רוב) רבני חב"ד מסכימים אתו.

ולסיכום-
ז. משיח לא צריך את הסכמתנו לכן מה בוער לך כ"כ. לא כתוב (ברמב"ם) שהוא תלוי בזה שנקבל מלכותו. וזה לא קריטריון לקירוב הגאולה. גם לא כשאר המצוות. "תקבלו מלכותו ומיד נגאלים" נאמר על הקב"ה לא על הרבי.
ח. גם אם כל העולם טועה ובעוד כמה שנים פתאום יתגלה שהרבי לא מת וקברו רק איזה בובה והוא התחבא באיזה מקום, לא קרה כלום. כשהוא יתגלה הוא יעשה את הפעולות של משיח צדקנו ואז נלך אחריו. וכפי שכבר כתב "סתם מישהו" לפניי. [אלא שאני כן ראיתי צורך להתערב כי זה כואב לי וכי חבל לי עליכם]
ט. אני מעריך (באמת) את הבעירה שיש לך ולשאר המשיחיסטים לרבי ולתורותיו. ואת ההרגשה החזקה שלכם ש"יעקב אבינו לא מת"- כי זרעו ותורותיו בחיים. אשריכם ישראל. אבל דווקא בגלל זה חשוב שתבנו כלים לאור הזה ותתקרקעו. גם ההשפעה של הקדושה שתעבור דרככם לעולם תעבור בצורה הרבה יותר חלקה זכה ונקייה. תרדו מהעץ הזה שטפסתם עליו ותחזרו לעולם. זה לא פגיעה בכבודו של הרבי להגיד שהוא נפטר, וזה לא איסור לא מדאורייתא ולא מדרבנן, וזה לא יהפוך אתכם לפחות חסידים שלו.
תחשוב טוב, זה מחזק אותך לחשוב על זה ולהוכיח את זה לאנשים כל הזמן? זה מחזק לך את האמונה? עוזר לך לפעול במציאות בצורה מחושבת? ללמוד גמרא בעיון? אם כן- מצידי שתמשיך לחשוב כך עד שתתחיל לברר את זה קצת יותר.

כל טוב סלה, אשמח לתגובות אם יש 
תשובותבן ציון גגולה
ב"ה
 
הרבי הוא נביא כיוון שהוא אמר כך וכן ישנו פסק דין של פוסקים מכל המגזרים שפסקו כך
ולכן את הקושיות הללו אני יכול לפטור אך פשוט תסתפק בכך שהרבי הוא צדיק בעל רוח הקודש
שאמר נבואות לעיני כל האנושות והם התקיימו
וכן לגבי משיח ישנו הפסק דין
הסיבה שאנו אומרים שהרבי הוא נביא , מלך המשיח , נשיא הדור [שכל היקום מקבל ממנו את ההשפעות] וחי בגוף מעל האדמה היא בגלל השיחות של הרבי שאני יכול לשלוח לך אותם ואתה יכול לראות את הדברים בפשטות.
הסיבה שמפרסמים זאת [בנוסף ללימוד גמרא, הלכה , חסידות, טבילה במקווה, זיכוי הרבים של כל האנושות , ועוד ] היא שהרבי אמר שבורא עולם מינה אותו וכעת העם צריך לקבל את מלכותו
עם ישראל מתאחד ואנו נגאלים כך דורשת ההלכה
ענווים הגיעו זמן גאולכם!
לבן ציוןבאהבה ננצח
א. אשמח אם תשלח לי (במסר אישי או למייל) את כל מה שכתבת:
1. שהרבי אמר מפורשות שהוא נביא
2. פסק הדין של כל הפוסקים מכל המגזרים.
3. כנ"ל לגבי המשיח
4. שהרבי אמר מפורשות שהקב"ה מינה אותו וכולם צריכים לקבל מלכותו

ב. מה אומרים כל הפוסקים האלה היום??

ג. הרבה מאוד צדיקים בעלי רוה"ק (לאורך כל הדורות ובפרט מאז הבעש"ט) אמרו נבואות לעיני כל האנושות והם התקיימו. הבדל כמותי לא שייך לדיון. תעיין ברמב"ם ותראה שייתכן נביא שמתנבא רק לעצמו.

ד. ה"דור" של הרבי כבר עבר- כי הוא נפטר.

ה. לא התייחסת לכל שאר הטענות שלי. אתה עושה צחוק?


צודק - אני מתייחס כרגעבן ציון גגולה

 

ב"ה


הקדמה

    הסוף של הסעיף הוא הכי כואב הוא הוא באמת הנקודה החבדיתהאנשים שהתרחקו מחב"ד בגלל המשיחסטים התרחקו כיוון שאמרו

    להם הלא המשיחסטים שהם מצד הסטרא אחרא והם קליפה והם

    לא תלמידי חכמים והם סתם חוזרים בתשובה ו..............................

    אבל באמת מעניין שדווקא פה מתגלית האמת

    חבדניק הוא חבדניק הוא מי שקשור לרבי הולך ע"פ הוראתיו, לומד וחוזר תורתו, כותב אילו והולך בדרכיו.

או לפחות מי שמשדתל לעשות את כל הנ"ל
יש שאלה שעולה ,
- מעבר לוויכוח ההסטורי האם לפרסם שהרבי הוא מלך המשיח
יש דבר שהרבי אומר ויש קבוצה שלא עושה אותו 19 שנה במזיד והוא:
הרבי אומר לפרסם שהוא נביא ,שופט ויועץ הדור בשיחת פרשת "שופטים" ז' באלול תשנ"א בסעיף יא

הרני מביא את המקור כדי שאפשר יהיה לבחון את הדברים:
http://otzar770.com/library/display_page.asp?nPageNumber=201&ilSC=40&nBookId=111&cPartLetter=B
http://otzar770.com/library/display_page.asp?nPageNumber=202&ilSC=40&nBookId=111&cPartLetter=B
http://otzar770.com/library/display_page.asp?nPageNumber=203&ilSC=40&nBookId=111&cPartLetter=B


א. לגבי נבואה הרבי מבאר שהוא נביא שהחזיק לו נביא שאינו צריך בדיקה [כפי שהבאתי בלינק הקודם] וכן הרבי עצמו גם אם הוא צריך בדיקה – הוא נביא בדוק
כיוון שאמירותיו היו לעיני כל העולם ובמילא לא היה צורך בבדיקה כזו.
גדולי ישראל לדורותיהם לא אמרו שהם נביאים ולכן אנו מאמינים להם , הרבי אומר ולא רומז שהוא נביא ולכן אנו מאמינים לו כך היא אמונת הצדיקים
ובמיוחד שהרבי הוא צדיק בעל רוח הקודש
הנביא עזרא מבעלי התוספות לא נבדק ע"י גדולי ישראל והוא נביא
כיוון שאמר דברים העתידיים להיות ונאמנו דבריו.
-אם יש כאלו משיחסטים שמרחיקים אז הבעיה היא בהם ולא בשיחות וההוראות של הרבי כפי שיש דתיים שמדברים על יהדות ומרחיקים אנשים , צריך ללמוד כיצד לדבר לעניין ובצורה מכובדת.
ב. אותו הרמב"ם אומר שיש דרגת נביא כמו משה רבנו שהוא לא מזדעזע
לידע כללי מלך המשיח הוא נביא קרוב בדרגת הנבואה למשה רבנו על פי
ההלכה להרמב"ם , להלכה מלך המשיח יכול להיות קרוב למשה -הכוונה כמעט כמו משה או קרוב למשה מלמעלה כפי מחלוקת הדעות של המפרשים בנושא.
ג. ההלכות של מלך המשיח הם מובאות בשיחות של הרבי
הרבי מבאר אותם וכך כאשר חתמו עליו רבני חב"ד ועוד איתם מורי הוראה בישראל שהרבי הוא ב"חזקת משיח" הרבי אישר את הפסק דין ואמר שהוא מסיני עד להמצב של הרי זה משיח בוודאי כלומר שהרבי אישר את הפסק דין ואמר שהוא ישלים את המשימה ויהיה משיח וודאי בוודאי
משנת תשנב ז"ך בשבט פרשת "משפטים"

http://otzar770.com/library/display_page.asp?nPageNumber=274&ilSC=40&nBookId=177&cPartLetter=B

ב"ה


וכן ישנו ספר שנקרא : "יחי המלך המשיח"

שחתמו עליו – בית דין רבני חב"ד ועוד כאלו שנקראים גדולי ישראל

שבו מבואר כיצד הרבי הוא ב"חזקת משיח"

ועוד יש פסק דין של רבנים פוסקים אדירים משנת תשנח והלאה שהרבי הוא נביא הדור ומלך המשיח [משיח בוודאי לאחר שהוא אומר זאת כנביא ולכן אין זו אפשרות או תקווה]

אני אוכל לתת לך את החומר שתרצה כדי לבדוק את הנושא

ד.אלו הם דברי נביא ולכן אין אפשרות שלא יקרו על פי ההלכה

ה. על פי ההלכה אין זה חיוב – רשום ב"יד החזקה" של הרמב"ם – ספר שופטים – הלכות מלכים פרק יא – יב על עניין משיח ועל עניין ביאת אליהו וזמנה

וכך רשום :

ויש מן החכמים שאומרים שקודם ביאת המלך המשיח, יבוא אליהו וכל אלו הדברים וכיוצא בהן--לא יידע אדם היאך יהיו, עד שיהיו: שדברים סתומים הן אצל הנביאים. גם החכמים אין להם קבלה בדברים אלו, אלא לפי הכרע הפסוקים; ולפיכך יש להם מחלוקת בדברים אלו. ועל כל פנים, אין סידור הווית דברים אלו ולא דקדוקן, עיקר בדת.
ועוד שאלה מצחיקה : איך נראה אליהו הנביא ואם אגיד לך שראיתי אותו איך תוכל להאמין לי או לאנשים אחרים.
ו. הרבי להלכה מביא גם על אדמו"ר הרייצ שהוא מלך המשיח ומכאן שנכסה יכול להיות אדם שגם נקבר – [ לידע כללי -הרבי אומר על הרייצ שהוא חי
דוגמא משנת תשמ"ה ביב' תמוז ועוד יש הרבה דוגמאות נוספות והאחרונה שהרבי
מדבר עם הרב מדרכי אליהו בשנת תשנ"ב ואומר כבוד קדושת מורי וחמי שליט"א

הרב יואל קאהן אמר בהתוועדות לפני 4 שנים שהרבי חי ולא קרה בג' תמוז שום דבר
http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=47098
ולגבי הטעינו – הרבי לא מינה לו יורש במסמך שכתב להוראות לאחר התכסותו
חב"ד לא מינתה לו יורש[כפי שמקובל בחסידות]
הלא משיחסטים גם קוראים לו נשיא הדור בפרהסיה וידוע שנשיא הדור הוא אדם שחי בעולם הזה בגוף גמשי.

מה שחשוב הוא דבריו של הרבי ולא דבריו של הרב יואל קאהן

והרבי אומר על עצמו – נשמה בגוף באופן נצחי – דור האחרון לגלות והראשון לגאולה

ושהחידוש של דורינו זה שאין בנשיא הדור הסתלקות ועוד..

דוגמא: משנת תשנ'ב ג בשבט פרשת "בא"

http://www.otzar770.com/library/display_page.asp?nPageNumber=148&ilSC=40&nBookId=177&cPartLetter=B


ז.לעשות את רצונו של השם הוא לקבל את מלכותו – אם מקשיבים לקול הנביא כפי שההלכה מחייבת וכן מקיימים את מצווה – שום תשים עליך מלך – וכן מקבלים את דברי שופט הדור שהוא כבר מונה ונבחר וכעת רק העם צריך לקבל את מלכותו(כפי שעשו למלכי בית דוד) רק מי שמדבר על רצון השם אז זהו רצונו -כך הרבי מודיע לעם ישראל וזה תלוי בנו אם אנחנו רוצים לצאת מהגלות(מצרים) ולהשתחרר מעולה(של פרעה המודרני)

ובמיוחד שהרבי אומר לעשות כן ולכן זוהי הוראת פוסק הדור.

ח. אם הרבי פתאום יתגלה – קרה דבר מדהים אך מצער לאלו שלא הכינו את עצמם לגאולה ע"י הוראותיו ועצותיו של הרבי כיוון שהגילוי הוא חיים נצחיים לכל אנשי הדור ומה שאדם השיג עד אז זה יהיה לו לנצח ועוד כאן הפוך יש כאן עבירה של אי שמיעה בקולו של הנביא – ולכן נלך על עשה טוב ונעשה רצון בוראינו ונקבל את מלכותו של מלך המשיח ונתאחד יחד תחת מלכות שמיים ומלכות בית דוד שהיא השליחה בעולם.

ט. אני מאוד מעריך אותך על ההתאמצות , אני באמת מאמין שאם תקרא את השיחות של הרבי[ מה שחייב לעשות על פי תורה – וחקרת ודרשת היטב וכן לשמוע בקול הנביא] אתה תראה את המציאות האמיתית ופתאום תקבל חיות בעבודת השם ותראה כי יש עתיד טוב לאנושות רק צריך לגרום לעתיד לקרות וזאת נשארת תמיד ביד הברואים.

תבורך צדיק

אתם יודעים מה ההבדל בין הרבי למשה רבינו,באהבה ננצח
שמשה רבינו מת אבל לא יודעים איפה הקבר שלו, ואילו הרבי לא מת אבל יודעים איפה הקבר שלו



המגיד ממזריטש אומרבן ציון גגולה
ב"ה
 
שבגאולה יחזור מעמד כמו שהיה עם אליהו הנביא בהר עיבל אך הפעם
תתדלק האש אצל הכופרים ועדיין יש להאמין לנביא שהוא אמת
ותורתו אמת .
הקבר וכן דברים אחרים הם רק נסיון ועלינו כיהודים להאמין לתורת משה
שאין להרהר אחרי הנביא
אפשר מקור בבקשה?באהבה ננצח
שמעתי פעם מישהו מזכיר את זה לפני אחד מגדולי החסידות היום והוא אמר שהוא לא מכיר דבר כזה
וחוץ מזהבאהבה ננצח
זה בדיוק הסיבה שהמופתים של הרבי לא מוכיחים נביא או שהוא המשיח
דווקא אצל הליטווקים לא דולקת אש... חחח
התכוונתי ברצינותבאהבה ננצח
הרבה יותר קל לי לדמיין חסיד או אדמו"ר גורר את העם לדבר כזה. מתוך כוונות טובות כמובן- אמונה במופתים ו"כוונה לפעול" (כמו ה"היה לא תהיה") ו"בחינות" וכדו' ובסוף זה לא הולך מאשר לראות ליטווק עושה דבר כזה. הם לא מחפשים מופתים ולא לוקחים אותם בתור ראיות ולא משתגעים ונהיים "חסידים" בגללם.
הרבי הוא צדיק אמיתי ודבריו מקובלים בעולם התורהבן ציון גגולה
ב"ה
 
א.הוא לא אומר דברים שלא קוראים אלא הפוך הוא אומר דברים שקוראים כנגד הטבע בקיצור נביא אלוקים אשר השכינה מדברת מתוך גרונו
ב. לינק לפסק דין שהחל בשנת תשנח -4 שנים לאחר התכסות הרבי ונמשך עד היום עם עוד ועוד שמצטרפים לחתימות
ג. נכון גם הבעל שם טוב היה נביא וכך הרבי אומר בשיחה
כדי לראות שהרבי אומר את כל הדברים - נא רשום לי את האיימיל במסר אישי ואני ישלח לך את השיחות המתאימות בנושא
ד. לגבי הנושא של הרבי חי עניתי לך אבל שוב עליך פשוט לקרוא את הדברים מתוך השיחות של הרבי ויגמרו לך רוב הקושיות
 
 
הליטאים הם :בן ציון גגולה
ב"ה
 
עובדי השם מוסרי נפש על לימוד התורה ,הנשים הן ממש גיבורות
להעמיד בית ולפרנס משפחה כמו אישתו של רבי עקיבא.
להוסיף לימוד החסידות לכל עם ישראל ובפרט במגזר זה
כדי להיות מוכנים למראות ימות משיח
מדוע זה מעסיק אותך???בסיעתא
זה שאלה קצת לא במקום!
ולא בגלל שהיא טיפשית אלה בגלל שיש דרך להסתכל על השתלשלות העולם..
 
המצב הנתון הוא כנראה הדרך היחידה שעמ"י מסוגל להתקרב לצדיק האמת ולזכות לתיקון הנפש וקבלת משיח צדקנו במהרה.
למה שאנחנו נשאל מה היה קורה עם ה' יתברך היה בוחר להנהיג את העולם בסדר שונה המצב הנתון הכי טוב והכי נכון.
  ומי שלומד באמת רבנו תאמיני לי שהוא עובד קשה...
 והיום אשרינו שעבודת ה' ושמחה ותורה זה יהיה לנו בגדר: נחמד!!!! [כי העולם הזה מטעה כל כך...]
                 
רבינו רוצה וכל עניינו שיקבלו את ההתקשרות לרביבן ציון גגולהאחרונה
ב"ה
 
ולכן כל מה שהוא רוצה על היחידה ועל צדיק האמת לעולם הוא לא מדבר על עצמו
אלא מלמד כיצד מתקשרים לרבי מלך המשיח
ולכן אנו כיהודים ובמיוחד אלו שמקושרים לרבנו יפרסמו את הצדיק יסוד העולם
וכל העולם יתאחד תחת מלכות שמיים בגאולה האמיתית והשלמה
הילולת רבנו הקדושאשר ברא
מחפשת מקומות שעושים הילולה לרבנו עם עזרת נשים..
באיזה איזור בארץ?ברגוע
ירושליםאשר ברא
תבדקי על "חוט של חסד"שלג דאשתקד
בעבר היו עושים שמחה גדולה כיאה לחסידי ברסלב. הייתי שם לפני כ20 שנה וזה לא היה בישיבה בשמואל הנביא אלא במקום אחר (והרב ברלנד היה חוגג עם חסידיו במתחם של ישיבת עץ חיים, במרכז העיר). בקיצור כנראה בשל ריבוי המשתתפים הם שוכרים מקומות גדולים שיתאימו לאוכלוסייה
לא רוצה שום קשר לברלנדאשר ברא
התכוונתי לומרשלג דאשתקדאחרונה
שזה בערך מה שעשו הברסלבים. אני מתאר לעצמי שמי שאז הלך לרב ברלנד, היום נמצא אצל הרב הרוש וכדו.
געגועצאצא

וואי אני לא מאמין שאני לא באומן...

יש בי רצון מטורף להיות שם עכשיו

ישר כוח על הזכות להיות בארץ ישראלפשוט אני..
שתזכה שרבנו יזמין אותך אליו בקרוב ממש!אשר בראאחרונה
אומן ראש השנההרשפון הנודד

מי כבר סגר כרטיס ומי עוד עובד על זה?

סבסוד נסיעה לאומן בפעם הראשונהMza
שלום לכולם, בעבר היו כאלה שמסבסדים נסיעה לאומן למי שנוסע בפעם הראשונה)אני נסעתי לפני הרבה שנים עם סבסוד מלא) עכשיו בעלי גם רוצה לנסוע (בפעם הראשונה) ואני מחפשת מי שיסבסד לו.. מכירים מישהו כזה?
מחפשת שיעורים בליקוטי מוהר"ןרק להידבק בצדיק

היי
אני מחפשת סדרת שיעורים בליקוטי מוהרן שמסודרת לפי הסדר של התורות שאפשר לשמוע אותם וללמוד איתם את הס"ק
אם מישהו מכיר רב שיש לו שיעורים אני אשמח לשמוע..
תודה!

ממליץ לקנות דיסק אונקי שיעורים של הרב טייכנרמבקש אמונה

אני קניתי לא מזמן, עולה 180 שקל, ולדעתי, שווה כל שקל!  על כל ליקוטי מוהר"ן מסודר, וגם על חגים.

מסביר הכל ממש יפה וברור ומוריד את הכל למעשה

אני גם חיפשתי שיעורים על הספר מהאינטרנט ולא מצאתי, עד שגיליתי את זה באתר "ברסלב נייעס" 

 

יש שם שיעורים שלו לשמיעה ישירה אבל לא הכל. את יכולה לשמוע ולשפוט אם זה מתאים לך 

להלן קישור שיש בו גם שיעור וגם פרטים על הדיסק אונקי

תורה ה' תניינא 'תִּקְעוּ אֱמוּנָה': שיעור מפי הגר"ש טייכנר #01 |♪ » ברסלב נייעס

 

תודה!רק להידבק בצדיק

השיערים הולכים גם לפי הסדר של התורות?

 

כן. הכל מסודר שם בתיקיותמבקש אמונהאחרונה
אשמח אם אפשר לקשר אותישאלה.אחת

למשאית/ וואן , של נחמנים, עם רמקולים והכל. בשביל חבר.

תודות מראש.

תבוא בזמן רגיל כל ערב למרכזית קשה לפספסכְּקֶדֶםאחרונה
אשמח לשמוע מכם על הסיפור הנלצע

לפני שאשלח אגיד מה שאלתי  ובקשתי.


1 - אשמח לפירוש לסיפור. מה הנמשל?

2- שאלה שתופיע בסוף הסיפור .


וֹד שָׁמַעְתִּי מֵהָאִישׁ הַנַּ"ל שֶׁשָּׁמַע בְּשֵׁם רַבֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ שֶׁסִּפֵּר מָשָׁל לְעִנְיַן מַה שֶּׁצְּרִיכִין לְדַבֵּר עִם אֲנָשִׁים בְּיִרְאַת שָׁמַיִם וְזֶהוּ. פַּעַם אַחַת הָיָה גְּבִיר גָּדוֹל שֶׁהָיוּ לוֹ כַּמָּה אֲלָפִים וּרְבָבוֹת. עָשָׂה הֶעָשִׁיר הַנַּ"ל פְּקֻדָּה וְאָמַר כָּל מִי שֶׁצָּרִיךְ לִלְווֹת מָעוֹת יָבוֹא אֶצְלוֹ וְהוּא יַלְוֵהוּ מִסְּתָמָא הָיוּ עַל זֶה בַּעֲלָנִים [קוֹפְצִים] הַרְבֵּה וּבָאוּ אֶצְלוֹ אֲנָשִׁים הַרְבֵּה וְלָווּ אֶצְלוֹ מָעוֹת. וְהַגְּבִיר הַנַּ"ל הָיָה אֶצְלוֹ פִּנְקָס עַל כָּל הַנַּ"ל. פַּעַם אַחַת לָקַח הַפִּנְקָס בְּיָדוֹ וְהִתְחִיל לְעַיֵּן בּוֹ וְרָאָה שֶׁהוֹצִיא הַרְבֵּה מָעוֹת מְאד עַל עֵסֶק הַהַלְוָאוֹת וְאֵין אִישׁ שָׁם עַל לֵב שֶׁיָּבוֹא לְהַחֲזִיר וְלִפְרעַ לוֹ מַה שֶּׁלָּוָה מִמֶּנּוּ. מִסְּתָמָא חָרָה לוֹ עַל זֶה, וְהָיָה לוֹ עַגְמַת נֶפֶשׁ. בְּתוֹךְ הַלּוֹוִים הַנַּ"ל הָיָה אִישׁ אֶחָד שֶׁלָּוָה גַּם כֵּן אֵצֶל הַגְּבִיר וְאִבֵּד וְהִפְסִיד הַמָּעוֹת בְּאֵיזֶה מַשָּׂא וּמַתָּן עַד שֶׁלּא הָיָה לוֹ מִמָּה לִפְרעַ חוֹבוֹ וְהָיוּ לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה. הַיְנוּ שֶׁהָאִישׁ הַנַּ"ל הָיָה לוֹ יִסּוּרִים גְּדוֹלִים מִזֶּה שֶׁאֵין לוֹ לִפְרעַ חוֹבוֹ. וְהִתְיַשֵּׁב הָאִישׁ הַנַּ"ל בְּדַעְתּוֹ, שֶׁעַל כָּל פָּנִים צָרִיךְ לְהִתְרָאוֹת פָּנִים עִם הַגְּבִיר וּלְסַפֵּר לוֹ כָּל לִבּוֹ, בַּאֲשֶׁר שֶׁהוּא אָנוּס בְּדָבָר וְכוּ'. וּבָא אֵצֶל הַגְּבִיר וְהִתְחִיל לְסַפֵּר לְפָנָיו לִבּוֹ בַּאֲשֶׁר שֶׁאֵיךְ שֶׁקִּבֵּל אֶצְלוֹ מָעוֹת בְּהַלְוָאָה וְהִגִּיעַ זְמַן פֵּרָעוֹן וְאֵין לוֹ מִמָּה לְשַׁלֵּם כִּי הִפְסִיד הַמָּעוֹת וְאֵינוֹ יוֹדֵעַ כְּלָל לָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשׁוֹ מַה לַּעֲשׂוֹת בָּזֶה. וְעָנָה הַגְּבִיר וְאָמַר לוֹ מָה אִכְפַּת לִי הַמָּעוֹת הַמַּגִּיעַ אֶצְלְךָ כִּי מַה נֶּחְשָׁב אֶצְלִי סַךְ קָטָן כָּזֶה שֶׁאַתָּה חַיָּב לִי כְּשֶׁתְּסַלֵּק אוֹ לְהֶפֶךְ נֶגֶד סַךְ הַכּוֹלֵל מֵהַהַלְוָאוֹת אֲשֶׁר עוֹלֶה לַאֲלָפִים וְלִרְבָבוֹת. עַל כֵּן רְצוֹנִי שֶׁתֵּלֵךְ אֵצֶל כָּל הַלּוֹוִים שֶׁלִּי וְתִתְבַּע אוֹתָם וְתַזְכִּיר אוֹתָם שֶׁהֵם חַיָּבִים לִי כָּל כָּךְ מָעוֹת וְלָמָה אֵין מְסַלְּקִין לִי. וַאֲפִילּוּ אִם לא יִפְרְעוּ וִיסַלְּקוּ אֶת הַכּל רַק כָּל אֶחָד יִתֵּן וִיסַלֵּק מְעַט מֵחוֹבוֹ גַּם כֵּן יַעֲלֶה אֲלָפִים פְּעָמִים כְּמוֹ סַךְ כָּל הַחוֹב וְהַלְוָאָה שֶׁלְּךָ. וְהַנִּמְשָׁל מוּבָן מִמֵּילָא וְהָבֵן


אשמח להבין , מה בכך ש1,000,000 שח למשל הם הרבה יותר מהחוב שלי שהוא על סך 300 שח? סוף סוף את החוב שלי לא שילמתי.. וכמובן מה זה אומר ברוחניות?

שכוייח...

אומןאשר ברא

אף פעם לא הייתי אצל רבנו.

ולפני התשובה הייתי בחוץ לארץ..

קשה לי לחשוב על לצאת מהארץ (בכללי) עכשיו אחרי כבר כמה שנים טובים שנהיה לי חיבור חד משמעי עם ארץ ישראל.


ובכל זאת אומרים לי שאצל רבנו זה משהו אחר.

האם זה ממש משהו אחר יותר מלהיות אצל הרשב"י?

כי לרשב"י לקח 17 שנים להזמין אותי בפעם הראשונה ועוד שנתיים בפעם השנייה.


רעיונות? מחשבות? הגיגים?

תודה!

אולי יעניין אותך