ונמאס לי פשוט נמאס ליייי!!! זה קשה הוא תלותי ברמות נרדם רק בהנקה מתעורר כשמנתקים כשבוכה רוצה רק את השד כמה מוצצים קניתי כמה בקבוקים כלום כלום כלום!!!!
נמאס לי כל היום לחבר אותו בשביל שירגע!
נמאס לי לקום כל בוקר עם גוף תפוס כי אני לא יכולה לזוז כשישנה איתו כל תזוזה הכי קטנה מעירה אותו!
נמאס לי להיות מוצץ אנושי!
גם התחיל לכאוב לי בפטמות בזמן האחרון מזכיר לי את הכאבים של ההתחלה
אני בקושי מוצאת זמן לעצמי לאכול היום לא אכלתי כלום אין פלא שהוא בוכה בטח לא משביע אותו
ולא באלי להתאבד על להגביר את החלב עם כדורים וכו'
יש עוד נסיכה בבית בת שנה וחצי שאני מוציאה עלייה פשוט את כל התסכול שלי וכ''כ לא מגיע לה היא כזאת מתוקה!!!
ביום חמישי הלכתי לחינה של חברה מחוץ לעיר השארתי אותו לבעלי עם חלב שאוב ומיליון סוגי בקבוקים הנקתי אותו לפני והוא לא הפסיק לצרוח לו כלום לא עזר ניסה גם במזרק כפית כלום!
חזרתי באמצע
היום החתונה ולא הלכתי רק כי אני לא יכולה לעזוב אותו וזה מבאס רצח לא ללכת לחתונה של חברה טובה
בעלי לא מסתדר עם הגיל הזה בכלל בטח שלא לוקחים מוצץ ובקבוק ואין דרך להרגיע.
היום הלכתי לקניות בכניסה לסופר בעלי כבר התקשר שאני יחזור אני לא עכולה לצאת בלעדיו לשום מקום שלא נדבר על יציאה עם בעלי משהו וזה חסר לי זה קשה
אז נכון זה הנקה זה בריא, זה מחבר
ב''ה אלף פעמים קיבל 4 חודשים זהב טהור!
עכשיו שזה כבר גובל בנפש שלי הגיע הזמן להפסיק.
נכון שזה בסדר? אין לי כח לתגובות של כולם מסביב ( בחברה ובמשפחה שלי נהוג להניק עד גיל מינמום שנה)
איך עושים את זה? אשמח לעצות טיפים ועידודים
תודה ❤️

רק יועצת הנקה שהגעתי אליה בגיל עשרה חודשים זיהתה את זה...
