אוקיי באתי לכתוב שאלה ככה קטנה (עושה עם האצבעות)מיונז

ואיכשהו יצאה לי הודעה ככה ארוכה

ועכשיו בכלל מתלבטת לאיזה פורום זה שייך

ואמאלה מאיפה בתוכי זה יצא בכלל 

אפאטי

אוקי אז לאחר מחשבה שלחתי את זה.מיונז

הלוואי שזה נכון.

אמאלה כמה חשפתי את עצמי שם.

מקווה לא להתחרט.

 

לא יודעת למה, אבל מרגישה כאן בנוח לשתף את המאחורה קצת..

קחו כמחמאה, זה אומר שאתם מקסימיםאוהב

מזה עוזר אם אין לנו גם את המקדימה?!חדשכאן
מה, להעתיק לפה? כבר כתבתי במקום אחר אבל מיונז


רק אחרי זה ראיתיחדשכאן
האמת שזה ארוך לי מדי🙈
אולי אקרא בהזמנות..

רוצה אולי לאמלק פה את זה?
מובן לגמרי..מה הכוונה לאמלק?מיונז


לתקצריהיה בסדר....
אמלק ר"ת 'ארוך מידי לא קראתי'.
תודה לך! חח מרגישה שלמדתי אתמול אוצר מילים חדשמיונזאחרונה


פה זה מאחורי הקלעיםיהיה בסדר....
או הקליעים
חדשכאן
ייבס משחקי מילים בע"מ
האמת את טובה בזהמיונז
היי, תודהיהיה בסדר....
את גם טובה באופן כלליחדשכאן
וחכמה
חשבתם שיהיה טוב?!תתעלמו ממני
הצחקתם אותי...
לא רק חושבארץ השוקולדאחרונה
אלא בטוח.


מאחל רק טוב גבר

ורק משתי מילים אני הכי פוחדנועה.

ראש השנה

בעעע

לא אוהבת. ועוד חג של יומיים

חלום שלי לטוס לחו'ל לכל החגיםםם

מבאס לשמועמקפיצים נטושים

אני דוקא די אוהב אותו

למה אוהב?נועה.
ימי רוממות מיוחדיםמקפיצים נטושיםאחרונה

עם תפילות מרוממות

וואי, מבאסארץ השוקולד
מאחל שתהיה שנה טובה בהרבה
אמן!!נועה.
החלטתי עכשיו להקפיץ כל פורום ישן ומוזר שאני רואהמקפיצים נטושים

ולתהות על קנקנו, אז מה זה הפורום הזה?

מממ.. תודהמקפיצים נטושיםאחרונה

יחסית מסביר. קצת. אולי.
ספסל אחורי של אוטובוס משהו..

חשט?אורה2x
!!!ריבוזום
מה שלומך?
תקשיבייייאורה2x

אני עוברת על המסרים פה והשיחות אישיות.. כמה דרמות!! ואני לא זוכרת כלום! מביך למדי.

ולמה כשאני נכנסת לשיחה עם פצלש כתוב לי שהיא מחוברת?!


מה איתך?

המפגש טד יצא לפועל?

עוד אפשר להירשם? 😇

ריבוזום

האחרון שניסינו להרים לא, למיטב זכרוני...

אבל היו שניים שכן, והם גם היו ממש טובים! בכלל הפורום הזה היה איכותי, אחותי |נוסטלגי|

ועדיין איכותיארץ השוקולד

כתבנו פה כל דבר איכותי שהיה בשנה האחרונה, אפשר לראות בקלות כמה זה

וואו, התגעגעתיארץ השוקולד
מה שלומך???
וואיזיויקאחרונה
אין לי כוח לשבת הקרובהנועה.

מלא אנשים שבאים להתארח ועושים מלא רעש ברחוב ומשאירים בלאגן ולכלוך...

לא כזה מגניב לבוא לפה

ואם אנשים קוראים פה- צריכה המלצהנועה.
לסדרות או תוכן כלשהו קליל ומצחיק...
ספרים - ספרי אריך קסטנרארץ השוקולד
סרטונים קצרים - אנדרדוס, ברדק, אלה של האקדמיה ללשון העברית
הנה 3 המלצותעשב לימון

סדרות של כאן ארכיון- קרובים קרובים, סטרייט ולעניין.

בפייסבוק- עמוד בשם "הקופסה- רק דברים טובים", יש בו בדרך כלל קטעים מצחיקים מסרטים ישראלים ישנים..

מבאסארץ השוקולד
מקווה שהשבת איכשהו עברה סביר?
כן ב"הנועה.
לפחות זהארץ השוקולדאחרונה
והנה עוד בנאדםריק סאנצ'ז

שמגיע לפורום נטוש ותוהה על טיבו

 

והנה חיוך השמש העולה נפרש על פנינוהוד444
הנה עוד אחד
מזדההבאליןאחרונה
מישו זוכר מה הניק האחרון של שוברת גלים?שירה ניקוד

או- מישהו שמכיר אותה במציאות יודע מה שלומה?

תמסרו לי שנזכרתי והתגעגעתי

מה קורה פורום טרוליםםםםםםם????אריק מהדרום

אולי יעניין אותך