ואיכשהו יצאה לי הודעה ככה ארוכה
ועכשיו בכלל מתלבטת לאיזה פורום זה שייך
ואמאלה מאיפה בתוכי זה יצא בכלל
![]()
ואיכשהו יצאה לי הודעה ככה ארוכה
ועכשיו בכלל מתלבטת לאיזה פורום זה שייך
ואמאלה מאיפה בתוכי זה יצא בכלל
![]()
הלוואי שזה נכון.
אמאלה כמה חשפתי את עצמי שם.
מקווה לא להתחרט.
לא יודעת למה, אבל מרגישה כאן בנוח לשתף את המאחורה קצת..
קחו כמחמאה, זה אומר שאתם מקסימים![]()

מיונז
חדשכאן
חדשכאןראש השנה
בעעע
לא אוהבת. ועוד חג של יומיים
חלום שלי לטוס לחו'ל לכל החגיםםם
אני דוקא די אוהב אותו
עם תפילות מרוממות
ולתהות על קנקנו, אז מה זה הפורום הזה?
יחסית מסביר. קצת. אולי.
ספסל אחורי של אוטובוס משהו..

אני עוברת על המסרים פה והשיחות אישיות.. כמה דרמות!! ואני לא זוכרת כלום! מביך למדי.
ולמה כשאני נכנסת לשיחה עם פצלש כתוב לי שהיא מחוברת?!
מה איתך?
המפגש טד יצא לפועל?
עוד אפשר להירשם? 😇
ריבוזוםהאחרון שניסינו להרים לא, למיטב זכרוני...
אבל היו שניים שכן, והם גם היו ממש טובים! בכלל הפורום הזה היה איכותי, אחותי |נוסטלגי|
כתבנו פה כל דבר איכותי שהיה בשנה האחרונה, אפשר לראות בקלות כמה זה
מלא אנשים שבאים להתארח ועושים מלא רעש ברחוב ומשאירים בלאגן ולכלוך...
לא כזה מגניב לבוא לפה
סדרות של כאן ארכיון- קרובים קרובים, סטרייט ולעניין.
בפייסבוק- עמוד בשם "הקופסה- רק דברים טובים", יש בו בדרך כלל קטעים מצחיקים מסרטים ישראלים ישנים..
ארץ השוקולדאחרונהשמגיע לפורום נטוש ותוהה על טיבו
הוד444או- מישהו שמכיר אותה במציאות יודע מה שלומה?
תמסרו לי שנזכרתי והתגעגעתי